Autor Tema: Magnet  (Posjeta: 28562 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Online jeeves

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1768
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Odg: Magnet
« Reply #20 : 21.10.2013, 10:24:42 »
Znaci i sam nacin voznje moze biti dodatni faktor u skracivanju zivota. Vozaci koji vise prze motor na visokim okretajima mogu sklop prije dogurati do pregaranja odnosno odljepljivanja magneta nego oni koji su vise na kruzing brzinama...

Visoki okretaji i hiljadarka ne idu zajedno. Iznad 6000-6500o/min nema se što puno ići. E sad, ako su to veliki okretaji... :misli:
I'm getting older faster than I'm getting smarter...

agolac

  • Gost
Odg: Magnet
« Reply #21 : 21.10.2013, 11:02:30 »
Visoki okretaji i hiljadarka ne idu zajedno. Iznad 6000-6500o/min nema se što puno ići. E sad, ako su to veliki okretaji... :misli:

Vjerujem. No zato i kažem, "mogu" pridonesti. Zato i mislim da je to kombinacija više mogućih faktora. Kod tebe jedan od faktora može biti više i konstantnije ljetne temperature. Uglavnom, sve je to povezano s prevelikom toplinom unutar generatora koja dalje utječe na odljepljivanje, pregaranje statora...

Nije strom jedini motor koji ima problema s pregaranjem statora. Motori koji imaju s time problema uglavnom imaju i ponovljena pregaranja nakon zamjene s novim statorom. Naišao sam na neke članke po forumima gdje su ljudi u više navrata mijenjali pregorene statore. Iz iskustva drugih ljudi po forumima, oni koji stave zamjenski stator koji je lošije kvalitete nego OEM mogu očekivati ranije ponovno pregaranje nego prvi put.

Također, stromovi K8 (DL650 barem) i noviji imaju jači stator nego oni prije te i to može biti dodatni razlog bržeg pregaranja naspram ranijih modela. To je očito problem dizajna koji je Suzuki možda mogao bolje napraviti. Sustav očito funkcionira na samim granicama izdržljivosti komponenti te je uglavnom samo pitanje vremena i spleta tih okolnosti koje će dovesti do pregaranja/odljepljivanja. Meni je to bilo nakon 85 000 km, nekome će biti puno prije, nekome kasnije itd.

U svakom slučaju, tko ne želi mjenjati regler te na taj način smanjiti temperaturu unutar generatora, jedini način da pridonese kvalitetnijem hlađenju je da razinu ulja drži na maksimumu. Generator se hladi u ljnoj kupki.

agolac

  • Gost
Odg: Magnet
« Reply #22 : 21.10.2013, 11:11:05 »
Osim toga, ispravite me ako griješim, ali DL1000 se kao jači agregat i više grije nego DL650, što se najviše osjeti po ljeti kad vam grije nogice. Dakle, DL650 K8> ima jači stator koji pridonosi većoj toplini, no DL1000 se već sam po sebi više grije...

EDIT: Ok, sad vidim da je jeevs postao da i DL1000 ima 400w, dakle isto kao i DL650 K8>

Offline ib

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19648
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Magnet
« Reply #23 : 21.10.2013, 11:15:38 »
Ja cu ga svakako zamijeniti. Budem malo prorostao temu, u zaostatku sam i naruciti sto preporucujete  :sretan: :thumb_up:
"Ride Crazy , What could happen...????"

agolac

  • Gost
Odg: Magnet
« Reply #24 : 21.10.2013, 11:54:53 »
Ja cu ga svakako zamijeniti. Budem malo prorostao temu, u zaostatku sam i naruciti sto preporucujete  :sretan: :thumb_up:

Po meni svakako SPER koji je preporučio netko s foruma. Hrvatski proizvođač koji radi vrhunske serijske reglere i daje 4 godine garancije.

Ne samo da će riješiti generiranje viška topline u generatoru već će "ispeglati" napon koji se šalje u motor. Jako bitan komad elektronike za kvalitetno opskrbljivanje strujom....

Npr., ekipa s VSRI su znali zamjenjivati OEM reglere s MOFSET Shindegen reglerima koji su davali  značajno ujednačeniji napon bez velikih varijacija. To je bitno za punjenje baterije jer ako napon varira i na trenutke prelazi 15V može skratiti život baterije... No, taj regler je ipak bio paralelni regler te nije rješio problem pregrijavanja dok SPER rješava i taj dio s obzirom da je serijski regler.

Just installed Rick`s MOSFET R/R and am amazed at the difference.  My onboard digital voltmeter was showing .4 volts variance at cruise rpm with the stock R/R.
With the MOSFET it is less than .1 variance and puts out a steady 14.7 or .3 volts more.

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4297
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: Magnet
« Reply #25 : 21.10.2013, 22:13:42 »
Dakle, ovo je drugi slučaj.

Vlasnik je primijetio, sasvim slučajno, da mu po noći svijetla čudno titraju (smanjuju i povečavaju i intezitet osvijetljenja u pravilnom ritmu). Nakon što smo se čuli, a ja sam u međuvremenu saznao za još jedan slučaj magneta koji su se odlijepili i "prošetali" po motoru, preporučio sam da više ne vozi motor dok ga ne otvorimo i vidimo u čemu je riječ.

Nakon što je motor stigao na prikolici do mene, uslijedilo je raskapanje:

- demontaža senzora brzinomjera
- demontaža cilindra kvačila



- demontaža poklopca prednjeg lančanika



- odmah je bilo vidljivo da je procurio i semering šipke kvačila



Ispustio sam ulje iz agregata i otpustio sve vijke poklopca agregata...



te ga skinuo



Odmah je bilo vidljivo da je stator u redu


ali zato magnet nije...dva odlijepljena i jedan pukao, ali stoji zalijepljen i ne miče se  :moli:



Nastavlja se...


Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline bajki

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4072
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: DL 650 K8, crni
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: Magnet
« Reply #26 : 22.10.2013, 07:09:16 »
Brtvu bočnog poklopca mijenjaš jer se obavezno mora mijenjati? Dali je ona zalijepljena za kućište? :misli:
Jasno mi je da su tu godine rada i puno kilometara i šteta bi bilo riskirati da tu procuri, ali možda ako je u dobrom stanju da li može biti koristi da se vrati stara nazad? :misli:

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4297
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: Magnet
« Reply #27 : 22.10.2013, 09:24:45 »
Brtvu bočnog poklopca mijenjaš jer se obavezno mora mijenjati? Dali je ona zalijepljena za kućište? :misli:
Jasno mi je da su tu godine rada i puno kilometara i šteta bi bilo riskirati da tu procuri, ali možda ako je u dobrom stanju da li može biti koristi da se vrati stara nazad? :misli:

Nakon 9 godina i 86 tkm uopće ne želim razmišljati o toma da za trošak od 115 kn riskiram mogućnost curenja motornog ulja  :thumb_up:

Evo sinoć smo baš išli gledati jedan Suzuki GS 500 na kojem majstor nije zamijenio brtvu cilindara, ali je zamijenio brtvu glave i brtvu bočnog špoklopca. Iz motora doslovno curi ulje baš na brtvi cilindra i na brtvi bočnog poklopca koju nije dobro stavio. Za 5 minuta je iscurilo pola decilitra motornog ulja  :thumb_down:

Sa brtvama nema igranja - premali trošak - prevelika možebitna šteta  :icon_wink:
Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4297
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: Magnet
« Reply #28 : 22.10.2013, 09:35:20 »
Da završim priču o zamjeni magneta.

Defektaža je pokazala da trošak prevoženja motora do mene nije bio uzaludan jer je postojala mogućnost da se neki od magneta ili čak ovaj koji je već pukao raspadne po agregata, a to bi onda bilo ravno katastrofi.

Dakle, da bi nekako riješili problem magneta koji je puknuo, nabavio sam magnete od motora na kojem su se magneti rasuli po motoru.

Kako to izgleda?

Ovako:


Dakle nekoliko magneta je otišlo s mjesta i obzirom da se vrte napravili su štetu po motoru. Oni su se pritom zdrobili, tako da je motor bio pun sitnih komadića magneta koji sus e hvatali za svaki čelični dio.

Na svu sreću nekoliko ih je ostalo čitavo, pa sam nakon demontaže našeg kučišta magneta



te skidanja kvačila startera



poslao na reparaciju oba kučišta s magnetima


Nakon nekoliko dan stiže reparirano kučište, s ispravnim magnetima, te balansirano i spremno za ugradnju.



te ostatak donorskog kučišta s zdrobljenim magnetima



Kompletirao sam agregat, startao ga i izmjerio napon punjenja na leru i pri opterečenju, te napravio probnu vožnju i sve je OK.

Ovo je stvarno bilo preventivno djelovanje  :icon_wink: :thumb_up:
Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Online jeeves

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1768
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Odg: Magnet
« Reply #29 : 22.10.2013, 09:42:08 »
Slike transporta  :124:




I'm getting older faster than I'm getting smarter...

Offline Danijel 23

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3373
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Vaspa PX 200 Arcobaleno, 1984, plava
  • Motor: DL 650A L3, Sivi
  • Mjesto boravka: ZAGREB
Odg: Magnet
« Reply #30 : 25.10.2013, 21:02:12 »
Neću coparti, ali čini mi se da virus pregaranja magneta je prešao i na L modele. Čitao sam na http://www.v-strommers.it za sad ima 3 zabilježena slučaja!


agolac

  • Gost
Odg: Magnet
« Reply #31 : 25.10.2013, 21:27:26 »
uh, 14000 km. Brzo je pregorio. Hirohito koji ga je sastavljao je bio rastresen taj dan  :icon_mrgreen:

Offline Eustrahulus

  • Zelen
  • **
  • Postova: 75
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Mjesto boravka: Vela Luka
Odg: Magnet
« Reply #32 : 27.08.2014, 13:36:36 »
Moli bi vas koji ste imali problem sa magnetom da mi pomegnete informacijom.
Čuje li se rondanje,klapanje,struganje ili kakav drugi čudan zvuk prilikom odljepljivanja magneta.

Offline Muha

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 690
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL650 L2, 13500 trenutno
  • Motor: DL650 ABS LO, 47000, bijeli (ex)
  • Motor: DL650 K5, 44000, plavi (ex)
  • Mjesto boravka: Jastrebarsko
Odg: Magnet
« Reply #33 : 27.08.2014, 14:23:44 »
Ne gore magneti vec statori ;)

Offline Eustrahulus

  • Zelen
  • **
  • Postova: 75
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Mjesto boravka: Vela Luka
Odg: Magnet
« Reply #34 : 27.08.2014, 14:33:32 »
to mi je jasno :thumb_up:
nego vidim na slikama ,,bruma,, odlipljen magnet.
pa se pitam ronda li to po kućištu(tom zvonu)
http://v-strom.hr/elektrika/magnet/msg208992/#msg208992

Offline bajki

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4072
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: DL 650 K8, crni
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: Magnet
« Reply #35 : 27.08.2014, 14:48:41 »
Logika mi kaže da se može čuti a i nemora, ovisi gdje se odlijepljeni magnet zaustavio! :misli:

Offline Eustrahulus

  • Zelen
  • **
  • Postova: 75
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Mjesto boravka: Vela Luka
Odg: Magnet
« Reply #36 : 27.08.2014, 14:53:44 »
Pitam jer u vožnji čujem vrlo tiho metalno zveckanje,mislio sam da to zvecka nešto u rezervaru(možda kakva sonda nivokaza goriva)

Online jeeves

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1768
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Odg: Magnet
« Reply #37 : 27.08.2014, 15:08:42 »
Moli bi vas koji ste imali problem sa magnetom da mi pomegnete informacijom.
Čuje li se rondanje,klapanje,struganje ili kakav drugi čudan zvuk prilikom odljepljivanja magneta.


Nikakav čudan zvuk nisam čuo.
Skontao sam da nešto nije u redu kad sam se vraćao kući po mraku i vidio da mi u vožnji trepere prednja svijetla. Kad sam stao sve je bilo ok. Punio je u leru, ali preko 2500 - 3000o/min nije.
I'm getting older faster than I'm getting smarter...

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4297
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: Magnet
« Reply #38 : 27.08.2014, 17:51:20 »
Nema nikakvih zvučnih pokazatelja ukoliko su pregorjeli namotaji ili su se odlijepiili magneti. A na KLV/DL-u toliko toga zvecka i zvonca da stvarno treba znati u čemu je problem. Ja predpostavljam da se tebi počela korpa javljati.
Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline Mirek

  • Zelen
  • **
  • Postova: 49
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
    • miroslavsartaj@gmail.com
  • Motor: KLV 1000
  • Mjesto boravka: Ludbreg
Odg: Magnet
« Reply #39 : 27.08.2014, 17:58:52 »
       
      Na mojem nije bilo nikakvog zveckanja,a odljepili su se 3 magneta!
  Daj nekom ko se kuži da ti izmjeri punjenje, ispustite ulje,skini deklu, pazi na dihtung i onda se sve vidi.
   Magneti se daju ponovo zaljepit,nazovi Bruma sve ti bude objasnil!
         
         Malo kasnim!