Autor Tema: Cardo Scala Rider Q3 Multiset  (Posjeta: 2950 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Online mrki-osTopic starter

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1739
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: KLV 1000 K5, 51000, nećete vjerovati ali narančasti..
  • Mjesto boravka: Čepin 098/523-888
Cardo Scala Rider Q3 Multiset
« : 05.04.2016, 21:42:13 »
Nakon puno premišljanja dali uzeti neku zamjensku od Kineza ili nešto "pošteno" odluka je pala na Cardo Q3.
Naručena s eBay-a iz engleske. Plaćena 219 funti plus 10 za poštarinu. Porez i carina se ne plaća jer je iz EU.

Od glavnih funkcija ima:
Vozač - suvozač interkom
Vozač - vozač interkom (jedan u full duplexu, a dva se mogu još upariti pa s njima na izmjence pričati)
Spajanje 2 Bluetooth uređaja  (navigacija, mobitel..)
FM radio
I još hrpa audio funkcija i postavki (noise  cancellation, auto volume, i hrpa kratica koje još nisam proucio)
Vodootporni naravno

Pakiranje je brutalno, stvarno se dobije sve.







Baza dolazi s tri tipa nosača, metalni za stezanje i dva na ljepljenje (prozirni i crni)
Znači dvije baze, i šest nosača.



Dva tipa mikrofona, jedan tzv. boom i jedan žičani. (Dva tipa za svaki modul, ukupno 4)



Dva para zvučnika sa samoljepljivim čičkom. 



Jastučići za izbacivanje zvučnika za bolje pozicioniranje.



Dodatne spužvice za mikrofon  (4 kom)



Držač za kablove s dvije samoljepljive čičak podloge (dva para)



Kabal za spajanje aux uređaja (mobitel, MP3 player...) 2 komada



Dva kabela i punjača (tu ima mali problem, pošto je to iz engleske utikač je njihov, pa sam morao naručiti 2 adaptera, 18kn 2 komada od kineza)
Dvije vrećice za nošenje.

Malo slika montaže..











Spajanje je vrlo jednostavno i s drugom komunikacijom i s mobitelom.
Podešavati se može na dva načina, prvi je spojiti s laptopom i preko njihove stranice sve podesiti, drugi jednostavniji način je skinuti njihovu aplikaciju i spojiti se s komunikacijom preko bluetootha i podesiti sve.



Za sada sam samo probao pustiti glazbu s moba da vidim glasnoću i malo po kući interkom da čujem dali sve radi.
Detaljnije nakon prve vožnje.
Život je prekratak da bi putovali autobusom..

Offline robe

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 439
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: YAMAHA XTZ12DG
  • Mjesto boravka: Chicago USA
Odg: Cardo Scala Rider Q3 Multiset
« Reply #1 : 07.04.2016, 19:08:54 »
Cardo je zakon. Govorim iz iskustva.
Nema im smrti. Ja imam dva team seta. Prvi je star 7-8godina a rade ko da su novi.

Bio sam se upustio i u neke eksperimente sa drugim proizvođačima, razmišljao i o kineskim falšokama, ali Cardo mi je uvijek ostao najbolji.
Baterija traje danima, pouzdan i jednostavan. radi bez problema i neće ti se dogoditi da ti pokvari dugo planirani godišnji

Dobro si odabrao
Sretno!

Offline damjandugi

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 279
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL650 ABS K9 52.500 pa pa
  • Motor: BMW R1200 GS AC
  • Mjesto boravka: Ljubljana
Odg: Cardo Scala Rider Q3 Multiset
« Reply #2 : 08.04.2016, 10:05:32 »
http://cardosystems.com/portfolio-types/motorcycles/

Kad si več napravio doktorat iz toga,koja je največa razlika medju njima?
Ukratko!
Pa stvarno sam dugački

Offline robe

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 439
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: YAMAHA XTZ12DG
  • Mjesto boravka: Chicago USA
Odg: Cardo Scala Rider Q3 Multiset
« Reply #3 : 22.04.2016, 13:50:44 »
http://cardosystems.com/portfolio-types/motorcycles/

Kad si več napravio doktorat iz toga,koja je največa razlika medju njima?
Ukratko!


Radi se o kvaliteti pod broj jedan a Cardo i Sena su tu negdje (samo je razlika oko kategorije modela koja je uglavnom određena cijenom). Cardo se meni pokazao najefikasniji i vrlo je jednostavan. Npr, prije par godina sam se spremao na malo veće putovanje od 7 dana a usput sam kupio novu kacigu. Kako mi se nije dalo sad to sve premještati a trebala mi je i stara kaciga, odlučio sam kupiti Sena SMH5 (mislim da je bio taj) teamset (dva uređaja: za vozača i suvozača).
Ovdje je bitno da ti napomenem da je Sena SMH5 uređaj prvenstveno predviđen za manje motore, skutere i sl. dakle radi se o modelu koji je niže kategorije od Cardo Scala rider koji je namijenjen za veće motore i brzine i dulja putovanja.

Na motoru sam tada imao Garmin BMW Navigator III. ranije, sa Cardo Teamsetom nisam imao nikakvih problema i sve je radilo odlično.
Tako sam krenuo na put i već na početku su se javili problemi sa komunikacijom. Ne sjećam se svih detalja ali dva najvažnija nedostatka su bila ova:
1. Sena je stalno gubila vezu sa Garminom. Točnije, svaki put kad bih se zaustavio i ugasio motor i GPS veza sa Senom bi se izgubila. Kada bih krenuo dalje morao bih ići u GPS Meni i ponovo odabrati komunikaciju sa Sena. Ovo uspostavljenje veze svaki put je bila ogromna patnja i stvarno mi je išlo na živce jer ponekad treba i po nekoliko minuta da se sve ovo obavi. Ovo mi se nije događalo sa Cardom, niti prije sa starim modelom a ni kasnije sa novijim modelom kojeg sam kupio. Jednostavno bi se Cardo uvezao sa navigacijom čim bi se upalio GPS i to je bilo to.
2. Druga stvar sa Sena je bila loša osjetljivost mikrofona na vjetar. Komunikacije imaju softverski riješeno pitanje buke vjetra za vrijeme vožnje. To je dosta važno jer ta buka zna biti dosta velika na većim brzinama. svrha softvera je da prepozna buku vjetra u vožnji i da je ne tretirati kao ljudski govor, odnosno da na brzini od 130 km/h ne uključi mikrofon iako je tada buka vjetra vrlo jaka. Kod Sene je to dosta loše radilo, odnosno, na većim brzinama se mikrofon sam od sebe uključivao i ostajao upaljen neko vrijeme. To je uzrokovalo dosta problema, jer zbog toga često nisam mogao čuti sve što mi je govorio GPS a istodobno se baterija jako brzo trošila. Često nam se dogodilo da se baterija znala potrošiti već za jedan dan. Radi usporedbe kod Cardo uređaja baterija traje namjanje 5 dana.

Evo tu sam ti naveo usporedbu dva uređaja dobrih proizvođača a među njima je jedina razlika da je Sena 5 model malo niže kategorije. Da sam tada uzeo Sena 10 ne bi bilo tih problema (jedini problem je što je Sena 10 bila skuplja duplo).
Naveo sam neke dvije skoro pa sitnice i koje možda naizgled i ne znače puno, ali ipak treba razmišljati da kad ideš na ljetovanje motorom da je to uzbudljiva avantura koja se ne događa baš svaki dan i koja bi trebala biti užitak i zadovoljstvo. Uz to i košta dosta novaca. Baš zbog toga ove sitnice ti mogu dosta narušiti uživanje. Npr, u toku dana se zaustaviš 10-ak puta i svaki put trebaš iznova stajati na parkingu i uvezivati GPS i komunikaciju po 10-ak minuta. Možda prvih par puta i nije problem ali kasnije zna biti iritirajuće.

Velika sreća je bila da sam tad bio u Americi gdje je zaštita kupaca fenomenalna, pa sam tako nazvao Senu i rekao da sam nezadovoljan i ljudi su mi vratili novce.

Čitao sam dosta o nekim kineskim alternativama a tu je razlika još i puno veća i na te uređaje se i ne bih osvrtao jer tu jedna zanimljiva caka. Ne treba biti neki Sharlock Holmes pa da na Aliexpressu nađeš neke bluetooth komunikacije za motore. Jednu stvar brzo uočiš, a to je da imaš isti proizvod pod nekoliko imena ili modela. Imam osjećaj da ih skoro svaki proizvođač prodaje pod drugim imenom. Neki malo promijene boju ili vanjski izgled ali u osnovi skoro svi su isti proizvod. Zato je i teško raspravljati o tim uređajima jer ih je teško razlikovati. Moje je mišljenje da proizvođač koji pristane da se na njegov proizvod stavi bilo kakvo ime nije vrijedan razmatranja. Pravi proizvođači štite svoj trud i pamet i vjeruju u svoju kvalitetu i na svoj proizvod sa ponosom stavljaju svoje ime.

Prvi Cardo sam kupio prije 7-8 godina i još uvijek radi i baterija drži namjanje 5 dana. Mogu se naći na Ebayu po prilično povoljnim cijenama i mislim da vrijede tih novaca. Isto vrijedi i za Sena uređaje.

Što se tiče odabira modela, cijena se povećava ukoliko ideš na mode koji ima mogućnost uvezivanja grupe motorista. Ti modeli imaju dosta veliki domet. Meni ovo nikad niej  trebalo jer mi je bitna samo komunikacija između vozača i suvozača. Ovaj povećani domet uređaja se odražava na život baterije koji postaje kraći. Ovo sam primjetio jer moj prvi set je imao jako kratak domet, svega nekih 10-ak metara. Ovaj drugi koji sam kasnije kupio ima već neki veći domet (ne sjećam se sad) i kod ovog baterija traje koji dan kraće.

Meni je bluetooth komunikacija dosta bitna. Puno se vozim po nepoznatim cestama i uglavnom idem na dulja putovanja sa suputnicom. Važno mi je da u nepoznatom velikom gradu u gustom i opasnom prometu imam jasno glasovno navođenje i da ne moram stalno buljiti u GPS. Meni zato nije bilo teško platiti kvalitetniji uređaj. Naravno, koliko ljudi - toliko ćudi.

Na kraju, sve se svede na to koliko ti treba ovaj uređaj i koliko si spreman za njega platiti. Dobar uređaj radi jednostavno, ne pravi probleme i traje dosta dugo.
 

Offline damjandugi

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 279
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL650 ABS K9 52.500 pa pa
  • Motor: BMW R1200 GS AC
  • Mjesto boravka: Ljubljana
Odg: Cardo Scala Rider Q3 Multiset
« Reply #4 : 22.04.2016, 15:00:55 »
Hvala za konstruktivan odgovor.Sam trenutačno koristim čang šlang komunikacijo.Vidim,da to nije to.Zato ču uskoru nabaviti Cardo komunikacijo.Samo da mi je još povoljne cijene.
Pa stvarno sam dugački

Offline saxi

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 926
  • Spol: Muški
  • Ne brze od zivota
  • Preporuke: 0
  • Motor: Belo tele aka V-Smor K9, 650cc, 66 000km
  • Mjesto boravka: negde izvan planeta
Odg: Cardo Scala Rider Q3 Multiset
« Reply #5 : 22.04.2016, 15:06:26 »
OS Biker i jos neko ima kineski i puni su reči hvale, ja sam imao Nolan(zicani i Bluetooth model kasnije) i Interphone F5MC sada koristim. Nolan u kacigama ima svu pripremu ali je mana jer je potrebno kupiti dodatno zvučnike i slušalicu, i sam uređaj za komunikaciju koju ne možeš deliti sa drugim slemom. Na zicanoj je baterija dugo trajala, na prvoj verziji Bluetooth 1-1.5 dan. U poređenju sa jacinom zvuka Nolan je bio tiši, a i baterija je bolja na F5MC jer izdrži nekoliko dana na putu.
Ljudi čuvajte svoje glave, čuvajte svoje duše! Nemojte dati da vas prevare, ne trpite gluposti, razmišljajte i volite svoju decu.

Offline robe

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 439
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: YAMAHA XTZ12DG
  • Mjesto boravka: Chicago USA
Odg: Cardo Scala Rider Q3 Multiset
« Reply #6 : 22.04.2016, 15:39:01 »
Iako imam Nolan kacigu nemam Nolanovu komunikaciju. A razlog je baš taj isti koji si naveo. Za svaku kacigu se mora kupiti posebno postolje-nosač koji odgovara isključivo za taj model.
A što se tiče kineskih komunikacija - naravno da je moguće da su dobre. Jednostavno je moguće da za 50 Eura kupiš uređaj koji može isto kao i onaj od 200, ali to je prije izuzetak nego pravilo.

Nisam protiv alternativa i naravno da svak normalan gleda da za istu stvar dadne manje novaca.

Ja sam npr, nedavno kupio kinesku navigaciju za motor.Uređaj je reklamiran da je vodootporan i da je prvenstveno za motor. Ima 8 GB interne memorije. Također stoji da se spaja na bluetooth. Dođe sa postoljem i za motor i za auto. Sve super.
Uređaj dođe sa mapama i Igo8 softverom. Stvarno radi besprijekorno. Softver je brži nego i jedan TomTom ili Garmin kojeg sam ikad vidio. Mape su za cijeli svijet. Sve skupa me je koštao nekih 100-tinjak dolara. Ovaj uređaj se nađe na Aliexpressu pod brojni različitim imenima i jedina razlika između 1 i 2 generacije je veća unutarnja memorija koje je bila 4 Giga pa je povećana na 8 (http://www.aliexpress.com/item/Waterproof-Motorcycle-GPS-4-3-Inch-Win-CE-6-0-Car-GPS-Navigator-Built-in-4GB/1736451027.html?spm=2114.30010308.3.249.WnFEQS&ws_ab_test=searchweb201556_7,searchweb201602_3_10034_507_10032_10020_10017_10005_10006_10021_10022_10009_10008_10018_10019,searchweb201603_6&btsid=0f3be489-9d3f-4a50-a5bd-0b284b129011).
E sad, uređaj se stvarno može spojiti na bluetooth, ali ima jedna caka. Hardver je uistinu otporan na kišu i dobro radi, ali softver je univerzalni i isti takav se koristi za GPS uređaje u autu.
Ukratko, kada se spoji sa bluetooth komunikacijom on se ponaša kao GPS u autu. dakle samo kao posrednik za telefonske pozive. Nema glasovnog navođenja i kacigi tako da ti se dogodi da se nađeš u npr. Chicagu po prvi put u životu i u užasnoj gužvi moraš neprestano gledati u GPS a sunce - vrag ga odnio - baš tad ucvrlji u display pa umalo glavu ne izgubiš nekoliko puta u 5 minuta.

Nakon toga sam naravno popizdio i kupio polovan Garmin Zumo 660 za 250 $ i sve super. Onaj kineski sada koristim u autu i stvarno je fenomenalan.
Kad na kraju izračunam, mogao sam odmah kupiti Zuma za 250$ i njega koristiti i u autu i na motoru i još bi mi ostalo 110$ koliko sam platio onog kineza.
« Zadnja izmjena: 22.04.2016, 20:51:43 robe »

Online mrki-osTopic starter

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1739
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: KLV 1000 K5, 51000, nećete vjerovati ali narančasti..
  • Mjesto boravka: Čepin 098/523-888
Odg: Cardo Scala Rider Q3 Multiset
« Reply #7 : 22.04.2016, 17:18:27 »
os biker i Suki_san imaju te s eBay-a i kažu da su odlične.

Ja isto imam Nolanicu i planirao sam uzeti N com ali sam odustao jer sam curi kupio HJC kacigu.. a i problem bi bio ako odlučim uzeti drugu kacigu vezan sam za Nolan zbog komunikacije.

Moji prvi utisci su odlični.
Imam Copilot navigaciju na mobitelu. Ona ima glasovno navođenje koje radi super. Čak i dok slušaš glezbu samo utiša kaže svoje i pusti glazbu nazad.
Može se upariti dva uređaja što je isto super. Glasovi pozivi rade super, pričao sam na mobitel preko nje pri brzini od 120km/h na otvorenoj cesti bez problema.
Komunikacija između vozača i suvozača je super, isprobana i na auto putu pri brzini od 150km/h.. pri manjim onda ni ne moram govoriti da je odličan zvuk..
Software je odličan, ne pali mikrofone nikada zbog vjetra a glas uvijek uhvati, ne odsjeće nikada ništa.. i super je što automatski pojačava glasnoću što je buka vjetra veća..
Još mi ostaje sljedeći mjesec kada mi lega iz švice dođe isprobati bike to bike opciju (on isto ima Cardo)..
Život je prekratak da bi putovali autobusom..

Offline tibertov

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 6313
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: V-Strom 1000A L4, 22.000 km
  • Mjesto boravka: Ogulin
Odg: Cardo Scala Rider Q3 Multiset
« Reply #8 : 22.04.2016, 18:16:33 »
I ti slusas muziku dok vozis  :icon_no:

Online mrki-osTopic starter

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1739
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: KLV 1000 K5, 51000, nećete vjerovati ali narančasti..
  • Mjesto boravka: Čepin 098/523-888
Odg: Cardo Scala Rider Q3 Multiset
« Reply #9 : 22.04.2016, 19:59:42 »
Ti zaboravljaš da smo mi u Slavoniji.. jako puno dosadnih ravnina..
Život je prekratak da bi putovali autobusom..

Offline robe

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 439
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: YAMAHA XTZ12DG
  • Mjesto boravka: Chicago USA
Odg: Cardo Scala Rider Q3 Multiset
« Reply #10 : 22.04.2016, 20:38:43 »
os biker i Suki_san imaju te s eBay-a i kažu da su odlične.

Ja isto imam Nolanicu i planirao sam uzeti N com ali sam odustao jer sam curi kupio HJC kacigu.. a i problem bi bio ako odlučim uzeti drugu kacigu vezan sam za Nolan zbog komunikacije.

Moji prvi utisci su odlični.
Imam Copilot navigaciju na mobitelu. Ona ima glasovno navođenje koje radi super. Čak i dok slušaš glezbu samo utiša kaže svoje i pusti glazbu nazad.
Može se upariti dva uređaja što je isto super. Glasovi pozivi rade super, pričao sam na mobitel preko nje pri brzini od 120km/h na otvorenoj cesti bez problema.
Komunikacija između vozača i suvozača je super, isprobana i na auto putu pri brzini od 150km/h.. pri manjim onda ni ne moram govoriti da je odličan zvuk..
Software je odličan, ne pali mikrofone nikada zbog vjetra a glas uvijek uhvati, ne odsjeće nikada ništa.. i super je što automatski pojačava glasnoću što je buka vjetra veća..
Još mi ostaje sljedeći mjesec kada mi lega iz švice dođe isprobati bike to bike opciju (on isto ima Cardo)..



To je to. Uzmeš jednom pravu stvar koja traje godinama i uvijek radi besprijekorno. Ta komunikacija treba da bude pomagalo a ne dodatno opterećenje.
Ili uzmeš neku jeftinu zajebanciju koja te zeza neko vrijeme nakon čega popizdiš pa na kraju opet uzmeš pravu tvar jer ti se ne da više rezati sa krntijom.

Svakako javi kako je prošlo to bike-to-bike komuniciranje. Mislim da ovi noviji modeli imaju prilično dobar domet, mada mi sve to nekako sumnjivo.

Online mrki-osTopic starter

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1739
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: KLV 1000 K5, 51000, nećete vjerovati ali narančasti..
  • Mjesto boravka: Čepin 098/523-888
Odg: Cardo Scala Rider Q3 Multiset
« Reply #11 : 22.04.2016, 20:50:16 »
Tako mi je prošao taj prijatelj iz švice kupio prvo neku jeftinu ua 50€ pa stalo neke sitnice, pa se loše čuje kada je jači vjetar.. popizdio i kupio Cardo, sada prezadovoljan..
Javim svakako, on ima G4 pa ćemo biti ograničeni na 1km koliko je maksimum od moje..
Život je prekratak da bi putovali autobusom..

Online os biker

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 6560
  • Spol: Muški
  • Zle duše mogu da mi...
  • Preporuke: 0
  • Motor: BMW R 1200 GS Adventure, 2009, Full Optional
  • Motor: 9 godina imao Kawasaki KLV 1000
  • Motor: A prije njega Kawasaki EN 500 i Suzuki Marauder VZ 800
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: Cardo Scala Rider Q3 Multiset
« Reply #12 : 22.04.2016, 22:04:04 »
Ovo sve što ste napisali imaju i ove naše čajniz komunikacije. Bio sam skeptičan oko povezanosti dva vozača i recimo Suki je bio prvi, ja zadnji, a između nas 4 motora i kad smo htjeli pričati, čuli smo se savršeno. Možda je jedina mana što baterija,  recimo, izdrži cijeli dan i onda na punjenje.

Offline saxi

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 926
  • Spol: Muški
  • Ne brze od zivota
  • Preporuke: 0
  • Motor: Belo tele aka V-Smor K9, 650cc, 66 000km
  • Mjesto boravka: negde izvan planeta
Odg: Cardo Scala Rider Q3 Multiset
« Reply #13 : 22.04.2016, 22:41:18 »
Ovo sve što ste napisali imaju i ove naše čajniz komunikacije. Bio sam skeptičan oko povezanosti dva vozača i recimo Suki je bio prvi, ja zadnji, a između nas 4 motora i kad smo htjeli pričati, čuli smo se savršeno. Možda je jedina mana što baterija,  recimo, izdrži cijeli dan i onda na punjenje.
Isto i ja mogu da dodam za Interphone, bilo nas je 3 doduše, dvojica na F5MC, jedan na F4 i sve pet, a toliko smo se raspricali i zezali da smo naposletku više kao babe blebetali nego što smo se vozili
Ljudi čuvajte svoje glave, čuvajte svoje duše! Nemojte dati da vas prevare, ne trpite gluposti, razmišljajte i volite svoju decu.

Online Danijel 23

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3380
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Vaspa PX 200 Arcobaleno, 1984, plava
  • Motor: DL 650A L3, Sivi
  • Mjesto boravka: ZAGREB
Odg: Cardo Scala Rider Q3 Multiset
« Reply #14 : 23.04.2016, 16:50:07 »
 :icon_no: i ti si podlegao gospodićni!

Offline james bonf

  • Zelen
  • **
  • Postova: 55
  • Spol: Muški
  • Kawasaki KLE u srcu
  • Preporuke: 0
  • Motor: Tomos APN4MS
  • Motor: Tomos Automatik A3
  • Motor: Versys 1000
  • Mjesto boravka: Split
Odg: Cardo Scala Rider Q3 Multiset
« Reply #15 : 26.04.2016, 17:27:51 »
traćim tražim ali ne mogu nać..negdi čitam da je moguće uparit Cardo i Senu a negdi onda da to nije moguće.

Jel zna ko iz prve ruke jel moguće uparit Cardo Scala Rider Q3 sa npr Senom SMH5 ili 10?

Offline jeeves

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1770
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Odg: Cardo Scala Rider Q3 Multiset
« Reply #16 : 26.04.2016, 20:15:15 »
traćim tražim ali ne mogu nać..negdi čitam da je moguće uparit Cardo i Senu a negdi onda da to nije moguće.

Jel zna ko iz prve ruke jel moguće uparit Cardo Scala Rider Q3 sa npr Senom SMH5 ili 10?

Nije moguće.

http://www.webbikeworld.com/motorcycle-intercoms/bluetooth-compatibility/
I'm getting older faster than I'm getting smarter...

Offline james bonf

  • Zelen
  • **
  • Postova: 55
  • Spol: Muški
  • Kawasaki KLE u srcu
  • Preporuke: 0
  • Motor: Tomos APN4MS
  • Motor: Tomos Automatik A3
  • Motor: Versys 1000
  • Mjesto boravka: Split
Odg: Cardo Scala Rider Q3 Multiset
« Reply #17 : 27.04.2016, 14:46:13 »
A baš sam bia zagriza za Cardo Scala, izgleda da ću ipak uzet Senu  :misli:

Offline jeeves

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1770
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Odg: Cardo Scala Rider Q3 Multiset
« Reply #18 : 27.04.2016, 14:53:33 »
A baš sam bia zagriza za Cardo Scala, izgleda da ću ipak uzet Senu  :misli:


Hm...da ne bi ispalo da širim dezinformacije izgleda da Sena ipak omogućuje korištenje s drugim proizvođačima preko novog (kraj 2014) firmwear-a.
E sad, ne znam da li to stvarno radi. Ako radi - super, a ne imat ćeš dva različita uređaja koji nisu kompatibilni.

http://www.webbikeworld.com/motorcycle-news/2013/sena-universal-intercom.htm
I'm getting older faster than I'm getting smarter...

Offline james bonf

  • Zelen
  • **
  • Postova: 55
  • Spol: Muški
  • Kawasaki KLE u srcu
  • Preporuke: 0
  • Motor: Tomos APN4MS
  • Motor: Tomos Automatik A3
  • Motor: Versys 1000
  • Mjesto boravka: Split
Odg: Cardo Scala Rider Q3 Multiset
« Reply #19 : 27.04.2016, 15:29:22 »
Hm...da ne bi ispalo da širim dezinformacije izgleda da Sena ipak omogućuje korištenje s drugim proizvođačima preko novog (kraj 2014) firmwear-a.
E sad, ne znam da li to stvarno radi. Ako radi - super, a ne imat ćeš dva različita uređaja koji nisu kompatibilni.

http://www.webbikeworld.com/motorcycle-news/2013/sena-universal-intercom.htm



to šta je Sena kompatibilna sa drugim proizvođačima ne znači  da će se Cardo moć spojit sa Senom...jer ako Sena to dopušta svejedno je ako Cardo ne dopušta. Nadam se da si me svatia, ni sam sebe nisam najbolje svatia  :icon_mrgreen: