Autor Tema: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2  (Posjeta: 4138 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 135
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« : 04.07.2018, 09:51:20 »
Tema za komentare:

  http://v-strom.hr/izvjestaji-o-putovanjima/operacija-rotterdam-ili-4x4-komentari/



18.6. ujutro. 6:00 sati. Na mobitelu zvoni alarm za buđenje. Stigao je i taj dan.
Konačno naše više-dnevno, više tisuća kilometarsko putovanje europom kreće.
Nakon par mjeseci priprema, najviše naših psihičkih. V-Strom ionako ne treba neke velike pripreme, to je za njega mačji kašalj.

Nakon više mjeseci čitanja drugih putovanja, prisustvovanja prezentacijama knjiga, sakupljanja savjeta što nositi od opreme, što obavezno imati uza sebe pomalo se spakirali i otisnuli u europska prostranstva.
Naši bližnji su nas malo gledali u čudu. Pa zar ćete se na "tome" voziti skroz do Nizozemske i nazad. Ajme. Ah, kako im objasniti ono što se mora doživjeti da bi se shvatilo.

Uglavnom, oprema obnovljena i pojačana (jakne, hlače, čizme, kacige), kupljena kišna odijela i sva ostala potrebna gadgetarija (nosač za mobitel-navigaciju, punjači, pegsi :) i naravno nezaobilazne hrvatske kockice. Ipak je svjetsko prvenstvo u tijeku.

DAN 1. HRVATSKA-> SLOVENIJA - > AUSTRIJA
Krećemo lagano prema Sloveniji. Idemo preko Koprivnice i Varaždina prema Ormožu i onda do Ptuja gdje stajemo malo u lijepom starom gradu na kavicu. Da odmorimo guze i opalimo prve slike.

Nakon toga kupujemo vinjetu i gas na autoput prema Austriji, prolazimo Graz i hitamo još malo dalje pa silazimo s autoputa kod Loebena i onda običnom cestom prema Spielbergu. I posjet našoj prvoj zacrtanoj destinaciji na našem putu, RedBullRing-u u Spielbergu. Osjećaj predivan. Osjete se oktani u zraku iako je dan miran. Nema trka ni gužve. Vidi se da se užurbano radi na stazi i oko nje jer se Grand Prix bliži. Nema veze. Bitno je da smo pored staze na maloj padini tik iznad nje pored hotela. Gledamo na cijelu stazu, ležimo u travi i jedemo sendviče s piletinom. Osjećaj za 10.

Odmorismo guze, napunismo srca i lagano pokret dalje. Slijedi ljepotica dana. Pratimo rijeku Muru na drugu stranu Austrije kako bi stigli do A10. Predjeli prekrasni. A tek mirisi. Totalna uživancija. Snifanje na najjače.
U zraku se osjeti intenzivan miris austrijskih trava koje neodoljivo podsjećaju na poznato piće - Jegermeister. Sad je sve jasno.

Prije Flachaua stajemo na benzinskoj. Kratka kavica i pogled u nebo. Tamni oblaci se prijete, ali samo se lagano nasmijemo i odmahnemo rukom. Tako da su i oblaci shvatili da nema svrhe se prijetiti pa su otišli svojim putem, a mi svojim. Lijepo vrijeme nas prati. A motor samo prede i bez muke nosi nas dvoje i hrpu prtljage. Kao da kaže: "Zar je to zaista sve što ste uspjeli natovarit na mene, pih, pa neću se ni uznojiti!"

Slijedeća destinacija koja nam je bila u planu je poznati Hitlerov dvorac, Orlovo gnjezdo smješten na granici Njemačke i Austrije pored Salzburga. Stižemo u brda, penjemo se gore, ali vrijeme se kvari, lagana kišica, cesta je mokra i skliska na dijelovima. Stižemo do podnožja gdje je muzejski centar i odmah uočavamo hrpu bajkera iz Češke koji uskoro odlaze.
Razgovaramo s lokalnim ljudima i kažu nam da smo malo zakasnili. Ulaz u dvorac i lift koji vozi do njega rade do 17:00 sati. Tužni smo. Baš smo htjeli ući u to mjesto poznato po zloglasnom Adolfu.
Ali i obećanje da ćemo se vratiti. Nije to tako daleko, a ceste kroz austriju i sloveniju su prava poslastica tako da to svakako stavljamo u naš "bukvar" slijedećih putovanja.
S obzirom da žurimo do mjesta gdje ćemo prespavati ipak teška srca nastavljamo naš put dalje nazad prema Salzburgu, pa kroz pitoreskna austrijska seoca prema mjestu Pischelsdorf am Engelbach, gdje se smjestila naša mala kolonija sugrađana koji su otišli u austiju u potrazi za boljim životom i pronašli posao ni više ni manje nego u tvornici KTM. Ima li bolje.
A stan gdje žive smješten je ni više ni manje nego na golf terenu u prekrasnom okruženju savršenih travnjaka, šumica, zečeka, patkica, srna i svih ostalih slatkih stvorenja.
Kao stvoreno za odmor nakon prvog dana.
Domaćini su nam priredili pravu gozbu za večeru i nakon nje uz laganu pivicu razgovor do kasnih sati, a onda zasluženi počinak i slijeganje dojmova od prvog dana.
Sve u svemu, dan 1. uspješno odrađen. 600 km. Nije loše za početak. Jedva čekamo jutro i nastavak prema Njemačkoj.
« Zadnja izmjena: 08.07.2018, 21:50:22 bozolik »

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 135
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4
« Reply #1 : 04.07.2018, 10:35:55 »
Još malo slikica.

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 135
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4
« Reply #2 : 05.07.2018, 08:34:18 »
DAN 2. NJEMAČKA (i samo Njemačka)

Utorak. Buđenje rano ujutro. 6:30. Na golf terenu smo. Majstor pali kosilicu. Nema odmora jer ovi sa štapovima već pristižu. Idila.
A šta sad. Krmeljamo se i mi, lagano dižemo, spremamo stvari. Doručak u poznatoj hrvatskoj maniri, a to znači svega na stolu.
Kratki pregled motora, podmazivanje lanca i spremni smo. Lagano odmahujemo našim dragim domaćinima i via Njemačka.
Znali smo da je velika, ali baš tako....

Prema preporuci nekih ljudi ne idemo preko Minkena jer je tamo kao gužvara stalno, već idemo na sjever prema Nurnbergu, pa ćemo onda poprijeko prema Heidelbergu i Hockenheimu, našim zacrtanim destinacijama za taj dan.
Ovaj dio puta uz rijeku Inn je bio baš lijep i ugodan. Lagana vožnjica, mirisi, zelenilo. Super.
A onda stižemo do Autobana i tu prestaje svaki vid uživanja. Njemački autoput je baš ono kao kazna. Kilometri i kilometri ničega, pejzaž gotovo identičan cijelo vrijeme, ničeg posebno za vidjet osim nepregledne kolone kamiona koju je potrebno stalno prestizat, ali i imati oko na retrovizorima zbog automobila koji pristižu velikim brzinama na dijelovima gdje brzina nije ograničena.
Ukratko, ako nekog mrzite poželite mu da se vozi par stotina kilometara njemačkim autoputom.
I onda još na sve to, naša navigacija se sjetila baš tada da uključi svoju naprednu umjetnu inteligenciju i izbjegavajući zastoje na autocesti odvede nas još stotinjak kilometara na sjever prema Wurzburgu koje nismo ni planirali. Mašala.
Ali, u svakom zlu neko dobro, kaže stara narodna. Kad smo skužili šta nam napravi navigacija ekspresno se skidamo s autoceste na prvoj petlji i buntovnički naređujemo navigaciji da nas vodi poprijeko lokalnim cestama nazad na jug prema autocesti A6. I to je bio najljepši dio puta kroz Njemačku. Čista uživancija.
Prelijepa cesta, polja, šume, kravice koje pasu, lijepa njemačka uređena sela, ... ma predivno. I ograničenje od 100km/h. Ma gdje ćeš bolje.
Nažalost ni to ne traje dugo pa smo vrlo brzo nazad na autocesti jer moramo hitati kako bi stigli na vrijeme do našeg slijedećeg zacrtanog odredišta.
Točno u 17:00 stižemo na poznatu HockenheimRing trkaču stazu. Protežemo noge. Popnemo se na tribine na koje se slobodno može ući i uživamo u pogledu na trkalište. Nije nešto posebno u odnosu na neka druga poznatija trkališta, ali nema veze. Konačno nešto oku lijepo i ugodno kao nagrada za sve te kilometre autoceste.
Nažalost gift shop i muzej se zatvorio naravno u 17:00 kad smo mi stigli tako da nismo stigli nešto puno razgledat, ali nema veze. Ne ostajemo puno jer nam vrijeme curi.
Idemo za Heidelberg. Eeeeeeeee.....
Heidelberg je apsolutno predivan. Osvojio nas je na prvi pogled. Predivne vizure starog grada ispunjene hordama mladih ljudi, pretpostavljam studenata. Uz nestvarno lijepo prirodno okruženje obližnjih brda i rijeke Neckar koja teče kroz grad.
Šteta što ne možemo ostati dulje jer nam preostaje još oko 220km za odraditi, a moramo stići do 21:00 u mjesto gdje spavamo.
Teška srca se odvajamo od Heidelberga i krećemo prema Baar-u, malom mjestašcu u neposrednoj blizini Nirburgringa.

Čim smo sišli sa autoputa kod Koblenza, dalo se naslutiti o čemu se tu zapravo radi i zašto je legedarni "Nordschleife" to što je. 
Predivni predjeli ceste kroz šume i polja, zavoji kao iz bajke, a da ne pričam kako je Stromić odmah živnuo, kao da je došao doma.

Oko 20:30 stižemo na naše odredište, malo mjesto Baar u kojem smo si rezervirali B&B u Pansionu Jonas. Smještaj je odličan. Imamo i garažu za motor. Mir, tišina. Točno ono što nam treba da odmorimo umorne i bolne gluteuse od kilometara autoceste i skupimo hrpe dojmova sa puta, a tek smo drugi dan.

Sve u svemu, lijepa tura, malo naporna, ali nema veze. Drugi dan uspješno odrađen. 800 km. Nije loše. Idemo dalje.
Lagano tonemo u san uz smješak na licu jer sutra nas čeka poslastica....

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 135
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4
« Reply #3 : 05.07.2018, 09:02:47 »
Slikice ...

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 135
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4
« Reply #4 : 05.07.2018, 09:06:18 »
I još nekoliko

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 135
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4
« Reply #5 : 05.07.2018, 09:08:21 »
Naša ruta 2. dana

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 135
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #6 : 09.07.2018, 00:16:54 »
DAN 3. JOŠ MALO NJEMAČKE I NIZOZEMSKA

Srijeda 07:00. Alarmi na mobitelima nas bude. Prevrćemo se po krevetu osluškujući naša tijela; uhhhhh, dobro je  :moli: :moli: :moli: ...jučerašnjih  cca 800 km njemačkog autobahna u kombinaciji s prekrasnim lokalnim putevima nije ostavio na nama nekog značajnijeg traga - guze su ok! Ili je to zbog nove doze adreanalina - na našem moto jelovniku je Nurburgring! Spremamo se discipliniramo: kao da je pred nama neka važna utakmica. Tijekom odličnog doručka u pansionu JONAS u malom mjestu Baar udaljenom svega par km od našeg cilja, naše su okice krstarile zidovima prepunim povijesti slavne staze; od mape same staze do povijesnih trenutaka. Zahvaljujemo se vlasnicima na gostoprimstvu te hitamo prema stazi. Prvo: tankamo Stroma. Do nas mladić cca 25-26 godina isto tanka svoj stroj. Bugatti VEYRON. Pljuuuc... tanka 98-icu kao i mi  :baeh:! S osmijehom na licu i malo manjim računom za gorivo ostavljamo ga na benzinskoj i uskoro stižemo pred službeni ulaz. Srca kucaju ludo - malo smo uranili te nam to ostavlja vremena da se malo šmucamo okolo. U džepovima zveckaju sitni euri za ulaznicu na tribine (2 eura po osobi) - krupne smo ostavili u fun shopu :icon_smile:- majica, naljepnica za Stroma. S tribina gledamo kako se neka ekipa natjeruje po F1 stazi, no mi smo željni pravog uzbuđenja. Na NORDSCHLEIF ne možemo (za obične smrtnike dopušteno je bilo tek od 5 popodne) no i za to ima lijeka. Sjedamo na Stroma i jurimo do jednog od fantastičnih vidika na stazu - EXMUHLE zavoj (a tu je i birc); tu se usidrismo na neko vrijeme i uživamo u oktanskim bravurama automobila posebno pripremljenih za ovu legendarnu stazu izvorno napravljenu i dovršenu još tamo davne 1927. godine nakon dvogodišnje izgradnje. Adrenalin pršti svuda oko nas, a onda odjednom ono neizbježno za ovu stazu; zvuk hitne pomoći koja para tišinu Adenauske šume....netko je imao unfal, na stazi sve staje. Čekali smo još par minuta, a onda smo se polako otisnuli lokalnim cestama prema Koelnu gdje su nam povremeno u daljini poglede krale vizure ove slavne staze. Navigacija nas je dovela točno do javne garaže u neposrednoj blizini Koelnske katedrale (2,5 eura za sat - hvala STORMERIMA na savjetima) te smo za svega par minuta uživali u pogledu na tu izvanrednu građevinu koja se uspjela othrvati bomardiranjima u 2.svj.ratu. Gladni, a bogme i žedni (baš je pržilo taj dan) ,okrijepu tražimo u preporučenom restoranu u blizini katedrale - klopa odlična, piva mrzla :thumb_up: :thumb_up: :thumb_up:! Jedino bi se Linić križao da je vidio kak oni fiskaliziraju račune :nono:.
Zvona katedrale podsjećaju nas da je odmor gotov te se ubrzo opet vozimo autobahnom prema DUISBURGU te prema nizozemskoj granici. Promet je osjetno slabiji, tu i tamo koji auto i kamion i to nizozemski reg.oznaka. Prije Nijemegena, kod grada Cuijk, skidamo se s autoceste te uživamo u vožnji lokalnim cestama prema s'Hertogenboschu - oko nas se pružaju ogromna polja puna vrtova s ukrasnim grmljem, drvećem te hortenzijama u desetke boja. I više nismo superioran dio prometa....bicikli preuzimaju primat. Posvuda biciklističke staze obojane u crveno, obavezne šikane pred ulazom u svako mjesto (jer je ograničenje brzine na 50, a vrlo često i 30km/sat). Ceste po nasipima omeđene su beskrajnim drvoredima, a sami nasipi tisućama kanala. Na samom prijelazu iz pokrajine Sjeverni Brabant u Južnu Holandiju ispred nosa nam pobježe mala skela. No nakon par minuta i 1,7eura manje u džepu evo nas na drugoj strani. Upijamo sve oko nas - prekrasno uređene kuće, simpatična raskrižja i kružne tokove, kanale pune ptica, ljude koji vas veselo pozdravljaju i klimaju vam na svakom koraku. Crvena oznaka cilja na našoj navigaciji sve nam je bliže - vozeći strogo po ograničenju (posvuda su kamere, a policije nigdje) klizimo uz jedan od roterdamskih teretnih terminala te ulazimo u Pernis. Jeeeeeeeeeeeeeeeee...još koji zavoj il dva i evo nas do našeg tabora slijedećih 6 dana. Naši nas domaćini, još uvijek u nevjerici, dočekuju raširenih ruku!!! E jeste ludi, veli nam Josip. Ma niiiiismo...samo smo malo šokirani kad smo skužili da je u Holand u 23sata još bijeli dan. Ipak, izmoreni od puta, utrpavamo se u krevet. Prognoza za slijedeći dan nije bajkovita.....svega 15 stupnjeva celzija uz moguću kišu i dosta vjetra. I to je ono što nam treba - malo predaha!

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 135
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #7 : 09.07.2018, 00:30:20 »
NürburgRing

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 135
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #8 : 09.07.2018, 00:32:41 »
Köln

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 135
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #9 : 09.07.2018, 00:34:50 »
Holland

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 135
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #10 : 09.07.2018, 00:36:31 »
Ruta 3. dana

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 135
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #11 : 10.07.2018, 08:44:18 »
DAN 4. NIZOZEMSKA

Četvrtak. Budimo se ujutro. Guze su ok. Koljena isto. Nema žrtava. Naših cca 2000 kilometara prošlo je besprijekorno. O Stromiću neću ni pričati. Što je to njemu. Mačji kašalj.
Nakon lagane jutarnje kavice i doručka prevrćemo se po boravku i ćakulamo s našim domaćinima.
Vrijeme nam baš nije naklonjeno. Slično kao i u majci domovini vrijeme se pokvarilo, prijeti kišica, a i vjetar je naglo pojačao tako da baš i nije ugodno niti za šetnju, a kamoli vožnju.
Jakna odnosno vjetrovka je obavezni dio opreme svakog šetača pasa kao i mnogobrojnih biciklista.
Umjesto vožnje odlučujemo s našim kumovima na kratak izlet obližnjem trgovačkom centru kako bi upotpunili zalihe grickalica, ića i pića. Ipak je večeras "the" utakmica s Argentinom. Domoljubni naboj je u zraku.
Večeras očekujemo i goste tako da će ekipa pred televizorom biti jaka.
Ipak, prsti nas svrbe. Kiša i bi i ne bi. A mi se već nervozno premještamo stanom. Nije to za nas. Sloboda koju vožnja motorom pruža ipak je jača.
Nije nam trebalo dugo da se dogovorimo i krećemo popodne ipak na kratak izletić.
A s obzirom da puše dosta jak vjetar kuda drugo bi mogli ići nego gledati vjetrenjače. I to u najpoznatije mjesto vjetrenjača, Kinderdijk, udaljno svega nekih 30-tak kilometara od naše baze.
Vozamo se lokalnim cestama kroz predgrađa Rotterdama, prelazimo rijeku Noord i idemo prema vjetrenjačama.
S obzirom da se ovdje radi o uglavnom gradskom tipu vožnje ulicama punim automobila, a posebno biciklista vožnja i nije nešto prelijepa, ali nema veze. Čim smo na motoru i razgledamo lijepe nizozemske krajolike odmah se osjećamo slobodni.
Stižemo u Kinderdijk.
Naravno, gomila turista iz raznih zemalja majčice nam zemlje je neizbježna. Ali s obzirom da se radi o radnom danu i još k tome ne baš toplom ipak nije tako velika gužva i nesmetano razgledavamo čudesna postignuća nizozemskih graditelja koji su još od 1740.g. upotrebom snage vjetra ispumpavali vodu iz poldera u rijeke i na taj način održavali razinu vode.
Prekrasan pogled na park vjetrenjača (19 komada ako smo dobro prebrojali).
Jedna od vjetrenjača može s pogledati i iznutra i vidjet kako su ondašnji stanovnici živjeli i radili.
Puni dojmova vraćamo se nazad, a s obzirom da su oblaci zaprijetili navlačimo kišna odijela koja s epokazalo ipak nisu bila nužna. Nema veze. Spremni smo na sve. Možda nas se kiša i preplašila pa odustala od svoje nakane.
Hitamo u stan. Pripreme za utakmicu su u tijeku. Gosti su u dolasku. Bliži se čas. Ajmo vatreni.

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 135
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #12 : 10.07.2018, 11:18:47 »
Kiderdijk

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 135
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #13 : 10.07.2018, 12:12:28 »
I još malo Kinderdijka

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 135
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #14 : 10.07.2018, 12:25:00 »
A nakon Kinderdijka, povratak u bazu.
Napadamo Argentinu. Mi spremni. I peso.
Usput. Phillips radi odličn etelevizore za toalet.

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 135
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #15 : 10.07.2018, 12:27:03 »
I naša ruta 4. dan. Samo 60tak kilometara, ali lijepo iskorištenih.

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 135
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #16 : 12.07.2018, 14:21:45 »
DAN 5. ROTTERDAM

Budimo se ujutro. Vrijeme nam nije naklonjeno. Oblačno je. Kiša. I vjetar puše tako da i nije baš za vožnju. Nakon jutarnje kavice i doručka malo šećemo susjedstvom.
Treba i pesu prošetati.
U kratkom dogovoru s našim domaćinima odlučujemo da ćemo današnji dan žrtvovati i uputiti se automobilom u Rotterdam i prošetati gradom. Ipak, kad smo već u Rotterdamu bilo bi šteta ne vidjeti ga.
Parkiramo se blizu centra grada i lagano pješice u šetnju.
A što reći. Da smo se mogli boje pripremiti i da smo imali puno više vremena vjerojatno smo mogli doživjeti i vidjeti puno više. Ne sumnjam da u takvom jednom ogromnom gradu ima puno lijepih stvari za vidjeti.
Ovako na blitzkrieg, nismo se nešto posebno oduševili. Tipičan velegrad, gomila ljudi, svi nekud jure, žure. Nizozemce vidjet na ulici i nije baš lako. Sve vrvi raznim manjinama, a možda već polako i većinama.
Značajna je i količina žena s istočne strane svijeta obavijena burkama po svojoj tradiciji. Mi ih zvali nindžama.
Vjerojatno je naša percepcija u mnogome instruirana medijima, tako da se ne osjećamo baš ugodno u društvu svih tih "drugih".
A nekako smo željeli u Nizozemskoj vidjeti, sretati i pričati s Nizozemcima.

Sam grad je lijepo uređen. Ima puno zelenila i parkova koje Nizozemci vrijedno uzgajaju u nedostatku prirodnih šuma. Vidi se da je sve uređeno i cakum pakum kao u jednoj uređenoj civilizacijskoj sjevernoeuropskoj zemlji.
Posjećujemo brojne trgovine, centre, gift shopove.
Probali smo i neke surinamske specijalitete brze kuhinje kojima ovaj grad obiluje.
Jedno od lijepših mjesta na kojem smo bili je svakako gradska tržnica, rekao bih.
Lijepa natkrivena građevina a brojnim štandovima unutra od brze prehrane svake vrste, štandova punih sireva i drugih specijaliteta, štandova sa raznoraznim suvenirima i rukotvorinama i još štošta drugog.
Naravno da smo sjeli na kratki ručak i pojeli nezaobilazni Kibbeling.

Kad već nismo uspjeli odraditi vožnju motorom lijepo smo iskoristili dan i ubrali dašak Rotterdama.
U nastavku nekoliko slika iz Rotterdama.
« Zadnja izmjena: 19.07.2018, 19:04:23 bozolik »

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 135
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #17 : 12.07.2018, 14:34:24 »
I još malo Rotterdama

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 135
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #18 : 12.07.2018, 14:36:38 »
I još malo...

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 135
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #19 : 12.07.2018, 14:39:09 »
...