Autor Tema: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2  (Posjeta: 2459 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #40 : 21.07.2018, 20:26:36 »
Zeeland

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #41 : 23.07.2018, 18:44:39 »
DAN 9. DELFT, SCHEVENINGEN, HOEK VAN HOLLAND

Za naš zadnji dan u Nizozemskoj odabrali smo nešto bliže rute kako bi se mogli ranije vratiti u stan, spremiti lagano stvari, a predveče očekujemo goste jer je utakmica s Islandom.
Počinjemo s Delft-om, popularnim turističkim odredištem, središtem poznatog plavo-bijelog porculana i slikara Vermeera.
Što reći?Još jedan prelijepi mali gradić koji naprosto plijeni svojim predivnim uličicama, kanalima, detaljima u plavo-bijelom porculanu i još koječime.
Zanimljivo je da su i gume na biciklima u plavoj boji.
Čak smo susreli i simpatične nizozemske policajce koji su nas uputili kako i gdje da se parkiramo iako smo to i znali već prije, ali od viška glava ne boli a bilo je i lijepo progovoriti i s njima koju riječ.
Parkirali motor odmah pored kanala (s nadom da neće završiti u kanalu kao cca 27000 bicikala godišnje koji završe u amsterdamskim kanalima).
Prošetali gradom, upili sve te silne boje i mirise, popili neizbježnu kavu uz kanal i naravno posjetili Vermeer Centrum i uzeli pokoju sitnicu da nas zauvijek podsjeti na ovaj lijepi i pitoreskni nizozemski gradić. Oba palca gore. Ako ste u blizini, svakako posjetiti.
Nakon Delfta lokalni putevi odvode nas putem Den Haaga (valjda nikome ne moramo objašnjavati po čemu je poznat ovaj grad) i dalje do obale i njegovog ljetovališta imena Scheveningen. Poznato nizozemsko ljetovalište još iz kraja 19. stoljeća s dugačkom (navodno 13 kilometara) pješčanom plažom.
Nismo mjerili da li je to istina, ali da je dugačka i široka, bome je. Vidi se i na slikama.
Ali, hm, lijepo je, ali za kupanje baš i nije. Bar nije bilo kada smo mi bili. Puhalo je dosta jako tako da iako voda i nije toliko hladna i dalo bi se skoknuti u more, ali kako onda izaći van na taj vjetar. Bog nas blagoslovio s našim Jadranom.
Nakon Scheveningena produžili smo uz obalu južnije do mjesta Hoek Van Holland, u prijevodu bi se reklo ugao Nizozemske. Pa tako nekako i je.
Smješten je na samom ćošku Nizozemske na samom ušću rijeke Maas u Sjeverno more. To je i glavni ulaz svih onih ogromnih kontejnerskih brodova koji ulaze u Roterdamsku luku. Zanimljivo je vidjeti s jedne strane predivnu pješćanu plažu, a u daljini dimnjake rafinerije u brodove koji ulaze prema Rotterdamu.
Malo smo se prošetali obalom, umočili papke u more da možemo reći da smo osjetili sjeverno more. S obzirom da nije baš bilo pretoplo, a i puhalo je jako preskočili smo kupanac.
Nakon Hoeka odlučili smo se polako vratiti doma, prošetati još malo našim domaćinom, naseljem Pernis te se polako spremati za povratak doma, a i naravno za zadnju utakmicu u skupini i željenu pobjedu protiv Islanda ( :thumb_up:)

Nije puno kilometara, cca 100njak, ali slatko.
Ruta 9. dan:
« Zadnja izmjena: 30.07.2018, 20:27:10 bozolik »

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #42 : 23.07.2018, 18:47:56 »
Delft:

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #43 : 23.07.2018, 18:50:50 »
...

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #44 : 23.07.2018, 18:52:45 »
Scheveningen

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #45 : 23.07.2018, 18:56:17 »
...

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #46 : 23.07.2018, 19:01:23 »
Hoek Van Holland

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #47 : 23.07.2018, 19:06:31 »
Pernis

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #48 : 23.07.2018, 19:07:00 »
...

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #49 : 25.07.2018, 22:11:50 »
DAN 10. NIZOZEMSKA -> BELGIJA -> LUXEMBURG -> FRANCUSKA

Stigao je i dan našeg rastanka od Nizozemske. Polako pakiramo stvari. Mali pregled motora, podmazivanje lanca.
Spremni smo. Pozdravljamo se s našim domaćinima i krećemo. Woohooo!!!
Iako nam je NIzozemska bila odličan domaćin, na neki način sretni smo jer smo ponovno na putu i nižemo kilometre za nama.
Idemo prema jugu preko Eindhovena prema Weertu. Tamo malo silazimo s autoceste da se odmorimo i popijemo kavicu.
Nastavljamo dalje prema samom jugu Nizozemske i ulazimo u Belgiju.
Naš slijedeći cilj je legendarna staza Spa Francorchamps koja se nalazi nešto ispod Liege-a u lijepom i šumovitom predjelu Belgije.
Stižemo na odredište, parkiramo motor na parkiralištu ispred staze i ulazimo unutra. Ulaz je slobodan na tribinu odmah iznad legendarnog zavoja O Rouge.Ma ima li bolje?!?
Penjemo se na tribinu i upijamo pogled na stazu koji smo do sada vidjeli samo na malim ekranima. Predivno :klanjase: :klanjase: :klanjase: :ura1: :ura1: :ura1:!!!
Ubrzo kreće akcija i stazom paraju zvuci dva Ferarija. Malo obilazimo uz stazu i odlučujemo uzeti naše ujutro pripremljene snedviče s pohanom piletinom i napraviti mali piknik na tratini uz samu stazu. Koja pobjeda! Jedemo uz samu stazu i guštamo uz riku sve većeg broja raznoraznih automobila koji su se nizali na stazi.
Tih otprilike sat vremena koliko smo bili tamo brzo je prošlo i odlučujemo krenuti dalje. Ipak nas čeka još dug put. Danas je plan nekih 600 km do našeg odredišta i prenoćišta.
Spuštamo se i dalje južno i ulazimo u Luxemburg. Nismo imali nikakvu predodžbu o ovoj maloj zemlji ali u stvari u nije tako mala kako smo mislili. Nije to samo jedan grad s malo okućnice. Lijepo se vozilo kroz Luxemburg i to uglavnom po lokalnim cestama sve do samog grada gdje počinje autocesta. I ono što smo zamijetili u Luxemburgu je najjeftinije gorivo na cijelom putu. Tek nešto više iznad 1,2 eura. To je manje nego kod nas.  :thumb_up: Svaka čast .
Prolazimo uz sam grad Luxemburg i hitamo prema jugu i ulazimo u Francusku. S obzirom da je ovaj dio Francuske uz Njemačku dosta naseljen očekivali smo veću gužvu, ali nije bilo tako. Lijepo smo se vozili, a kad smo naletjeli na gužvu zbog zastoja pomogli nam lokalni motoristi koji su ispred nas razmicali aute po sredini pa smo se lijepo švercali za njima. Hvala dečki :klanjase:.
Stajemo u Metz u nekom lokalnom ogromnom trgovačkom centru uz autoput. Zgodna fora. Umjetna trava na parkiralištima ispod automobila. Nisam shvatio poantu, ali dobra fora. Izgledalo je kao da smo parkirali motor na tepih. :)
Dalje prolazimo autocestom iznad Nancy-ja na koji se pruža predivan pogled. Nažalost nisam snimio kamerom jer mi je bila krepala baterija već.
Uskoro se približavamo našem odredištu i skidamo se na lokalnu cestu. Naše prenoćište nalazi se u malenom mjestu Taintraux, odmah uz njhov Park divljih životinja (nešto kao Park Prirode). I zbilja tako je. Vozimo se kroz šumu, zavoji, brijegovi i stižemo u maleno mjestašce s nekoliko kućica.
Naša domaćica nas očekuje. Spremamo motor u garažu, ostavljamo stvari u sobi, a s obzirom da je još dan odlučujemo malo prošetati ispod kuće uz njihov ribnjak  i šetnicu. Prelijepo, opuštajuće. Nirvana.
Inače domaćini imaju dvije sobe za iznajmljivanje, kupamo se u njihovoj kupaonici, koristimo njihov WC, doručkujemo u njihovoj kuhinji. Jako su uljudni i dragi i to uopće nije problem. Dapače. Osjećaj je domaći, kao da smo doma. Super.
Lagano na počinak jer nas umor svladava. Sutra nas čeka probijanje kroz Francusku i Švicarsku do Alpa i prelazak u Italiju. Jedva čekamo.

Ukratko, današnji dan 600km. Ništa strašno. Sve kao podmazano.

« Zadnja izmjena: 30.07.2018, 20:32:54 bozolik »

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #50 : 25.07.2018, 22:13:15 »
...

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #51 : 25.07.2018, 22:14:47 »
...

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #52 : 25.07.2018, 22:15:26 »
Ruta 10. dan

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #53 : 30.07.2018, 18:04:52 »
DAN 11. FRANCUSKA -> ŠVICARSKA -> ITALIJA

Budimo se ujutro oko 7. Lijepo smo se naspavali. Ugodan i kvalitetan smještaj a koštao je samo 35 eura za nas dvoje :piva:.
Nakon jutarnje toalete i spremanja domaćini nas čekaju s doručkom.
Originalni pravi francuski Kroasan. Odlično.
Fina kavica za buđenje, domaći đemovi uz kruh francuz naravno. Što reći. Bolje ne može!!!
Zahvaljujemo domaćinima, ostavljamo nekoliko eura sitniša u sobi kao zahvalu i stavljamo stvari na motor.
Kratki pregled, podmazivanje lanca i možemo dalje. Kockice kreću put Italije.
Otvaramo put lijepom dionicom lokalne ceste prema Colmaru kroz planinski i šumoviti kraj. Idealno kao uvod za ono što slijedi.
Kad smo se dočepali Colmara dalje nastavljamo prema Švici autocestom i dolazimo skroz do Basela. Tamo se nekoliko kilometara pred granicom skidamo sa autoceste i stajemo na benzinskoj. Pokušavamo natočiti, ali nam prokleti automat ne prima Mastercard.
Začuđujuće ljubazni Francuz sa Porscheom nam na pristojnom engleskom objašnjava kako da dođemo do Švice lokalnim putem i gdje da kupimo vinjetu.
Vozimo se lokalnim cestama i ulazimo u Švicu. Odmah na granici pumpa sa mjenjačnicom i vinjetama. Nema da nema. I naravno.... radi automat za točenje.
Krećemo prema Baselu, dižemo se na autoput i krećemo na jug, prolazimo uz Zurich pa južnije uz predivno Ciriško jezero i odlučujemo stati na jednoj benzinskoj sa predivnim pogledom na jezero.
Nakon kratkog predaha i zalogaja u McDonaldsu (nemojte ići tamo, skupo je :thumb_down: :thumb_down: :thumb_down:) nastavljamo dalje i spuštamo se prema Davosu.
Nekih 15tak kilometara prije Chur-a skidamo se konačno sa autoceste i nastavljamo prema Davosu. E to se već može nazvati vožnjom :thumb_up:. Nižemo kilometre po lijepoj cesti između planina ali što idemo dalje nebo se sve više crni i prijeti. Odlučujemo stati u jednom tunelu na ugibalištu i na brzinu navlačimo kišna odijela.
Na kraju nam i nisu trebala jer je kišica padala vrlo kratko. I ne jako.
I onda zbunjola. Znam da moramo doći do tunela prije Livigna. A navigacija se nešto zblesirala i počela svašta pokazivati i vrtiti nas u krug. Pitamo nekog lokalnog radnika kud sada. Malo nas zbunjeno gleda i šalje prema tunelu.
Dolazimo do naplatne kućice. Kaže žena možete, vlak stiže za par minuta. Kakav sad vlak???
A ništa, kupujemo kartu i stajemo u red kao za trajekt. Ajd da i to vidimo i doživimo.
I stvarno nakon 15tak minuta stiže kompozicija s vagonima. Automobili se ukrcavaju na vagone, a nas stavljaju u jedini zatvoreni vagon baš namijenjen za prijevoz motocikala, bicikala i ostalog.
Nismo to planirali, ali eto, kad smo već zalutali baš je bilo fora.
Ispalo je na kraju da je to Vereina Tunnel koji krati put prema Zernezu.
Nakon silaska s vlaka nastavljamo pu Zerneza i onda dalje prema tunelu Munt la Schera. Tunel je jednosmjeran i nije baš nešto lijep, ali nema veze.
Nakon par kilometara evo nas na drugoj strani, izlazimo odmah na Lago di Livigno i talijansku granicu.
Stajemo na kratko u Livingu uz samo jezero, koja slikica i odlučujemo da idemo dalje jer je vrijeme i dalje oblačno.
U Livingu skrećemo lijevo i penjemo se u planine i prijevoje. Uh, konačno ta Italija i te lijepe planinske ceste.
Stromić prede kao mačka i iako smo teški bez problema nas nosi u brdo.
Stižemo do Bormia i odlučujemo stati na propisnu večericu. Negdje na bespućima interneta pronašli smo da je najbolja klopa u Pizzeriji Oliver.
I stvarno je. Ugodan restoran, pregršt mjesta, odlična usluga i stvarno dobra klopa. Za naše pojmove skupo, ali jbg. To je Europa. Nema tu pomoći.
Nakon što smo se nahranili i odmorili dupeta krećemo prema Santa Caterini Valfurvi i našem prenoćištu u hotelu 3 Signori.
Inače Santa Caterina je na putu prema Passo di Gavia pa smo već tu večer osjetili ljepotu koja nas čeka sutradan.
Stižemo u hotel, ljubazna recepcionerka nas upoznaje s hotelom. Imamo predivnu garažu za smještaj motora u podrumu hotela. Ma predivno :ura1: :ura1: :ura1:.
Inače soba nije soba nego apartman za 4 tako da mjesta imamo na pretek. Smještaj je stvarno bogovski. I to za ne preveliku cijenu.
Preko bookinga nas je koštalo 59 eura,a s obzirom da smo ipak odlučili ostati još jednu noć dodatno smo rezervirali smobu što nas je koštalo još 69 eura ,ali sa uključenim wellnesom tako da ni to nije strašno.
Slijedi tuširanje i odmor uz utakmicu na TV-u i priprema za sutradan.

Sve u svemu predivan dan uz predivne krajolike, dva tunela od čega jedan željeznički, nekih cca 460km.

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #54 : 30.07.2018, 18:08:07 »
Francuska, Švica...

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #55 : 30.07.2018, 18:16:11 »
još malo Švice

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #56 : 30.07.2018, 18:17:37 »
Italija stižemo

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #57 : 30.07.2018, 18:18:46 »
Santa Caterina

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #58 : 30.07.2018, 20:03:15 »
DAN 12. ITALIJA - PASSOVI

Sat zvoni u 7:00. Prelijepo je jutro. Čak nije ni tako hladno. Nekih 16 stupnjeva.
Jedemo obilan doručak u hotelskom restoranu i uzimamo osnovne stvari na motor kako bi bili čim lakši.
I krećemo. Alpe, evo nas kod vas :ura1:.
Kao prvo i prvo, pa naravno, Stelvio!
Krećemo preko Bormia, stajemo na rekli bi obiteljskoj benzinskoj i točimo motor da nemam s time problema poslije iako je gorivo ovdje naravno skupo (1,9eura).
Skrećemo prema Stelviu. Petak je pa nema toliko gužve, ali ipak ima dosta ljudi. Ima podosta motora, ali i pregršt biciklista i planinara. Održava se nekakav Stelvio challenge pa je dosta gužvovito.
Kako je tek onda vikendom kad nahrupi horda motorista ne možemo ni zamisliti.
Krajolici su predivni, cesta je odlična, vožnja predivna. Nije hladno. Taman. Mislim da sam najnižu temperaturu vidio 15°C.
Već me ruka boli od mahanja brojnim motoristima. Pokoji automobil ili kamion kvari idilu, ali nema veze nismo na trkama.
Priroda je apsolutno predivna. Ta prostranstva, planine, zelenilo, ... Kad bi barem mogao nekako duuuuuboko udahnuti i ponijeti sve to sa sobom na barem nekoliko dana.
Uspon iskreno nije težak. Osim dijela sa dosta jakih serpentina ostatak je čist ok.
I evo nas, nakon nekih 20tak kilometara od Bormia stižemo na sam vrh. Steeeeeeeeeeeeeelvio :klanjase:!!!
Ne možeš promašit, gomila ljudi, motorista, biciklista, planinara, šetača i svih ostalih. Pravo turističko mjestašce. Naravno pregršt štandova sa sitnicama, mjesta za preigrist ponešto a naravno i okrijepit. Ima i bankomat. Nemaš brige uopće.
Dva dečka sa štanda s kobasicama prepoznaju naše kockice. Viču nam "Kroate!!!". Jedan od njih iz Koprivnice. Već je nekoliko godina tu, prodaje kobasice na štandu, živi u selu dolje ispod Stelvia. Eto, rekli bi, svijet je mali.
Naravno da smo kao pravi dobri turisti uslikali pregršt fotografija i selfija, odmah to objavili na društvenim mrežama.  :icon_mrgreen:
Kupili nezaobilaznu naljepnicu Stelvio za motor. Vidjeli svizca. Ta životinja doista postoji i zamata čokoladu. Ovdje je to zaštićena vrsta jer je Stelvio i nacionalni park.
Idemo dalje. Spuštamo se prema sjeveru i krećemo dalje prema Meranu i Bolzanu. Predjeli su predivni. Mnoštvo voćnjaka, sve uređeno, zalijeva se. Kao u pravoj uređenoj državi.
Dolazimo do Bolzana. Lijep mali gradić od nekih 100t stanovnika smješten podno Alpi. Idemo na glavni gradski trg na sladić. Naravno da je cijena sukladna položaju.
Račun? Konobar nam pruža tablet sa slikom računa i to je to. Ma kakva fiskalizacija. Glupost.
Odlučujemo se vratiti prema Santa Caterini ovaj puta s donje strane. Presjecamo od Bolzana prema Lago di Santa Giustina. I ni krivi ni dužni nabasamo na prelijepi Passo Mendola. To nam je doista bio predivan Passo. Iako nije tako visok kao ostali ("samo 1363m") cesta do njega je predivna, široka s ne tako jakim serpentinama tako da se može doista uživati u vožnji. Nešto kao uspon na Sljeme sa zagorske strane. U vozačkom smislu zvijezda dana. I pogled odozgo je doista predivan. Naravno kratki šoping naljepnice i krećemo dalje prema spomenutom jezeru.
Spuštamo se do mjesta Dermulo na kraju jezera i onda skrećemo ponovno na sjever, prelazimo rijeku Torrente Noce i krećemo na zapad nazad prema Gavii. Usput prolazimo još jedan Passo - del Tonale. 1884 metra. Vidi se po žičarama da je ovo skijaško središte. Naravno stajemo malo, slikamo prelijepi krajolik i nastavljamo dalje na zapad do skretanja na sjever i puta prema Gavii.
E to je već ozbiljan uspon. I ne samo to. Cesta je izrazito loša. Na dijelovima dosta razrovana. Uska. Na najvećem dijelu nema zaštitne ograde, a uz "provaliju" s lijeve strane sve skupa izgleda prilično "scarry". Valentina se drži za mene i naginje na desno :moli: :moli: :moli:. Srećom nema gužve pa nije problem s mimoilaženjem koje na dijelovima ceste i nije baš zabavno.
Ali ne damo se splašiti, hitamo glavom naprijed i iako oblaci prijete uspinjemo se do Gavie. Manje je ljudi i motorista gore. Ipak nije tako popularna kao Stelvio. Ali nema veze, zadovoljstvo je tu. Četvrti Passo osvojen i kvačica na današnji plan je stavljena. Možemo zadovoljno uzviknuti :Geronimo!!!!
V-Stroma ne spominjem uopće jer ne znam što bi rekao. Radio je savršeno bez i jednog problema. Svaka čast Japancima. Napravili su čudesan motor. Pogotovo u dijelu udobnosti. (da znam GS je još bolji, ali i značajno skuplji pa to niti ne stavljam u istu kategoriju).
Nakon kratkog naslikavanja gore žurimo se na sjever nazad prema Santa Caterini jer počinje kišica a ne da nam se oblačiti kišna odijela. Spremno odmahujemo rukom kiši i krećemo naprijed.
Ispred nas ekipa na starim vespama tako vješto svladava zavoje da mi nije palo niti napamet utrkivati se s njima. Sve ih je lijepo gledati.
Spust prema Santa Caterini je nešto ljepši, cesta u svakom slučaju bolja i šira tako da je spuštanje pravi odmor.
Dolazimo do hotela, kišica nas nije oprala tako da je dan bio apsolutna pobjeda.
Parkiramo motor u garažu i odlučujemo ostati u hotelu i uživati u čarima saune i bazena, a nakon toga na zasluženu večericu. Čim smo stigli u hotel spustila se fina kišica uz prelijepu dugu.
Naručujemo si pizzu u hotelskoj pizzeriji. Konobar Talijan nas nakon što je izverglao svoju priču na talijanskom, a onda ponovio i na finom talijanskom engleskom. (jer ga nismo uspjeli prekinuti , hihi) uslužuje pivicama a nakon toga i začuđujuće dobrim pizzama. I uopće ne skupim s obzirom da smo ipak u hotelu. 10 eura po pizzi nam se učinilo prilično jeftino nakon što smo prošli dosta europe.

Sve u svemu, jedan prelijepi petak, krug od malo manje od 300 km po predivnim alpskim krajolicima. Savršeno :thumb_up:.


Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #59 : 30.07.2018, 20:50:23 »
Krećemo na Stelvio