Autor Tema: curi gorivo!? ili možda ne?  (Posjeta: 2334 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline vucibatina1Topic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 736
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: suzuki dl 650 V-strom K5
  • Motor: bljak plavi!
  • Motor: 091/892-7948
  • Mjesto boravka: zadar
curi gorivo!? ili možda ne?
« : 05.08.2016, 11:35:23 »
jučer se spreman za put i kao i uvjek upalim motor da radi dok se ja obučem...

žena došla i taman da će mo sjesti kad meni smrdi benzin, pogledam na prednji cilindar i vidim malu lokvicu benzina koj je pretpostavljam iskapala negdi od ispod rezervara, odma ugasim motor i pratima dalje.
ništa ne kapa, ponovno ga upalim opet ništa ne kapa??
odvezem ga do AMI moto servisa do kojeg iman nekih 15min vožnje. svako malo stajem i pratim i opet ništa ne curi. u servisu je lik skinija rezervar i pregleda spojeve i nije naša ništa, jednop sat vremena ga je palija- gasija i drža upaljenog, naginja ga na jedno na drugu stranu i trese nebi li opet negdi procurilo ali ništa, niti kapi.

kaže on meni da je njegova pretpostavka da sam ga kod  zadnjeg tankanje prelija i da je sad to iskapalo.

meni je drago i lipa informacija da motoru nije ništa ali mi ta priča nikako ne drži vodu.

znači motor sam tanka prošli tjedan u utorak i taj dan napravija preko 300km od tankanja, je prelija ga jesam i svaki put kad ga tankam ga prelijem i ovo se nije dogodilo.
teorija mi ne drži vodu jer ako sam ga prelija i to preliveno gorivo je ostalo u crjevu ili žjebu koji taj preljev negdi izbaci nije valjda da je uspilo ostati 300km vožnje da se ne izlije???
a uz to ako i je nekim čudom uspilo što nebi taj višak goriva treba iscuriti ispod motora a ne na cilindar??

ponovno pitam sad ima li kakve veze s ovim možda loša prirubnica možda( ako se ova guma tako zove). ispucana je od starosti i vjerovatno je trebam zamjeniti
u ami moto-u mi traže 350kn za svaku prirubnicu i još 750-900kn za montažu( usput bi očistili pumpu od goriva i sinkronizirali cilindre) jel to puno love i more li ko to jeftinije i bolje od njih napraviti?
možda sam ružan al sam zato glup!

Offline vucibatina1Topic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 736
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: suzuki dl 650 V-strom K5
  • Motor: bljak plavi!
  • Motor: 091/892-7948
  • Mjesto boravka: zadar
Odg: curi gorivo!? ili možda ne?
« Reply #1 : 05.08.2016, 11:37:49 »
usput jučer sam posli toga otiša ga natankati i napravija đir od 250km, svako malo sam gleda i opet ništa nije kapalo, i opet sam ga prelija kod tankanja
možda sam ružan al sam zato glup!

Offline Suki_san

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4069
  • Spol: Muški
  • ...go anywhere...
  • Preporuke: 0
  • Motor: Kraljica Africa, Tricolore, 2017
  • Mjesto boravka: Đakovo 098 9232180
Odg: curi gorivo!? ili možda ne?
« Reply #2 : 05.08.2016, 11:50:13 »
...ja se oko ovoga ne bi sekirao i razbijao glavu što bi to moglo biti. Ako više ništa ne kapa niti curi, samo gass :thumb_up:. Da je stvar učestala, onda u rješavanje problema. Ovako, samo peglaj :icon_mrhappy: :thumb_up:.
:iq:

Offline os biker

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 6549
  • Spol: Muški
  • Zle duše mogu da mi...
  • Preporuke: 0
  • Motor: BMW R 1200 GS Adventure, 2009, Full Optional
  • Motor: 9 godina imao Kawasaki KLV 1000
  • Motor: A prije njega Kawasaki EN 500 i Suzuki Marauder VZ 800
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: curi gorivo!? ili možda ne?
« Reply #3 : 05.08.2016, 14:28:35 »
Da, da, lipoto moja, previše se opterećuješ. Ako ništa ne kapa, vozi miško i prati...malo kasnije, jesi siguran da je to gorivo. Znalo je tako kapljat sa šelne na hladnjaku, koja se vremenom, opusti od vibracija. Provjeri  :icon_wink:

agolac

  • Gost
Odg: curi gorivo!? ili možda ne?
« Reply #4 : 05.08.2016, 17:16:58 »
Ja bi promjenio ispucale gume. Injektori su na throttle bodyu, a throttle body je s tim gumama spojen na cilindre. Sasvim moguce da tu curi... :thumb_up: A ako i ne curi tu, svejedno je za zamjenu

agolac

  • Gost
Odg: curi gorivo!? ili možda ne?
« Reply #5 : 05.08.2016, 17:32:59 »
Kroz te gume ide kompletan usis zraka i benzine tako da ako je to ispucalo nije zajebancija. Crvene strelice su injektori goriva...



agolac

  • Gost
Odg: curi gorivo!? ili možda ne?
« Reply #6 : 05.08.2016, 17:59:40 »
Puno je novaca s obzirom da to sve možeš zamjeniti i sam. Imaš u Splitu forumaša Đuru koji je već doktorirao na Throttle Bodyima i sinhronizaciji,
a na ovu stranu možeš do mene u Rijeku. Iako i to će te koštati benzine u oba smjera ali bar ćeš guštati u vožnji magistralom... :icon_mrgreen:

Offline tibertov

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 6305
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: V-Strom 1000A L4, 22.000 km
  • Mjesto boravka: Ogulin
Odg: curi gorivo!? ili možda ne?
« Reply #7 : 05.08.2016, 20:12:09 »
A znas li ti throttle napravit na novoj somari, tj. mislis li da bi znao? Recimo kad promjenim svjecice da napravis sinhronizaciju...

agolac

  • Gost
Odg: curi gorivo!? ili možda ne?
« Reply #8 : 05.08.2016, 20:47:27 »
A znas li ti throttle napravit na novoj somari, tj. mislis li da bi znao? Recimo kad promjenim svjecice da napravis sinhronizaciju...

Vjerujem da ne bi trebalo biti nijakvih problema. Trebam provjeriti manual ali tebi su sigurno, u odnosu na staru, dodali ISC (Idle Speed Control), a kako imam diagnostiku to zakljucamo bez problema te sinhroniziramo. Nova somara ce biti slicna kao DL650 K7>

Offline tibertov

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 6305
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: V-Strom 1000A L4, 22.000 km
  • Mjesto boravka: Ogulin
Odg: curi gorivo!? ili možda ne?
« Reply #9 : 05.08.2016, 21:37:57 »
Kako prepoznat jel potrebna sinhronizacija?

agolac

  • Gost
Odg: curi gorivo!? ili možda ne?
« Reply #10 : 05.08.2016, 22:16:30 »
Kako prepoznat jel potrebna sinhronizacija?

Pa ako je jako 'out of synch' ce ti raditi kao traktor. Moze biti svakakvih ostalih problema kao zatrzavanja na nizim okretajima itd...Ako je malo mozda neces primjetiti. Ali svaki motor je out. Neki vise neki manje. Nije to lose napraviti svakih cca godinu dana.

Offline iviccaa

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 394
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 650 AL5
  • Mjesto boravka: DE
Odg: curi gorivo!? ili možda ne?
« Reply #11 : 06.08.2016, 00:01:39 »
Radi li se to po manualu i koliko cesto?

Offline tibertov

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 6305
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: V-Strom 1000A L4, 22.000 km
  • Mjesto boravka: Ogulin
Odg: curi gorivo!? ili možda ne?
« Reply #12 : 06.08.2016, 00:12:21 »
Manual ti samo kaze inspect...e sad ne znam koliko cesto...mislim svakih 6k km...

agolac

  • Gost
Odg: curi gorivo!? ili možda ne?
« Reply #13 : 06.08.2016, 02:35:46 »
Da, naravno, inspect. Sinhronizacija služi ispravljanju nesavršenosti proizvodnje ili nejednakog (po cilindrima) trošenja komponenti tjekom vremena.
Moj kolega s Hondom (onaj kojem je prdnuo stator na CBF1000) uopće nama proceduru sinhronizacije (4 cilindra). Honda je jednom tako odlučila te valjda vjeruje u postojanost tvorničke sinhronizacije. Prilično sam siguran da ta mašine nije 100% sinhornizirana, ali valjda se to manje osjeti na 4 cilindra pa je Honda jednostavno pojednostavila servise te to izbacila...

Ima puno motora koji su manje ili više sinhornizirani i to nije kraj svijeta, no ako želite da imate "savršen" rad onda, između ostalog, treba potrošiti nešto vremena i na sinhornizaciju. Nesinhroniziran agregat je kao da imate zapregu s dva konja od kojih jedan slabije vuče, teško diše, usporava ovog drugog itd. To se onda može odraziti na senzore, potrošnju goriva itd. Senzori imaju opseg djelovanja i ako zbog nekog razloga taj opseg djelovanja izađe van definicije možete očekivati probleme.

Bazična idealna situacija je.

1. Ventili s tvorničim zazorima (check ventila)
2. TPS senzor namješten
3. Sinhornizirani cilindri

Ako su tvornički zazori na ventilima u redu, opet nisu identični na oba cilindra, te je to jedna od tih nesavšenosti gdje su usis/ispuh kroz ventile drugačiji te cilindri trebaju sinhorniziranje.

Nema konkretnog odgovora na pitanje koliko često treba provjeriti sinhroniziranost, ali ako možete, znate, zašto to ne napraviti prije npr. svake sezone?
Prilično sam siguran da ćete svaki put naći malu nesavršenost. Ipak su to strojevi koji podliježu tolerancijama proizvodnje i trošenja te  nisu savršeni i identični na oba cilindra.

Ako ne možete, onda svakih par godina kad stignete ili kad stvari krenu krivim putem te agregat počne loše raditi. Nesinhorniziran stroj se neće raspast ali će vas više nervirati.

Ako nemate problema s radom motora onda to nije nešto šta se mora već više nešto što je poželjno. No ako imate problema s radom motora, onda je ovo jedna od bitnijih stavki prije nego krenete kupovati djelove za koje mislite da ne rade. :thumb_up:


Offline os biker

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 6549
  • Spol: Muški
  • Zle duše mogu da mi...
  • Preporuke: 0
  • Motor: BMW R 1200 GS Adventure, 2009, Full Optional
  • Motor: 9 godina imao Kawasaki KLV 1000
  • Motor: A prije njega Kawasaki EN 500 i Suzuki Marauder VZ 800
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: curi gorivo!? ili možda ne?
« Reply #14 : 06.08.2016, 07:52:40 »
A jbga sad, na mom Klajvu je prvu sinhronizaciju radio Brum 2008 na 24000 km. Ne znam da li je bilo razlika, ali Bajki i ja smo radili drugu 2014 i bilo je sve u granicama tolerancije, odnosno ništa nismo morali štelati. Tada je motor imao 52500 km. Nema tu nekog pravila, osim možda u načinu vožnje :misli:

Offline Đuro

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 284
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: mali K9, 28K, sivi
  • Motor: PX 150 E, 37K+, crvena
  • Mjesto boravka: Split
Odg: curi gorivo!? ili možda ne?
« Reply #15 : 06.08.2016, 16:41:44 »
https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocyklov/suzuki/dl650-2233/dl650-13921/dl650k5-e2-k5-722399/front-cylinder-head-11456882
https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocyklov/suzuki/dl650-2233/dl650-13921/dl650k5-e2-k5-722399/rear-cylinder-head-11456883
triba bi ti broj 14 sa oba linka ako nema možda neko koji viška digod, br 15 mi se pari malo precijenjen..
ali bez dijagnostike koju na jugu još nemamo nema smisla otvarat osin ako samo nemisliš to minjat
edit: ili ipak netriba dijagnostika..k5  :deal:

agolac

  • Gost
Odg: curi gorivo!? ili možda ne?
« Reply #16 : 06.08.2016, 19:56:16 »
Da, njemu ne treba diagnostika...

Offline hladov

  • Zelen
  • **
  • Postova: 95
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: V strom 650 K4
Odg: curi gorivo!? ili možda ne?
« Reply #17 : 06.08.2016, 23:33:05 »
Prvo ti provjeri, ako imaš dobro ukopčan spoj gdje izlazi benzin iz rezervara. On se zakopča tačno u pravoj poziciji. Ja to nisam znao, pa sam imao svako malo curenje. Ali ono nestane u trenu oka. Brum je vidio u čemu je trik i samo dobro ukopčao.

Offline Fantom

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3117
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 1000 K8 garavi
  • Mjesto boravka: Sarajevo BiH / Randers Denmark
Odg: curi gorivo!? ili možda ne?
« Reply #18 : 08.08.2016, 09:24:51 »
Prvo ti provjeri, ako imaš dobro ukopčan spoj gdje izlazi benzin iz rezervara. On se zakopča tačno u pravoj poziciji. Ja to nisam znao, pa sam imao svako malo curenje. Ali ono nestane u trenu oka. Brum je vidio u čemu je trik i samo dobro ukopčao.

To je i meni bio problem jedne godine kada je motor lezao mjesec dana dok sam bio na odmoru. Kako zaverglah tako pljusnu gorivo po masini.

Offline vucibatina1Topic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 736
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: suzuki dl 650 V-strom K5
  • Motor: bljak plavi!
  • Motor: 091/892-7948
  • Mjesto boravka: zadar
Odg: curi gorivo!? ili možda ne?
« Reply #19 : 08.08.2016, 10:14:00 »
iša sam ja u servis odma i dignuli su razervar ali nisu ništa našli. otud je i došla teorija da sam ga prelija i da je ostalo tu gorivo ali kako sam i napisa meni je ta teorija glupa jer da nebi iscurilo u 300km vožnje mislim da nema šanse.

uglavnom odakle je to gorivo došlo serviseru je enigma jednako koliko i meni. otad ga vozim svaki dan i ni kap nije istekla
možda sam ružan al sam zato glup!