Autor Tema: Magnet  (Posjeta: 28563 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Eustrahulus

  • Zelen
  • **
  • Postova: 75
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Mjesto boravka: Vela Luka
Odg: Magnet
« Reply #40 : 27.08.2014, 19:16:46 »
A na KLV/DL-u toliko toga zvecka i zvonca da stvarno treba znati u čemu je problem. Ja predpostavljam da se tebi počela korpa javljati.

Još mi treba problem sa korpom. :043:
To je tako sitno zveckanje koje se čuje jedino u vožnji,ako bi to nekako moga opisat slovima,,kao najmanja iglica u limenci kokakole,,

Uostalom ja motor još doživljavam kao novi.
redovito minjam ulje i filter ulja.podmazujem lanac.jednom sam ga samo zakucao u blokadu i to na 200km.
eto neki dan tek 21000 km.
i sad ta sranja sa magnetima,korpama,reglerima.(da prostiš)
svi hvalospjevi na račun tog motora u mom oku su došli na nulu.(kanta  :bur2: )
ako j poludim utopit ću ga na palagružu  :icon_mrgreen:

Montirao novi yuasa aku ,pri 3000okretaja oko 13V mjereno voltmetrom na klemama.
jeli to u redu  :misli:




Online jeeves

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1768
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Odg: Magnet
« Reply #41 : 27.08.2014, 20:13:18 »
Još mi treba problem sa korpom. :043:
To je tako sitno zveckanje koje se čuje jedino u vožnji,ako bi to nekako moga opisat slovima,,kao najmanja iglica u limenci kokakole,,

Uostalom ja motor još doživljavam kao novi.
redovito minjam ulje i filter ulja.podmazujem lanac.jednom sam ga samo zakucao u blokadu i to na 200km.
eto neki dan tek 21000 km.
i sad ta sranja sa magnetima,korpama,reglerima.(da prostiš)
svi hvalospjevi na račun tog motora u mom oku su došli na nulu.(kanta  :bur2: )
ako j poludim utopit ću ga na palagružu  :icon_mrgreen:

Montirao novi yuasa aku ,pri 3000okretaja oko 13V mjereno voltmetrom na klemama.
jeli to u redu  :misli:


To je premalo...trebalo bi biti oko 14.5V  :icon_neutral:
I'm getting older faster than I'm getting smarter...

Offline Eustrahulus

  • Zelen
  • **
  • Postova: 75
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Mjesto boravka: Vela Luka
Odg: Magnet
« Reply #42 : 27.08.2014, 20:23:33 »

Čekam mrkli mrak da testiram to trepetanje svjetala.
ako budu trepetati možda ga ostavim na rivi umisto lanterne(za kontinentalce to vam je svjetionik)
ili će u garažu pa neka čeka dok to sve ne rastavim i očima se uvjerim da je sve u redu ili neredu .  :beatin_horse:

Offline Eustrahulus

  • Zelen
  • **
  • Postova: 75
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Mjesto boravka: Vela Luka
Odg: Magnet
« Reply #43 : 27.08.2014, 20:40:33 »
Imaš 100% pravo Đani.
Ovo se ne može dogodit APN-u 46 hajle selasije limited edišn-u.
Jbaga pas ,na tomosu su magneti ljepljeni plus su zavidani.
ovo što vidim na brumovim slikama to je fušeraj žešći(na japansko rješenje magneta)
i to na stroju od litre.......katastrofa i nula bodova.

Online os biker

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 6544
  • Spol: Muški
  • Zle duše mogu da mi...
  • Preporuke: 0
  • Motor: BMW R 1200 GS Adventure, 2009, Full Optional
  • Motor: 9 godina imao Kawasaki KLV 1000
  • Motor: A prije njega Kawasaki EN 500 i Suzuki Marauder VZ 800
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: Magnet
« Reply #44 : 27.08.2014, 20:53:53 »
Imaš 100% pravo Đani.
Ovo se ne može dogodit APN-u 46 hajle selasije limited edišn-u.
Jbaga pas ,na tomosu su magneti ljepljeni plus su zavidani.
ovo što vidim na brumovim slikama to je fušeraj žešći(na japansko rješenje magneta)
i to na stroju od litre.......katastrofa i nula bodova.
Ajde nemoj pizdit, pa ne može ti na motoru koji ima 20000 km otići korpa da ne znam kakvi si vozač. A ovi magneti ka da su otišli od stajanja :misli:
Ja nažalost prelazim malo kilometara godišnje, trenutno je tako, ali za 9 godina napravit 20 iljada, hm, malo je šogore. :icon_wink: To sve rikava od stajanja. :thumb_up:

Offline Eustrahulus

  • Zelen
  • **
  • Postova: 75
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Mjesto boravka: Vela Luka
Odg: Magnet
« Reply #45 : 27.08.2014, 21:34:09 »
Da je dosadno vozit se u krug,valentino bi odavna odusta od vožnje.  :finger:

Učini smo đir s predmetom sprdnje.
Svitla ne blinkaju,nema nikakvih sumnjivih efekata.
Ostavio ga 15 min sa upaljenim pozicijama,kresnuo iz prve.

izgleda da pušem na hladno ,a još sam umišljen da sam dobar dijagnostičar  :icon_mrgreen:
u svakom slučaju pratit ću što se događa i uredno izvještavat forumaše,jer držim do njihova mišljenja i iskustva  :thumb_up:

Offline bajki

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4072
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: DL 650 K8, crni
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: Magnet
« Reply #46 : 28.08.2014, 07:05:12 »
Još mi treba problem sa korpom. :043:
To je tako sitno zveckanje koje se čuje jedino u vožnji,ako bi to nekako moga opisat slovima,,kao najmanja iglica u limenci kokakole,,

Uostalom ja motor još doživljavam kao novi.
redovito minjam ulje i filter ulja.podmazujem lanac.jednom sam ga samo zakucao u blokadu i to na 200km.
eto neki dan tek 21000 km.
i sad ta sranja sa magnetima,korpama,reglerima.(da prostiš)
svi hvalospjevi na račun tog motora u mom oku su došli na nulu.(kanta  :bur2: )
ako j poludim utopit ću ga na palagružu  :icon_mrgreen:

Montirao novi yuasa aku ,pri 3000okretaja oko 13V mjereno voltmetrom na klemama.
jeli to u redu  :misli:

Potpisujem jeevesa, ovo je premalo, treba oko 14.5V!

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4297
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: Magnet
« Reply #47 : 28.08.2014, 09:35:26 »
Još mi treba problem sa korpom. :043:
To je tako sitno zveckanje koje se čuje jedino u vožnji,ako bi to nekako moga opisat slovima,,kao najmanja iglica u limenci kokakole,,

Uostalom ja motor još doživljavam kao novi.
redovito minjam ulje i filter ulja.podmazujem lanac.jednom sam ga samo zakucao u blokadu i to na 200km.
eto neki dan tek 21000 km.
i sad ta sranja sa magnetima,korpama,reglerima.(da prostiš)
svi hvalospjevi na račun tog motora u mom oku su došli na nulu.(kanta  :bur2: )
ako j poludim utopit ću ga na palagružu  :icon_mrgreen:

Montirao novi yuasa aku ,pri 3000okretaja oko 13V mjereno voltmetrom na klemama.
jeli to u redu  :misli:

Idi kod nekog električara neka ti on sve izmjeri kako treba, ali 13 V je premalo. Nešto ne fila kako treba. Mislim da znam u kom smejru ide ovaj problem, ali da ne "copram" prvo dijagnostiticirati problem kako treba. Ja sam već mijenjao reglere koji su kao bili nbeispravni, a poslije se ispostvilo da su ok i da je problem ozbiljniji (namotaji i/ili magneti).
Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline Vujče

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1706
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 11
  • Motor: SUZUKI DL1000 K-8
Odg: Magnet
« Reply #48 : 30.10.2014, 10:33:37 »
Ser.m ti japanca jos i sa ovim da se zajebavam  :icon_no:

Offline ib

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19648
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Magnet
« Reply #49 : 30.10.2014, 11:17:33 »
Dogodi se to na svim vrstama motora. Rjesenje za magnete je ovo sto ima novi DL1000 (ko mali DL650, sve u jednom komadu). Sto se statora tice, oce pregorit i vise se dogadjalo u toplijim krajevima (iskustvo s VSRI-ja).
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline Fantom

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3116
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 1000 K8 garavi
  • Mjesto boravka: Sarajevo BiH / Randers Denmark
Odg: Magnet
« Reply #50 : 31.10.2014, 11:13:54 »
Koliko sam ja uspio saznati iz procitanog na raznim forumima pregaranje statora na DL motorima prouzrokuje manjak ulja u agregatu.. Na vise strana sam procitao da ulje treba drzati na max liniji i nema frke. Vjerujem da je i odlijepljivanje magneta povezano sa tim pregrijavanjem uzrokovanim slabijim hladjenjem zbog manjka ulja jer je poznato da sva ljepila otpustaju kontakt sa povrsinom prekomjernim zagrijavanjem. Ja u tome vidim neku logican slijed dogadjaja i nebi rekao da je greska u konstrukciji koliko u ljudskom faktoru tj. nepravilnom odrzavanju i eksploaciji motora

Online jeeves

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1768
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Odg: Magnet
« Reply #51 : 31.10.2014, 11:48:47 »
Koliko sam ja uspio saznati iz procitanog na raznim forumima pregaranje statora na DL motorima prouzrokuje manjak ulja u agregatu.. Na vise strana sam procitao da ulje treba drzati na max liniji i nema frke. Vjerujem da je i odlijepljivanje magneta povezano sa tim pregrijavanjem uzrokovanim slabijim hladjenjem zbog manjka ulja jer je poznato da sva ljepila otpustaju kontakt sa povrsinom prekomjernim zagrijavanjem. Ja u tome vidim neku logican slijed dogadjaja i nebi rekao da je greska u konstrukciji koliko u ljudskom faktoru tj. nepravilnom odrzavanju i eksploaciji motora

Ne bi se složio. Konstrukcijski je loše napravljeno,zna se u kakvim uvjetima rada se nalaze stator i rotor. Mogli su odavno staviti magnet iz jednog komada kao u DL650 i novom Stromu.
I'm getting older faster than I'm getting smarter...

Offline Fantom

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3116
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 1000 K8 garavi
  • Mjesto boravka: Sarajevo BiH / Randers Denmark
Odg: Magnet
« Reply #52 : 31.10.2014, 11:56:23 »
Mogli jesu i to stoji, mozda grijesim ali mi jos uvijek ima logike da manjak ulja ubrzava navedeni problem.. 

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4297
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: Magnet
« Reply #53 : 26.11.2014, 15:14:45 »
Reparirani dijelovi (magnet i namotaji) za Vujcetov motor.

Namotaji, izgled s obje strane



Magneti - zalijepljeni i zapečeni, balansirano na posebnom alatu


Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4297
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: Magnet
« Reply #54 : 05.04.2015, 11:50:31 »
Još jedan slučaj uspiješne reparacije magneta.

Vlasnik je primijetio probleme s punjenjem prošle godine. No kako se nije puno vozio, nija ga toliko smetalo. Međutim ove godine je shvatio da će morati kupovati akumulator jer motor ne pali. Prije kupovine me kontaktirao, te sam ga upozorio na mogući problem s punjenjem odnosno proizvodnjom električne energije i sklopom magnet-namotaji.

Nakon što je njegov električar ispitao napon na praznom hodu i pri opterečenju (nije bio dovoljno visok), zaključili smo da motor dođe k meni da se otvori i vidi što je u stvari.

Nakon ispuštanja motornog ulja, demontaže cilindra kvačila i lijevog poklopca agregata, vidljiv je sklop rotor-stator, odnosno magnet-namotaji.
Odmah je bilo vidljivo da su namotaji, odnosno stator u redu, ali svi su se magneti odlijepili i "nagurali" jedan do drugog, no na svu sreću nisu se pomakli s svog mjesta i tako napravili urnebes u unutrašnjosti agregata. No da su bili blizu toga, svjedoči ovaj mali odlomljeni komad jednog magneta koji se otkinuo i na svu sreću ostao u unutrašnjosti statora. Znači da je bilo samo pitanje vremena kada bi se ostali magneti pomaknuli i oštetili.

Namotaji

 

Magnet



Odlomljeni komadić magneta



Demontaža kvačila elektropokretača, tzv "bendixa" i slanje magneta na reparaciju.



Reparirani magneti



Montaža spojke elektropokretača



Montaža magneta na njihovo konusno ležište na osovini radilice na kojoj su fiksirani malom metalnom"kajlom"



Ovo je inače originalan Suzuki specijalan alat za demontažu magneta. Bez njega je jako teško raditi (jedan slovenski vlasnik je 5 dana pokušavao skinuti magnet, na kraju su uspijeli uz oštećenja magneta i konusa radilice), a s njime 30 sekundi posla  :icon_wink:



Ovo je moj specijalni alat koji je neuporedivo jeftiniji od Suzukijevog, a radi posao odlično. Viljuškasti Ključ 36 i majstor bravar su napravili svoje  :thumb_up:



Nakon montaže i dotezanja magneta na odgovarajući moment 160 Nm, slijedi montaža namotaja. Oni se nalaze na poklopcu agregata, i treba provući priključne kabele ispod okvira motora do unutrašnjosti lijeve bočne plastike gdje se konektoriu spajaju s reglerom.



Malo silikona za brtvljenje na mjesto prolaska snopa žica



I montaža poklopca agregata



Slijedi montaža cilindra kvačila, ulijevanje motornog ulja, startanje motora i provjera napona na praznom hodu kao i pri opterečenju 4-5.000o/min.
 

Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline beli

  • Agent provokator
  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 2197
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: T12 Colibri '68
  • Motor: 650 K5 135.495
  • Motor: 650 L7 001.106
  • Mjesto boravka: Si suck
Odg: Magnet
« Reply #55 : 05.04.2015, 12:27:35 »
 :icon_no: ne kužim se preveč u motore, al i ne čudi me što u Suzukiju nisu napravili poklopac od prozirne plastike tak da ovaj 'majstor' koji je to tako kvalitetno napravio (projektirao  :043:) može pogledat izvana na što to liči i da ga je onda zapet nogom u dupe i vozit u kavezu po gradu......ista stvar i sa korpom !
... treba jesti još više češnjaka !

Offline bajki

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4072
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: DL 650 K8, crni
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: Magnet
« Reply #56 : 07.04.2015, 07:54:16 »

Ovo je inače originalan Suzuki specijalan alat za demontažu magneta. Bez njega je jako teško raditi (jedan slovenski vlasnik je 5 dana pokušavao skinuti magnet, na kraju su uspijeli uz oštećenja magneta i konusa radilice), a s njime 30 sekundi posla  :icon_wink:



A na kojem principu taj alat za demontažu magneta radi? :misli:

Offline zorro

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 10556
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: leteći konjić :)
  • Motor: Mob: 098/557-494
  • Mjesto boravka: PŽ
Odg: Magnet
« Reply #57 : 07.04.2015, 08:03:13 »
A na kojem principu taj alat za demontažu magneta radi? :misli:
..sistem radapciger  :icon_wink:
..vijak ušarafljuješ u magnet..kad dođe do osovine (vijak) ..upire u osovinu i izbija magnet napolje (a onaj improvizirani ključ služi samo da se ne okreče magnet )  :thumb_up:
Biti "Stromer" nije nužno imati stroma ili uopće motor.
Kupnjom stroma i dodjeljivanjem glupog si nicka ne postaješ "Stromer"..pičke ostaju pičke pa sve da kupe i SOMARU :)))

Offline bajki

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4072
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: DL 650 K8, crni
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: Magnet
« Reply #58 : 07.04.2015, 08:10:30 »
To onda može i bilo koji vijak odgovrajućeg promjera i navoja? :misli:

Offline zorro

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 10556
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: leteći konjić :)
  • Motor: Mob: 098/557-494
  • Mjesto boravka: PŽ
Odg: Magnet
« Reply #59 : 07.04.2015, 08:23:44 »
To onda može i bilo koji vijak odgovrajućeg promjera i navoja? :misli:
tako je .. ali velike čvrstoče  :thumb_up:
Biti "Stromer" nije nužno imati stroma ili uopće motor.
Kupnjom stroma i dodjeljivanjem glupog si nicka ne postaješ "Stromer"..pičke ostaju pičke pa sve da kupe i SOMARU :)))