Autor Tema: Produženi vikend  (Posjeta: 451 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Produženi vikend
« : 05.05.2017, 22:32:25 »
malo mi došlo da bi bacio pogled unatrag...........vidjeti otkuda su moji došli i...........
kao i sve ostali i ovo sam ambiciozno zamislio, umjesto par dana meni bi trebalo malo više puta po par dana  :icon_mrhappy:
Kako kažu kinezi i noga u guzicu je korak naprijed
Namjera je otići malo do Dalmacije, stacionirati se u Splitu/Sinju/Trilju/negdje i planski obići hrpu lokacija.

Tako je i bilo, samo što nisam išao sam već s frendom, pa umjesto kojekakvih prenoćišta otišli smo kod njegovih u Split,
 i tako je krenulo.

Da bi iskoristili maksimum od produženog vikenda, išli smo u petak popodne (usprkos kiši) tako da u subotu ujutro imamo clean start
I išli smo u petak poslije posla, tamo negdje iza potopa koji je završio do 16 sati. Navukli kišnjake, prekrižili se i što Bog da..... :moli:

A početak je bio obećevajući, cestra mokra ali sunce se sramežljivo pokazalo i poprilična gužva na autoputu.
da bi nadoknadili vrijeme, idemo autoputem do Gospića a zatim cestom preko Gračaca,Knina i Drniša do Splita.
Do Gospića je bilo super, malo hladno no prilično OK sve osim...............POTROŠNJE :a9f8736e:
Jebem ti da ti jebem ganjanje.................prosjek 160-180 km/h i za 205 kilometara 15,5 litara,psmtr to je 7,5/100
Troši ko dajc

Kao što rekoh, sišli mi s auto-puta ali nekako se mrči. Vozimo se, pa se sve više mrči.................dok nije počelo padat
Jebi ga
Padalo je sve do Splita  :icon_blink:
Do Knina smo se brzo dovukli, ali Split........nikako doć. Noć, kišurina, ništa se ne vidi......digneš vizir ko da te tisuću iglica bode po licu,
ako ga spustiš ne vidiš ništa.........pa onda kišnjak promočio, a gdje drugdje ako ne oko jaja...........čizme mokre, rukavice......a hladno za popizdit
No čim svo ugledali Split, sve se zaboravilo  :thumb_up:
Malo večerali, popalili sve grijalice u stanu stavili robu sušiti i.............sutra je novi dan

Odg: Produženi vikend
« Reply #1 : 05.05.2017, 22:36:58 »
1.DAN

I je, ali opet kišovit  :icon_neutral:
Tako da smo malo kilavili po Splitu, kava vamo, kava tamo i konačno krenuli.
U zaleđe, iliti popularno zvana Zagora. Makar taj naziv nije sasvim OK, jer Sinj i Trilj nisu Zagora, ali to je za neku drugu priču.
Moji su svi preci od 1700 i neke na području Kamenskog, tamo su došli od Drniša za stokom.
Taj kraj gore nije bio Austro-ugaarski već pod mlečanima, a poslije je bio Austrijska komponenta Austro-ugarskog carstva,
za razliku od ostatka Hrvatske koji je bio dio Ugarske.....bla,bla,bla  :gy:

No da ne kenjam pre dugo, prvo smo otišli do utvrde Nutjak a poslije smo posjetili i utvrdu Čačvina.
Nutjak se nalazi na Klisuri iznad Cetine, na putu izmešu Biska i Trilja a Čačvina malo dalje, u selu Velići, izmeđšu Trilja i Kamneskog.
Nutjak je sagrašen krajem 15 stoljeća, a već 1508 su ga zauzeli turci...........izdajom.......isti kua ko i Klis.
nas Hrvate nitko nemože sjebat ko mi sami sebe  :icon_neutral:
Čačvina je bila malo bolje sreće, nije pala izdajom ali je ipak pala u ruke turaka, a trajala je sve do početka 19. stoljeća kad su je francuske okupacijske snage razorile.
Da nisu svi francuzi isti dokaz je August Du Mormont, čovjek koji je volio i gradio Split  :thumb_up:
Inače, čačvina se nalazi na starom rimskom putu. u blizini je prebivala sedma rimska legija, a u samoj Čačvini je nađen izvorni komad puta iz 1. stoljeća
Pogled sa utvrde je fenomenalan, s jedne strane se vidi Sinjsko polje a s druge Kamešnica. nema teorije da ti netko pridje a da ga ne vidiš.

Zatim smo obišli ono što je u kršu najvrijednije...............vodu
Izvor Graba i Rude, a u blizini je i hidrocentrala koja dobija vodu iz Buškog blata.
Fenomenalno je stjati na rubu izvora i gledati kako se voda cijedi iz brda i ispod tvojih nogu izvire.

Poslje hidrološkog divljenja, lokalcima poznatim putem , krenuli smo prema Voštanima moleći Boga da se nitko ne bude ganjao iz kontra smjera.
I nije, hvala Bogu......... :icon_mrhappy:
U Voštanima smo nakratko stali i bacili oko na spomenik ljudima pobijenim 1944.
Poznati pokolj u podkameniškim selima koje je počinila SS Princ Eugen divizija. Te '44 su dobili po pi***i od partizana negdje u Hercegovini, i od bijesa su iz odmazde pobili cijela sela.
Potrpali bi ih u kuće i zapalili, tko bi izišao upucali bi ga. Jedan od rijetkih koji je izvukao živu glavu je i moj pokojni tetek i njegov djed. Oni su imali tu sreću da su taj dan bili sa stokom u planini. Sreću ?!  :icon_neutral:
Kad su se vratili zatekli su sve svoje pobijene.
Da ne bi mislili da su partizani bolji, i oni su isti ku**c. Na prevaru zarobili domobrane u Aržanom i odveli ih nedaliko odavde pobili i pobacali u jamu.
I to sam planirao posjetiti ali kako sam na knap s vremenom ostavljam to za neki drugi put.

BZW, zanimljivo je da kad sam ja bio klinac, tamo negdje osamdesetih, postojala je redovna "pruga" iz Splita za Voštane. Danas je u selu samo dvoje školske djece.

NAstavljamo vožnju zagorom, preko Kamenskog, Tijarice, Dobranja na Zadvarje
U zadvarju smo stali na klopu malo se odmorili pa open nekim zavojitim putem dalje............do Radmanovih mlinica na Cetini.
Popularno izletište vrijedno posjeta.

Pa opet malo zavojite ceste do Omiša, kava i polako natrag u Split.
Za dan prvi dosta.
Treba vidjeti koliko su nam se stvari uspjele posušiti.

Odg: Produženi vikend
« Reply #2 : 05.05.2017, 22:39:33 »
2.DAN
Drugi smo krenuli za Dubrovnik. Više je cilj vožnja no sam posjet gradu. Već smo bili tamo i teško je ponoviti impresiju prvog susreta s Dubrovnikom.
Jedino što smo obojica propustili je posjet Srđu, tako da prvo idemo tamo.
Jadranska magistrala do Dubrovnika, klasika. Samo je sranje što su radovi blizu Dubrovnika. Cesta lijepa ,novo asfaltirana ali još nedovršena. Nisu iscrtane crte i rubnjaci.
Misliš kako su gotovi s radovima, kad u jednom zavoju na 130 otkriješ makadam, kvrgav grbav i nikakav. Visinske razlike 10 centimetara.
žTo te malo strza, tako da počinješ respektirati znakove "radovi na cesti"
Dakle, stali prije Dubrovnika, baciti pogled na most a onda nastaviti na Srđ.

Je, na Srđu je fenomenalan osjećaj............nadmoći nad gradom. Onako sitan dolje............
Jebeš ga i mene je ponijelo, pa sam htio koju minobacačku hitnuti dolje. A kako tek ne bi ponijelo četvrvtu vojnu silu u Europi........poznatu po čojstvu.

Sarkazam ljudi..........sarkazam  :gy:

a ovo su neki čudaci po našim mjerilima, no s obzirom da su azijati vjerujem da su ljudi sasvim ok. Meni je šisto super po jebenoj vrućini i suncu obući najlonsku kabanicu i kacigu  :za_krepat:

Ali gužva je prestrašna, cesta uska nikakva, bankine nema tako da ne pri mioilaženju nedolazi u obzir silazak motorom sa asfalta. Jer bočno se popeti desetak centimetara natrag na asfalt........bez čeparica nemoguća misija.
Sreća pa smo sreli neku ekipu kod mosta pa nam je jedna dečko savjetovao kako se popeti i izbjeći većinu pizdarija. Dakle, poslije mosta, skrenuti lijevo, voziti se ravno kilometar dva, pa prije benzinske skrenuti desno, pratiti glavnu cestu do krućnog toka i onda skrenutzi desno za Bosanku.

Polako i oprezno smo se spustili do grada. Sreća pa smo motorima i možemo se parkirati skoro pa svuda. Da sam bio s autom samo bi produžio dalje.
Ovako smo još malo probauljali i popili, barem ja, najskuplju kavu u Hrvatskoj. Dva makijata i deci mineralne 48 kuna  :icon_omfg:

I polako krenuli natrag za Split................220 km.

Stali u Pločama, nekad zvanima Kardeljevo...............po nekom debelom šupku Edvard Kardelju.......ili je Stane Dolanc bio debeli ?!
WTF, jadni grad je bio iz Ploča preimenovan u Kardeljevo po nekom komunističkom šupku.
Jebi ga antifašisti su imali taj side-effect da sve živo i mrtvo nazivaju po sebi. Valjda su imali foru "Mi smo vas oslobodili pa ćemo sve nazvati po sebi tako da to ni u teoriji ne možete zaboraviti"
Vic zbog kojeg se svojevremeno završavalo na Golom otoku

Koja se dva grada u Jugoaslaviji jedina ne mogu nazvati Titovim ?
Jajce i Duga resa
 :rofl7gp:

Došli doma i napravili inventuru.........i........... ostaci opreme se posušili. Sve osim čizama. Ili su malo vlažne ili je uobrazilja.

Odg: Produženi vikend
« Reply #3 : 05.05.2017, 22:40:25 »
3. DAN

Idemo natrg za Zagreb, ali preko Bosne.
Gledamo temperature i računamo što bi moglo ostati od onog snijega što je prao prije dva dana na Kupresu.
Kupres, najniža temperatura 4 najviša dnevna 13. Dakle, snijega ne bi trebalo biti. Super
Idemo preko Livna, Kupresa, Uskoplja do Jajca, pa onda dolinom Vrbasa do Banja luke, Gradiška i na Okučane.

Na izlasku iz Trilja, škripa kočnica, onaj mukli udar i.......vidim auto kraj sebe kako je poletio.
Čovjek koj je išao iz suprotnog smjera je stao je propustiti nas. A lola iza njega čačka po mobitelu, malo kasno dignuo glavu i BUUUUM
uhvaćeno s gopro-om

Inače, cesta je fenomenalna. Vožnja je bila čisti užitak, tako da je prvo stajanje bilo tek na Kupresu, nekih 150 km od Splita.

Kratka stanka i onda nastavak. Polako uzbrdo, dvije trake a onda tunel Kupreška vrata.

Tunel ljigica, neosvjetljen, mokar, curi na sve strane.........oprezno vozimo. A onda izlazak iz tunela, voda na sve strane i SNIJEG

Jebemti i prognozu i stanje na cestam i sve.
Ali dobro, malo prerano sam počeo dizati paniku. Je bilo hladno i mjestimice mokro, ali barem nije bilo snijega na cesti.
A kad smo se spustili u kanjon temperatura se osjetno dignula.
Za nekih četrdesetak minuta, eto nas u Jajcu.
Vezano na onaj vic od maloprije...........titovo jajce

Ko zadnji seljoberi odmah se fiksirali na slap. Jebešga, nitko neće znati da smo bili u Jajcu ako ne parkiramo motore odmah ispod slapa.
Od toga smo odustali, jer slap stvara veliku vlagu i frka nas je da nam lanci ne zahrđaju.
Tako da se ziheraški smještamo iznad slapa i očajnički pokušavamo lupiti foto tak da se vidi i strom i slap.

Malo smo se prošetali, htijeli pogledati slap i odozdola, no plaća se karta, a ne primaju ni kune ni eure, a bogami ni american. Samo KM.
Jedan nam je dečko promijenio 10 KM tako da smo mogli upasti i pogledati slap iz druge perspektive.

Kako nismo popili kavu od Splita, malo nas je uhvatila fjaka pa smo htjeli malo sjest, popiti kavu i malo se odmoriti.
Ali, bilo nas frka. Imamo malo maraka, nema mjenjačnice u blizini (ma nema je uopće, to smo poslije shvatili) a birtije s pogledom znaju biti jebenoi skupe.
Ništa. Stisnuli smo zube, pravili se grbavi sjeli i naručili "dvi s mlikon". Cijena ?!
2 marke..............MOLIM ?!
8 kuna...............MOLIM ?!

Da, za razliku od onog dubrovačkog 18 kunskog makijata, ovaj je 4 kune

E tu smo raspištoljili i osjećali se malo ko Todorić u mlađim danima. Onaj Todorić prije mjenica.
I onda smo i žderali i pili. Malo nas puklo u glavu, u jednom trenutku se činila dobra ideja mijenjti stroma za kuću.
Ali smo se frend othrvao ideji zato jer mu nisu nešto..........u stvari su mu okej ali..........a gle, osjeti se............
jebu ga oriđiđi ćevapi sa ovčetinom..........nije navikao

zaključak je, ne mjenjaj ništa dok ne vidiš jel to to

Meni je klopa bila OK i ništa više od toga. Netko nesklon tim okusima bolje da naruči šiš ili sudžukice, one su light.

Bacili smo skrining cijele gradske jezgre ua eventualni budući možebitini izlet s namjerom dublje doživljanja grada.
I zaključak je da se definitivno vrćamo sa ženama. Jajce vrijedi vidjeti dva puta.
Drugi ćemo put povesti i žene. Ali prvo čekam da nešto gadno sjebem pa će to biti isprika, ili ću nešto htjeti kupiti pa će ovo bit uvlakuša.

Nastavili smo dalje kanjonom Vrbasa, koji je jaaaako lijep, do Banja luke, koja je bezlična.........
Tih 70-tak kilometara od Jajca do Banja luke cesta je loša. Nema nekog gušta u vožnji, cesta je sva, ali SVA, cijelom dužinom i širinom izgrebana.
I to ne plitko, već prejebeno. Tako da stalno baca motor nekamo.
No, za nepuni sat vremena i eto nas u Banja luci, pa na njihov autoput do Gradiške i ........Hrvatska.

Kratak oproštaj na ulasku u ZG i svak svojim putem.

Offline os biker

• Postova: 6556
  • Spol: Muški
  • Zle duše mogu da mi...
  • Motor: BMW R 1200 GS Adventure, 2009, Full Optional
  • Motor: 9 godina imao Kawasaki KLV 1000
  • Motor: A prije njega Kawasaki EN 500 i Suzuki Marauder VZ 800
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: Produženi vikend
« Reply #4 : 05.05.2017, 22:53:43 »
Superiška :thumb_up: Nikako da pitam, ti si ovaj elegantno popunjeni ili...

Offline dado-ka

• Postova: 4612
  • Motor: DL 650 K8 plavi 106.000 km
  • Mjesto boravka: Karlovac 091-22-10-459
Odg: Produženi vikend
« Reply #5 : 05.05.2017, 22:59:14 »
Superiška :thumb_up: Nikako da pitam, ti si ovaj elegantno popunjeni ili...

:lol: :lol:
Nije nego onaj izduženi.  :piva:

Super su mi vaša putovanja!
Jako dobro.  :thumb_up: :thumb_up:

Offline stjepko DR

• Postova: 745
  • Motor: DrLo 1000
  • Mjesto boravka: konavle cavtat mob.091 600 69 66
Odg: Produženi vikend
« Reply #6 : 05.05.2017, 23:46:48 »
Sep  :thumb_up:.
MK Dvije Rote Konavle

Online Lavandić

• Postova: 4303
  • Von-a-bič
  • Motor: Beverly 250,2005
  • Motor: ex. 2 x Suzuki V-strom 650, 2006 i 2008, ex BMW GS 1200, 2009, Sondermodell
  • Mjesto boravka: St, 0038598299055
Odg: Produženi vikend
« Reply #7 : 06.05.2017, 00:14:33 »
Odlično majstore!

Moj posao je udaljen cca 50 m zračne udaljenosti od mjesta s kojeg si slikao zvonik Sv. Duje.

Btw. Čačvina je u selu Čačvina ako se ne varam.

Poslano sa mog Lenovo A7010a48 koristeći Tapatalk

"There's no replacement for cubic displacement"

Online Suki_san

• Postova: 4072
  • ...go anywhere...
  • Motor: Kraljica Africa, Tricolore, 2017
  • Mjesto boravka: Đakovo 098 9232180
Odg: Produženi vikend
« Reply #8 : 06.05.2017, 07:50:00 »
Bravo Sepp :thumb_up:. Odlično kao i svaki put :klanjase:.. čitajući i gledajući ovo dođe mi odmah sjest na motor :icon_mrhappy: :thumb_up:.
:iq:

Odg: Produženi vikend
« Reply #9 : 06.05.2017, 08:00:30 »
Odlično majstore!

Btw. Čačvina je u selu Čačvina ako se ne varam.

Poslano sa mog Lenovo A7010a48 koristeći Tapatalk

Ma je, al meni je pokojna baba govorila da je u Velićima pa mi ostalo  :icon_mrgreen:

Offline mrki-os

• Postova: 1739
  • Preporuke: 0
  • Motor: KLV 1000 K5, 51000, nećete vjerovati ali narančasti..
  • Mjesto boravka: Čepin 098/523-888
Odg: Produženi vikend
« Reply #10 : 06.05.2017, 09:21:21 »
Odličan mali putopis.. šteta što vas vrijeme na početku nije poslužilo ali vidi se da ste svejedno uživali :thum_up:
Život je prekratak da bi putovali autobusom..

Offline fatboy

• Postova: 4681
  • Spol: Muški
  • Sve je lako kad se hoće...
  • Motor: Honda Transalp 650 '00
Odg: Produženi vikend
« Reply #11 : 06.05.2017, 10:27:26 »
Sepp po obicaju - sjedi 5!  :thumb_up:
Kako sam prosao ovaj BiH dio par puta, nakon tvojih opisa se pitam jesm li isao istim putevima....ide ti taj dio sa tekstom.... :icon_paper:

Offline dm

• Zelen
  • **
  • Postova: 93
  • Motor: DL-650A, L0, carbon-sivo-crno
Odg: Produženi vikend
« Reply #12 : 06.05.2017, 11:20:20 »
Sepp, a jesi me presjeko onim sarkazmom na Srđu,😦 što samo potvrđuje da je isti uspješan👍
Super putopis👌

• Motor: 0959039676
  • Mjesto boravka: Split
Odg: Produženi vikend
« Reply #13 : 06.05.2017, 14:47:17 »
Super put,glavno je pokriveno.drugi put se javi pa ce bit jos koja instrukcija za put,svi smo blizu!!!!

Offline bansi

• Postova: 170
  • Motor: V-Strom 650 XT L7 aka Pahuljica
  • Mjesto boravka: Velika Gorica
Odg: Produženi vikend
« Reply #14 : 06.05.2017, 14:49:38 »
Supač putopis :thumb_up:

Offline cisco

• Postova: 4139
  • Motor: crno-siva Suzy K7, 90.000 km
  • Mjesto boravka: Litija - Slovenija
Odg: Produženi vikend
« Reply #15 : 07.05.2017, 10:25:47 »
 :thumb_up: a bilo svega...kiše, snega, sunca...
U životu nisu bitne osobe koje vam požele sreču, Bitne su osobe koje vas čine srečnim!!!

Offline Špoki

• Zelen
  • **
  • Postova: 64
  • Motor: DL 650A plavi Hogar
  • Mjesto boravka: Đakovo
Odg: Produženi vikend
« Reply #16 : 07.05.2017, 11:38:01 »
Kak je ovo dobro bilo :060:...svega za vidjeti,proći svakakve ceste,krajolike i prirodne ljepote,jab tako isto...odlično :thumb_up:
Požuri polako!

Offline Martin

• Kupit ću ga kad tad!!!!
  • Postova: 2133
  • još ostaje ćaćevina
  • Motor: nije Strom, ali je na dva kotača
  • Mjesto boravka: Sisak, 095/1530-150
Odg: Produženi vikend
« Reply #17 : 07.05.2017, 16:00:24 »
 :thumb_up: :thumb_up: :klanjase:
Volim te mama, ali ne više od MALOG stroma!!!!
:pandur:

Online zare

• Postova: 2175
  • Mjesto boravka: Petrinja
Odg: Produženi vikend
« Reply #18 : 07.05.2017, 19:37:15 »
Legendo  :thumb_up:
HRVATSKA - tamo gdje je more bistrije od naroda

Offline Bagy

• Postova: 393
  • Ride on...
  • Motor: mali crni K9 A, 71000 km
  • Mjesto boravka: Đurđevac; mob:095/573-6874
Odg: Produženi vikend
« Reply #19 : 07.05.2017, 20:52:50 »