Autor Tema: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2  (Posjeta: 2447 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #60 : 30.07.2018, 20:54:06 »
...

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #61 : 30.07.2018, 20:56:14 »
Wohooo. Stelvio!!!

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #62 : 30.07.2018, 20:58:15 »
idemo dalje

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #63 : 30.07.2018, 20:59:39 »
Bolzano pa Mendola

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #64 : 30.07.2018, 21:00:57 »
Tonale

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #65 : 30.07.2018, 21:06:40 »
Gavia

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #66 : 30.07.2018, 21:09:11 »
još malo Gavie

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #67 : 30.07.2018, 21:11:32 »
i povratak u Santa Catarinu

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #68 : 30.07.2018, 21:49:00 »
DAN 13. ITALIJA -> SLOVENIJA -> HRVATSKA

Subota je. Naš povratak u rodnu nam zemljicu.
Nakon još jednog obilnog doručka, ovaj put čak i boljeg jer vikend je, gomila turista stiže u Aple pa je i trpeza u hotelu bogatija.
Osjeti se da ljudi stižu. Pogotovo motoristi.
Nakon što smo uspjeli sve stvari strpati ukofere i sve skupa natovariti na motor odlazimo iz Santa Catrarine pomalo tužni, ali puni dojmova.
Prelijep je ovo kraj i tu se svakako treba vratiti i to na više dana. Bio bi grijeh to ne učiniti. Nekoliko puta.
Navigacija nas uporno želi poslati odmah na jug preko Gavie a li s obzirom na jako lošu i usku cestu i sa toliko prtljage ne želimo tuda.
Idemo gore prema Bormiu. Čim smo stigli u Bormio vidi se da je vikend. Gomile i gomile motorista stižu. Gužva je i sve je veća.
Od Bormia krećemo na jug prema Tiranu. Ovakok na karti nam se činila dosta ravna cesta. Tek smo sada skužili zašto. Tunel na tunelu. Neprekidni niz tunela kroz planine.
Nakon Tirana siječemo poprijeko prema, ispalo je, još jednom prijevoju, Aprica. Cesta je ponovno zavojita onako, pravo alpska. Divota.  Uživajmo još malo dok smo tu.
Dalje se spuštamo prema jugu i prolazimo kraj jezera Lago d'Iseo i stajemo na kavu u malom mjestu Marone na obali jezera. Lijepo.
Pijemo Late Macciato, a što drugo i točeni radler. Račun 7 eura. Đabe. Što smo južnije računi sve manji.
Od jezera nastavljamo na jug prema Bresciji gdje se kratko zaustavljamo na benzinskoj i spajamo na autoput prema Veneciji. Nije nam drago, pače mrsko nam je ali tako mora biti.
Imamo hrpu kilometara za prijeći, a naši u Rovinju nas čekaju naveče s večerom.
Za ovaj dio putovanja od Brescije do Trsta se nema šta puno reći- Kilometri i kilometri autoceste i to moram reći dobre autoceste. Sve do iza Venecije su tri trake, gužve nije bilo i vozilo se lijepo.
Tek iza Venecije prema Trstu suženje, vozi se 80km/h jer se proširuje autocesta. Šta se može. Tako mora biti.
Prolazimo Trst i krećemo prema Sloveniji. Stajemo na kratko kod granice sa Slovenijom, kupujemo vinjetu jer imamo nešto sitniša koji zveckaju u đepu. Kasnije smo skužili da smo bacili novce. Slovenci nisu uspjeli napraviti više od 5 km autoputa. Bolje da smo stali i popili kavu. Ali tako je kako je. Idemo dalje prema Hrvatskoj i stižemo do granice u Plovaniji.
Gužva je nekoliko kilometara. Čeka se par sati. Što sad. Nisam ziher jer ne znam ima li kakav nadobudan policajac koji jedva čeka da nas kazni.
Pored nas prolazi slovenac na motoru i prestiže sve. Pa eto, ako može on možemo i mi. I tako se probijamo pored kolone skroz do granice. Hvala bogu na 2 kotača inače bi umrli na vrućini.
Kratki pregled dokumenata na granici, odmahivanje policajca da možemo ići i ulazimo u Hrvatsku. Dooooooooooooooma smo.
Ne znam zašto se to dogodi, ali kao da čovjek osjeti neko olakšanje, neku nedefiniranu radost.
Zajednički odlučujemo da ne želimo više danas vidjeti autoputa jer nam ga je preko glave i krećemo lokalnim cestama prema Rovinju. Nije to tako dalek put a Istra je predivna i lijepo ju je vidjeti s motora. Idemo preko Buja pa na Vižinadu. Ja bi rekao Passo de Vižinada. Samo to treba tako upakirati i prodati turistima i motoristima. Jer predio je predivan, cesta odlična, a pogled s Vižinade na Motovun zapanjujući. Uopće ništa ne zaostajemo za Europom samo to treba pokazati ljudima u svijetu. I malo poduzetničkog duha.
Nastavljamo dalje prema Limskom zaljevu i odmah nakon toga skrećemo prema Rovinju. Lijepo je vratiti se ponovno u taj predivan istarski gradić. U daljini se vidi vizura crkve Svete Eufemije dok prilazimo gradu.
Stižemo u ulicu Monfiorenzzo i parkiramo se u dvorištu naših. Stigli smo. Lijepo je biti doma.

13. dan - 600 kilometara

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #69 : 30.07.2018, 21:51:55 »
Krećemo doma

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #70 : 30.07.2018, 21:55:49 »
...

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #71 : 30.07.2018, 21:57:08 »
...

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #72 : 30.07.2018, 22:07:16 »
DAN 14. ROVINJ -> BJELOVAR

Nedjelja ujutro. Odlučujemo ostati još malo. Odlazimo u centar grada malo prođirati uz obalu i kupiti još pokoji suvenirčić.
Kasnije sa šogijem odlazimo do njihove kuće na selu u selu Smoljanci. Razgledamo okolicu i sve te nove vile koje su niknule unazad nekoliko godina.
Ovdje je turizam u unutrašnjosti Istre zaista unosan posao.
Nakon obilnog ručka kojeg nam je ujna pripremila spremamo stvari i krećemo doma. Vrijeme je, a i naši nas željno iščekuju.
Krećemo kroz unutrašnjost Istre lokalnim cestama prvo prema Pazinu, a onda kroz Pićan prema Plominu i dalje uz obalu prema Opatiji.
Prolazimo sva ta lijepa mjesta uz obalu i dižemo se na obilaznicu Rijeke i dalje na autoput prema Zagrebu. Stajemo kratko na kavu predivnim Fužinama.
Nakon krijepe i wc-a sjedamo na motor i hitamo prema Bjelovaru. Brzo prolaze kilometri autocestom i za čas smo na Demerju.
Nakon toga dalje autoputom prema Sv. Heleni, pa Vrbovec, Cugovec i evo nas na našoj dobro poznatoj županijskoj cesti prema Bjelovaru.
Stižemo doma nešto malo iza 19:00 sati. Naši nas doma očekuju razdraganih lica sretni što smo se vratili.

Put do doma, laganih 360 km za kraj ovog čarobnog putovanja. Ah. Ponovilo se. Čim prije.

Kratki pogled na kilometarsat - ukupno prijeđenih 5283 km. Pošteno.

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #73 : 30.07.2018, 22:09:19 »
I nekoliko završnih slikica

Offline bozolikTopic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 127
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-strom DL650A, 2012.g., 52tkm, bijeli
  • Motor: ex - Aprilia Pegaso 650ie, 2002.g., 31tkm, crveno-siva
  • Mjesto boravka: Bjelovar
Odg: Operacija Rotterdam ili 4x4 na 2
« Reply #74 : 05.08.2018, 22:49:42 »
Suma sumarum.

I što reći i napisati nakon 5283km provedenih na Stromu u 14 dana.
Kao prvo, iako smo mislili da će biti naporno i napeto, uopće nije bilo tako i zaista smo uživali u svakom danu i svakoj vožnji.
Mislim da bi već drugi dan kako smo se vratili bez problema mogli sjesti na motor i kidnuti dalje.
Iskreno, jedva čekam da nam se opet poslože karte i da krenemo u nepoznato.

Što se samog motora tiče sve savršeno. Ni najmanjeg problema na putu. Jedina sitnica što nam se dogodila već prvi dan je da
nam je ispao jedan šaraf od štitnika lanca pa je isti malo strugao po lancu. Taj problemčić je riješila jedna plastična vezica
koja je bez problema izdržala cijelo putovanje. Svaka čast tko izmisli te vezice.
Motor je izuzetno udoban i lagan za voziti, ima dovoljno snage čak i ovako teško natovareni i bez problema smo svladali sve uspone. Jedina dogradnja na motoru su kraći dog bonesi pa je dignut zadnji kraj za cca 2,5cm. Meni osobno bolje paše jer sam navikao na viši sic, a s obzirom da smo imali puno prtljage manje je sjeo pod težinom svega skupa.

Što se tiče dodatne opreme koju smo koristili na putovanju mogu reći slijedeće:
- highway pegsi - nekome ružan dodatak, ali mene je spasio boli u koljenima i zato sam presretan što sam ih imao pogotovo  što smo dobar dio puta odradili po autocesti,



- Ultimateaddons hard case za mobitel koji sam koristio kao navigaciju - vrhunska stvar za sve one kao ja koji nemaju baš taj tren nekoliko stotina eura za pravu navigaciju. Mobitel je potpuno zaštićen i od kiše i od pada, skine se sa nosača i koristi najnormalnije kao mobitel a na nosaču kao navigacija, spoji se kabel s punjača i nema brige,




- action kamera - odlučio sam se za jeftiniji klon GoPro kamere jer sam htio vidjeti kako će to uopće ispasti. Kamera je Eken H9R i slike i video su odlične. Montirana je na kacigi, stavljena kartica od 64GB i može snimiti cca 6 sati videa u rezoluciji 1920x1080. Kupio i dvije dodatne baterije + punjač jedino je nezgodno što se kod promjene baterije poremeti vrijeme na kameri pa ga treba iznova podesiti da bi snimke imale dobar timetag. To sam ja naravno tek skužio poslije putovanja.


- punjač za mobitel mi se najbolji pokazao onaj koji sam kupio u kini i koji se ušteka u utičnicu. Napravio sam i direktan USB preko punjača koji je bio instaliran na motoru i služio je za nekakvu navigaciju koja je bila prije na njemu, ali jednostavno nema dovoljno snage da puni moj S8. Mislim da bi problem mogao biti u kvadraturi žica od akumulatora gdje je smješten punjač do sata naprijed. Problem je čim se mali pad napona dogodi odmah ne puni kako spada. Zato i USB kabel mora biti samo top klasa inače ništa.


Vezano uz samo putovanje zaključak je slijedeći. Slušaj starije i pametnije kad ti pričaju. Uvijek bilo i bit će. Samo mi mladi često volimo sami eksperimentirat pa onda na teži način dođemo do istog onog što nam je Brum govorio kad smo mu ispričali kud idemo i kako smo planirali put.
Dakle generalni zaključak nakon ovih 14 dana. Autoceste zaobilaziti u širokom luku jer to je jednostavno dosadno i naporno. S tim u vezi planirati dovoljno vremena za putovanje pogotovo ako je ono avanturističkog karaktera. Neki optimalni broj kilometara dnevno bi bio 300-400km ako želimo uživati u vožnji i vidjeti putem "svijeta". A pogotovo ako se radi o putovanju u dvoje na motoru. Više od toga da, ali ako se radi o planu s jasnim ciljem, a ne o vozikanju.