Autor Tema: Velebit= Obrovac-Sv. Rok-Gospić-Baške Oštarije-Štirovaća-Zavižan-Krasno - izvještaj s izleta  (Posjeta: 11907 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

• Motor: 650 K5 98 900
Kao po dogovoru pokret je bio iz Jastrebarskog u 7:30. Krmeljave oči srkale su prvu kavu nakon mučnog sna isprekidanog putnom groznicom. Iako je stari Keltski običaj nalagao rastanak uz prsatu/brkatu konobaricu, nažalost takvu nismo našli (stara birtija je zatvorena) pa smo se morali zadovoljiti ravnom i obrijanom još k tome mladom i ne spremnom na poziranje. Tako da od tih slika ništa. Dvojac s kormilarom dočekao je još dvojicu (bez kormila) koji se sramežljivo sparkirao kraj kante za smeće. Pustolovina počinje!!

Ekipu iz Siska dočekali smo po dogovoru u prvoj birtiji koja radi nakon Tušilovića (Krnjaka). 6 malih stromova i jedan uljez u obliku Aprilije spremni za brundanje po cesti. Kratko pićence , slikanje sa konobaricom(ova se je dala, pala je na Ćosin šarm i gadgete) i danji juriš. Dalje do Obrovca ne treba ni govoriti. Cesta malo ravna, malo zavoja i evo nas na moru. U Obrovcu tko misli tankati neka tanka jer do Gospića nema druge pumpe.

A po putu...

Dok je Santa vodio bilo je vremena i za foto šuting iz vožnje :icon_mrgreen:

PS
Več dugo nisam vidio motoristu koji 10 km ne pretiče preko pune crta.
Pohvalno. Malo živcira, ali pohvalno.

• Motor: 650 K5 98 900
Sendviči i slikanje Zrmanje. Prekrasna rijeka. A pridružio nam se i posljednji član male raspjevane moto skupine. Prava avantura može početi.

Zrmanja

• Motor: 650 K5 98 900
Uspon je do samog kamenoloma i prelaska preko autoceste asfaltiran, a nakon toga makadam, malo grublji ali se može. Ukupna dionica nije duža od 20 km ali zbog čestog zaustavljanja nećete je baš proći tako brzo. Mi smo planirali biti u Obrovcu oko 11:30 te je tako i bilo. Uspon smo započeli oko 12:00 a u 14:00 smo kretali na planinarsko osvajanje vrha Tulovih Greda. Cesta do njih je nešto što nećete tako lako zaboraviti.

A vidi njih kao rakova deca....

• Motor: 650 K5 98 900
« Zadnja izmjena: 19.01.2013, 12:24:11 ib »

• Motor: 650 K5 98 900
Priroda je bolesno lijepa. Serpentine kao iz mašte, pogled kao iz bajke, ekipa kao sa foruma….

A u slijedećem nastavku pročitajte kako je čovjek ukrotio planinu!!
« Zadnja izmjena: 19.01.2013, 12:25:30 ib »

• Motor: 650 K5 98 900
Uspon na Tulove Grede traje max. Sat vremena do djela gdje se uspinje do samog vrha. No navedeni dio traži zahtjevne penjačke sposobnosti i barem malo ludosti. No nakon 15 min dolazite do vrha sa kojeg puca pogled. A pogled se neda opisati. Panorama može probati dočarati ali riječi nikako….

Ovdje vam je sniman Winetou

Ima li još puno Papa štrumf?

Neki su ovdje našli i smisao života (a neki su ga samo tražili....)

Silazak

i ovuda dalje....u prvu pa polak...
Šala

« Zadnja izmjena: 19.01.2013, 12:29:17 ib »

• Motor: 650 K5 98 900

U nastavku nam se dogodila i jedina nezgoda cijelog izleta, a to je pad jednog našeg člana. Na sve one činjenice koje znamo od prije o tome koliko je strom dobar motor, evo još i ove, a to je da koliko god se trudili oboriti stroma po makadamu na pod to nije uspjelo niti jednom vozaču. Dok nažalost vozač našeg uljeza se nije morao niti malo potruditi i završio je na podu. Ne moram niti govoriti kako smo mu popili živce……
Shvatio je da mora prodati motor tako da ako je netko zainteresiran sada je na akciji!

U produžetku još prekrasnih pogleda i polagano spuštanje do prve birtije gdje se toči velebitska. Piva ili voda svejedno!

• Motor: 650 K5 98 900
Do Gospića po meseko i prema Karlogabu do Kuće Kubus (ma kakva kuća vila!). Luksuza nema, ali šarma u neograničenim količinama. Stara pastirska kuća, topla zagrijana, ležajeva preko 10, roštilj, spavanje 50 kuna po osobi. Dobro NEKI su hrkali a rijetki su spavali. A neki su i štokali (pili štok). Gazda je imal pesa koji je čuvar ali se on u strahu od medvjeda povukao u kombi ali je zato jedan naš član pola noći probdio uz stromove da ih slučajno ne bi tko ukrao.
Kubus je već bio u mraku. A dok su jedne marljive ručice radile večeru, druge su stiskale gumbiće foto aparata….

« Zadnja izmjena: 19.01.2013, 12:31:49 ib »

• Motor: 650 K5 98 900
Dobro jutro radni narode Crne Gore 7:00 je sati! Lagano ustajanje, doručak, kafica. Spremamo stvari, prepričavamo snove i odgonetavamo njihovo značenje….. Ostalo je još „pod 45“ a to je grehota baciti, pa mezimo. Iako je noć djelovala hladno jutro je svanulo toplo i podjednako lijepo kao u subotu. Polazak u 8:30. Po planu.

Kuća Kubus nije neki luksuz ali za nas je dobra!!

Malo po putiću pa na staru cestu preko Karlobagu. Tko nije čitao poziv taj niti ne zna da danas imamo cca 40 km makadama. Lažem da ima samo 4 km! Ah što motoristi znaju? Uspon sa južne strane prema Dabrovima i Kukalinama. Pogled na more izaziva trnce. Ima li ljepšeg od pogleda na more i to još sa motora u vožnji po prekrasnom danu i to tek na njenom početku. Do tunela na staroj cesti prema Kuginoj Kući i Štirovaći se stvarno brzo i lako dođe.

Veliki poglavica

Ah more....

Kraj asfalta sa strane Karlobaga

Kukaline

Dalje je već malo teže i duže ali pogledi koji se iznenada jave i zapucaju na okolne vrhove su toliko nagrađujući da se drndanje odmah zaboravlja(kažu neki da su riješili probleme sa pijeskom u bubrezima). Po putu srećemo dva auta u različitim smjerovima. U odnosu na jučerašnju dionicu ova se može nazvati pusta. Iako vođa puta nije prošao cijelu dionicu nego svega pola, sudba nam se nasmiješila i nismo se izgubili niti jednom! Od prve smo sve pronašli, nikog nismo izgubili i u zadanom vremenu smo stigli u Crni padež. Čak nije bilo niti gumi defekta, a neki od nas su stvarno izazivali sreću sa svojim čelestonkama.

Ma daj pogledaj cestu!! Za prste polizati..

Priroda je zaista očaravajuća

Po putu...

Crni padež je prekrasna dolina isto kao i Štirovaća, ali pusta. Izbijamo na asfalt uz čuđenje lokalnog stanovništva koji cestu po kojoj smo došli ne koriste. Serpentine po putu koje su prijašnjih godina bile teško prohodne i mogući snijeg ove godine nisu bili problem. Prošli smo najtežu dionicu. Hura!

Crni padež

Encijan

Dalje nastavljamo do skretanja za Jablanac. Makadamom od svega 6 km prelazimo preko prijevoja Alan i do doma Alan. Do njega se može asfaltom i sa magistrale. Domar kaže da nas nema čime poslužiti jer da su planinari takve izjelice i ispičuture da čak niti za pošteni motoristički svijet nema ničega!!

Dobro jesti ćemo na Zavižanu. Obavijestio nas je i da je istočna makadamska dionica do Zavižana zatvorena zbog snijega (čuo se uzdah olakšanja ali do danas ne znamo tko je to bio?). Za piti smo se snašli sa jednom rezervnom pivom od 2 l (za hitne slučajeve) uz brojanje gutljaja ovome ispred sebe.

V-strom Velebit Weeken ekipa

Povratak prema Štirovaći ali smjerom prema Šatorini. Cesta je malo lošija no da se. Čuje se neko prigovaranje tipa „opet makadam“, ali nitko se ne obazire. (Pič_ _ _e!)

Kada izbijamo na asfalt produžimo u smjeru Krasnog. Iako je bila dignuta rampa za istočni prilaz prema Zavižanu produžili smo jer nismo htjeli riskirati povratak. Navedena dionica je duga 12.5 km. Okolo preko Krasnog i Oltara pa kod renđera platili ulazak u NP 45 kuna po osobi (planinari imaju popust) i produžili na vrh.

Zadnji makadam isto dionice 6 km ali u dva smjera. Tko još ovo preživi neće imati problema sa ostacima posipavanja zimskih službi.

Dobra teta nije nam puno uzela

Tri put hura na vrhu Zavižana smo!

Tulove grede su visoke oko 1100 mnm, a Zavižan je 1594 mnm! Kako ne bi oboljeli od nekog oblika visinske bolesti naručujemo grah i Velebitsko. Ali nema!! Sve su pojeli i popili planinari!! Pa dobro što je to neki specijalni odred za čišćenje?! Gdje god dođemo, sve počistili planinari? U svakom slučaju dobili smo samo kobasice i Kasačko. No bolje i to nego ništa. Pogled je prekrasan, zrak je čist, a žene su u biciklističkima. (Kao i IB samo bez brade i sa „mirnijom“ majicom). Popeli smo se na najbliži vrh ali je počelo tako puhati i navlačiti oblake da smo se vratili u rekordnoj brzini (možda je i ono kasačko pomoglo).

Možda su ovo planinari? Ne znam, ali pobjegli su glavom bez obzira kada su nas vidjeli (tj. Belog)

« Zadnja izmjena: 19.01.2013, 13:06:09 ib »

• Motor: 650 K5 98 900
Nažalost sada samo povratak, i još k tome u kišnjacima. Kiša je bila slaba i rijetka, a povratak oprezan, spor i sjetan. Neki pojedinci odvojili su se od skupine kako bi čim prije stigli u Zagreb i oprali svoje motore. Priča o ostavljanju prašine i blata i naglašavanju „adventure“ looka nije urodila plodom. Cca 700 km vikend vožnje, a od toga jedno 70 km makadama je iza nas. Nekima prvi put na makadamu, nekima prvi pad sa motora, nekima prvi put na poljskom WC-u, nekima prvi put na Zavižanu a nekima ništa (e baš su ti neki).

Sjetan rastanak

I nebo je plakalo na rastanku

• Motor: 650 K5 98 900
Meni osobno ovo je bio jedan od (ako ne i) najljepših izleta, tako da u nekoj budućnosti obećavam ponovo organizirati izlet. Naravno u nekom drugom smjeru, a možda i za bolje polovice.
Šteta da sa nama nije išao niti jedan veliki strom! Ali kako njihovi vlasnici još šarafe i došarafljuju, a i ovo je ipak daleko od Bruma, razumijem ih.
Neka biti će i kraćih izleta na koje će oni moći ići.

Hvala svima koji su se odazvali, nadam se da vam je bilo lijepo. Meni stvarno je. Bili ste disciplinirani, pokorni i primjereni. Svaka vam dala!
Do nekog drugog izleta,
Golileo.

A sada navalite sa svojim linkovima, galerijama, reprezentativnim foto uradcima, prigovorima, komentarima, željama, pozdravima.........

• Motor: 650 K5 98 900
Beli jesi li došao k sebi?
 :icon_mrgreen:

Offline beli

• Agent provokator
  • Postova: 2283
  • Preporuke: 1
  • Motor: DL 650 K5 136.500
  • Motor: DL 650 XAL7 022.222
  • Mjesto boravka: Si suck
Beli jesi li došao k sebi?
 :icon_mrgreen:
:food2:; trebati će još par sati;...iskoristio bi ovu priliku da se još jednom i javno zahvalim svom motoru koji me, iskoristivši svoje karakteristike, sretno dopeljo' doma. Ujedno pozdravljam ženu (i ostalu rodbinu ) koja mi je omogućila da se upustim u ovako neizvjesnu avanturu sa nepoznatim likovima...Da je sumnja bila opravdana, uvjerio sam se kad mi je Zare rezao svoju domaću šunku na debele šnite   :060:, jer je valjda mislio da će mi tako zgadit večeru i da ću manje pojest, što mu naravno nije uspjelo. Inače, bilo je malo naporno, ali sreća što je bilo malo naporno...i za kraj, hvala ekipi što nitko nije vikao na mene i stvarno ste za svaku preporuku !
« Zadnja izmjena: 31.05.2011, 14:37:48 beli »

Offline DDuck

• Postova: 1288
  • SpoRRtski polagano
    • MotoPersia
  • Motor: DL 650A, K8, 129 000 km, plavi
  • Mjesto boravka: Zagreb
Neka biti će i kraćih izleta na koje će oni moći ići.

Do nekog drugog izleta,
Golileo.

Meni je isto bilo lijepo.... čitajući izvještaj  :thumb_up: Ali sigurno malo koja fotka može dočarati pravi doživljaj i crvena lica nakon makadama.

Šteta što ovaj put nisam mogao s vama, ali bilo je obaveza oko priprema za put. Cijeli 7., 8. i 9. mjesec sam otvoren za razne izlete ovog tipa, ako ne bankrotiram do tad  :icon_mrgreen:
Znate što vam je falilo uz pjesmu i rakiju? Usna harmonika. Naime, sviram ju i volim ponijeti na izlete. Beware  :043:
The Internet makes you stupid.

RoadRunner

• Gost
Ja cu jos jednom ponoviti, hvala svima na preljepom vikendu...i veselim se i unaprijed biljezim i za iduci  :thumb_up:

Offline ib

• Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 20242
  • Spol: Muški
  • Ak me netko traži, ja sam u garaži!
  • Preporuke: 2
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)

Stromeri su dobra ekipa,ha?  :icon_mrgreen: :thumb_up:
"Ride Crazy , What could happen...????"

RoadRunner

• Gost
Ma vrhunska ste ekipa...a ja cu poraditi na tome da do iduceg puta postanem punopravni clan  :icon_mrgreen:

Offline santa

• Avanturist
  • ***
  • Postova: 204
  • Motor: V-Strom DL-650 K9, 37K km, crni - prodan
Super je bilo  :ura1: :ura1:

Ili ponoviti ili nešto slično  :moli:

Offline zare

• Postova: 2055
  • Mjesto boravka: Petrinja
izlet za čistu peticu
organizacija, ekipa, motori i vrijeme sve na vrhunskom nivou
samo da nismo tražili nešto (pogodite što - tko pogodi ima  :122:) mogli smo obići još .......

HRVATSKA - tamo gdje je more bistrije od naroda

Offline ib

• Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 20242
  • Spol: Muški
  • Ak me netko traži, ja sam u garaži!
  • Preporuke: 2
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Da nije netko izgubio kljuc od motora :misli: :icon_mrhappy:
"Ride Crazy , What could happen...????"