Autor Tema: Okrznuli smo Alpe....  (Posjeta: 1372 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Okrznuli smo Alpe....
« : 14.08.2008, 21:17:37 »
Eto nakon Korzike i Azurne obale prosle godine ove godine odlucili smo ne svijezi zrak ,u toliko hvaljene Alpe.
Postava standardna Vanja,ja i Strom...
Subota ujutro i pokret oko 8 sati iz Pule prema SLO tocnije Bovcu gdje planiramo nociti i od tuda raditi jednodnevne ture po Austriji.Preko Buzeta i Nove Gorice oko 13 sati stizemo u Bovec.Smjestamo se u app gdje smo nocili i prosle godine na povratku sa Korzike.Pizza u lokalnoj pizzeriji pa rezrviramo mjesta za rafting.Par dana prije naseg dolaska kisa je neprestano padala ,tako da je voda dovoljno visoka za rafting.
Nakon spusta koji traje oko sat i pol i kupanja u Soci na 10 stupnjeva (ipak u odjelima za rafting) odlazimo u kratku setnju uz rijeku i na spavanac ,sutra nas cekaju Austrijske ceste.

Odg: Okrznuli smo Alpe....
« Reply #1 : 15.08.2008, 14:35:32 »
Budimo se vec u 7,vrijeme prekrasno stvoreno za voznju.Iz Bovca penjemo se na Predil gdje je ujedno i granica sa Italijom,te preko jos jednog prijevoja (Sella Nevea) stizemo na Nassfeldpass.
Na vrhu idila,jezero, dosta motora ,okolo planine.Sjedamo na kavu pa upoznajemo ljubaznog konobara koji odlicno prica hrvatski te nam ukratko prica o mjestu gdje se nalazimo i saznajemo da i on vozi Stroma!
Spustamo se u Hermagor pa preko Kotschacha i Oberdrauburga stizemo u Spittal.
Ova dionica ceste je nesto prekrasno ,mala austrijska sela kao iz bajke nizu se jedno za drugim,promet nikakav,a pejzazi prekrasni iza svakog zavoja!Kratak odmor u Spittalu pa nastavljamo do Villacha te preko Podkorena i K.Gore sizemo na Vrsic.
Iako smo po neznam koji put ovdje priroda nas svaki put sve vise odusevljava, pogotovo dok je vrijeme ovako prekrasno.Kupujemo par suvenira pa se malo suncamo na 1600m ,te se spustamo dolinom Soce do Bovca.
Odlazimo na veceru u obliznji restoran gdje nam litru vode iz slavine naplacuju 10kn!!??Jedino po tome cemo pamtiti taj restoran hrana i ostalo  :thumb_down:
« Zadnja izmjena: 15.08.2008, 14:42:44 dady »

Odg: Okrznuli smo Alpe....
« Reply #2 : 15.08.2008, 15:18:58 »
Danasnji dan je vrh ovog mini putovanja-penjemo se na Gross!!
Vrijeme opet savrseno rano budenje i opet smo na Predilu,ali ovaj put nastavljemo do Tarvisia pa jos jednom na cestu koja nas je najvise ocarala od Villacha prema Lienzu!
Ponovo idila a promet zanemariv.Sto se vise priblizavamo usponu na Gross vise je motora po cesti ,svi sa istim ciljem -Grossglockner!!
U Winklernu stajemo nesto pojesti pa krecemo na uspon prema Grossu!
I zaista,sve je identicno onome o cemu smo vise puta citali.Priroda neopisiva ,ceste i zavoji takoder,sa velikim uzitkom vozimo gore.
Neznam ni sam koliko smo puta stali radi fotkanja ,jednostavno covjek nemoze a da tu divotu ne ovjekovjeci!I napokon smo na vrhu ,guzva ,stotine motora,vec na prvom parkingu covjek ne pusta aute na vrh ,garaze pune,mi naravno prolazimo, za motore se uvjek nade mjesta  :thumb_up:!
Pogled na ledenjak je fantastican uostalom slike sve govore...
Vanja odmah trci prema zicari koja vozi na ledenjak -idemo dolje!U pocetku mi muka kada sam vidio da zicara vozi do pola puta ostalo pjesice, a mi u punoj opremi  :icon_yikes:!Ipak idemo ,za dolje je super i za minutu smo na ledenjaku ,ali treba se i vratiti uzbrdo,dusu sam ispustio.
Hodamo po ledenjaku i tek sada vidimo posljedice globalnog zatopljeneja .Svakih 50 metara je tabla na kojoj pise godina kada je ledenjak bio u toj razini ,od 1970 pa da danas,u 30-ak godina nestalo ga je ,neznam, valda 200 metara!
Ovdje ispucavamo brdo slika pa natrag do zicare(2osobe 17 €,vozi cca minutu i pol).
Opet se opskrbljujemo suvenirima pa polako prema motoru i krecemo dalje na prijevoj Hochtor.
Slikanje ,pa se spustamo prema Zeell am Seeu.Kratko razgledavanje grada i jezera pa preko Mittersilla po Felbertaurenstrasse(7€) do Lienza.Tu posjecujemo Mc'Donalds da utazimo glad ,pa po treci put predivnom cestom vozimo natrag do Tarvisia i Bovca.
Isti cas tonemo u san ,danasnji dan nas je stvarno izmorio ali itekako je vrijedilo.

Odg: Okrznuli smo Alpe....
« Reply #3 : 15.08.2008, 15:35:31 »

Odg: Okrznuli smo Alpe....
« Reply #4 : 15.08.2008, 15:56:59 »
Nakon sto smo malo duze odspavali,odlucili smo danas spakirati stvari pa krenuti prema Nockalmstrasse pa negdje drugdje prespavati nocas.
Ponovo se penjemo na Vrsic al ovaj puta samo prolazimo ,bez stajanja.
iz Villacha vozimo do Afritza pa uz Millstatter See do Innerkremsa.Tu pocinje Noskalmstrasse (8€)i uspon na prijevoj Turracher Hohe.Ponovo uzivamo u predivnoj prirodi Alpa i u voznji zavojitim cestama!Na vrhu se opskrbljujemo suvenirima ,malo slikanja pa slijedi spust do Predlitza.Kratak odmor te odlucujemo da imamo dosta vremena pa bi se mogli vratit u K.Goru prespavati .Vracamo se do Feldkirchena pa desetak km vozimo uz Ossiacher see do Villacha.Prijevoj Gerlitzen, koji nam je bio usput ,ostavljamo za neki drugi put.Stajemo u Villachu u kratko razgledavanje i setnju gradom te nastavljemo do Podkorena.Tu nalazimo "Welkome bikers" pansion ,raspricali se s gazdom koji obozava Istru i Pulu te nam nudi smjestaj za 2 osobe za 55€(inace je 60€),prijateljski popust ,kaze!Sobe nista posebno, pa odlucujemo da jos malo pronjuskamo okolo sto se gazdi nije svidjelo.Vice za nama -Brzo cete se vi kod mene vratiti,ovo je najjeftinije u okolici!!Trebam li uopce naglasavati da smo 20 metera od njega nasli predobar app od nekih 40kvadarata gdje se 6 osoba moze smjestiti za 37€  :baeh:  :baeh:!
Odlazimo u setnju K.Gorom i umorni tonemo u san!

Odg: Okrznuli smo Alpe....
« Reply #5 : 15.08.2008, 15:59:23 »

Odg: Okrznuli smo Alpe....
« Reply #6 : 15.08.2008, 16:20:06 »
Nakon budenja,odlazimo do rezervata Zelenci kod Planice pa se jos malo vozikamo i uzivamo u pogledu na okolne planine.
Oko 9 krecemo prema Koprivnici,a posto nemamo vinjetu odlucujemo se na sporedne ceste.I sve bi bilo o.k da doslovce cijela Slovenija od Bleda do Brezica nije prekopana... svakih 10-ak km radovi i obilasci.GPS divlja ,mi jos vise pa uz pomoc lokanog stanovnistva zaobilazimo Bled i Kranj(usput dva puta ulijecemo na nekakve brze ceste gdje isto vazi vinjeta) te preko Domzala ,Zidanog mosta i Litije ,uz kanjon rijeke stizemo na granicu u Dobovi.
Mala anegdota-prije 10-ak dana isli kod Furlana po gume za Stroma.Stariji carinik na nasoj granici skuzio novu zadnju gumu i oce nas globiti .Izvlacimo se na sve moguce nacine,da smo na putu pa nam rikla guma pa isli po novu i bla bla bla...Kaze on -a kuda cete?Vanja vice kroz kacigu -vodim decka kod mame u KC!Kaze ovaj -Ajme -zet prvi put dolazi u kucu,ovi podravci skrti za poludit i jos ti ja izbijem 300kn,pa izblamirat ces se kod punice bez kuna  :rofl7gp: !Ajde vozi da te ne vidim  :thumb_up:!
E sad opet isti tip pita kako je punica zadovoljna i dali sam je pocastio sa njegovih 300kn  :rofl7gp:  :icon_yikes:!
Eto za kraj ,sta reci ...Alpe mnogo puta opisano i ispricano u raznim putopisima ,ali treba to dozivjeti.Potpuno se slazem kada Fresh kaze da je to opasna bolest ,tko jednom proba Alpe stalno se vraca.
Planovi za drugu godinu ,naravno, obavezno ukljucuju Alpe.....

Odg: Okrznuli smo Alpe....
« Reply #7 : 15.08.2008, 16:23:35 »

Odg: Okrznuli smo Alpe....
« Reply #8 : 15.08.2008, 16:27:36 »