Autor Tema: Moj stari Mercedes  (Posjeta: 25344 )

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline BrumTopic starter

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4650
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 18
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: Moj stari Mercedes
« Reply #160 : 16.12.2018, 22:35:53 »
Stigao je originalni filter zraka pa je vrijeme da i njega konačno zamijenimo i privdemo priču s usisom zraka kraju



Stiglo je konačno i to famozno crijevo vode kojje sam dugo čekao, pa je konačno sustav hlađenja "zatvoren" i mogu ga napuniti antifrizom do kraja, da vidim da li negdje nešto curi i prije samog startana motora.



Premda su brizgaljke goriva na čiščenju i trebale su biti gotove ova vikend, majstor je imao gužvu i nije stigao. Da ja ne bih besposlen čekao montirao sam cijevi metalne razvoda goriva, jer brizgaljke mogu montirati i kasnije, kada stignu.


Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline BrumTopic starter

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4650
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 18
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: Moj stari Mercedes
« Reply #161 : 16.12.2018, 22:46:06 »
Kada zaboravite neki detaj, onda kasnije imate problema. Na svu sreću nisam trebao previše toga skidati da bih montirao držač crijeva koji sam greškom stavio u kutiju s drugom vrstom dijelova i nisam ga montirao na vrijeme tamo gdje u stvari pripada.

Dobra organizacija, fotografiranje, te klasificiranje, spremanje i označavanje dijelova kod demontaže, neuporedivo olakšava posao ponovne montaže i smanjuje mogućnost ovakvih grešaka.



Da bih montirao zadnje crijevo podtlaka, moram riješiti problem s puknutim izvodom na vakuumu razvodnika paljenja. Već je jednom bio zaliven tekućim metalom, ali je puknuo ponovno.

To bi sve trebalo zamijeniti, jer ne želim problemem s paljenjem, ali još nije stiglo na red. Inače ozbilno razmišljam o sustavu "123 Ignition". To je elektronsko beskontaktno paljenje koje izgleda kao klasičan razvodnik , ali nema uopće pokretnih i potrošnih dijelova. Osim što smanjuje potrebu za održavanjem, pobolšava sigurnost i pouzdanost, pogotovo pri češćem korištenju vozila, što i je moja namjera. Košta dosta, ali sigurnom ću to riješiti.

Nikada nisam volio struju, a sklop platine-razvodna ruka-razvodna kapa ponajmanje 

Crijevo (odnosno tri vrste crijeva, plastično, gumeno, i gumeno-platneno)  je provedeno na originalni način te sada motor dobiva završni izgled.



Ostalo je riješiti spoj električne istalacije na senzor temperature na kučištu termostata. ne mogu izvaditi slomljeni dio žice i pina, a ne bih želio oštetiti kučište priključka.  Također sam vidio pokoju kap antifriza ispod nove brtve senzora, što znači da ne brtvi kako treba.



Sličan problem i na usisnom leptiru. Mislim da je problem u ovoj brtvi ispod priključka na crijevo vode koja pušta.




Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline bansi

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 459
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Triumph Mače XCX 2019
  • Mjesto boravka: Velika Gorica
Odg: Moj stari Mercedes
« Reply #162 : 17.12.2018, 13:26:44 »
Svaka čast na trudu, pedantnosti i prije svega imanju živaca za sve to :klanjase: :thumb_up:

Offline ib

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 20803
  • Spol: Muški
  • Ak me netko traži, ja sam u garaži!
  • Preporuke: 2
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Moj stari Mercedes
« Reply #163 : 17.12.2018, 14:29:17 »
Koja zanimacija  :thumb_up:

Jesi li razmisljao da obojis prednji dio (predjel motora) u boju karoserije :misli: Na onom Mercedesu koji ti je bio u posjeti to jako lijepo izgleda.
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline BrumTopic starter

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4650
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 18
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: Moj stari Mercedes
« Reply #164 : 17.12.2018, 15:07:59 »
Koja zanimacija  :thumb_up:

Jesi li razmisljao da obojis prednji dio (predjel motora) u boju karoserije :misli: Na onom Mercedesu koji ti je bio u posjeti to jako lijepo izgleda.

Na mome autu to je u originalnoj boji (tamnocrveno), mada je on kasnije lakiran u srebrnu. Ja bih ga želio lakirati u neku drugu boju, tako da dok ne dođe vrijeme za lakiranje, ostaje ovako dvobojan  :icon_mrgreen:.

Znam da nije najljepše, ali lakiranje je vrlo kompliciran i skup zahvat i njega ostavljam za kraj, kada rješim sve mehaničke probleme.
Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline BrumTopic starter

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4650
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 18
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: Moj stari Mercedes
« Reply #165 : 17.12.2018, 18:56:26 »
Riješio sam problem curenja antifriza na spojevima - zamjenom brtvi.

Kod usisne zaklopke



Kod osjetnika termostata



Usput sam uspio bez oštećenja izvaditi pin električnog spoa na osjetniku termostata. To moram zalemiti i spojiti kako treba



Kada sam prošle godine počeo s radovima oko motora, napunio sam posudu za pranje stakala novom tekućinom i pritisnuo nožnu pumpicu kako bih to isprobao.

Ništa se nije dogodilo, osim što je vozački tepih bio natopljen "Biserom"   :misli:

Sada znam i zašto   :lol:



Gumena posuda u pumpici se potpuno raspala i sva je tekućina otišla u tepih.
Za početak prvo malo čiščenja i raskapanja.



Električni dio je pretpostavljam u redu, metalne dielove ću ispjeskariti i lakirati, ali ovaj glavni, gumeni dio...e to stvarno ne znam. Potražiti ću ih na ebayu, jer nove nisu isporučive osim preko Mercedes Classic centra i mislim da je cijena oko 510 eura !!!

Mislim da ću potražiti pomoć i od majstora koi se bave gumom, možda nešto uspijemo iskemijati.


Prie nekoliko meseci mi je pukla ručicay za otvaranje haube. Krti materiajl je pukao kao repa. Na svu sreću, nova nije skupa ali prilikom (pokušaja) zamjene pukao je završetak sajle kojim se ona kači za ručicu.



Nije bilo druge nego skinuti cijelu sajlu i mehnaizam za zatvaranje haube i sve to urediti kako treba.



Otkačio sam sajlu od mehanizma na haubi koji sam rastavio i očistio. Njega će trebati ispjeskariti i polakirati, sajlu popraviti i sve vratiti na auto. Nova košta oko 300 kn, pa popravak ima smisla jedino ako je besplatan (opet moram kod kuma :kul:).



Evo očišćene i rastavljene pumpica i sajla idu kod majstora



Kada sam zatvorio haubu za probu, vidio sam da ovaj srebrno lakirani okvir ventilatora klime baš estetski nije najbolje riješenje, jer se vidi kroz rešetku hladnjaka, kao neki veliki krug. Moram sve to skinuti i lakirati u crno kao i ostatak komponenti.


Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline BrumTopic starter

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4650
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 18
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: Moj stari Mercedes
« Reply #166 : 17.12.2018, 19:07:55 »
Stigao je nosač kompresora s lakiranja, pa sam privremeno ugradio samo njega, bez kompresora, da vidim kako to izgleda. Kompresor je poprilično velik i težak dio koji se montira dosta specifično. S 4 vijka se bočno fiksira na nosač, i još jdna "noga" ga drži za blok motora (kao neki balkon). Kada ga se montira, pokrije pogleda na vodenu pumpu, termostata, crijeva vode, alternator, baš je nezgrapan.



S montažom nosača nije bilo problema



Na nosaču je i ova pomoćna remenica - zatezač. Lakirana je, i boja je zapunila navoj. Kako ima fini colni navoj, ne mogu je fiksirati dok ne pročistim navoj kod majstora jer nemam takvo narezno svrdlo



Ovako nekako će to na kraju izgledati u motornom prostoru (bez crijeva kompresora koja ćemo izraditi po mjeri tek kada ga ugradimo).



Kompresor se ipak malo vizualno dotjeruje.



Ovo je definitivno krivi odabir nijanse, pa je sada na popravku u neki "smireniji" ton  :icon_mrhappy:

Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline BrumTopic starter

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4650
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 18
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: Moj stari Mercedes
« Reply #167 : 17.12.2018, 19:17:10 »
Obzirom da sam kod lakiranja odabrao srebrnu boju okvira ventilatora klime, a to nikako nije izgledalo kod zatvorene haube (vidio se veliki svijetli krug ispred hladnjaka), morao sam to popraviti.

Znači nosač, sirene i ventilator idu dolje



pa na lakiranje



i ponovno na  montažu. Mala razlika, ali se itekako vidi  :icon_wink:



Što se tiče kompresora klime, i tu sam malo "fulao" s bojom, pa je to trebalo popraviti. Ovo je puno "smirenija" boja



Još treba "osvježiti" remenicu



Slijedi priprema za ugradnju...

kompresora...



...i prostora u koji se ugrađuje



Montaža kompresora na nosač



Te montaža u motorni prostor



Dok ne bude sređen navoj na remenici, neću stezati sve vijke do kraja, a moram još fiskirati i ovu "treću" nogu koja podupire kompresora odozdo. Ovo je vrlo tijesan prostor za rad, i ne želim se žuriti jer je kasnije teško dostupno za popraviti.

Ostalo je svega još par sitnica kako bi se motor mogao startati (dize su na čiščenju, urediti spoj podtlaka i žicu na termostatu, te montirati pumpu goriva). Ako sve bude kako treba, možda bi ovaj vikend to mogao riešiti, a ako ne, onda slijedeći tjedan.

Okvirni plan je bio da ga startam za 1. Maj, i onda nakon toga riješavam eventualne probleme s curenjem neke od tekućina ili dotezanjem nekih vijaka ili matica. Za sada čekam majstore da riješimo tih par stvari.

Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline Sobiesky

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 190
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 650, K4, 50000 km, plavi
  • Mjesto boravka: Zagreb
Odg: Moj stari Mercedes
« Reply #168 : 17.12.2018, 23:16:52 »
Pločica s podacima na kompresoru je zamrljana farbom,ili griješim? :icon_eek:
Copy paste je zakon.

Offline BrumTopic starter

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4650
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 18
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: Moj stari Mercedes
« Reply #169 : 18.12.2018, 18:20:32 »
Pločica s podacima na kompresoru je zamrljana farbom,ili griješim? :icon_eek:


Ne, nego od čišćenja je malo izgubila boju na rubovima, pa pod ovim svijetlom izgleda zamrljano  :icon_wink:
Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline Paf

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 365
  • Spol: Muški
  • Pozdrav svima-Gdje god bili...
  • Preporuke: 0
    • Maremy
  • Motor: Puch 50.
  • Motor: Varadero 125.
  • Mjesto boravka: Zadar
Odg: Moj stari Mercedes
« Reply #170 : 18.12.2018, 21:29:30 »
 aaaa,Sobyeski,ti trazis dlaku u jaetu...pa vidis ti,koi je to posa...to nemore niko platit,to e hoby...ljubav...jos ako proradi...Vouuu... :klanjase:

Offline Sobiesky

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 190
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 650, K4, 50000 km, plavi
  • Mjesto boravka: Zagreb
Odg: Moj stari Mercedes
« Reply #171 : 18.12.2018, 21:34:54 »
Picajzlast sam, a koliko sam čuo i Brum je pa mi je ovo bilo čudno. :icon_mrgreen:
Copy paste je zakon.

Offline BrumTopic starter

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4650
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 18
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: Moj stari Mercedes
« Reply #172 : 18.12.2018, 21:42:44 »
Nažalost, niti ovaj vikend nisu majstori gotovi, pa radim ono što mogu sam.

Konačno riješavam spoj na termoosjetniku na kučištu termostata



Red je došao na sustva upravljanja.

Spajanje stuba upravljača i servo glave s dva imbus vijka



Pa onda slijedi priprema volana za ugradnju.



Prvo kompletiranje (obnovljenog,i to u bijeloj boji) obruča upravljača.



Montaža gumenih ležišta obruča sirene (da, on nema dugme, nego obruč)




Slijedi montaža kontaktnog prstena koji je u stvari okrugli kontakt za sirenu




Time je upravljač spreman za ugradnju.

Reparirana kombinirana ručica žmigavaca/svjetla/brisači se montira s lijeve strane upravljača i spaja s instalacijom ispod instrumentalne table.




Zatim se fiksira sam stub upravljača s nosačem koji u sebi ima ležajeve i klizeće kontakte za kontaktni obruč sirene





Slijedi fiksiranje ručice žmigavaca (gumenu pokrivnu manžetu sam oprao i motirati ću je kasnije)




Osigurava se i ručica mjenjača




Montiranje nabe, te samog volana





 


Nedostaje središnji, tapecirani dio volana. On je crni (kao i originalni volan), oštećen (ispucao), i kaže tapetar da se neće moći urediti, pa ću to morati riješavati na neki drugi način.


Ručicu mjenjača sam skinuo i ispolirao krom



Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline BrumTopic starter

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4650
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 18
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: Moj stari Mercedes
« Reply #173 : 20.12.2018, 08:33:17 »
Prebacujem se na instrumentalnu tablu.


Niti jedna od tri drvene lajsne koje imam za donji unutarnji rub vozačkog stakla nisu baš bog zna što. Stoga isprobavam jednu lošiju da vidim kako se fiksira.


U središnjem dijelu su dva nosča koji se stežu vijcima, a lijevo i desno su dva limena nosića kojima se lajsna zakači za metalni dio table.


Izabrao sam najlepšu od tri lajsne i stavio je provizorno u auto da vidim kako će to izgledati i ponašati se tokom vožnje.



Nabavio sam novu originalnu bravicu pretinca za dokumente jer mi je pukao zubić na staroj. Premda je riječ o originalnom dijelu, kvaliteta je neuporedivo lošija od stare  :thumb_down:

Jeftina plastika, dvije male opruge, dva mala plastićna zubića - sve izgleda da će puknuti svaki čas, ali istina vratašca su zatvorena.

Stara bravica ima metalnu osovinu kroz cijelo tijelo, dvije jake opruge, i izgleda da će trajati 50 godina.



Sama gornja obloga table je jako loša. Sva je ispucala i ima tragove lijepila po sebi. Dok ne nabavim drugu (novu ili bolju) staru sam malo vizualno uredio.

Pobrusio sam ju i prelakirao primerom za plastiku te polakirao u mat crnu boju. Izgleda puno bolje, sli smrdi kao vrag.



Kada se dobro izlufta na zraku ići će u auto, a na njoj će biti ova (oprana) tekstilna navlaka koja ima zadaću da ju štiti od sunca i (pre)znatiželjnih pogleda


Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline BrumTopic starter

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4650
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 18
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: Moj stari Mercedes
« Reply #174 : 20.12.2018, 08:47:03 »
Kako nemam radionicu nego garažu, ne mogu više raditi na autu u garaži i morao sam ga izbaciti van. E kako još ne pali, iskoristio sam budućeg zeta da mi pomogne da ga izguramo (lakši dio) iz garaže te poguramo (teži dio) na betonski, povišeni dio dvorišta, na koji ga nemogu sam gurnuti.

Obzirom da je zimus ispoliran i navoskaren, sjajio se samo tako. Kćerka je malo uljepšala kadar  :icon_mrgreen:


Za 10 minuta je pao pravi ljetni pljusak, ali nema veze, još će se se on prati i kisnuti u slijedećih par tjedana  ;D


Razlog zbog kojeg je vani su radovi koje ne mogu napraviti u garaži. Prvo je na redu stražnji kraj. Moram podići auto, skinuti kotače, ugraditi pumpu goriva i odzračiti stražnje kočnice.



Kada sam slao dijelove na lakiranje, zaboravio sam na ove nosače pumpe goriva, pa sam sada i njih morao urediti, kao i vijke na kotačima (bili su lakirani u crno !?)



Slijedi čiščenje, lakiranje te montaža nosača



Pa montaža pumpe na nosače



Spajanje novih crijeva goriva i električne instalacije



I na kraju montaža zaštitnog kučišta pumpe goriva.


Da ne bi bilo sve brzo i lako gotovo, pobrinulo se jedno crijevo goriva koje je prekratko, pa ću ga morati dati ponovno izraditi kako bi pumpa ponovno bila u funkciji.


Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline ib

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 20803
  • Spol: Muški
  • Ak me netko traži, ja sam u garaži!
  • Preporuke: 2
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Moj stari Mercedes
« Reply #175 : 20.12.2018, 15:40:25 »
Zanimljivo  :strumpf: :thumb_up:
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline Paf

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 365
  • Spol: Muški
  • Pozdrav svima-Gdje god bili...
  • Preporuke: 0
    • Maremy
  • Motor: Puch 50.
  • Motor: Varadero 125.
  • Mjesto boravka: Zadar
Odg: Moj stari Mercedes
« Reply #176 : 20.12.2018, 19:53:08 »
Brume,triibas dograditi vecu radionu-garazu... :icon_idea:

Offline BrumTopic starter

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4650
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 18
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: Moj stari Mercedes
« Reply #177 : 21.12.2018, 18:08:25 »
Brume,triibas dograditi vecu radionu-garazu... :icon_idea:

Ajooj, znam ja to odavno, ali nažalost ne ide baš. Imam tri garaže za aute i jednu radionicu za motore, ali sve su premale da bi bile auto-radionice. Možda bude bolje za koju godinu  :moli:
« Zadnja izmjena: 27.12.2018, 12:56:07 Brum »
Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline BrumTopic starter

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4650
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 18
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: Moj stari Mercedes
« Reply #178 : 27.12.2018, 14:34:46 »
Na praznik rada(ovo je tekst i radovi iz svibnja 2018.), radimo. Ne previše, ali ipak radimo.

Podizanje prednjeg kraja te odzračivanje prednih kočnica



Ujutro sam primijetio tragove kapanja antifriza na podu, pa sam istraživao odakle curi. Nakon dobrih 10-ak minuta pregledavanja sam pronašao 1-2 sumnjiva mjesta i nakon skidanja kompresora klime još malo dotegnuo obujmice i više nije curilo. Sigurno će biti toga još, a problem je što kompresor klime prekrije pristup vodenoj pumpi, termostatu i nekolicini cijevi vode i najmanje 10-ak obujmica, pa je gotovo nemoguće išta vidjeti i dotegnuti bez njegove demontaže.


Pošto je garaža sada prazna, u njoj će sada biti radionica za završne radove. Recimo priprema za ugradnju električnih mehanizama prednjih prozora, te obloga prednjih vrata.



Premda ove kromirane felge neće ostati na vozilu, kvare mu izgled jer su jako zapuštene. Pokušao sam ih ispolirati i popriliučno sam zadovoljan s učinjenim. Nije vrhunsko, ali je puno bolje nego prije. Još je ostala desna strana, tamo su felge lošije.



Došao mi je majstor za klimu s novim isušivačem, najsličnijem onom originalnom. Malo je veći od starog, pa smo nakon dosta mozganja odlučili da ga montiramo u unutrašnji dio oko motora umjesto ispred hladnjaka. Napred nam je pretjesno, a unutra smo pronašli dobro mjesto gdje neće smetati. Nije originalno, ali se s time dade živjeti.



Preostaje mi da napravim poseban nosač, nešto slično ovom od bobine ili posude ulja servo volana.



Majstor mi je savjetovao kako da riješim problem s slomljenim prihvatom za crijevo podtlaka na razvodniku paljena, pa sam skinuo kučište membrane i sutra ga nosim majstoru da nekako to riješimo, narezivanjem novog navoja i tokrenjem novog prihvata crijeva.

Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline BrumTopic starter

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4650
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 18
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: Moj stari Mercedes
« Reply #179 : 27.12.2018, 14:50:28 »
Konačno se prikupilo sve potrebno za kompletiranje automobila za ponovni start nakon 13 mjeseci.

Brizgaljke su došle s testiranja. Sasvim su OK, jedna je nešto slabija, ali u tolerantnom području. Obzirom da je tekućina kojom se čiste u UZV uređaju agresivna i ako se odmah ne koriste, mogu se "zalijepiti" (pa ih onda opet treba čistiti), preporuka je da budu u benzinu do startanja, a to će biti nadam se za koji dan. Stoga se one kao maleni krastavčići kisele do toga časa   :icon_mrgreen:



Adapter za testiranje na novom uređaju



Pronašao sam konačno colni vijak odgovarajućih dimenzija da završno fiksiram kompresor klime (za "nogu" ispod kompresora kojom se oslanja na blok motora).



Majstor tokar me razveselio u subotu, jer je radio, pa je stigao završiti i ove moje sitnice

Popravak navoja na remenici zatezaču klinastog remena klima kompresora. Sada konačno mogu napeti remen.



Popravak slomljenog izvoda za cijevčicu na vakuumskom regulatoru razvodnika paljenja. Vrlo lijep posao, jako sam zadovoljan.



I na kraju, montaža povratnog crijevo pumpe goriva, pa je sada cijeli sustav kompletiran.



Baterija je napunjena, a sutra idem na dogovor za termin kod majstora. Naime, obzirom da nemam dizalicu (osim krokodilke), a puno sam toga radio oko motora, želio bih startati motor upravoj mehaničarsko radionici, podignutog na pravoj dizalici.

Zašto  :icon_eek:

Zato:

Prvo, ja jesam mehaničar, ali nisam stručnjak za stare Mercedese.

Drugo, više (kvalificiranih) pari očiju više vide, pa ako sam negdje nešto previdio ili krivo napravio, prije samog startanja. Stvarno nema smisla da zbog neke banalnosti ili previda višemjesečni trud padne u vodu.

Treće, kada je auto na dizalici, i 2-3 mehaničara su oko i ispod njega, puno je lakše vidjeti ako negdje nešto procuri (ili se slomi), nego kada ja kod kuće sjednem u auto i verglam, a napred ispod haube negdje neko crijevo pušta. Pa samo sam obujmica (šelni) promijenio oko 50-ak, što znači barem 25 crijeva za raznorazne tekućine!

Četvrto, treba odzračiti kočnice i servo volan, a to jedan čovjek ne može sam napraviti.


Dakle, kada dobijem termin, moram naručiti prijevoz šlepom do radionice (nekih 5 km), jer moj automobil još nije registriran, te tamo startati motor i vidjeti kako se ponaša.

Ako treba nešto provjeriti ili podesiti, ili čak promijeniti, u radionici je to lakše nego kod mene u garaži. Ako sve bude kako treba, malo ćemo ga provozati da vidimo što se događa s kotačima, kočnicama, automatskim menjačem...

Nakon toga, slijedeći korak je majstor Lastovčić, gdje bi auto trebao dobiti kompletan novi ispušni sustav.
Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580