Autor Tema: Derestriktor  (Posjeta: 21273 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Derestriktor
« : 19.10.2007, 22:04:25 »
Evo jedno pitanje:
Na motoru mi se ne pali lampica pokazivača O/D (6. brzina). To me nije puno brinulo jer mi se ne čini nekakvim velikim nedostatkom.
Međutim, danas čitam članak u preuređivanju Vstromova gdje se navodi cijeli niz blokada snage koji su ugrađeni u ovaj motor. Navodi se kako jedino 4. brzina nema ograničenje snage, a da u 6. brzini to ograničenje uzima čak oko 10 KS. Prema ovom tekstu, postoji cijeli niz elektronskih de-limitera koji se ugrađuju u motor i kojima se te blokade snage eliminiraju, ali većina njih uzrokuje to da se O/D lampica ne pali.

Evo citat dijela teksta: Suzuki put a limiter or restrictor to control the amount of power the motorcycle makes in 5th and 6th gear on us models. Suzuki also limits all gears except 4th on european bikes. There is over 10 hp lost in 6th gear which makes the bike feel sluggish on the interstate. There are many electronic de-restrictors available, but the 6th gear light won’t work with most.

Zanima me imate li kakvog pojma o ovome.

Evo i link od cijelog članka: http://www.freeengineinfo.com/v-strom.htm#more-115
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Derestriktor
« Reply #1 : 19.10.2007, 22:04:47 »
Evo jedno pitanje:
Na motoru mi se ne pali lampica pokazivača O/D (6. brzina)

Niti meni, ali ja imam derestriktor. Gubitak snage u visokim okretajima u 1/2/3/5/6 brzini (pri recimo 8.500 o/m) je oko 25 KS. Nije zivotno vazna stvar, al jeb'ga, stavio pa se veselim  :bananarace:. Ako imas derestriktor, sve 5. O tome sam vec nekoliko puta pisao.

Inace, restrikcija ima smisla jer motor na brzinama preko 200 km/h postaje nestabilan, kao i mnogi drugi motori te velicine i velike ceone povrsine.
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline robe

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 439
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: YAMAHA XTZ12DG
  • Mjesto boravka: Chicago USA
Odg: Derestriktor
« Reply #2 : 22.10.2007, 10:09:32 »
Evo kako izgleda ta napravica (bar na mojem stromiću):

Offline zorro

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 10556
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: leteći konjić :)
  • Motor: Mob: 098/557-494
  • Mjesto boravka: PŽ
Odg: Derestriktor
« Reply #3 : 31.01.2008, 10:22:43 »


Ja sam do sada samo nekoliko puta zabio motor u blokadu. Kako imam derestriktor, osjeti se kako jako vuce od 7.000 sve do 9.500. S restrikcijom mu jako opadne snaga nakon 7.000 pa steknes dojam da nema smisla preko jer motor vise "ne vuce".
Nikak mi taj Derestriktor nije jasan   :misli:
I nemam uopće pojma el ga ja imam il ne,i što napraviti da poništiš restriktor
Aj pojasni malo molim te  :thumb_up:
Biti "Stromer" nije nužno imati stroma ili uopće motor.
Kupnjom stroma i dodjeljivanjem glupog si nicka ne postaješ "Stromer"..pičke ostaju pičke pa sve da kupe i SOMARU :)))

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Derestriktor
« Reply #4 : 31.01.2008, 10:34:18 »
Nikak mi taj Derestriktor nije jasan   :misli:
I nemam uopće pojma el ga ja imam il ne,i što napraviti da poništiš restriktor
Aj pojasni malo molim te  :thumb_up:




"Ride Crazy , What could happen...????"

dr.chala

  • Gost
Odg: Derestriktor
« Reply #5 : 31.01.2008, 17:20:32 »
Nikak mi taj Derestriktor nije jasan   :misli:
I nemam uopće pojma el ga ja imam il ne,i što napraviti da poništiš restriktor
Aj pojasni malo molim te  :thumb_up:


Ako ti, kad ubaciš u 6.,ne svjetli OD onda ga imaš!  :icon_wink:

Offline zorro

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 10556
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: leteći konjić :)
  • Motor: Mob: 098/557-494
  • Mjesto boravka: PŽ
Odg: Derestriktor
« Reply #6 : 31.01.2008, 20:28:54 »
Ako ti, kad ubaciš u 6.,ne svjetli OD onda ga imaš!  :icon_wink:
DA ,upali mi se taj OD na displeju
E sad,el pametno ugrađivati tu stvarčicu :?
Ese što dobije ?
Prednosti -mane :?
Koliko košta :?

Huuu,koliko pitanja  :icon_eek:
:piva:
Biti "Stromer" nije nužno imati stroma ili uopće motor.
Kupnjom stroma i dodjeljivanjem glupog si nicka ne postaješ "Stromer"..pičke ostaju pičke pa sve da kupe i SOMARU :)))

Offline lukaj

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 261
  • Spol: Muški
  • SEZONA LOVA!
  • Preporuke: 0
Odg: Derestriktor
« Reply #7 : 31.01.2008, 20:35:52 »
naj jednostavnije je suzdržati se od teške ruke na gasu  :icon_mrgreen:

dr.chala

  • Gost
Odg: Derestriktor
« Reply #8 : 01.02.2008, 18:21:46 »
DA ,upali mi se taj OD na displeju
E sad,el pametno ugrađivati tu stvarčicu :?
Ese što dobije ?
Prednosti -mane :?
Koliko košta :?

Huuu,koliko pitanja  :icon_eek:
:piva:

Onak najiskrenije,ja nisam primjetio nikakvu razliku,gotovo ga nikad ne frčem do kraja,ali tko sam ja ...  :rofl7gp:
Mana ne vjerujem da ima(jedino ne znaš da si u 6.(pa katkad noga sama potraži 6.),prednosti nisam uočio(al znam da pegla krivulju razvoja snage bez restrikcije-motor brije da je stalno u 4.),a koštal me nekih 30-tak dollara!  :icon_wink:
Uglavnom ono kaj ima Njeckra na Gixeru,tko sam ja da sumnjam!   :misli:

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Derestriktor
« Reply #9 : 01.02.2008, 18:24:38 »
Onak najiskrenije,ja nisam primjetio nikakvu razliku,gotovo ga nikad ne frčem do kraja,ali tko sam ja ...  :rofl7gp:
Mana ne vjerujem da ima(jedino ne znaš da si u 6.(pa katkad noga sama potraži 6.),prednosti nisam uočio(al znam da pegla krivulju razvoja snage bez restrikcije-motor brije da je stalno u 4.),a koštal me nekih 30-tak dollara!  :icon_wink:
Uglavnom ono kaj ima Njeckra na Gixeru,tko sam ja da sumnjam!   :misli:

Dobro veli chala, motor rijetko treba tjerati iznad 6.000, ali osjeti se velika razlika iznad 7.500 o/min. Na 9.000 okretaja razlika je ravno 25 KS!

To je isto kao da netko veli da nema razlike izmedju DL1000 i SV1000 motora, koja je isto cca. 25 KS. To je osjetna razlika.
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline zorro

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 10556
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: leteći konjić :)
  • Motor: Mob: 098/557-494
  • Mjesto boravka: PŽ
Odg: Derestriktor
« Reply #10 : 01.02.2008, 18:30:20 »
,ali tko sam ja ...  :rofl7gp:

,ma ti si naša "dobrica"  :icon_biggrin:
(sem na motori.hr  :thumb_down:  :gy: )
dakle po ovim postovima mogu zaključiti da ga "toplo" preporučate  :thumb_up:
A di ću ja to nabavit kad se odlučim  :misli:  :icon_mrgreen:
:piva:
Biti "Stromer" nije nužno imati stroma ili uopće motor.
Kupnjom stroma i dodjeljivanjem glupog si nicka ne postaješ "Stromer"..pičke ostaju pičke pa sve da kupe i SOMARU :)))

dr.chala

  • Gost
Odg: Derestriktor
« Reply #11 : 01.02.2008, 18:33:02 »
Dobro veli chala, motor rijetko treba tjerati iznad 6.000, ali osjeti se velika razlika iznad 7.500 o/min. Na 9.000 okretaja razlika je ravno 25 KS!

To je isto kao da netko veli da nema razlike izmedju DL1000 i SV1000 motora, koja je isto cca. 25 KS. To je osjetna razlika.

Ne bih se baš složio,ali da izbjegnem svađu predlažem jedan SR 402 m ,pa bu se tih 25 HP valjda pokazalo.  :lol:
Ja ga imam na motoru i trebam nekog ko ga nema,pa da probamo.Tvrdim da ne bum ni metar ispred njega na 402 m!  :icon_eek:  Molim da se suzdržite od prigovora na moju težinu!  :rofl7gp:

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Derestriktor
« Reply #12 : 01.02.2008, 18:33:59 »
,ma ti si naša "dobrica"  :icon_biggrin:
(sem na motori.hr  :thumb_down:  :gy: )
dakle po ovim postovima mogu zaključiti da ga "toplo" preporučate  :thumb_up:
A di ću ja to nabavit kad se odlučim  :misli:  :icon_mrgreen:
:piva:

Ako ces toliko cekati, jednom kad ja zamijenim motor. Na SV-u to ne treba  :icon_mrgreen:
"Ride Crazy , What could happen...????"

dr.chala

  • Gost
Odg: Derestriktor
« Reply #13 : 01.02.2008, 18:35:24 »
,ma ti si naša "dobrica"  :icon_biggrin:
(sem na motori.hr  :thumb_down:  :gy: )
dakle po ovim postovima mogu zaključiti da ga "toplo" preporučate  :thumb_up:
A di ću ja to nabavit kad se odlučim  :misli:  :icon_mrgreen:
:piva:

Ja sam preko e-baya nabavil!  :misli: Sumnjam da bu se ib upuštao u nabavu,nakon loših iskustava s nabavom mog derestriktora(dva koj su mu poslali nisu delala)!  :icon_eek:
Snađi se sine....  :gy: ili nemaj 25 HP više na full gasu!  :lol:

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Derestriktor
« Reply #14 : 01.02.2008, 18:39:38 »
Ne bih se baš složio,ali da izbjegnem svađu predlažem jedan SR 402 m ,pa bu se tih 25 HP valjda pokazalo.  :lol:
Ja ga imam na motoru i trebam nekog ko ga nema,pa da probamo.Tvrdim da ne bum ni metar ispred njega na 402 m!  :icon_eek:  Molim da se suzdržite od prigovora na moju težinu!  :rofl7gp:

Ovo ti nisam napisao, ali nek ti veli Chimpa, njemu sam to odmah rekao. Vozio sam tvoj DL dovoljno dugo, i osjetio veliku, VELIKU razliku u odnosu na moj. Znam da ces pocet njatke da izmisljam, ali bez obzira - odvrnuo sam gas na tvome par puta u 3/4 brzini do kraja i motor dobro povuce, ali nije to ono na sto sam navikao. Moj puno snaznije povuce i hoce izbit ruke s volana. Nakon voznje imao sam feeling da ti je motor nekako "mlak".  :misli: :icon_confused:

BTW, mene vise ne pucaju dokazivanja na cesti. Mogu reci da sam to "nadrastao". Motor ne mijenjam da bih se utrkivao, vec zato jer me cijeli taj posao jako veseli.

Chala, 25 KS dokazano je na stolu. Izmjereno je. To sto ti ne osjetis, to je drugi par rukava.
"Ride Crazy , What could happen...????"

dr.chala

  • Gost
Odg: Derestriktor
« Reply #15 : 01.02.2008, 18:53:31 »
Ovo ti nisam napisao, ali nek ti veli Chimpa, njemu sam to odmah rekao. Vozio sam tvoj DL dovoljno dugo, i osjetio veliku, VELIKU razliku u odnosu na moj. Znam da ces pocet njatke da izmisljam, ali bez obzira - odvrnuo sam gas na tvome par puta u 3/4 brzini do kraja i motor dobro povuce, ali nije to ono na sto sam navikao. Moj puno snaznije povuce i hoce izbit ruke s volana. Nakon voznje imao sam feeling da ti je motor nekako "mlak".  :misli: :icon_confused:

BTW, mene vise ne pucaju dokazivanja na cesti. Mogu reci da sam to "nadrastao". Motor ne mijenjam da bih se utrkivao, vec zato jer me cijeli taj posao jako veseli.

Chala, 25 KS dokazano je na stolu. Izmjereno je. To sto ti ne osjetis, to je drugi par rukava.


Ja nisam izvadio leptire i zato je tolika razlika u feelingu(skinul sam ih ćim sam kupil crnog i dopalo mi se,ali je nakon toga išel Taubiju,a on bi mozak popil da je vidil da sam ih skinul,pa sam ih vrnul natrag)! Skidam ih u potpunosti kad ozdravim,dopalo mi -jebat ga.Staro gunđalo bu me hebalo,ali bum to nekaka prebolil!  :icon_wink:
Za istiniti rezultat treba probati paralelku.  :thumb_up: Koliko znam ni ti ni ja nemamo PC3 pa da bi u tome bila razlika u snazi.Ne znam možda si još kaj drugo zmanjal,ali trebali bi biti tu negdje.  :misli:
Gore nisam nigdje napisao da bi se ja utrkivao,niti sam se ikada u životu utrkivao s nekim.A sad nakon ovog loma mi to još manje pada na pamet.I isto tako nigdje nisam prozvao tebe nego bilo koga tko nema derestriktor,jer sam baš znatiželjan!
I napisao sam da stol govori isto to što govoriš ti, i ja tome vjerujem,samo ja osobno nisam to osjetio.Pa svi Suzuki trkači imaju derestriktor u nekom obliku na Gixerima,ali oni ih fakat i frču u crveno i većinu vremena se voze gore.E sad da li je to radi mog načina vožnje,neznanja ili nećeg trećeg ... ne znam!

agolac

  • Gost
Odg: Derestriktor
« Reply #16 : 10.08.2015, 22:47:15 »
Dakle de-restrictor. DL1000 restrikcija se sastoji od dva dijela. Prvi su sekundarni leptiri koji guse agregat od zraka a drugi je elektronski. Na EU modelima su ogranicene sve brzine osim 4-te. Ogranicenje skida oko 10ak KS dok je najveca razlika u 5 i 6 brzini gdje skida i do 30KS. Osnovni razlog na nizim brzinama je pokusaj sprecavanja dizanja na zadnji, prevelikog divljanja off road i sl. U vecim brzinama razlog je ogranicavanje krajnje brzine jer motor postaje nestabilan na vjetru. Skidanje sekundarnih leptira bez elektronske de-restrikcije nije pametna ideja jer to zbrcka smjesu i moze ostetiti agregat. Elektronika gura u jednom smjeru snizavajuci dotok goriva i misli da pritom zatvara sekundarne leptire i dotok zraka, a ako njih nema, zrak slobodno struji. Najbolje rjesenje je izvaditi leptire i prikopcati de-restrictor elektroniku. Ona vara procesor da je motor uvijek u 4 brzini (osim dok je u neutral). Shema je vrlo jednostavna


agolac

  • Gost
Odg: Derestriktor
« Reply #17 : 10.08.2015, 22:54:40 »
Ovako to izgleda graficki.
Ukratko, skida pun kuja*. Sta ce mi motor od 98ks kad ih pola oteli. Dada, sigurnost... Danas to rade s traction controlom...koji opet mozemo iskljuciti...


Offline RoadRunner

  • Turist
  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1097
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: Litra crnog...
  • Mjesto boravka: Sisak/München
Odg: Derestriktor
« Reply #18 : 10.08.2015, 23:02:15 »
I osjeti se pun k...
Tek kad se dugo s tom igračkom vozis, pa skines, vidis kak je motor uškopljen bez tog... :thumb_up:

agolac

  • Gost
Odg: Derestriktor
« Reply #19 : 10.08.2015, 23:02:25 »
I potrebni konektori.


I konacni kabel