Autor Tema: DL1000/KLV - gašenje motora nakon duže vožnje autocestom  (Posjeta: 30635 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19648
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Ja sam smanjio okretaje po povratku u Osijek, i sada je na 1300 i vise se ne gasi... Ako majstor nije u pravu, kako onda objasniti da se motor nakon podizanja okretaja više nije gasio??? Zašto misliš da nije problem u gorivu, jer postoji mogućnost da je zbog špice sezone gorivo bilo loše, ili je bilo na dnu rezervoara pa je povuklo prljavštinu. Stijepo mi je rekao da oni u Dubrovniku nemaju izbora i da mogu tenkirati samo na Ini, a ja i zbog drugih iskustava nemam bas povjerenja u njihovo gorivo, uostalom o tome je bilo i puno afera. Nikoga ovim putem ne branim (majstor)nego hoću još jednom ponoviti da je sa motorom sada sve u redu.


Ljudi voze DL-ove preko Pakistana, Indije, Himelaja, Mongolije, toce iz prljavih kanistera i dolaze na cilj. Ako mogu oni, nevjerojatno je da ljudi koji toce u srcu civilizacije (Dubrovnik!!!!) imaju losije gorivo nego Mongolci. Imas filter u pumpi za benzin, i to dva (high pressure i low pressure). Prljavstina moze eventualno zacepiti filtere, ali to je drugi par rukava.

Ler gas kontroliraju leptiri i njihova otvorenost. ECU "cita" otvorenost leptira i dozira gorivo kako bi napravio optimalnu smjesu (uz ocitanje vrijednosti zracnog pritiska i trenutacne temperature zraka). Zato imas toliko senzora na svom motoru. Ako TPS senzor krepa, salje krive podatke ECU-u, ovaj brljavi i motor pocinje cudno raditi.

Slijedeca stvar je nesinkroniziranost motora, ali to je stara boljka i prakticno nema servisa koji to zna ili zeli napraviti kako treba.

"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19648
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Jesi li ga odveo na servis?
Tvoj motor, ako se ne varam, kad si ga uzeo, imao je blizu 24000km, sto znaci da je mu je vrijeme za malo veci servis.
Svijecice, ulje, filteri, provjera ventila, TBS, mozda jos stogod.

p.s.
I dalje tvrdim da si kupio najbolje ocuvani KLV u Hrvata.  :icon_wink:


Tako je. Motor je zreo za lijepi veliki servis nakon kojeg ce ti raditi kao Daneku. Pogledaj: http://v-strom.hr/index.php?topic=3067.0
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4297
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Danas je bio kod mene vlasnik DL 1000 K5 s cca 29.000 km, koji mi je rekao da mu se rijetko, ali ipak događaju takve stvari. Dakle, kada vozi 180 km/h autoputem i želi  stati na naplatnim kućicama, motor se ugasi i ne može ga upaliti 20-ak minuta!!

Nakon 20 minuta sve radi kao vurica.

Bennyev motor (cca 33.000 km)je navodno počeo dobivati te simptome nakon podešavanja ventila u Eurorentu Rijeka (na 24.000 km). Ja sam mu napravio sinhronizaciju, motori je jako lijepo radio i osjetno bolje išao, ali se na pumpi u Ravnoj gori opet ugasio sam od sebe.

U Manualu se ne specificira rok zamjene filtera goriva, a vjerujem da bi se i tamo svašta pronašlo.
Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline zorro

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 10556
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: leteći konjić :)
  • Motor: Mob: 098/557-494
  • Mjesto boravka: PŽ
E sad,,što znači pojam "najbolje očuvan" KLV ,,o tom bi se dalo diskutirati  :icon_wink:
Ja sam uvjeren da je moj KLV bolje očuvan/održavan itd... no taj  :icon_cool:  :icon_mrgreen:
 Osječki Prijatelju !!!
To što se nama dešava,ne dešava se tako često ,i siguran sam da se ne dešava u gradskoj vožnji,na cesti gdje ima dosta zavoja,uzbrdica nizbrdica itd. ,dakle kad pri vožnji puno šaltaš brzine,ubrzanja,kočenja itd.(samim tim mnogo otpuštanja i dodavanja gasa)
Uvjeran sam i garantiram da se to dešava samo u konstantnoj ravnomjernoj vožnji koju sam opisao.
Ni meni se nije to dešavalo do nekih 23.000-24.000 ,i tek je onda počelo Isto tak sam 1. put bio uvjeren da je loše gorivo,pa čak i 2. put,,ali 3. put sam tu opciju eliminirao  :icon_mrgreen:
Zbog toga,i u razgovoru sa Brumom,i jutros poslan PP IB-u ,,pokušavamo naći poveznice svih tih zagonetnih gašenja  :misli:
Nama kojima se to dešava ,ne znači da su nam motori lošiji,neočuvaniji itd
Ja se nadam da će mi MMS to rješiti  :thumb_up: ,a i bez toga sam spreman stati na bilo kakvu usporedbu s bilo kojim KLV-om u hrvata   :icon_cool:
Znaš kak se veli,,neke se stvari dešavaju čak i najboljima  :icon_wink:
:piva:


Biti "Stromer" nije nužno imati stroma ili uopće motor.
Kupnjom stroma i dodjeljivanjem glupog si nicka ne postaješ "Stromer"..pičke ostaju pičke pa sve da kupe i SOMARU :)))

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19648
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Nije gorivo. Motori se koriste, kilometri cine svoje, treba ih odrzavati. Srecom o Stromovima puno znamo i ne vidim razloga za bojazan. Siguran sam da se taj problem moze uspjesno rijesiti.

Prosle godine kroz Poljsku i Njemacku - 1000 km autoceste, sve oko 170 km/h s izletima prema 200 km/h i nikakvih problema. Motor je 2004, puno kilometara i sve radi ko puska.
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline IK

  • Zelen
  • **
  • Postova: 56
  • Preporuke: 0
Mislim da je iskljucivo stvar elektronike-sto se tice majstora mozda nije doktor za ovaj motor ali toliko pedantnog covjeka u tim vodama sreo nisam a to je i razlog sto ga vodismo tamo iako bi se sad odlucio za bruma-a odnos vlasnik -motor  miskim da je tesko tako nesto naci tako da mi je bratov KLV  stvarno imao pre-veliku paznju

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19648
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
odnos vlasnik -motor  miskim da je tesko tako nesto naci tako da mi je bratov KLV  stvarno imao pre-veliku paznju

To ti vjerujem  :thumb_up: :thumb_up: :thumb_up:
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline Voyager

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 592
  • Spol: Muški
  • a šta reć. fuck it.
  • Preporuke: 0
  • Motor: Dl 1000 K4
  • Motor: Yamaha xjr 1300 , Kawasaki er6f
  • Motor: skuter 50cc 2t (zakon)
  • Mjesto boravka: pula-centar (katastrofa)


Nepravilna učestalost tih problema je ono što stvara najviše problema kod točnog dijagnosticiranja kvara.

Nažalost, za sada nemam riješenje tih problema, jer je te situacije u radionici teško moguće isprovocirati.

Ako netko ima još sličnih simptoma, molio bih da se javi u ovoj temi kako bi zajedničkom raspravom pokušali otkriti ishodište problema i učiniti vlasnike zadovoljnim.

Ponavljam još jednom, ne radi se o nekakvom kard

Evo da i ja navedem svoj primjer. Desilo mi se ista stvar tri puta ali jedanput me užasno iznerviralo pa ću opisati taj primjer.
    Krenem sa susjedom za gorski kotar,on na zeki ja naravno...Pređemo ipsilon onako penzionerski ali da naglasim jednolična vožnja peta brzina,recimo isti položaj šake na ručici gasa,koje preticanje pa opet bez nekih oscilacija okretaja motora. Pređemo preko učke pa do rijeke na kavu. Kad smo prošli suzuki eurorent na prvom semaforu se ugasi strom. Nije bilo vruće temperatura na indikatoru dvije crtice. Upalim ga,dodam malo gasa i čim pustim gas okretaji počnu padati i ugasi se opet. I ko za inat morali smo stajat na većini semafora. Čim bi stao nakon 3-5 sekundi okretaji bi počeli padati od nekih 1200rpm i na cirka 800rpm se ugasi,nikako nije htio držati okretaje u leru. I tako svaki semafor dva tri puta pali motor i pimplam po gasu da se ne ugasi. U vožnji normalno radi , brzina,snaga,ubzanje sve ok. Uz grobnik i već u grskom kotaru nekoliko puta u vožnji stisnem kvačilo pustim gas i gledam okretaje,spuste se na 1200rpm i nakon par sekundi počnu padati i oće se ugasiti. To me sve ispilalo ali i zabrinulo.
    Dođemo u fužine i opet probam pustit ga u leru al ubrzo se ugasi. Pustili smo motore išli nešto pojesti,popiti kavu. Nakon sat-dva upalim motor a ono sve normalno,dodajem gas i puštam ga u leru sve ok - ne gasi se PA TI NE POLUDI.  Po povratku smo svratili do grobnika - sve ok , opet stali na kavu u rijeci - sve ok , pa i do pule i naredne dane sve ok.
  Znači tri puta isti simptomi ista stvar,nakon 100-njak km iskulirane jednolične vožnje neće držati minimum,ali taj put me stvarno ispilalo slušati ga kako krklja na skoro 800rpm pa se ugasi. Druga dva puta nije bilo tako strašno,nakon što se mašina ohladi nakon sat-dva problem nestane.
    To se sve dogodilo prošle godine ljeti i od onda ništa slično tj.taj problem se nije ponavljao.A ove godine sam primjetio da nakon otpuštanja gasa okretaji motora nakon nekog vremena se smanje sasvim malo-mrvicu,ništa strašno ali ja to primjetim a možda je to i normalno. Malo nemirnije radi dok je hladan na minimumu ko da se cilindri svađaju međusobno al kad se potpuno ugrije cijela mašina radi ko beba. Sigurno treba sve to poštelati pogotovo idle i napraviti sinhronizaciju cilindara tj. TBS  .......  Možda i ja potegnem do Bruma ako nije problem...   E da što se tiče goriva,možda je to samo u mojoj glavi ali sam primjetio da kad stavim na INI 95-icu nekoliko puta za redom više osjetim nenirniji rad motora na minimumu neko kad stavljam 100-tku sa OMV-a...???...

     Možda ovo šta pomogne,nikad se nezna.

Offline zorro

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 10556
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: leteći konjić :)
  • Motor: Mob: 098/557-494
  • Mjesto boravka: PŽ

  Znači tri puta isti simptomi ista stvar,nakon 100-njak km iskulirane jednolične vožnje neće držati minimum,ali taj put me stvarno ispilalo slušati ga kako krklja na skoro 800rpm pa se ugasi. Druga dva puta nije bilo tako strašno,nakon što se mašina ohladi nakon sat-dva problem nestane.

Evo ovo je  potpuno identičan slučaj kao kod mene!!!
Dakle ne dešava se samo na autoputu pri velikim 150-160 jednoličnim brzinama ,nego i pri manjim jednoličnim brzinama (70-80)
onako penzionerski ali da naglasim jednolična vožnja peta brzina,recimo isti položaj šake na ručici gasa,koje preticanje pa opet bez nekih oscilacija okretaja motora.
I od sveg me najviše zanima upravo to :
Zašto se to nikad ne dešava kad se motor vozi onak,,hajmo reči "sportski" malo oštije  :misli:
Pa vi vozite onda ko babe i štedite gorivo  :baeh:  :icon_mrgreen:
Biti "Stromer" nije nužno imati stroma ili uopće motor.
Kupnjom stroma i dodjeljivanjem glupog si nicka ne postaješ "Stromer"..pičke ostaju pičke pa sve da kupe i SOMARU :)))

Offline fatboy

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4675
  • Spol: Muški
  • Sve je lako kad se hoće...
  • Preporuke: 0
  • Motor: Honda Transalp 650 '00
 :misli: i dalje mislim da bi senzori koje sam ja spomenuo, skupa sa TPSom nakojeg sam zaboravio, bili uzrok tim podj.... motora. Ne vidim nijednu drugu mogućnost. Ib je spomenuo sinkronizaciju, sto bi moglo, ali nema logike da nekad je nekad nije. S te strane bi prije išao na ono njegovo sa održavanjem sajli i ostale mehanike. Pustiš gas, on ode mehanički dole, padnu i okretaji, ali možda neki vrag ostane zaglavljen ...

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19648
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
:misli: i dalje mislim da bi senzori koje sam ja spomenuo, skupa sa TPSom nakojeg sam zaboravio, bili uzrok tim podj.... motora. Ne vidim nijednu drugu mogućnost. Ib je spomenuo sinkronizaciju, sto bi moglo, ali nema logike da nekad je nekad nije. S te strane bi prije išao na ono njegovo sa održavanjem sajli i ostale mehanike. Pustiš gas, on ode mehanički dole, padnu i okretaji, ali možda neki vrag ostane zaglavljen ...

Upravo zato jer je to jedan ili bolje reci jedini misteriozni problem uocen na Stromu za koji nema konkretnog odgovora, predlazem da uzmemo jednog koji to radi na analizu kod Bruma. Od toga svi mozete profitirati.  :thumb_up:
« Zadnja izmjena: 26.04.2009, 22:11:28 ib »
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline fatboy

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4675
  • Spol: Muški
  • Sve je lako kad se hoće...
  • Preporuke: 0
  • Motor: Honda Transalp 650 '00
sasvim vjerojatno si u pravu. jedino je problem što trebate Stroma, a i ti i Brum baš niste u istom kvartu. Ili će te to raditi on-line? Bilo bi to zgodno pratiti live na forumu :icon_biggrin:

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19648
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
sasvim vjerojatno si u pravu. jedino je problem što trebate Stroma, a i ti i Brum baš niste u istom kvartu. Ili će te to raditi on-line? Bilo bi to zgodno pratiti live na forumu :icon_biggrin:

Nisi pratio  :icon_mrgreen: Sve dogovorimo unaprijed, ja rezerviram vikend i dodjem do Bruma kad i motor i odvalimo dva dana zivota u garazi :thumb_up:
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline che

  • Billiard Master
  • Moderator
  • Avanturist
  • *****
  • Postova: 583
  • Spol: Muški
  • trt mrt
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL1000 K6
Prijavljujem "misteriozni problem" i kod mene ljetos u TR nakon jednolične vožnje autoputem. Od krkljanja na niskim me duša zaboljelja. Još stotinjak km je zezao i nakon KRATKE pauze za tankanje se nije ponovilo, tako da sam sklon problem pripisati "nečemu" što povremeno ubacimo u rezervoar.
 :misli:

Offline Croazy

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 298
  • Spol: Muški
  • Sail la vie
  • Preporuke: 0
I ja sam svojevremeno imao isti problem. Cura i ja na svom prvom djiru i nakon umjerene vožnje magistralom do Šibenika problem. Stali smo kraj Solarisa a motor umro. Instant sam protrnuo - kupio motor i idem impresionirat curu putnim osobinama kad tamo ćorak. Zovem strom help desk u Dubrovniku i Stijepo mi objašnjava tajnu preniskog ler gasa. Lagani kružić kacavitom (čitaj kako hoćeš :icon_biggrin:) i okretaji su opet na 1200 a motor prede. Nakon toga više nisam imao problema.
Sail la vie!!!

Offline Sarinjo

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 810
  • Spol: Muški
  • tko vozi zlo nemisli
  • Preporuke: 0
 :misli: ma sve si mislim i mislim...kontam i kontam...pa malo razmisljam i razmisljam...a onda opet mislim i mislim pa..... :misli:
...ako se problem javlja pri konstantnoj brzini...bla bla bla...mozda...ajde kad se sljedeci put to nekom desi nek samo otvori cep od rezervara i nek ga odmah zatvori i proba upalit motor pa da vidimo dali ce i dalje kiksat... :misli:
« Zadnja izmjena: 10.09.2008, 21:42:18 ib »
tko vozi zlo nemisli...

Offline zorro

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 10556
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: leteći konjić :)
  • Motor: Mob: 098/557-494
  • Mjesto boravka: PŽ
:misli: ma sve si mislim i mislim...kontam i kontam...pa malo razmisljam i razmisljam...a onda opet mislim i mislim pa..... :misli:
...ako se problem javlja pri konstantnoj brzini...bla bla bla...mozda...ajde kad se sljedeci put to nekom desi nek samo otvori cep od rezervara i nek ga odmah zatvori i proba upalit motor pa da vidimo dali ce i dalje kiksat... :misli:
Jesam druže,,svaki put kad se to desilo,,1. sam to napravio  :thumb_up:
čak znam i puhat u rezervoar  :icon_mrgreen:
Al nije to što misliš,(da se stvorio vakum ili što)nije ziher  :thumb_down:
Biti "Stromer" nije nužno imati stroma ili uopće motor.
Kupnjom stroma i dodjeljivanjem glupog si nicka ne postaješ "Stromer"..pičke ostaju pičke pa sve da kupe i SOMARU :)))

hrvac

  • Gost
Sve su to stariji motori s ne prevelikom kilometražom,što će reći da su dosta stajali.Isto tako i gorivo je stajalo po dovodima i filterima.Ja bi počistio filtere i eventualno ugradio još jedan preventivni.Gorivo kondenzira i vodu(kod nas),pa membrane trunu od te vode.Na autu filtere goriva mjenjamo svakih 20 000 km,zašto ne i na motoru.Ima motora kojima je pumpa goriva mana,pa česšće istrune(od kondenzata našeg vrlog benzina) membrana na pumpi.Da nije to slučaj i ovdje?
Kao drugo upravo mi i to zapinjanje leptira pada na napamet,ali mi se ćini kao manje vjerojatna solucija.U svakom bi slučaju prekontrolirao njihovu pokretljivost i malo sve to skupa podmazao!

Offline zt

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 280
  • Spol: Muški
  • (°) (°)
  • Preporuke: 0
Sve su to stariji motori s ne prevelikom kilometražom,što će reći da su dosta stajali.Isto tako i gorivo je stajalo po dovodima i filterima.Ja bi počistio filtere i eventualno ugradio još jedan preventivni.Gorivo kondenzira i vodu(kod nas),pa membrane trunu od te vode.Na autu filtere goriva mjenjamo svakih 20 000 km,zašto ne i na motoru.Ima motora kojima je pumpa goriva mana,pa česšće istrune(od kondenzata našeg vrlog benzina) membrana na pumpi.Da nije to slučaj i ovdje?
Kao drugo upravo mi i to zapinjanje leptira pada na napamet,ali mi se ćini kao manje vjerojatna solucija.U svakom bi slučaju prekontrolirao njihovu pokretljivost i malo sve to skupa podmazao!

Radi statistike bi bilo zgodno znati da li svi koji imaju opisane probleme imaju i sekundarne leptire?
Moj motor je star. Kako zivim na dalekom sjeveru sezona voznje mi je kratka i motor prilicno stoji, svejedno nemam takvih problema. Od posla do doma imam cca 400km, 98% autocesta. Tjedno to prolazim 2 puta, znaci 800km autocesta, vecinom konstantna voznja. Nikad problemi.

Probleme koje si opisao bi se javljali i kod "normalnog" rada motora, ne samo nakon duze jednolicne voznje.

Sekundarne leptire sam izvadio, davno.  :icon_smile:
...The rest is silence.

Offline zorro

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 10556
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: leteći konjić :)
  • Motor: Mob: 098/557-494
  • Mjesto boravka: PŽ


Probleme koje si opisao bi se javljali i kod "normalnog" rada motora, ne samo nakon duze jednolicne voznje.

Sekundarne leptire sam izvadio, davno.  :icon_smile:
:thumb_up: upravo tak
,,sekundarni leptiri kod večine nas s ovim problemima su izvađeni  :icon_wink:
Biti "Stromer" nije nužno imati stroma ili uopće motor.
Kupnjom stroma i dodjeljivanjem glupog si nicka ne postaješ "Stromer"..pičke ostaju pičke pa sve da kupe i SOMARU :)))