Autor Tema: DL 1000 - lambda sonda  (Posjeta: 4729 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline BrumTopic starter

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4297
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
DL 1000 - lambda sonda
« : 08.09.2010, 12:36:06 »
Dakkle, DL 1000 K5, prvi vlasnik. U garantnom roku mu je zamijenjena lamba sonda, a simptomi su bili paljenje crvene lampice na instrument tabli i simbola FI u 6 brzini, pri 140 km/h nakon vožnje autoputem.

U međuvremenu je prošlo nekoliko godina, motor ima 37 tkm, servisiran kod mene nekoliko puta nakon 20tkm.

Prije nekoliko dana vlasnik me zove jer mu se na autoputu u 6 brzini pri vožnji cca 140 km/h (nakon 20-ak minuta vožnje) upalila crvena lampica i simbol FI. Savjetujem mu da ugasi motor, izvadi ključ, malo pričeka i krene dalje.

Međutim, nakon 10-ak minuta vožnje ponovno se upalila, a s obzirom da je bilo oko 22.30 sati, vlasnik se odlučuje vratiti u Zagreb.

Lampica se nakon gašenja motora i vožnje starom karlovačkom 80-90 km/h više nije palila. 

Drugi dan dolazi kod mene, naravno lampica se nije palila. U zadnja dva dana ja probam motor po magistralnim cestama i pola sata konstantno po autoputu, lampica se ne pali.

Danas sam priključio motor na SDS i naravno, očitava grešku:
-  O2 senzor
- 6.brzini
- cca 5000 o/min
- zagrijan motor

... dakle ponovno se oglasila lambda sonda. Grešku sam poništio, motor radi mirno, svi parametri, pa i rad lamda sonde je sasvim OK.

Zanima me kakva su iskustva s ovakvim slučajevima, jer je lambda sonda navodno koštala 6.000 kn!!!

Poslao sam upit da vidim koliko stoji u SLO.

Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline ib

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: DL 1000 - lambda sonda
« Reply #1 : 08.09.2010, 12:40:16 »
Moze se i bez nje. Pitaj vlasnika hoce li igrati. Kosta ga samo tvoj rad a to nece biti niti priblizno cijeni od 6000 kuna.

Ja znam cijeli  postupak kako se to radi, i imam sav potreban alat/uredjaje :icon_mrgreen: :thumb_up:

Imam i dvije Lambda sonde za prodat, samo ih je problem skinut s cijevi jer su zapecene.

Svasta nesto imam  :icon_mrhappy: :thumb_up:
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline fatboy

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4680
  • Spol: Muški
  • Sve je lako kad se hoće...
  • Preporuke: 0
  • Motor: Honda Transalp 650 '00
Odg: DL 1000 - lambda sonda
« Reply #2 : 08.09.2010, 13:27:14 »
Mala sitnica onako usput. Ona greška kad si ju ti poništio SDSom, je vrlo lako zapamćena greška od onog puta kad je njemu se upalila na auto putu, s obzirom da se tebi lampica nije palila i da ti sada sve radi OK.
Smeće u gorivu, cilindru, ventilu, zalijepilo se na sondu, vlaga i/ili korozija u konektoru sonde, na vrlo kratko smanjen dotok zraka, ... Moja iskustva sa 4 kotača, ako su uopće mprimjenljiva. Očistiti dizne goriva ili uliti dobar aditiv u rezervoar, pa onda vidjeti rezultate. Sonda od tih milion kuna neka bude zadnja opcija...
Baš me zanima ishod  :icon_paper:

Offline BrumTopic starter

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4297
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: DL 1000 - lambda sonda
« Reply #3 : 08.09.2010, 15:01:53 »
Danas sam priključio motor na SDS i naravno, očitava grešku:
-  O2 senzor
- 6.brzini
- cca 5000 o/min
- zagrijan motor


Upravo tako, moje očitanje pogreške odnosilo se na situaciju kada je do greške došlo, znači u petak navečer, na autoputu, u 6.brzini, pri cca 5000 o/min, odnosno više od 140 km/h  :icon_wink:

Tijekom kontrole parametara putem SDS-a lambda sonda ima normalna očitavanja i rad, znači nešto je prouzročilo smetnju u petak navečer, i to je za sada bilo to.

Ne mogu više isprovocirati tu situaciju i zasad je sve u redu. Pregledao sam i očistio konektore, sve je uredno.

Inače cijena lambda sonde je 265,85 eura, cca 1940 kn, što je ipak tri puta manje od spomenutih 6.000 kn  :misli:

 
Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline bajki

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4073
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: DL 650 K8, crni
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: DL 1000 - lambda sonda
« Reply #4 : 09.09.2010, 08:00:17 »
A motor je inače dobro podešen i normalno radi? :misli:

Offline CH4

  • Za prijatelje Garmin
  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 173
  • Spol: Muški
  • neznan vozit al' vozin za sebe
  • Preporuke: 0
    • MEC
  • Motor: Yamaha TDM 900
  • Mjesto boravka: Salona
Odg: DL 1000 - lambda sonda
« Reply #5 : 09.09.2010, 08:14:23 »
moze jedno pitanjce. jeli orginalni ispuh na motoru? :misli:

Offline jz

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1812
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Imao 2xdl 650 K8 i K0, zajedno oko 50000km; BMW R1200 GS LC , 2013; 1500km..
  • Mjesto boravka: Rijeka_Kostrena
Odg: DL 1000 - lambda sonda
« Reply #6 : 09.09.2010, 14:25:48 »
Iskustvo sa 4 kotaca ali voznja na plin.Isto tako se palila sonda ,otisao kod tipa on podebljo smijesu i ne pali se vise. Tako da je mozda stvarno bio neki los benzi ili nije bio dobro postelan...
True freedom requires sacrifice and pain.Most of the people think that they want  freedom, the truth is that they crave for discipline of the social order, rigid laws, materialism. The only freedom that man wants is the freedom to be comfortable

Offline BrumTopic starter

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4297
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: DL 1000 - lambda sonda
« Reply #7 : 26.09.2010, 16:59:34 »
Serijski topovi. Greška obrisana, više se ne pojavljuje. Idemo dalje.
Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline Danijel 23

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3380
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Vaspa PX 200 Arcobaleno, 1984, plava
  • Motor: DL 650A L3, Sivi
  • Mjesto boravka: ZAGREB
Odg: DL 1000 - lambda sonda
« Reply #8 : 17.10.2015, 11:01:34 »
Moze se i bez nje. Pitaj vlasnika hoce li igrati. Kosta ga samo tvoj rad a to nece biti niti priblizno cijeni od 6000 kuna.

Ja znam cijeli  postupak kako se to radi, i imam sav potreban alat/uredjaje :icon_mrgreen: :thumb_up:

Imam i dvije Lambda sonde za prodat, samo ih je problem skinut s cijevi jer su zapecene.

Svasta nesto imam  :icon_mrhappy: :thumb_up:
Alo IBi, sto si time htio reci? Dali moze i mali bez sonde i koja je poanta? Zanima me iz sportskih razloga, a ne ekoloskoh!

Offline Muha

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 690
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL650 L2, 13500 trenutno
  • Motor: DL650 ABS LO, 47000, bijeli (ex)
  • Motor: DL650 K5, 44000, plavi (ex)
  • Mjesto boravka: Jastrebarsko
Odg: DL 1000 - lambda sonda
« Reply #9 : 19.10.2015, 08:58:46 »
ubaciš lambda bypass i motor više ne šalta između bogate i osiromašene smjese kroz sve okretaje već cijelo vrijeme dere po istom omjeru gorivo/zrak. Na ne serijskim auspusima to rade jer lambda ne očitava dobro zbog prevelikog protoga izlaza a i nemaš više katalizator pa lamba nema smisla. Ona je tu upravo zato da plinove drži u granicama u kojima katalizator može pročistiti.
Nek me netko ispravi ako griješim jer sam o tome čitao prije 4-5 godina pa sam možda nešto pomiješao.

Offline Danijel 23

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3380
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Vaspa PX 200 Arcobaleno, 1984, plava
  • Motor: DL 650A L3, Sivi
  • Mjesto boravka: ZAGREB
Odg: DL 1000 - lambda sonda
« Reply #10 : 19.10.2015, 09:34:26 »
To znači ako imaš protočni auspuh, a u njemu je propuh...uzalud trud svirači-lambda! A što ti to dojde....lambda bypass.....izraditi (istokariti) slijepu rupu za sondu il je to neki električni bypass?

Offline Muha

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 690
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL650 L2, 13500 trenutno
  • Motor: DL650 ABS LO, 47000, bijeli (ex)
  • Motor: DL650 K5, 44000, plavi (ex)
  • Mjesto boravka: Jastrebarsko
Odg: DL 1000 - lambda sonda
« Reply #11 : 19.10.2015, 10:50:33 »
električni i mehanički. Ako na auspuhu imaš mjesto za lambdu moraš je logično zatvoriti. Staviti šeraf ali mislim da je finiji navoj. Električni do je taj da ecu dobiva od lambde napon koji se kreće čini mi se od 04-06V pa se stavi otpornik(330 Ohm čini mi se) na žicu koja daje signal ECU. I ovo što govorim sam ja proučavao za kawasaki, al ne vidim kaj je drugačije na stromu.

Offline Danijel 23

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3380
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Vaspa PX 200 Arcobaleno, 1984, plava
  • Motor: DL 650A L3, Sivi
  • Mjesto boravka: ZAGREB
Odg: DL 1000 - lambda sonda
« Reply #12 : 19.10.2015, 11:27:11 »
električni i mehanički. Ako na auspuhu imaš mjesto za lambdu moraš je logično zatvoriti. Staviti šeraf ali mislim da je finiji navoj. Električni do je taj da ecu dobiva od lambde napon koji se kreće čini mi se od 04-06V pa se stavi otpornik(330 Ohm čini mi se) na žicu koja daje signal ECU. I ovo što govorim sam ja proučavao za kawasaki, al ne vidim kaj je drugačije na stromu.
Pa zašto bi onda vadio sondu....neka bude u spuh i neka glumi kvalitetan rad eko motora.....a ispod zica na konektoru kabela od sonde BRIKA sa otpornikom! Kaj ne?

Offline Muha

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 690
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL650 L2, 13500 trenutno
  • Motor: DL650 ABS LO, 47000, bijeli (ex)
  • Motor: DL650 K5, 44000, plavi (ex)
  • Mjesto boravka: Jastrebarsko
Odg: DL 1000 - lambda sonda
« Reply #13 : 19.10.2015, 11:30:28 »
Zato što neki auspusi ne dolaze sa rupom za lambdu il zato kaj se nekom ne sviđa da i dalje strši iz auspuha :D. Ja bi je ostavio, odspojio i spojio briku

Online Fantom

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3118
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 1000 K8 garavi
  • Mjesto boravka: Sarajevo BiH / Randers Denmark
Odg: DL 1000 - lambda sonda
« Reply #14 : 19.10.2015, 11:35:12 »
Meni se na novom motoru nakom mjesec dana desio isti slucaj kao na ovom motoru sto je Brum opisao paljenje FI lampice.. Majstor je podebljao smjesu i od tada evo 5 godina no problemo.

Offline Danijel 23

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3380
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Vaspa PX 200 Arcobaleno, 1984, plava
  • Motor: DL 650A L3, Sivi
  • Mjesto boravka: ZAGREB
Odg: DL 1000 - lambda sonda
« Reply #15 : 19.10.2015, 11:37:30 »
Zato što neki auspusi ne dolaze sa rupom za lambdu il zato kaj se nekom ne sviđa da i dalje strši iz auspuha :D. Ja bi je ostavio, odspojio i spojio briku
Pa otome ti pričam.....na koje tri žice ide i koji otpornik?

Offline Danijel 23

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3380
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Vaspa PX 200 Arcobaleno, 1984, plava
  • Motor: DL 650A L3, Sivi
  • Mjesto boravka: ZAGREB
Odg: DL 1000 - lambda sonda
« Reply #16 : 19.10.2015, 11:40:18 »
Meni se na novom motoru nakom mjesec dana desio isti slucaj kao na ovom motoru sto je Brum opisao paljenje FI lampice.. Majstor je podebljao smjesu i od tada evo 5 godina no problemo.
A koje si nadogradnje imao da ti se upalila FI lampica?

Online Fantom

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3118
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 1000 K8 garavi
  • Mjesto boravka: Sarajevo BiH / Randers Denmark
Odg: DL 1000 - lambda sonda
« Reply #17 : 19.10.2015, 11:44:30 »
Nikakve nadogradnje fabricki motor koji se jos razradjivao

Offline Muha

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 690
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL650 L2, 13500 trenutno
  • Motor: DL650 ABS LO, 47000, bijeli (ex)
  • Motor: DL650 K5, 44000, plavi (ex)
  • Mjesto boravka: Jastrebarsko
Odg: DL 1000 - lambda sonda
« Reply #18 : 19.10.2015, 11:54:34 »
Pa otome ti pričam.....na koje tri žice ide i koji otpornik?


Ja sam gledao prije za Kawasaki, tamo ide 330 Ohm.
evo gotovog proizvoda
http://www.ebay.com/itm/Oxygen-Sensor-O2-Eliminator-GSX-R600-750-GSXR-DL650-SV1000-HAYABUSA-M90-C90-/300848249616

Al baš ne vidim kaj bi dobio da ti makneš O2 kad nemaš ni power comander ni drugi auspuh.

Offline Danijel 23

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3380
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Vaspa PX 200 Arcobaleno, 1984, plava
  • Motor: DL 650A L3, Sivi
  • Mjesto boravka: ZAGREB
Odg: DL 1000 - lambda sonda
« Reply #19 : 19.10.2015, 12:03:20 »
Jel to tako skupo radi konetora il ima neku logiku u njemu.....pa ti otoprnici su po par kuna u čipoteci.