Nakon praznika sam podigao probne pločice i otišao do Lastovčića. To mu je bila prva vožnja autoputem i sasvim solidno se snašao

Prvo me prestigao jedan kiper (voze 90 km/h), a kada se motor fino zagrijao uhvatio sam žustri tempo zagrebačke obilaznice i bez problema stigao do Svete Nedelje.
Majstori su auto navezli na navoz i pregledali ispušni sustav koji sam radio kod njih prije mjesec dana. Obzirom da je tada automobil ispušta raznorazne zvukove, nije se moglo u potpunosti ga ispitati. U međuvremenu smo auto umirili i radi tiho, pa su se sada počeli pojavljivati zvukovi koji se prije nisu čuli. Na sredini automobila, na mjestu gdje se spajaju prednje i stražnje ispušne cijevi, obujmica nie pokrivala mjesto spoja prednjih i stražnjih ispušnih cijevi, pa je ispuh malo "žuborio", a i čulo se nekakvo lupkanje.
Locirana su dva problema:
- obujmicu je trebalo drugačije montirati kako bi bolje prekrivala mjesto spoja cijevi
- mehanizam sajle ručne kočnice ima na sredini podnice jedan klizač koji je bio suh i proizvodio je zvuk klepetanja.
Majstor je riješio obujmicu ispuha, te podmazao mehanizam sajle i nakon toga se ispuh potpuno utišao i sada "mrmolji" zvukom tipičnog Mercedes "šestaka" :cool:
Nakon toga, slijedi vožnja od Jankomira do Gajnica u vrijeme najveće gužve, što smo Elvis i ja sasvim solidno savladali, te smo stigli do majstora Mateja.
Majstor nije imao preveliku gužvu pa smo odmah napravili probnu vožnju. On pozna taj automobil odranije i zna da je motor dobar.
Suvereno je napravio par km kroz kvart (puno sigurnije vozi od mene, ja još ispitujem granice mehanike) i zaključio.
- auto ide sasvim fino
- automatski mjenjač mijenja brzine "kao putar". Kickdown radi kako treba.
- ima previsoki ler gas
- treba podesiti ventile i paljenje
- treba pregledati donji postro radi lupkanja. Planiram promijeniti amortizere, a reparaciju prednjeg i stražnjeg mosta ostaviti za jesen i zimu.
- najveći problem je zujanje, vrlo vjerojatno u diferencijalu, koje se porastom brzine gubi. Pretpostavlja da je riječ o ležaju u diferencijalu jer sam ja zamijenio ležajeve kotača.
- plavi dim koji se pojavljuje kod oduzimanja gasa, je vrlo vjerojatno posljedica dugogodišneg stajanja i gumica ventila koje su time oštećene
Dogovorili smo se da će auto odmah uzeti u rad i napraviti sve što može, te predložiti daljnje radove, jer on ima više znanja iskustva od mene u tome.
Čak je rekao da će moći riješiti probleme s elektrikom (rasvjeta, tabla, paljenje), a ako treba pozvati će majstora Drageca da napravi što treba.
Vrlo sam zadovoljan razvojem događaja i nadam se da će se i ostatak priče odvijati u sličnom tonu

Zbog ograničenja budžeta neću sada reparirati aluminijske felge, ali nove gume moram kupiti jer ove nisu adekvatne.
Do sada sam imao dosta sreće s mehaničkim dijelom priče. Kada to riješim, prebacujem se na estetiku, da vidim što se može napraviti po pitanju interijera i vanjskog izgleda .
U unutrašnjosti nedostaje dosta stvari koje prvo treba nabaviti pa tek onda urediti. Stropne lampe, štitnici sunca, obloga table, sredina volana, sve drvo, središnja konzola, tepisi.
U pregovorima sam oko originalnih tepiha koje bih iskoristio kao matricu za nove, jer ovo što je imam nisu tepisi nego tepih koji je zalijepljen za pod vozila u jednom komadu

A za vanjski izgled...ne znam niti sam. U dogovoru s lakirerom ću vidjeti kako da učinimo manje upadljivim ovih nekoliko mjesta gdje se lak uljuštio, prije svega s gornje strane prednjeg desnog blatobrana (tu je nekada bio desni retrovizor), oko vjetrobranskog stakla, stražnjih lampi...ima toga podosta...
Najveći problem mi je činjenica da znam da automobil neće biti u ovoj boji izvana, a niti interijer neće biti ovakav, a moram ovo nekako urediti jer ne izgleda lijepo.
Izvorni plan predviđa sređivane mehanike vozila i korištenje godinu-dvije dana, te nakon toga donošenje konačne odluke o ulasku u kompletno sređivanje limarije, lakiranja, te novog interijera.
No do tada bi ovo postojeće stanje trebalo ipak vizualno...pa recimo bar "upristojiti"
