Autor Tema: DL1000/KLV - gašenje motora nakon duže vožnje autocestom  (Posjeta: 30634 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Online jeeves

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1768
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Sve su to stariji motori s ne prevelikom kilometražom,što će reći da su dosta stajali.Isto tako i gorivo je stajalo po dovodima i filterima.Ja bi počistio filtere i eventualno ugradio još jedan preventivni.Gorivo kondenzira i vodu(kod nas),pa membrane trunu od te vode.Na autu filtere goriva mjenjamo svakih 20 000 km,zašto ne i na motoru.Ima motora kojima je pumpa goriva mana,pa česšće istrune(od kondenzata našeg vrlog benzina) membrana na pumpi.Da nije to slučaj i ovdje?
Kao drugo upravo mi i to zapinjanje leptira pada na napamet,ali mi se ćini kao manje vjerojatna solucija.U svakom bi slučaju prekontrolirao njihovu pokretljivost i malo sve to skupa podmazao!

Da leptiri zapinju kod vracanja gasa ostali bi otvoreni, a motor bi ostao na vecim okretajima, zar ne? Ne bi se zbog toga gasio...
I'm getting older faster than I'm getting smarter...

hrvac

  • Gost
Zar ne ovaraju  leptiri samo dovod zraka,pa ukoliko ima ler(mali) dotok benzina,a previše zraka?Ha?  :icon_eek: Ne znam,možda griješim...  :misli: Ali ak ima malo benzina ,a puno zraka,onda čisto sumnjam da može motor biti u visokim okretajima???   :icon_eek:

Online jeeves

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1768
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Zar ne ovaraju  leptiri samo dovod zraka,pa ukoliko ima ler(mali) dotok benzina,a previše zraka?Ha?  :icon_eek: Ne znam,možda griješim...  :misli: Ali ak ima malo benzina ,a puno zraka,onda čisto sumnjam da može motor biti u visokim okretajima???   :icon_eek:

Hm... :misli: nisam siguran.
Da cujemo one koje znaju ove stvari...
I'm getting older faster than I'm getting smarter...

Offline zt

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 280
  • Spol: Muški
  • (°) (°)
  • Preporuke: 0
Zar ne ovaraju  leptiri samo dovod zraka,pa ukoliko ima ler(mali) dotok benzina,a previše zraka?Ha?  :icon_eek: Ne znam,možda griješim...  :misli: Ali ak ima malo benzina ,a puno zraka,onda čisto sumnjam da može motor biti u visokim okretajima???   :icon_eek:

Vecina motora s problemima nema sekundarne leptire. Idemo dalje.  :icon_biggrin:

Je li moguce da je toplinska vrijednost svjecica kriva?  :misli:
...The rest is silence.

strasilo

  • Gost
Zar ne ovaraju  leptiri samo dovod zraka,pa ukoliko ima ler(mali) dotok benzina,a previše zraka?Ha?  :icon_eek: Ne znam,možda griješim...  :misli: Ali ak ima malo benzina ,a puno zraka,onda čisto sumnjam da može motor biti u visokim okretajima???   :icon_eek:

Smanjena količina goriva u odnosu na količinu zraka može prouzrokovati povećanje broja okretaja .... isto tako ako je smjesa "siromašna" može doći do izgaranja čela klipa zbog extremno visoke temperature .... Benzin inače služi kako za zapaljenje i exploziju, tako i za hlađenje stabla i čela ventila i čela klipa...

A suprotno tome, akoje povećana količina goriva u odnosu na zrak ( bogata smjesa ) može doći do pojave trokiranja na niskim obrtajima, pa čaki zagušenja... jer bez dovoljne količine zraka u odnosu na gorivo nema ni zapaljenja i explozije potrebnih za rad motora...

 :thumb_up:

Online jeeves

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1768
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Vecina motora s problemima nema sekundarne leptire. Idemo dalje.  :icon_biggrin:

Je li moguce da je toplinska vrijednost svjecica kriva?  :misli:

Mislim da ne. Vjerojatno svi koriste NGK CR8EK koje preporuca Suzuki ili NGK CR8EIX Iridium.
I'm getting older faster than I'm getting smarter...

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19648
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Hm... :misli: nisam siguran.
Da cujemo one koje znaju ove stvari...

Otvoreni leptiri, visoki okretaji. Primarne kontrolirate rucicom gasa, sekundarne kontrolira ECU.
"Ride Crazy , What could happen...????"

hrvac

  • Gost
Vecina motora s problemima nema sekundarne leptire. Idemo dalje.  :icon_biggrin:

Je li moguce da je toplinska vrijednost svjecica kriva?  :misli:

Nisam niti mislio na sekundarne leptire zt,nego na primarne.Za sekundarne je rečeno da su uklonjeni.Dakle ukoliko se oni iz nekog razlog ne sklope do kraja,tj. ostanu otvoreni u položaju kojim su bili otvoreni kod konstantne vožnje istom brzinom onda u smjesi ima definitivno puuuno previše zraka(demantiram Strašilovu teoriju) i motor kod otpuštene ručice gasa(gase se dok se stane i otpusti ručica gasa) nema šanse da radi uopće,a kamoli na visokim okretajima(kao što kaže Strašilo).Dakle nadam se da sam sada dovoljno razumljivo napisao!   :icon_wink:  Idemo dalje!  :icon_biggrin:

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19648
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Nisam niti mislio na sekundarne leptire zt,nego na primarne.Za sekundarne je rečeno da su uklonjeni.Dakle ukoliko se oni iz nekog razlog ne sklope do kraja,tj. ostanu otvoreni u položaju kojim su bili otvoreni kod konstantne vožnje istom brzinom onda u smjesi ima definitivno puuuno previše zraka(demantiram Strašilovu teoriju) i motor kod otpuštene ručice gasa(gase se dok se stane i otpusti ručica gasa) nema šanse da radi uopće,a kamoli na visokim okretajima(kao što kaže Strašilo).Dakle nadam se da sam sada dovoljno razumljivo napisao!   :icon_wink:  Idemo dalje!  :icon_biggrin:

Moram ti pobit teoriju  :icon_mrgreen: Probali pa govorim iz direktnog iskustva. Motor radi, otpusti rucicu gasa ali rukom fizicki otvori leptire i vidjet ces sto ce se dogoditi s okretajima. Naravno, motor je bio bez zracne kutije i odignutog tanka  :thumb_up:
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline zorro

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 10556
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: leteći konjić :)
  • Motor: Mob: 098/557-494
  • Mjesto boravka: PŽ
Moram ti pobit teoriju  :icon_mrgreen: Probali pa govorim iz direktnog iskustva. Motor radi, otpusti rucicu gasa ali rukom fizicki otvori leptire i vidjet ces sto ce se dogoditi s okretajima. Naravno, motor je bio bez zracne kutije i odignutog tanka  :thumb_up:
mislim da si tu potpuno u pravu  :thumb_up:
Zar upravo to ne radimo s onim vijkom za štelanje ler gasa  :misli:,,tj. podižemo leptire i povećavamo okretaje :?
Biti "Stromer" nije nužno imati stroma ili uopće motor.
Kupnjom stroma i dodjeljivanjem glupog si nicka ne postaješ "Stromer"..pičke ostaju pičke pa sve da kupe i SOMARU :)))

Offline Hudini

  • Urednik programa za djecu
  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 2306
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: K7 1000
meni neki od zadnjih postova nisu jasni  :misli: butthanagain idemo dalje  :icon_mrgreen:

IMHO činjenica da poslije gašenja i hlađenja (motora i vozača) sve radi i opet se "randomly" ponavlja nema veze sa mehanikom stroja. pogotovo ako su temperature tekućina u normali...
Saddle Up, Lock 'n' Load

Offline B-vet

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1954
  • Spol: Muški
  • .... nema tamne strane....
  • Preporuke: 0
Mislim da ne. Vjerojatno svi koriste NGK CR8EK koje preporuca Suzuki ili NGK CR8EIX Iridium.

 :misli: :misli: na mojem su bile NGK CR9EK...je li to bitna razlika???
come in peace or stay at home

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19648
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
:misli: :misli: na mojem su bile NGK CR9EK...je li to bitna razlika???

Ne bi trebalo biti velike razlike, ali ja bih se drzao preporuke Suzukija i koristio Iridiumke CR8EIX (u Loisu su 13 E komad).
"Ride Crazy , What could happen...????"

Online jeeves

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1768
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Ne bi trebalo biti velike razlike, ali ja bih se drzao preporuke Suzukija i koristio Iridiumke CR8EIX (u Loisu su 13 E komad).


...ili mozete naruciti preko e-baya:

http://cgi.ebay.com/NGK-IRIDIUM-IX-SPARK-PLUG-CR8E-IX-CR8EIX-4218_W0QQitemZ260283369516QQcmdZViewItem?hash=item260283369516

2 komada + postarina = 14,76 GBP, sto je oko 135kn

I'm getting older faster than I'm getting smarter...

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19648
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Dakle, jos jedna potvrda mojoj teoriji da nije rijec o kvaru motora (TPS senzora) vec pitanje podesavanja. TPS sam naveo samo kao jedan od mogucih uzroka. Evo novog posta koji govori o sajli gasa (koju sam spomenuo u jednom od gornjih postova):

http://stromtrooper.com/showthread.php?p=298548#post298548
« Zadnja izmjena: 14.09.2008, 09:55:42 ib »
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4297
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Da, može se i to pogledati i prekontrolirati, mada se kod svakog servisa raskopa toliko dijelova da se jako dobro vidi kako sajle gasa rade, kuda prolaze, da li im nešto smeta, te u slučaju prevelikog ili nedovoljnog slobodnog hoda na ručici gasa, isti se korigira na vrijednost 2-4 mm prema manualu.
Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline zorro

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 10556
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: leteći konjić :)
  • Motor: Mob: 098/557-494
  • Mjesto boravka: PŽ
Motor mi iode u utorak na stol(raskopavanje) pa bih molio pojašnjenje ove teorije, jer sam s engleskim na VI  :icon_biggrin:
Tak da bih i to mogao prenijeti dečkima u MMS-u
 :thumb_up:
Biti "Stromer" nije nužno imati stroma ili uopće motor.
Kupnjom stroma i dodjeljivanjem glupog si nicka ne postaješ "Stromer"..pičke ostaju pičke pa sve da kupe i SOMARU :)))

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4297
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Motor mi iode u utorak na stol(raskopavanje) pa bih molio pojašnjenje ove teorije, jer sam s engleskim na VI  :icon_biggrin:
Tak da bih i to mogao prenijeti dečkima u MMS-u
 :thumb_up:

Treba pogledati kako rade sajle gasa, da eventualno ne zapinju negdje ili su uvrnute. Znade se desiti kod ugradnje nekih dodatnih električnih uređaja da žice tih uređaja nisu baš čvrsto i uredno sprovedene(pogotovo, ako nisu skidane oplate prilikom ugradnje) pa mogu ometati kretanje sajli.

 Slobodan hod na ručici gasa podesiti prema tvorničkom manualu. Postoje dva stupnja podešenja. Jedan se radi na sajlama kod ručice, a drugi na sajlama kod TB-a.Sve je lijepo opisano i prikazano slikama, ne traje dugo i nije komplicirano podesiti.

Reci dečkima da ti usput dobro počiste sve polužje i opruge. Obzirom da mora biti podmazano s vrmenom se nakupi dosta prašine i smeća. Kako se radi o malim pokretnim dijelovim koji se fino podešavaju, sve mora vrlo lagano pokretljivo i čisto.
Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline jp

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 110
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
Bok!
Ler gas mi je uvijek na 1200 okretaja.Zna mi se događat kad ga vozim na srednjem režimu okretaja 5-5,5 tok.da mi na semaforu u leru ostaje na 2000 okretaja i tek mi se na dodatno vračanje ručice gasa vrača na normalne okretaje.Naglašavam da mi je ler gas na 12000 okretaja.Najčešče mi se to događa u gradskoj vožnji  kad se motor malo jače zagrije.Na početku me to zabrinjavalo a sad se više ne uzbuđujem zbog toga .Jel to normalno?

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19648
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Bok!
Ler gas mi je uvijek na 1200 okretaja.Zna mi se događat kad ga vozim na srednjem režimu okretaja 5-5,5 tok.da mi na semaforu u leru ostaje na 2000 okretaja i tek mi se na dodatno vračanje ručice gasa vrača na normalne okretaje.Naglašavam da mi je ler gas na 12000 okretaja.Najčešče mi se to događa u gradskoj vožnji  kad se motor malo jače zagrije.Na početku me to zabrinjavalo a sad se više ne uzbuđujem zbog toga .Jel to normalno?

Je. Iduci puta podmazi sajle gasa kako je to opisano u Service Manualu, ili vec netko tko ce ti servisirati motor.
"Ride Crazy , What could happen...????"