Kako je sada poprilično toga raskopano, vrijeme je za inventuru, označavanje dijelova i grupa vijaka
Konačno su gotova crijeva za klima uređaj, ali sada ćemo pričekati malo s ugradnjom
Dobio sam nešto posebnog filca iz Njemačke, vrlo gustog i čvrstog koji će se podložiti ispod tepiha.
Bio sam u firmi Pan Prom u Martićevoj ulici u Zagrebu i kupio nešto uzoraka raznih materijala koje bih probao koristiti kao zamjenu za originalne (perforirana stropna obloga, spužva debljine 5 mm, crni "nautički" skaj, te "regenerat" - tapetarski materijal debljine 10 mm od prešanih ostataka spužvi).
Također sam u Maritermu kupio 10 mm debeli samoljepljivi materijal za toplinsku izolaciju ventilacijskih cijevi. Njime bih obložio dio unutrašnjosti vozila radi zvučne i toplinske izolacije.
Obzirom da su moje obloge vrata od crne kože, ali poprilično oštećene, a tako i tako još ne znam u kojoj ćemo završnoj varijanti boje urediti unutrašnjost, mislio sam obloge vrata presvući crnim skajem. Od dviju varijanti ova sjajnija izgleda skoro pa potpuno identično kao original, bojom i teksturom. Za sva četvera vrata i džepove na njima, te obloge B stupa trebalo bi mi niti 3 m tog materijala (širine 140 cm) a metar košta 100-125 kn.
Uz nove tepihe, presvlake sjedala, te uređenu tablu i drvene umetke, interijer bi ipak izgledao puno urednije. Jedino što bi bilo staro to je obloga krova, ali njena promjena zahtijeva demontažu stakala, što mi ovoga časa nije prihvatljivo riješenje. Nekada davno u Americi je obojena bijelom bojom, pa ipak ne izgleda trako jako loše, osim ta dva mjesta oko stropnih lampi koja su oštećena i koja ćemo sanirati s novim materijalom. nekako.
Nabavio sam par komada ljepenke od 2 mm, koja izgleda kao materijal koji se koristi za bočne panele u kabini, u prtljažniku i ispod dijela tepiha na središnjem grebenu. Mislim da je ipak malo preslab, pa ću potražiti onaj deblji, koji bi tome trebalo obojati crnom bojom i s druge strane nalijepiti spužvicu od 5 mm.
Da ne ispadne da samo raskapam auto, obložio sam područje stražnje klupe s ovim samoljepljivim termoizolacijskim materijalom iz Mariterma. Pokrio sam stražnju policu, naslon, te stražnje blatobrane. Materijal nije baš posebno površinski čvrst i lako se mehanički oštećuje, ima vrlo čvrst sloj ljepila i kada se jednom dotakne podloge, ne skida se više bez oštećenja. Prema uputi kolege, treba imati vrlo oštar skalpel koji poslije svakog rezanja treba očistiti nitro razrijeđivačem jer se sloj lijepila hvata na oštricu noža i kvari slijedeći rez.
Na dio poda gdje dolazi sjedeći dio stražnje klupe ću staviti "regenerat" jer je on mehanički puno čvršći.
Za probu sam stavio tepih ispod stražnje police, na izolacijski sloj da vidim kako izgleda, i jako sam zadovoljan. Vjerujem da će zvučni i toplinski benefiti biti očigledni.
Također za probu sam iskrojio komad onog filca za jednu kadicu tek toliko da vidim kako je raditi s tim materijalom. Vrlo je čvrst i treba vrlo oštar skalpel ili čak velike škare. I to će izgledati sasvim OK.
Izgled stražnjeg putničkog dijela vozila
Što se tiče samog dijela poda koji je saniran, znači obiju kadica, na to ću staviti bitumenske samoljepljive trake za umrtvljivanje zvuka, a na njih filc, pa onda tepihe. Tako mi je savjetovao mentor. On tako godinama radi za pedantne Nijemce, pa nema smisla da mu ne vjerujemo :thmbup:
Nažalost nisam pronašao takav materijal kod nas, pa ću ga naručiti iz Njemačke iz jednog dućana koji se bavi akustikom.
Znači vrijeme je za pretragu bespuća ebaya u potrazi za ventilacijom, električnmom antenom, zvučnicima, automatskim pojasevima, bitumenskim trakama, itd, itd...