Autor Tema: Čudi problem sa svijetlima???  (Posjeta: 5143 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline tonyUMAGTopic starter

  • ...POZDRAV...
  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 206
  • Spol: Muški
  • ...pozdrav...
  • Preporuke: 0
  • Motor: KLV1000 K4,62000km-Narančasta
Čudi problem sa svijetlima???
« : 31.07.2013, 23:45:09 »
pozdrav !

... danas mi se desla jedna čudna stvar sa svjetlima?
vratim se iz vožnje i primjetim da svijetla ne rade ni duga ni kratka!
osigurači svi ispravni,žarulje u redu,prekidač je u redu(testirao ga je električar sa aparatom).
probam blicati sa dugim svijetlima kad to radi???
po vama što je u pitanju možda kontakt brava ili kakav relej???
...vozi i pamet u glavu...

Offline ib

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19653
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Čudi problem sa svijetlima???
« Reply #1 : 31.07.2013, 23:57:31 »
Provjeri konektor ispod lijeve plastike.

"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline željko

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 929
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: V strom K7 dl 650
Odg: Čudi problem sa svijetlima???
« Reply #2 : 01.08.2013, 09:05:59 »
Bilo je i meni nešto slično :svijetla ne da se gase nego ih nema. Ni dugih, ni kratkih, ni ablend. A nemam ni tank torbu ali me taj problem naveo da počnem kvar tražiti baš od prekidača za startanje.
Kvar je brzo otkriven. Prekidač startera ima četiri kontakta (na kojima su žice zalemljene) i koji "miruju" i kontakt koji je pokretan a prespaja mirne kontakte. Taj pokretni kontakt ima dva federa. Jedan koji vraća kontakt poslije pritiska na start i jedan (mali) koji je ispod kontakta i osigurava silu pritiska prilikom prespajanja kontakata.
Dakle, sve to treba rastaviti, očistiti i provjeriti da se sve pokreće slobodno u svojim ležištima.
Sastaviti sve u početno stanje i kvar je otklonjen.
Pošto nije bilo nagaranja kontakata mislim da je "prašina" bila glavni krivac jer sad sve radi ispravno.

Offline dado-ka

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4612
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 650 K8 plavi 106.000 km
  • Mjesto boravka: Karlovac 091-22-10-459
Odg: Čudi problem sa svijetlima???
« Reply #3 : 01.08.2013, 09:17:13 »
Već dosta puta sam čuo da probleme stvara baš taj prekidač startera. Meni ponekad nije upalio svjetla, a onda povremeno nije palio mašinu.
Na ebayu kupio novi (mora se kupiti kompletni desni dio na volanu) jer bi mi bilo jezivo razmišljati o prekidaču i da li će odraditi negdje na putu.

Offline zizu

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 828
  • Spol: Muški
  • DUM SPIRO SPERO
  • Preporuke: 1
Odg: Čudi problem sa svijetlima???
« Reply #4 : 01.08.2013, 09:52:05 »
Na ebayu 100€ a kod nas 1200kn   :icon_paper:
sve bu to dobro.....

Offline white arrow

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 747
  • Spol: Muški
  • ...Only easy and far away
  • Preporuke: 0
  • Motor: VStrom 650DL, 2012. 2800 , Bijeli
  • Motor: Vespa px200, 1983. 73000, Plava
  • Mjesto boravka: Poreč
Odg: Čudi problem sa svijetlima???
« Reply #5 : 15.08.2013, 12:24:50 »
Evo jos jedne cudne situacije sa svjetlim. Znaci cc 7 dana u nazad, umre mi desni far (xenon) i to bio prisutan i os-biker. U osnovi on mi je i rekao jer ja nisam kuzio da ne radi pored ovog lijevog koje je radilo..:), narucim ja tako novo odnosno dva nova, jer nikada se ne zna.. I prode tak evo mislim vec cc 7 dana, i jutros na kavi parkiran s motorom ispred jednog stakla , upalim i rade oba dva. Ne vjerujem s o zirom da sam corav, sidem i kada ono stvarno rade oba dva. E sada sve bi bilo uredu da ga ja vec nisam skidao i dirao rukama itd cak mislim da sam tu zarulju dirao s prstima i da je ostecena, vidljivo.. Sto uciniti dali je promjeniti ili je drzati i dalje dok ne krepa do kraja..!?!?!
Cudne stvari....
..My Wife Complains I Never Listen to Her........
  Or Something Like That...

Offline tonyUMAGTopic starter

  • ...POZDRAV...
  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 206
  • Spol: Muški
  • ...pozdrav...
  • Preporuke: 0
  • Motor: KLV1000 K4,62000km-Narančasta
Odg: Čudi problem sa svijetlima???
« Reply #6 : 15.08.2013, 13:29:38 »
izvinjavam se ...
problem je riješem Brum je odmah preko telefona dao dijagnozu što je problem i pogodak je bio 100%!!!!!!
ŽUTI KONEKTOR koji se nalazi iza hladnjaka je tvornički loše dimenzioniran za struju koju prenose dvije žice (one koje napajaju svijetla).
sa vremenom kontakt oslabi,istroši se i počne lagano praviti probleme dok se ne desi gore opisani problem.
Riješenje je takvo što sam prerezao te dvije žice i prespojio ih sa večim stopicama van konektora!!!

i sad je sve 5!!!

Hvala svima na savjetima!!!!
...vozi i pamet u glavu...

Offline Fantom

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3117
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 1000 K8 garavi
  • Mjesto boravka: Sarajevo BiH / Randers Denmark
Odg: Čudi problem sa svijetlima???
« Reply #7 : 15.08.2013, 14:14:45 »
Jesu li u tom konektoru samo te dvije zice ili vise njih  :misli:

Offline SirOliver

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3665
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
Odg: Čudi problem sa svijetlima???
« Reply #8 : 15.08.2013, 15:40:15 »
Evo jos jedne cudne situacije sa svjetlim. Znaci cc 7 dana u nazad, umre mi desni far (xenon) i to bio prisutan i os-biker. U osnovi on mi je i rekao jer ja nisam kuzio da ne radi pored ovog lijevog koje je radilo..:), narucim ja tako novo odnosno dva nova, jer nikada se ne zna.. I prode tak evo mislim vec cc 7 dana, i jutros na kavi parkiran s motorom ispred jednog stakla , upalim i rade oba dva. Ne vjerujem s o zirom da sam corav, sidem i kada ono stvarno rade oba dva. E sada sve bi bilo uredu da ga ja vec nisam skidao i dirao rukama itd cak mislim da sam tu zarulju dirao s prstima i da je ostecena, vidljivo.. Sto uciniti dali je promjeniti ili je drzati i dalje dok ne krepa do kraja..!?!?!
Cudne stvari....
drži dok ne krepane :icon_mrgreen:
veika je mogućnost da ti je balast u pitanju a ne žarulja
znat ćeš kad više ne bude radilo, onda zamijeni, žarulju ili balast, ovisi šta je crklo :icon_mrhappy:
svejedno, i s jednim ksenonom svitli jače od dva obična :thumb_up:
Sent from my Commodore 64 silver edition

Offline white arrow

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 747
  • Spol: Muški
  • ...Only easy and far away
  • Preporuke: 0
  • Motor: VStrom 650DL, 2012. 2800 , Bijeli
  • Motor: Vespa px200, 1983. 73000, Plava
  • Mjesto boravka: Poreč
Odg: Čudi problem sa svijetlima???
« Reply #9 : 15.08.2013, 16:13:26 »
To istina, ali drugo je radilo, a ne znam dali je moglo s balastom raditi samo jedno! Promjenit cu je sigurno, jer caki jedna nit vam zarulje koja ide je strgana anona radi. Stvarno mi nije jasno!!!
..My Wife Complains I Never Listen to Her........
  Or Something Like That...

Offline bajki

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4072
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: DL 650 K8, crni
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: Čudi problem sa svijetlima???
« Reply #10 : 15.08.2013, 17:00:49 »
Večinom problem kod xenona bude u balastu, a ne u žarulji. Imaš dva balasta za svako svjetlo po jedan.

Offline SirOliver

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3665
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
Odg: Čudi problem sa svijetlima???
« Reply #11 : 15.08.2013, 17:45:30 »
To istina, ali drugo je radilo, a ne znam dali je moglo s balastom raditi samo jedno! Promjenit cu je sigurno, jer caki jedna nit vam zarulje koja ide je strgana anona radi. Stvarno mi nije jasno!!!
kažen ti da ne diraš ništa dok radi :nono:
i meni se dogdilo isto, zbog slomljene vanjske male cjevčice na ksenon žarulji bio sam 100% uvjeren da je crkla, evo je i danas radi, balast je bio u pitanju :icon_mrhappy:
točno je šta kaže Bajki, svaka žarulja ima svoj balast :icon_wink:
Sent from my Commodore 64 silver edition

Offline white arrow

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 747
  • Spol: Muški
  • ...Only easy and far away
  • Preporuke: 0
  • Motor: VStrom 650DL, 2012. 2800 , Bijeli
  • Motor: Vespa px200, 1983. 73000, Plava
  • Mjesto boravka: Poreč
Odg: Čudi problem sa svijetlima???
« Reply #12 : 15.08.2013, 18:35:28 »
Da ti isto je i meni, bijela cijevcica ispod zarulje s vanjske strane je razbijena, a ona i dalje radi... Nevjerojatno. A i gledao sam bolje dva balasta su imas pravo. A ma bumo vidjeli!
..My Wife Complains I Never Listen to Her........
  Or Something Like That...

Offline munja

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1249
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: DL 1000 K4 36000 sivko
  • Motor: t11 colibri 35000
  • Motor: Peugeot Vivasiti 14000
  • Mjesto boravka: Požega 099 406 39 39
Odg: Čudi problem sa svijetlima???
« Reply #13 : 15.08.2013, 21:25:51 »
kod mene se dešava to da mi radi samo kratko duugo se nekako rasprši.
E da, jadna svjetiljka mi skroz ispada iz ležišta često se zaljepi za gumu smrdi i radi :misli:
KOG VOZIM TOG I DEREM

Offline white arrow

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 747
  • Spol: Muški
  • ...Only easy and far away
  • Preporuke: 0
  • Motor: VStrom 650DL, 2012. 2800 , Bijeli
  • Motor: Vespa px200, 1983. 73000, Plava
  • Mjesto boravka: Poreč
Odg: Čudi problem sa svijetlima???
« Reply #14 : 15.08.2013, 21:59:58 »
Dira gumu sa strane i lose ti je leziste, zali malo neosticom!!
..My Wife Complains I Never Listen to Her........
  Or Something Like That...

Offline Ćoso

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4864
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 2
    • Picasa
  • Motor: DL 650, K5, 92 000 km, CRVENI
Odg: Čudi problem sa svijetlima???
« Reply #15 : 16.08.2013, 08:25:15 »
Jesu li u tom konektoru samo te dvije zice ili vise njih  :misli:
Ima ih više međutim radilo se o žicama koje su išle iz desne ručke i na tom žutom konektoru su na rubu...

Ista stvar se meni dogodila i dobro smo se namučili dok nismo shvatili gdje je "kvaka" (pisao sam već o tome negdje, ali ne mogu sada naći)...Na motoru je pregledana doslovno svaka žica (prvo smo prema manualu išli po žicama bez skidanja tanka te nismo skužili da se radi o tom konektoru, a onda je Renči u drugom pokušaju/drugi dan rastavio sve što se rastaviti dalo i nakon toga smo došli do uzroka) dok nismo došli do tog konektora ispod tanka kojeg smo pošpricali kontakt sprejem...Svijetla proradila i mislili da je to to...Međutim, prilikom jednog posjeta Brumu opet su svijetla prestala raditi, no tada sam srećom znao o čemu se radi i pokazao doktoru što je, pa smo to opet malo pošpricali da se mogu voziti (već je bio mrak)...Da se ne ponovi, te dvije žice su sada spojene ponovo (izvučene iz konektora i spojene ponovo preko novog/ malog korektora) i sada sve besprijekorno radi.
"Živi svoj san, nemoj sanjati svoj život !"

Offline Fantom

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3117
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 1000 K8 garavi
  • Mjesto boravka: Sarajevo BiH / Randers Denmark
Odg: Čudi problem sa svijetlima???
« Reply #16 : 16.08.2013, 11:13:50 »
Hvala na odgovoru direktore  :thumb_up:
Ovakve zajebancije covjek stvarno treba znati ako se desi gdje traziti uzroke.

Offline tonyUMAGTopic starter

  • ...POZDRAV...
  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 206
  • Spol: Muški
  • ...pozdrav...
  • Preporuke: 0
  • Motor: KLV1000 K4,62000km-Narančasta
Odg: Čudi problem sa svijetlima???
« Reply #17 : 16.08.2013, 19:44:26 »
Jesu li u tom konektoru samo te dvije zice ili vise njih  :misli:
ima ih osam u tom konektoru...
...vozi i pamet u glavu...

Offline munja

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1249
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: DL 1000 K4 36000 sivko
  • Motor: t11 colibri 35000
  • Motor: Peugeot Vivasiti 14000
  • Mjesto boravka: Požega 099 406 39 39
Odg: Čudi problem sa svijetlima???
« Reply #18 : 18.08.2013, 14:16:48 »
meni je sad kad imam upaljeno kratko onda svjetli dugo kad upalim duugo onda svijetli kratko :misli:
pitanje :misli:
kad se upali duugo na bixenonu meni se ona sijalice uvuče,da li je to ok? ili treba biti obratno :misli:
KOG VOZIM TOG I DEREM

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4297
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: Čudi problem sa svijetlima???
« Reply #19 : 19.08.2013, 10:45:11 »
Evo i dana me zvao Dduck da ima problema s startanjem i svijetlima na svojem 650 K8 modelu. U zadnjih godinu dana su zaredali problemi s konektorima, i to me natjeralo da sada svim motorima na servisima sve konektora otvaram, provjeravam, špricam s sprejom za konektore i nazad sklapam.

Najčešći problemi

Nema samo kratkih svjetala

- veliki konektor ispod lijeve bočne obloge. U njemu je najdeblja žica bijelo-crna i to je žica kratkih svjetala, koja je stalno po naponom i njen spoj najčešće oksidira i stvara probleme


Nema rasvjete cijelog prednjeg kraja i/ili ne rade instrumenti

- ponovno konektor ispod lijeve bočne obloge


Nema svjetala uopće, ali rade duga svjetla na prekidaču za blicanje

- žuti konektor s stražnje strane hladnjaka, na plastičnoj oblozi, krajnji lijevi. Jedan od konektora oksidira i stvara problem


Nema svjetala, motor ne starta

- problem je u istrošenim kontaktima prekidača na desnoj strani upravljača


Nema svjetla, sve ostalo ok

- opet problem u prekidaču na desnoj strani upravljača i/ili crnom konektoru na stražnjoj strani obloge hladnjaka


Motor mrtva, ništa ne radi

- zeleni konektor kontakt brave na stražnjoj strani obloge hladnjaka. To je Pontifex imao kao problem


problem je što je do tih konektora na stražnjoj strani hladnjaka teško doći bez skidanja plastičnih bočnih oplata, ali druge nema. Dobro je samo to što motor može raditi bez rasvjete cijelog prednjeg kraja i rada instrumenata, jer su strujni krogovi potpuno odvojeni. Ukratko motor pali i vozi bez farova i instrumenata.

Nadam se da vam je ovo malo pomoglo.



O ostalim već poznatim "problemima" sada neću govoriti, ili bar malo

Mikroprekidač kvačila na ručici kvačila - najčešči uzrok problema s startanjem, uglavnom poslije pranja i pogotovo brisanja motora  :icon_mrgreen:

Velika tank torba uzrokuje probleme s gašenjem motora ili svjetala, jer se u punom okretu upravljača nasloni na prekidač s desne strane -  :thumb_up:

Motor ne pali (ali vrti) jer nema dosta goriva - a bilo je i toga

Motor ne pali (ali vrti) jer je dan ranije hladan samo nakratko radio, te se nije stigao zagrijati i ostalo je malo kondezata u ubrizgavanju - pomaže otvoriti gas sasvim kod startanja.

Motor ne plai (ali vrti) nakon dužeg stajanja ili pri vlažnom vremenu - pomaže otovriti gas do kraja prilikom startanja

Motor ne daje nikakve znakove života - ispod sjedala kod stražnjeg kraja tanka nalazi se glavni osigurač motora ispod prozirnog poklopca. Dignuti poklopac, staviti motor u ler, dati kontakt i kratko spojiti dva kontakta - motor bi trebao startati.

Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580