Autor Tema: Opet Korpa  (Posjeta: 7766 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline VujčeTopic starter

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1707
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 11
  • Motor: SUZUKI DL1000 K-8
Opet Korpa
« : 23.05.2015, 17:24:33 »
 :icon_mrhappy:
Kako kazu kad Djavo nema posla jebe si decu  :icon_mrgreen:
Ali ukratko po kozna koji put kazem da od engleza u Vujceta nema NISTA,obe korpe su isti kurac , isto se ponasaju i isto su uradjene.
Danas sam si vratio svoju korpu i isto sve.Moram da napomenem da motor radi mirnije samo sa novom fabrickom korpom jedina steta sta kratko traju.
Englezova i moja korpa imaju mikro vibracije na odredjenim obrtajima i oni ko vec imaju u motorima mislim da to dobro osecaju e jedini dobitak sto ce da tako ostane za razliku od fabricke koja kad pocne da vibrira ima tendenciju da jos vise vibrira.

Offline ib

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19666
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Opet Korpa
« Reply #1 : 23.05.2015, 18:28:51 »
Ja se drzim tvoje korpe  :thumb_up: Kako velis, isti vrag, ali za maje novaca. Nema tu puno mozganja...
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline Pontifexminimus

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 6425
  • Spol: Ženski
  • Preporuke: 0
  • Motor: Kralj K9
  • Mjesto boravka: Otok s 327 sunčanih dana godišnje
Odg: Opet Korpa
« Reply #2 : 24.05.2015, 16:08:51 »
Pa, jel se ne može napraviti nešto da ne trese nikako.
Ono, ljudi izmislili avion na sunce, lete svemirom, a da se ne može napraviti korpa kako bog zapovjeda.

Offline RoadRunner

  • Turist
  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1097
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: Litra crnog...
  • Mjesto boravka: Sisak/München
Odg: Opet Korpa
« Reply #3 : 24.05.2015, 21:17:29 »
OK, dakle pravo rjesenje je kod zamijene eventualne kupit novu korpu i napravit doradu...jel?

Ili jednostavno staviti original...i zaboravi! Vozi dalje!

Meni i dan danas nije jasno o cem ovisi trajnost korpe? Neki ju sje... nakon 10-ak tisuca km...nekima traje 100 tisuca km...
Ako traje 100 000 km, onda korpa po meni jednostavno nije problem...jbt, pa treba tu kilometrazu odvozit!

I ako je trosak od 400€ najveca briga jednom u 8-10 godina ili 100 000 km, onda stvarno...pa u tom periodu se promijene 2-3 seta lanca...koji ukupno vrijede vise od 400€, zar ne?

Offline Pontifexminimus

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 6425
  • Spol: Ženski
  • Preporuke: 0
  • Motor: Kralj K9
  • Mjesto boravka: Otok s 327 sunčanih dana godišnje
Odg: Opet Korpa
« Reply #4 : 24.05.2015, 22:56:55 »
OK, dakle pravo rjesenje je kod zamijene eventualne kupit novu korpu i napravit doradu...jel?

Ili jednostavno staviti original...i zaboravi! Vozi dalje!

Meni i dan danas nije jasno o cem ovisi trajnost korpe? Neki ju sje... nakon 10-ak tisuca km...nekima traje 100 tisuca km...
Ako traje 100 000 km, onda korpa po meni jednostavno nije problem...jbt, pa treba tu kilometrazu odvozit!

I ako je trosak od 400€ najveca briga jednom u 8-10 godina ili 100 000 km, onda stvarno...pa u tom periodu se promijene 2-3 seta lanca...koji ukupno vrijede vise od 400€, zar ne?

Ne doživljavam to kao nekakav problem, apsolutno si u pravu, reparira se ili se kupi nova i vozi miško.
Ali mi nije jasno da konstrukotri to nisu uspjeli rješiti nakon što se problem detektirao ..... ako i nema rješenja mogli su kopirati korpu ili cijeli sklop od nekog motora koji nema taj problem.

Offline Igor Mihajlik

  • - OFI -
  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1526
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 1000 K8
  • Mjesto boravka: Hrastnik Slovenija
Odg: Opet Korpa
« Reply #5 : 25.05.2015, 09:30:38 »
To košta. Vidiš i da su na npr ležajevim na DL 1000 "šparali"...kako ne bi na korpi...jebi ga suzuki je ipak jeftin japanac
Lado je moj idol

Offline zorro

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 10556
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: leteći konjić :)
  • Motor: Mob: 098/557-494
  • Mjesto boravka: PŽ
Odg: Opet Korpa
« Reply #6 : 25.05.2015, 09:41:51 »
Ne doživljavam to kao nekakav problem, apsolutno si u pravu, reparira se ili se kupi nova i vozi miško.
Ali mi nije jasno da konstrukotri to nisu uspjeli rješiti nakon što se problem detektirao ..... ako i nema rješenja mogli su kopirati korpu ili cijeli sklop od nekog motora koji nema taj problem.
:sretan:
To košta. Vidiš i da su na npr ležajevim na DL 1000 "šparali"...kako ne bi na korpi...jebi ga suzuki je ipak jeftin japanac
..ok..ali mogli su oni usavršiti tu korpu i nakon prestanka proizvodnje somare ..pa je nebi kao takvu eventualno skuplju morali ugrađivati u motor...ali su je mogli prodavati kao rezervni dio..pa i ako treba dosta skuplje..al da se garantira da neće raspasti nakon 10-20-30 TKM
..al kak veli Ponti..to je za njih izgleda kvantna fizika  :thumb_down:
Biti "Stromer" nije nužno imati stroma ili uopće motor.
Kupnjom stroma i dodjeljivanjem glupog si nicka ne postaješ "Stromer"..pičke ostaju pičke pa sve da kupe i SOMARU :)))

Offline Igor Mihajlik

  • - OFI -
  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1526
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 1000 K8
  • Mjesto boravka: Hrastnik Slovenija
Odg: Opet Korpa
« Reply #7 : 25.05.2015, 11:13:38 »
To opet košta....a na broj prodanih DL 1000 i KLV 1000 totalno neisplativo za taku tvornicu...nema garantiranog profita... Ako si primjetio samo neki brandovi stalno prave opozive....dok "jeftiniji" samo ako baš moraju...
Lado je moj idol

Offline Pontifexminimus

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 6425
  • Spol: Ženski
  • Preporuke: 0
  • Motor: Kralj K9
  • Mjesto boravka: Otok s 327 sunčanih dana godišnje
Odg: Opet Korpa
« Reply #8 : 25.05.2015, 14:14:26 »
Zna li tko što je s korpom na novoj litri .... jel ista ili je to poboljšano? I što je s magnetima?

Offline Igor Mihajlik

  • - OFI -
  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1526
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 1000 K8
  • Mjesto boravka: Hrastnik Slovenija
Odg: Opet Korpa
« Reply #9 : 25.05.2015, 14:30:23 »
da još jim i to fali ....da niso u novom to sredili... :misli:
Lado je moj idol

Offline zare

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 2181
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Mjesto boravka: Petrinja
Odg: Opet Korpa
« Reply #10 : 25.05.2015, 14:51:05 »
netko je spomenuo da je bilo problema s njom, ak se dobro sječam  :misli:
HRVATSKA - tamo gdje je more bistrije od naroda

Offline lunatic

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 317
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL1000A L14 20kkm
  • Mjesto boravka: Ljubljana
Odg: Opet Korpa
« Reply #11 : 25.05.2015, 15:21:52 »
Novi ima slipper clutch, valjda je s tim i druga korpa :misli: Vreme će pokazati dali je bolja.

Online tibertov

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 6316
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: V-Strom 1000A L4, 22.000 km
  • Mjesto boravka: Ogulin
Odg: Opet Korpa
« Reply #12 : 25.05.2015, 15:23:04 »
Kaj to znaci slipper clutch? Cesto to cujem na youtubu.

Offline lunatic

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 317
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL1000A L14 20kkm
  • Mjesto boravka: Ljubljana
Odg: Opet Korpa
« Reply #13 : 25.05.2015, 15:29:13 »
Kako ja kužim to pomaže kad ga manijački ušaltaš dve ili tri brzine dolje kad kočiš pred zavojem. Tad se zadni točak vrti mnogo sporije i efekat je sličan kao da je blokiran. A slippery cluch to sprječava tako što proklizava i time ne dopušta blokiranje zadnjeg točka.

Offline SirOliver

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3665
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
Odg: Opet Korpa
« Reply #14 : 25.05.2015, 17:08:40 »
I na magnetu su poradili, sad je iz komada, kao na kenji, ne bi smilo bit više problema :thumb_up:
Sent from my Commodore 64 silver edition

Offline Pontifexminimus

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 6425
  • Spol: Ženski
  • Preporuke: 0
  • Motor: Kralj K9
  • Mjesto boravka: Otok s 327 sunčanih dana godišnje
Odg: Opet Korpa
« Reply #15 : 25.05.2015, 18:24:33 »
I na magnetu su poradili, sad je iz komada, kao na kenji, ne bi smilo bit više problema :thumb_up:

Ajde neka su to sredili :thumb_up: :thumb_up: .... onaj magnet na starom je kao da su ga ona dvojica iz AjeTo napravili.

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4298
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: Opet Korpa
« Reply #16 : 25.05.2015, 18:32:24 »
Moja iskustav s originalnim korpama su slijedeća:

- K2 i K3 modeli ih obavezno moraju mijenjati, najkasnija nakon 40-ak tkm, jer buka i vibracije postaju nesnosne
- K4-K8 modeli će vrlo vjerojatno morati promijeniti korpu. Raspon očekivane kilometraže s originalnom korpom je od 17 do 96 tkm

Ono što mene osobno ljuti je to što originalna korpa može (ali ne mora) ponovno vibrirati, čak neki puta već nakon 25-30 tkm.

Generalnog pravila nema. Tješi to što se simptomi javljaju polagano i s vremenom, odnosno prijeđenim kilometrima se pojačavaju.

Također se i sami simptomi javljau kao buka, ili vibracije, ili buka i vibracije. Uglavnom u području 2500-3500 o/min, znači onom u kojem se motor često vozi.

Solo vožnja i ravničarski teren bez brda odagađaju pojavi simptoma.Dakle isti motor može nakon prodaje novom vlasniku koji se vozi udvoje i često po brdovitom terenu priuštiti pojavu simptoma o kojima predhodni vlasnik nema pojma.

Također se simptomi javljaju ili pojačavaju kada se motor zagrije na normalnu radnu temperaturu.

Poneki puta reparirane korpe uklone vibracije u potpunosti, ali ostaje zvuk, odnosno buka. No s bukom se ipak lakše živi nego s vibracijama.

Jedino što veseli u cijeloj priči s korpama, da bez obzira na buku i vibracije nemože doći do mehaničkih kvarova ili oštećenja. Stoga je korpa problem koji nije nužno odmah riješiti, za razliku od magneta koji nakon što se odlijepe mogu uništiti dijelove motora, i popravak se morao odmah sanirati, odnosno neki puta je bolje uopće ne startati motor ili nastaviti vožnju.
Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline ib

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19666
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Opet Korpa
« Reply #17 : 25.05.2015, 19:56:33 »
I ako je trosak od 400€ najveca briga jednom u 8-10 godina ili 100 000 km, onda stvarno...pa u tom periodu se promijene 2-3 seta lanca...koji ukupno vrijede vise od 400€, zar ne?


No konacno jedno racionalno razmisljanje. Iz osobnog iskustva, moja krama koja je napravila vise od 100 kkm me nikad nije ostavila na cesti, a najboljeg moto-frenda, s dupolo skupljim motorom - je. Prema tome, sve te spike oko korpe su zapravo toliko napuhane da mi "dodje" zao sto sam ikada poceo pisati to tome na forumima...

Naravno da mi nije zao, ali kad bi i drugi motori imali bar 10% tako dobrih tehnickih foruma kao Stromovi, "drustvene" percepcije bi bile sasvim drukcije.

Da dodam, znaci mene je ta korpa kostala 400 Eura u 4-5-6 godina (u mom slucaju 10 godina, precizno), njega je to krepavanje kostalo minimalno 3000 Eura (3 godine posjedovanja motora).
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline ib

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19666
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Opet Korpa
« Reply #18 : 25.05.2015, 19:59:21 »
Menjam  motor   al  prijtelji  nikako   :piva:

I meni si drag, ali shvati i mene da mi nije drago kad mi ljudi koji voze druge motore koji nemaju nikakav forum, konstantno "pljuckaju" na Stromove - lagano idu na jednu stvar. Znaci, budi ti ovdje, sudjeluj u planiranju druzenja, putovanjima i sl. al brate skini se sa Strom tehnickih tema, jer se to tebe vise ne tice, a neke od nas iritira  :icon_mrgreen: :thumb_up:
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline Igor Mihajlik

  • - OFI -
  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1526
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 1000 K8
  • Mjesto boravka: Hrastnik Slovenija
Odg: Opet Korpa
« Reply #19 : 25.05.2015, 20:59:59 »
No konacno jedno racionalno razmisljanje. Iz osobnog iskustva, moja krama koja je napravila vise od 100 kkm me nikad nije ostavila na cesti, a najboljeg moto-frenda, s dupolo skupljim motorom - je. Prema tome, sve te spike oko korpe su zapravo toliko napuhane da mi "dodje" zao sto sam ikada poceo pisati to tome na forumima...
Naravno da mi nije zao, ali kad bi i drugi motori imali bar 10% tako dobrih tehnickih foruma kao Stromovi, "drustvene" percepcije bi bile sasvim drukcije.
Da dodam, znaci mene je ta korpa kostala 400 Eura u 4-5-6 godina (u mom slucaju 10 godina, precizno), njega je to krepavanje kostalo minimalno 3000 Eura (3 godine posjedovanja motora).

I meni si drag, ali shvati i mene da mi nije drago kad mi ljudi koji voze druge motore koji nemaju nikakav forum, konstantno "pljuckaju" na Stromove - lagano idu na jednu stvar. Znaci, budi ti ovdje, sudjeluj u planiranju druzenja, putovanjima i sl. al brate skini se sa Strom tehnickih tema, jer se to tebe vise ne tice, a neke od nas iritira  :icon_mrgreen: :thumb_up:

Imenjače meni je  moj Vstrom odličan motor i ja ga  :biggrinlove: volim... i na njegov račun sam izrekao mnogo pohvala...al isto tako se mi čini da je ovo pravo mjesto tako za pohvalu a i za kritiku... ako mu neki kurac fali , bar si mi možemo, ovjde na forumu, kao prijatelji, to reči i bez ljutnje.... neki ovdje se znamo danas - sutra 10 godina...i siguran sam da ovdje niko ništa loše ne misli ako napiše o greški na Vstromu tj. kaže samo svoje mišljenja..eto bar ja nisam. A i čini mi se da ovo nije forum na kojem se mora samo hvaliti i pjevati hvalospjeve Vstromu...več otvoreno pričati o svemu.
A što se foruma tiče, tu ti nema para, svaka ti čast.

Lado je moj idol