Autor Tema: Diagnostički način rada (ili tzv. Dealer Mode). Što je to?  (Posjeta: 3072 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Online ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19650
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Clanak prenesen s VSRI-ja: http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,10831.0.html



Ako se u korisnickom nacinu rada tzv. User Mode, odnosno uobicajenom/normalnom nacinu rada motora pojavi FI greska, vidjet cete 'FI' slova na mjestu gdje se ispisuje prijedjena kilometraza. Ako se slova 'FI' izmjenjuju s ispisom kilometraze, bit ce upaljena crvena lampica koja inace signalizira nedostatak ulja u motoru. Ako je ona upaljena cijelo vrijeme, to je znak da je ECU aktivirao siguronosni nacin rada (tzv. Safe Mode). Motor se jos uvijek moze pokrenuti i voziti. U suprotnom, ako se crvena lampica pali i gasi naizmjenicno svake 2 sekunde, motor se nece moci pokrenuti.

Servisni nacin rada (tzv. Dealer Mode:) : FI greska ce biti memorirana u ECU-u, naravno ako takva postoji. Ta greska ostaje upisana u ECU sve dok je ECU pod napajanjem (dakle nije odspojen akumulator, ili sam ecu s ozicenja motora) ili ako greska nije obrisna Suzuki SDS uredjajem.

Vazno je napomenti da ukoliko se radi o greski koja se povremeno pojavljuje, treba motriti kontrolnu plocu i ocitati kod greske kad se pojavi. Zato je dobro imati pored sebe ili tzv. 'Suzuki Dealers Switch' ili spajalicu i malo izolir trake kako bi se mogao aktivirati ispis greske dok motor radi. Cim se motor ugasi, greska se nece ponovo ispisati na konzoli ukoliko se ne pojavi. Stare greske mogu se ocitati samo sa SDS uredjajem.

Paznja: motor se moze normalno voziti iako se nalazi u servisnom nacinu rada! Ukoliko se pojavi FI greska, ista ce se prikazati na konzoli. Ako se greska kojim slucajem otkloni, istodobno ce nestati ispis greske s konzole.

Konektor za ukljucivanje servisnog nacina rada nalazi se ispod lijeve plastike ispod sjedala, blizu ECU-a. To vrijedi za sve modele V-Stroma 1000 i 650 bez ABS-a. Manji konektor koji je oblozen mekim gumenim pokrovom je trazeni konektor:



Na DL650 modelima K7 i mladjim koji imaju ABS, isti konektor nalazi se ispod spremnika za gorivo. Na tim modelima se na mjestu ispod sjedala nalazi drugi, tzv. ABS Dealer Mode konektor.



Servisni nacin rada aktivira se tzv. Jumperom na dvije zice u konektoru. Na modelima DL1000 02-03, koji ima 4-pinski konektor u koji ulaze samo dvije zice, nije tesko zakljuciti u koje utore konektora treba staviti spajalicu:


 
Noviji modeli Suzukija, ukljucujuci sve DL1000 K4+ i sve DL650 imaju 6-pinski konektor s 4 zice. U svim slucajevima, treba kratko spojiti Bijelo/Crvenu & Crno/Bijelu zicu, naravno stavljajuci krajeve spajalice u prikladni utor konektora.




Jednom kada je tzv. Jumper na mjestu, aktiviran je servisni nacin rada. FI greska bit ce ispisana na mjestu gdje se ispisuje kilometraza (rani modeli K2 & K3), odnosno na mjestu gdje se ispisuje vrijeme na modelima DL1000 K4+ i svim DL650 kad je kljuc stavljen u polozaj 'ON' (kontakt), radio motor ili ne. Ako ima vise od jedne FI greske, naizmjenicno ce se ispisivati u intervalima od 2 sekunde. Ukoliko nema greski, -C00 je normalan i ocekivan ispis.

Paznja! Jumper treba biti spojen na konektor kad je kljuc u polozaju OFF, odnosno kad je kljuc izvadjen iz brave. Treba 3 puta provjeriti da li je spajalica dobro ugradjena i jesu li prave zice kratko spojene (na modelima K4 i mladjim)! Inace, moze se dogoditi ovo!



Ako postoji FI greska, bit ce prikazan jedan od slijedecih kodova:

C00 No error
C11 Camshaft Position Sensor (CMPS) - 1000 Only
C12 Crankshaft Position Sensor (CKPS)
C13 Intake Air Pressure Sensor (IAPS)
C14 Throttle Position Sensor
C15 Engine Coolant Temp. Sensor (ECTS)
C17 Intake Air Pressure Sensor (IAPS) - 07 & Up 650 Only
C21 Intake Air Temp. Sensor (IATS)
C22 Atmospheric Pressure Sensor (APS) - 1000 Only
C23 Tip Over Sensor (TOS)
C24 Ignition Signal #1 (Front Coil)
C25 Ignition Signal #2 (Rear Coil)
C28 Secondary Throttle Valve Actuator (STVA)
C29 Secondary Throttle Position Sensor (STPS)
C31 Gear Position Sensor (GPS)
C32 Injector Signal #1 ( Front)
C33 Injector Signal #2 (Rear)
C40 ISC Valve - 07 & Up 650 Only
C41 Fuel Pump Control System (Fuel Pump Relay)
C42 Ignition Switch Signal (Anti-Theft)
C44 Heated Oxygen Sensor (HO2S)
C49 PAIR Control Solenoid Valve
"Ride Crazy , What could happen...????"