Autor Tema: DL1000/KLV - gašenje motora nakon duže vožnje autocestom  (Posjeta: 30697 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Black Betty

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 449
  • Spol: Muški
  • Prepostavka je majka zajeba
  • Preporuke: 0
  • Motor: Bili Strom
  • Mjesto boravka: Pula
Budući da sam novi na ovom forumu i razmišljam o kupovini Stroma 650, čitam teme o vašim iskustvima,budući da sam vozio do sad choppere znalo se to dešavat na chopperima novijeg godišta,meni se to desilo par puta na prethodnom motoru(Suzuki M 800).

Ima razlike ako je na motoru sportski filter(uložak),drukčiji auspuh(neki otvoreni).
Naime to se meni desilo nakon poduže vožnje,onda je krenula analiza problema.
Usporedio sam orginal filter zraka sa Kn  filterom,razlika u brtvenoj gumi koja sjeda na mjesto u kutiji za filter je bila milimetar.A znamo da se plastika pri toplini širi ,ja sam to odradio tako da sam malo podigao okretaje i probušio prednje komore na orginal auspuhu(4 rupe M8),motor je lakše "disao" i prije gašenja ga pustio da radi na minimumu minitu -dvije,nakon toga nikad se nije gasio.

Činjenica je da nakon 100 -200 km mašina vrlo vruća,al prije stajanja usporit i vozit laganijim tempom da se motor nekako smiri,ja bi tako radio i nije bilo više problema.

Ovo je bilo u mojem slućaju,o Stromu neznam puno,al naućit ćemo.
Prepostavka je majka zajeba