Autor Tema: SARDINIJA SVIBANJ 2018  (Posjeta: 896 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline davor73Topic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 124
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: dl 650 l2, 2011, 56000 km, bijeli
  • Mjesto boravka: Zagreb
SARDINIJA SVIBANJ 2018
« : 14.06.2018, 20:58:07 »
Komentare molim ovdje:

  http://v-strom.hr/izvjestaji-o-putovanjima/sardinija-svibanj-2018-komentari



Evo svibanj je stigao a s njime i naše moto putovanje. Tijekom zime razmišljali smo kamo ove godine. Nakon iopsežnih konzultacija sad dr. googlom odluka je pala na Sardiniju. Sardinija je smještena otprilike u sredini Sredozemnog mora, od talijanskog kopna je udaljena 190 km,a od Tunisa 180 km.. Po veličini je drugi otok u Italiji i u Sredozemnom moru (odmah nakon Sicilije) površine 24.090 km2, što znači cca pola Hrvatske. U blizini joj je jedan drugi velik otok:Korzika, koja pripada Francuskoj i od koje je dijeli kanal Bonifacio širok 12 kilometara koji imamo namjeru posjetiti neki drugi put. Sardinija je okružena mnoštvom malih otoka, svi u neposrednoj blizini, među kojima su najpoznatiji : Asinara, Maddalena i Caprera (na sjeveru), Tavolara (na istoku) te Sant`Antioco (na jugoistoku). Glavni grad Sardinije i najveći grad tog otoka je Cagliari s 232.785 stanovnika. Ostali veći gradovi su : Sassari (118.158), Nuoro (35.903), Oristano (29.085), Alghero (36.383), Assemini (16.727), Carbonia (32.130), Iglesias (30.117), La Mad-dalena (11.366), Olbia (30.756), Quartu Sant`Elena (43.639) i drugi. Sardinija ima približno oblik pravokutnika čija je duljina (sjever-jug) 240 km, a širina (istok-zapad) 120 km. 4% površine sardinijskog teritorija je iznad 300 m nadmorske visine, na brežuljksti dio otpada 68%, a na ravnice 18%. Glavne skupine masiva su granitni masiv Limbara (1362m), mali planinski lanci oko vrhunaca Ala (1094m) i Albo (1127m), tzv. Olienski Dolomiti ili Sopramonte (1463m), planine oko Gennargentu (velikog masiva, na kojem je najviši vrh Sardinije: La Marmora, 1834m), planine oko Ogliastra te konačno vrh Serpeddi (1067m).Dakle konfiguracija terena koja obećava. Čitajući putopise , ponajviše s bajkera njemačkog govornog područja, koji su ujedno i najbrojniji posjetitelji ovog otoka nailazimo uglavnom na izraze oduševljenja što se tiče cesta i vožnje motorom – dvijema riječima moto raj.
Dolazak na otok vezan je uz trajekt i cca. 9 satnu plovidbu. Karte za trajekt kupujemo u veljači što se na kraju ispostavilo kao relativno skup potez jer u razgovoru sa slovenskim bračnim parom kojeg susrećemo na trajektu saznajemo da je povoljnije karte kupiti par dana prije putovanja – razlika u cijeni na povratnoj karti cca. 80 Eura. No čovjek uči cjeli život i umre glup. No za utjehu mi smo barem dobili prostranu kabinu za četvero.

Offline davor73Topic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 124
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: dl 650 l2, 2011, 56000 km, bijeli
  • Mjesto boravka: Zagreb
Odg: SARDINIJA SVIBANJ 2018
« Reply #1 : 14.06.2018, 21:06:26 »
24.05.2018. (ČETVRTAK) ZAGREB- LIVORNO



Četvrtak ujutro. Ustajanje oko 6:30, spremanja sendviča, pakiranje stvari na motor i pokret. Prognoza za danas oblačno sa mogućnošću lokalnih pljuskova u Sloveniji. Prognoza za Italiju sunčano i toplo. Pred nama je danas cca 700 km uglavnom autoceste. Put protiče bez problema . Sloveniju uspijevamo proći bez kiše dok se u Italiji lagano kuhamo na + 30 posebice na dionici autoceste oko Palmanove gdje su u tijeku radovi pa upadamo u kolonu primorani na probijanje između auto što baš i ne ide glatko s obzirom na količinu kamiona i kampera u lijevoj i desnoj traci te širinu full natovarenog stroma. No prolazi i to. Na talijanskoj autocesti negdje prije Bologne prisiljeni smo tankirati. Cijena prava sitnica – 1.86 Eura. Idemo dalje i oko 17 sati stižemo u Livorno, točnije rečeno ne baš odveć atraktivnu industrijsku luku odakle isplovljava trajekt za Olbiu. Brodar zahtjeva dolazak dva sata prije ukrcaja no mi smo stigli tri i pol sata baš u trenutku kada puštaju u zonu ukrcaja tako da smo prvi za ukrcaj ali i zadnji za iskrcaj. Ulazimo u zonu ukrcaja jer procjenjujemo da nam se ne isplati ići do centra Livorna za sat vremena. U zoni ukrcaja pravi „raskoš“ nigdje ničega samo šator bez stolica, automat za kavu i sokove te dva eko WC-a.  Oko 19.30 ukrcavamo se u trajekt i pronalazimo kabinu koja je super prostrana presvlačimo se, tuširamo i odlazimo sa slovenskim bračnim parom koji drugu godinu zaredom pohode Sardiniju na večeru u brodski restoran. U ugodnom društvu večeramo te poprilično umorni odlazimo na spavanje.

Prijeđeni put: 691 km
Gorivo: 42l – 70 Eura
Cestarina: slovenska vigneta 30 Eura, autocesta do Venezie 29.80 Eura
Trajekt:130 E







Offline davor73Topic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 124
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: dl 650 l2, 2011, 56000 km, bijeli
  • Mjesto boravka: Zagreb
Odg: SARDINIJA SVIBANJ 2018
« Reply #2 : 14.06.2018, 21:31:20 »
25.05.2018. (PETAK) OLBIA – PORTO CERVO – SANTA TERESA GALLURA- ROCCIA DELL'ELEFANTE-ALGHERO



Budimo se oko pet ujutro nešto prije poziva da napustimo kabinu. Spremamo stvari oblačimo moto opremu i odlazimo u brodski kafić na jutarnju kavicu. Oko sedam se konačno iskrcavamo jer smo prvi ušli pa sad zadnji izlazimo i nastavljamo put Porto Cerva mondenog mjestašca smještenog na sjeveroistočnoj sardinijskoj smaragdnoj obali. Costa Smeralda je još 1970-ih kao projekt ismailitskiog lidear Aga Kan Karima došla na glas kao luksuzna destinacija slavnih i bogatih, u kojoj hoteli za jednu noć u prosjeku koštaju na vrhuncu sezone od 2 000 do 3 000 dolara (noćenje u  predsjedničkom apartmanu  32,736 dolara). Mjesto na prvi pogled ne odaje dojam takvog luksuza, arhitektura je skladna bez imalo isticanja i pretjerivanja. Petrerokatne vile od nekoliko tisuća kvadrata kakve možemo vidjeti na našoj obali nismo vidjeli nigdje. Put nastavljamo do Santa Terese Gallura mjestašca karakterističnog po kućama pastelnih boja u kojem se smjestila i moderna trajektna luka koja Sardiniju povezuje sa susjednom Korzikom. Odlučujemo predahnuti uz sok i kavu na prekrasnoj pješčanoj plaži kristalno čistog mora Rena Bianca iznad koje na vrhu stijene uzdiže prekrasna srednjovjekovna utvrda Longonsardo iz 16 stoljeća. Nakon osvježenja vozimo do jednog od najčešćih foto motiva Sardinije - Roccia dell'Elefante koji se nalazi na državnoj cesti 134 koja vodi od Castelsarda prema Sedini. Radi se o stijeni koja se odlomila od planine Monte Casteddazzu te otkotrljala i zaustavila pored ceste koja je uslijed erozije poprimila izgled slona. Nakon par neizostavnih fotografija nastavljamo preko Sassaria koji nas se uopće nije dojmio do apartmana u Algheru koji će biti naša baza naredna 4 dana. I ovaj puta primorani smo čekati na ključeve od apartmana ispred ulaznih dvorišnih vrata no nasreću ne predugo. Apartman je ispunio naša očekivanja – čist, prostran, dobro opremljen, pomalo izdvojen sa dostatnom dozom privatnosti te osiguranim parkingom za motor. Nakon raspremanja i osvježenja odlazimo do centra Alghera na kratku šetnju kako bi dobili prvi utisak o gradu koji nam se što se tiče arhitekture, stila i ugođaja najviše svidio na cijeloj Sardiniji.
Prijeđeni put: 218 km
Gorivo: 12l – 20 Eura
Smještaj: 50E





































Offline davor73Topic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 124
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: dl 650 l2, 2011, 56000 km, bijeli
  • Mjesto boravka: Zagreb
Odg: SARDINIJA SVIBANJ 2018
« Reply #3 : 14.06.2018, 21:38:11 »
26.05.2018. (SUBOTA) ALGHERO - BOSA – ORISTANO - ALGHERO



Danas je u planu posjet Bosi i Ortisanu. Do Bose vodi obalna cesta SP 105 sa koje se pružaju fascinantni pogledi na obalu i pučinsko prostranstvo Mediterana. SP 105 slovi kao jedna od najboljih cesta za vožnju motorom na Sardiniji. Asfalt je grub, zavoja bezbroj teško da možete spojiti ravninu dužu od stotinjak metara. Cesta je u jutarnjim satima bila skoro prazna par kamper i jedan autobus koje bez problema obilazimo. Jednom riječju 45 km čistog užitka. Dolaskom u Bosu parkiramo u centru na obilježenom parkingu za motore (zato volim Italiju), skidamo moto opremu i krećemo u obilazak grada.  Bosa je gradić u kojem živi cca 8000 stanovnika smješten na ušću rijeke Temo na malom brdašcu cca 3 km odaljen od obale. Gradić karakteriziraju kuće pastelnih boja te uske srednjovjekovne kamene uličice te mnoštvo kamenih stepenica koje spajaju paralelne ulice. Sve u svemu ljupko mjesto koje obiđete u sat vremena. Prije odlaska ispijamo piće na gradskom trgu te se penjemo motorom do utvrde Malaspina smještene na brdu iznad grada sa koje puca lijep pogled na pučinu. Put nas vodi dalje do Oristana u koji stižemo relativno brzo. Vrijeme našeg dolaska poklapa se sa popodnevnom siestom pa grad  izgleda kao grad duhova – nigdje nikog na cesti. Razlog tome je i temperatura od + 32 u hladu. Parkiramo motor, skidamo opremu i krećemo u obilazak gdje susrećemo gdje kojeg nadobudnog turista poput nas. No odlučujemo se samo na obilazak uže povijesne gradske jezgre jer je jednostavno prevruće. Rado bi nešto pojeli no prošlo je 14 sati i svi restorani su zatvoreni (princip tko nije jeo od 12 do 14 slobodno gladuje do 19 kada se otvaraju prvi restorani) pa smo osuđeni na sendvič, sladoled i piće u kafiću. Put nazad nas vodi kroz brdske pejzaže unutrašnjosti koja je izrazito zelena. Putem susrećemo na desetine stada ovaca i pokoje vozilo iz suprotnog smjera. Cesta je prekrasne konfiguracije no nažalost u dosta lošem stanju, odnosno, što će se kasnije pokazati, u najlošijem na cijeloj Sardiniji

Prijeđeni put: 238 km
Gorivo: 12l – 20 Eura
Smještaj: 50E





















Offline davor73Topic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 124
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: dl 650 l2, 2011, 56000 km, bijeli
  • Mjesto boravka: Zagreb
Odg: SARDINIJA SVIBANJ 2018
« Reply #4 : 14.06.2018, 21:46:56 »
27.05.2018. (NEDJELJA) ALGHERO - GROTTA DI NETTUNO



Nedjelju smo rezervirali za izlet brodom i posjet– Neptunovoj špilji. Kažu da bi svatko barem jednom u životu trebao posjetiti ovu špilju. Zašto ? Zato što se radi o najljepšoj i najvećoj špilji na otoku i treba je posjetiti i vidjeti vlastitim očima kako bi uživali u njenoj ljepoti i shvatili zašto je fascinantna. Povijest Neptunove špilje seže u prahistorij cca   2,000,000 godina. Špilja je duga oko 4 km ali je iz sigurnosnih razloga samo manji dio otvoren za javnost. Do špilje je moguće doći brodom ili parkirati na rtu Capo Caccia te savladati stjenu visine 180 metara do čijeg podnožja vodi 656 stepenica. Špilja je uistinu fascinantna no slike govore više od riječi. U popodnevnim satimo odlučili smo odvesti se do rta Capo Caccia kako bi doživjeli špilju i iz ptičje perspective.

Prijeđeni put: 50 km
Gorivo: 2.5 l – 4 Eura
Izlet: 48 Eura
Smještaj: 50E






















Offline davor73Topic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 124
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: dl 650 l2, 2011, 56000 km, bijeli
  • Mjesto boravka: Zagreb
Odg: SARDINIJA SVIBANJ 2018
« Reply #5 : 14.06.2018, 21:53:18 »
28.05.2018. (PONEDJELJAK) ALGHERO – TEMPIU PAUSANIA – CASTELSARDO - ALGHERO



Nakon nekoliko izrazito vrućih i sunčanih dana budimo se uz kišu. Lagano doručkujemo i jutro provodimo u apartmanu. Oko 11 sati prestaje kiša no i dalje je oblačno no sa puno vjere u bolje vrijeme oblačimo moto opremu i krećemo put unutrašnjosti  ka gradiću koji je administrativno središte pokrajine Gallura Tempio Pausaniji. Gradić ima cca 14000 stanovnika i relativno lijepu povijesnu jezgru sa građevinama izgrađenim od sivog granita. Regija Gallura je pretežito brdovita i glavna djelatnost je vinogradarstvo te obrada kamena i proizvodnja pluta. Putem prolazimo kroz šume hrasta plutnjaka. Nakon razgleda stare gradske jezgre ispijamo piće na gradskom trgu i nastavljamo uskom zavojitom cestom kroz brežuljkasti krajolik na kojoj u cca sat vremena susrećemo dva vozila prema Castelsardu. Castelsardo je jedno  od onih mjesta koje podsjeća na toskanske srednjovjekovne gradove. Impozantni dvorac na vrhu brda koje se nadvilo nad gradom i ispod kojeg se prema idiličnoj obali spuštaju vijugave uličice prepune šarenih kuća, slika je koja se pamti. Motor parkiramo ispred zidina dvorca i krećemo u razgled dvorca gdje ispijamo piće na terasi sa koje puca prekrasan pogled na susjednu Korziku. Sljedeće današnje odredište koje želimo posjetiti  je Stintino i poznata plaža La Pelosa pa krećemo u tom smjeru. Putem počinje kiša na koju se prvih pola sata ne obaziremo u nadi da se radi o prolaznom pljusku no kako nastavljamo put kiša postaje sve jača a nebo prekrivaju sivi teški oblaci bez naznaka proljepšanja vremena pa nažalost mijenjamo plan i odlučujemo se  vratiti u apartman jer uistinu nema smisla voziti po kiši koja sada već pljušti kao iz kabla da bi posjetili plažu. U apartman dolazimo relativno mokre opreme koja srećom nije propustila ali se dobrano namočila jer nismo na vrijeme obukli kišna odijela niti stavili vodonepropusne uloške. Slijedi sušenje opreme uz pomoć klima uređaja kako bi bila suha do sutra, priprema večere i zasluženi odmor. Ipak nam danas unatoč kišnom vremenu nije propao dan i odvozili smo skoro 240 km.

Prijeđeni put: 237 km
Gorivo: 13l – 22 Eura
Smještaj: 55 E





















Offline davor73Topic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 124
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: dl 650 l2, 2011, 56000 km, bijeli
  • Mjesto boravka: Zagreb
Odg: SARDINIJA SVIBANJ 2018
« Reply #6 : 14.06.2018, 22:02:38 »
29.05.2018. (UTORAK) ALGHERO - TORTOLI – SANTA MARIA NAVARESSE – ARBATAX – TORTOLI



Danas napuštamo zapadnu obalu Sardinije i selimo na istočnu. Za našu bazu sljedeća tri dana biramo Tortoli  glavni grad (uz Lanusei) talijanske provincije Ogliastra u regiji Sardinija sa 10 743 stanovnika. Tortolì leži u uskoj obalnoj ravnici udaljen oko 4 km od Tirenskog mora, gdje se nalazi njegova luka Arbatax, jedna od najvećih luka na istočnoj obali. U zaleđu grada uzdiže se uistinu impozantan  planinski masiv Gennargentu. Nakon vožnje kroz unutrašnjost Sardinije gdje putem srećemo bezbrojna stada ovaca čiji broj zasigurno višestruko premašuje broj svih stanovnika na otoku stižemo u Tortoli i smještamo se u hotel. Hotel je sasvim pristojan sa deklarirane 4 zvjezdice no u stvarnosti bi bilo bolje reći da se radi o hotelu s 3 zvjezdice unatoč bazenu i popratnim sadržajima. Soba je čista i uredna, kreveti udobni jedino osobe krupnijeg stasa zasigurno moraju otvoriti tuš kabinu ukoliko misle sjediti na wc školjci. Ali što je tu je - nama odgovara i što je najvažnije ima super zatvoreni parking za motore. Nakon raspremanja stvari i tuširanja u laganijoj verziji moto opreme krećemo do susjednog mjesta santa Maria Navaresse udaljenog desetak minuta lagane vožnje. Radi se o pitomom turističkom obalnom mjestašcu koji se sastoji od stotinjak kuća, crkve u središtu mjesta nekolicine lokal i prekrasnog zaljeva duž kojeg se proteže pješčana plaža sa kristalno čistim tirkiznim morem. Nakon kratke šetnje nastavljamo put Arbataxa u kojem se ne zaustavljamo jer nas uopće ne fascinira. Jedino što valja izdvojiti je plaža na koju dolazi na kupanje stanovnici obližnjeg Tortolia pa se stoga vraćamo u hotel, parkiramo motor i odlazimo na večeru o obližnji restoran.

Prijeđeni put: 206 km
Gorivo: 11l – 18 Eura
Smještaj: 55 E





















Offline davor73Topic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 124
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: dl 650 l2, 2011, 56000 km, bijeli
  • Mjesto boravka: Zagreb
Odg: SARDINIJA SVIBANJ 2018
« Reply #7 : 14.06.2018, 22:10:02 »
30.05.2018. (SRIJEDA) TORTOLI – BAUNEI – CALA GONONE –NUORO – MAMOIADA – ORGOSOLO – FONNI – TORTOLI



Danas je na programu vožnja po unutrašnjost legendarnom i hvaljenom moto cestom ss125. Prva stanica je Baunei malo planinsko mjesto smješteno na nadmorskoj visini od 48o metara iz kojeg se pruća krasan panoramski pogled no ne zaustavljamo se nego uistinu krasnom cestom nastavljamo do Cala Ganonea malog primorskog mjestašca gdje u s masom motorista koji uglavnom voze sve moguće modele BMW i Harlia uživamo u sladoledu i hladnom pivu. Put nas dalje vodi do Nuora  smještenog na obroncima  Monte Ortobene. Nuoro je glavni grad istoimene provincije te šesti po veličini grad na Sardiniji. U gradu su smješteni brojni muzeji te se često naziva i “sardinskom Atenom”. Mamoiada , Orgosolo I Fonni karakteriziraju brojne spektakularne freskama na pročeljima kuća koje odražavaju tradicionalni život Sardinije, njihovu nasilnu prošlost i bilo koji umjetnički prikaz koji vam pada na pamet. Sve je počelo 1969. kada je skupina anarhista slikala prve fasade, Okidač je bio namjera talijanske vlade da izgradi vojnu instalaciju na tom području. Ceste i priroda uistinu su fascinantni.

Prijeđeni put: 223 km
Gorivo: 12l – 20 Eura
Smještaj: 55 E






















Offline davor73Topic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 124
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: dl 650 l2, 2011, 56000 km, bijeli
  • Mjesto boravka: Zagreb
Odg: SARDINIJA SVIBANJ 2018
« Reply #8 : 14.06.2018, 22:21:08 »
31.05.2018. (ČETVRTAK) TORTOLI – COSTA REI – ESCALAPANO – SEUI – LANUSEI -TORTOLI



Nakon doručka krećemo na jug  ciljem da posjetimo jednu od najljepših plaža na Sardiniji. Nakon sat vremena vožnje stižemo do prekrasne plaže od bijelog sitnog pijeska kojeg zapljuskuje tirkizno plavo more. Parkiramo motor, skidamo opremu, oblačimo kupaće i zauzimamo stratešku poziciju pod suncobranom ugodno se smjestivši na ležaljke. More nas naprosto poziva na kupanje. Pokušavam i ulazim do iznad koljena ali odustajem jer je more za moj ukus prehladno. Odlazim do bara te se sa hladnom pivom i finim capuccinom vraćam u ugodnu hladovinu suncobrana. Nakon pola sata odlučujemo se na povratak ali kroz unutrašnjost prema preporuci koju smo dobili od lokalnog bajkera jučer u pivnici gdje smo večerali što se pokazalo kao pun pogodak. Cesta koja vodi od Escalapana preko Seuia i Lanuseia pokazala se pored SS125 najljepšom za vožnju motorom. Pejzaži su naprosto zadivljujući. Priroda divlja da izaziva istovremeno divljenje i strahopoštovanje. Po povratku u Tortoli vraćamo se u pivnicu na večeru i zahvaljujemo za preporuku glede rute.

Prijeđeni put: 271 km
Gorivo: 15 l – 25 Eura
Smještaj: 54E











01.06.2018. (PETAK) TORTOLI – CAPO CODA CAVALLO - OLBIA – GOLFO ARANCI – OLBIA



Petak je dan za povratak do Olbie odakle u subotu ujutro kreće trajekt za Piombino. Povratak je prilika za još jednu vožnju legendarnom cestom ss125. Cesta SS 125 proteže se duž cijele istočne obale ali najviše oduševljava dio od Bauneia do Oristana dok ostatak nije nešto posebno. Putem posjećujemo rt Coda Cavsllo odakle se pruža predivan pogled na zaljev. U popodnevnim satima stižemo do našeg smještaja u Olbiji gdje ostavljamo stvari i na preporuku gazdarice koja tečno govori hrvatski jer je sedam godina provela radeći u beogradskoj ispostavi jedne talijanske firme odlazimo na večeru u obližnje mjesto Golfo Aranci. Mjestašce ima lijepu šetnicu uz more gdje kupujemo još nešto suvenira te jedem stvarno dobru pizzu nakon čega se vraćamo u smještaj jer sutra treba ustati oko šest jer u trajektnoj luci moramo biti prije sedam.

Prijeđeni put: 229 km
Gorivo: 12l – 20 Eura
Smještaj: 50E
















Offline davor73Topic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 124
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: dl 650 l2, 2011, 56000 km, bijeli
  • Mjesto boravka: Zagreb
Odg: SARDINIJA SVIBANJ 2018
« Reply #9 : 14.06.2018, 22:25:14 »
02.06.2018. (SUBOTA) OLBIA –COLLE VAL D ELSA



Ustajemo i krećemo put trajektne luke gdje se ukrcavamo na trajekt kojim za cca 6 sati stižemo u Piombino. Plovidba protječe mirno, dok trajekt plovi prosječnom brzinom od 25 milja što je za ovoliku grdosiju uistinu hvale vrijedno. Iz Piombina nastavljamo pitomim toskanskim krajolicima do mjestašca Colle val d Elsa gdje smo odlučili prenoćiti prije sutrašnjeg povratka u Zagreb. Gradić se sastoji od dva dijela - starog povijesnog centra koji se smjestio na vrhu brda odakle puca prekrasan pogled na okolna toskanska brda i sela, te novog djela u podnožju brda. Poslijepodne i predvečerje koristimo z šetnju starim gradom i večeru u jednom od mnogobrojnih restorana uz pastu, meso i par čaša chiantia. Živjeli !

Prijeđeni put: 117 km
Gorivo: 5l – 8 Eura
Trajekt: 128 Eura
Smještaj: 50E











03.06.2018. (NEDJELJA) COLE VAL D ELSA -ZAGREB



Danas je dan povratka. Šestotinjak kilometara autoceste i nije nešto što veseli. Posebice ako vam na samom početku puta prilikom uključivanja na autocestu direktno na motor koji uspijeva izbjeći ni sam ne znam kako skači srna iz šumarka. Smrznu o sam se u trenu. Smanjujem gas i nastavljamo dalje. Iza Venecije ponovno kolona gdje gubimo skoro sat vremena, izlazimo  na prvom izlazu sa autoceste i nastavljamo kružeći lokalnom cestom koja nas vraća par kilometara poslije na autocestu. Nismo dobili puno na vremenu ali bar se vozimo a ne stojimo. Na kraju popodne sretno stižemo u Zagreb. Sve je dobro što se dobro svrši. Završilo je i ovo moto putovanje. Lijepo smo uživali proteklih desetak dan i odvezli cca 3000 km gdje se strom pokazao kao vjerni sluga i ugodni suputnik. Zaslužio je odmor ali samo do 20 lipnja kada krećemo u Bugarsku i Grčku. Pozdrav svima.