Autor Tema: Modifikacija mape napajanja na DL1000 (tzv. Yosh Box tretman)  (Posjeta: 14647 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline SirOliver

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3665
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
Evo da se pohvalim, i Silver je prosao kratki tretman s Yoshijem :ura1:
simptomi su bili zatrzavanje pri malim okretajima, na serpentinama sam stalno morao bit na kvacilu prilikom ubrzavanja :thumb_down:, al se ipak nije nikad gasio u voznji :icon_mrgreen:
Toni je nakratko doletio iz Zadra samo radi mene, postelao motor Brumovim yoshijem (Brume hvala :thumb_up:), pa nakon kratke kave se vratio nazad :thumb_up:
Fala ti Toni prijatelju :klanjase: :klanjase:
Silvera sam probao samo na  deset minuta i odmah se vidilo da je to-TO!!
Iz malih okretaja bez zatrzavanja podize i ubrzava ka lud! :biggrinlove:
Ajmee, kad ce proc ovo ledeno vrime :icon_omfg:
Sent from my Commodore 64 silver edition

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19648
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Lijepo. Vraca me u 2005-tu godinu kad sam i ja po prvi puta rijesio taj problem koji me klao vise od godine dana  :thumb_up:

Sjecam se da me to uzasno smetalo. Bjesnio sam i od muke kupio Yosh-box jos 2005 godine. Nesposobni i neuki dealeri i njihovi puklavi servisi  :icon_no:
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline Toni

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1490
  • Spol: Muški
  • Proda sam Stroma nakon 75000km i 5g 098370280
  • Preporuke: 0
  • Motor: Yamaha FJR 1300 09 prodana na 53000 i 5 g
  • Motor: kupio polovni t-Max 530 6000 km i 3 godine
  • Motor: Proda T max i kupija , novu Afriku twin
  • Mjesto boravka: ispod aerodroma i na brodu
Lijepo. Vraca me u 2005-tu godinu kad sam i ja po prvi puta rijesio taj problem koji me klao vise od godine dana  :thumb_up:

Sjecam se da me to uzasno smetalo. Bjesnio sam i od muke kupio Yosh-box jos 2005 godine. Nesposobni i neuki dealeri i njihovi puklavi servisi  :icon_no:

Mene Dudo 2004 za istu stvar rebnija 1000kn.

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19648
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Mene Dudo 2004 za istu stvar rebnija 1000kn.

Dudo je bio "pametan" i vozio Porschea. Ja naivac Yoshirao 200 motora i rebnuo 0 kuna  :strumpf:
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline bajki

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4072
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: DL 650 K8, crni
  • Mjesto boravka: Osijek
Lijepo. Vraca me u 2005-tu godinu kad sam i ja po prvi puta rijesio taj problem koji me klao vise od godine dana  :thumb_up:

Sjecam se da me to uzasno smetalo. Bjesnio sam i od muke kupio Yosh-box jos 2005 godine. Nesposobni i neuki dealeri i njihovi puklavi servisi  :icon_no:

Nije mi jasno kako to Suzuki nije pormijenio tvornički nakon što su problem otkriven, a rješenje je i više nego jednostavno, nego i danas za pojedina tržišta izalzi s istim problemom! :misli:

Offline Toni

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1490
  • Spol: Muški
  • Proda sam Stroma nakon 75000km i 5g 098370280
  • Preporuke: 0
  • Motor: Yamaha FJR 1300 09 prodana na 53000 i 5 g
  • Motor: kupio polovni t-Max 530 6000 km i 3 godine
  • Motor: Proda T max i kupija , novu Afriku twin
  • Mjesto boravka: ispod aerodroma i na brodu
Dudo je bio "pametan" i vozio Porschea. Ja naivac Yoshirao 200 motora i rebnuo 0 kuna  :strumpf:
Jesam jednom mulcu naplatija 100kn za yosiranje 1400gsx i samo njemu.

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19648
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Nije mi jasno kako to Suzuki nije pormijenio tvornički nakon što su problem otkriven, a rješenje je i više nego jednostavno, nego i danas za pojedina tržišta izalzi s istim problemom! :misli:

Ispravili su mislim tek 2007 godine s novim ECU-om. Inace, najvise problema bilo je zbog EU normi i zato su stanjivali smjesu do krajnjih granica.

Inace, Teka koju sam platio oko 1000 USD radi cuda. Ja sam prosle godine vozio po prvi puta motor podesen Tekom, i bila je to milina. Izvrstan rad motora i zbilja minimalna potrosnja, sto si vidjeli decki na putu u Skotsku prosle godine.
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline Kierran

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 268
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: K7, 74478 km, matt crna
  • Mjesto boravka: Zagreb
Njub pitanje - sto je tocno Yoshi i zasto se radi te je li primjenjiv na sve Stromove ili samo na velike?  :misli:

Offline zorro

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 10556
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: leteći konjić :)
  • Motor: Mob: 098/557-494
  • Mjesto boravka: PŽ
Njub pitanje - sto je tocno Yoshi i zasto se radi te je li primjenjiv na sve Stromove ili samo na velike?  :misli:
S njim ti podebljava/stanjuje mapu ubrizgavanja..uglavnom se štela na somarama..a koliko me pamćenje služi i jedan jednocjevac je imao taj problem
Kak je IB već iznad napisao..suzuki je to morao smanjiti na minimum zbog eko normi..tak da je motor u malim okretajima (kruzanju npr. po gradu) znao zatrzati..puhnuti ..ali s yoshijem se taj problem rješio za 3 min.
Meni je IB to rješio nakon 2-3 mj. kak sam kupio motor..i sve 5
..e.. IB..esam ti se zahvalio za to  :misli:  :icon_mrgreen:
Biti "Stromer" nije nužno imati stroma ili uopće motor.
Kupnjom stroma i dodjeljivanjem glupog si nicka ne postaješ "Stromer"..pičke ostaju pičke pa sve da kupe i SOMARU :)))

Offline MotoStromar

  • Zelen
  • **
  • Postova: 14
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Mjesto boravka: Rogaška Slatina
došao novi član iz slovenije zato ne gledajte moj hrvatski...

od fritza sa slovenskog motosvet foruma dobio sam preporuku da tu ima majstora za strome.

prošli tjedan kupio Stroma 1000, g. 2005, 38.000 km. imam problem što mi motor trokira nakon nekog vrijemena vožnje. u štandgasu ugasi ali u vožnji radi samo iznad 4000 obrata. ispod toga vožnja je opasna, jer je kao da netko stišče zadnju kočnicu.

Situacija je takva, da je prijašni vlasnik imao gore akrapoviče, pa kad je prodavao, stavio je gore originale. pogodili smo se za komplet in kad sam se vozio sa originalima po cca. 30 km počeo trokirati, jače in jače. Mislio sam nešto je u bencinu, pa sam iztankao stari i dolio novi. Isto. Onda pomislim, da ga nešto guši, pa stavim opet akrapoviče i malo naturiram. sa auspuha kao kot starog golfa dizelaša. onda se očisti in vozim se normalno sledečih 50 km. kad se spuštam po brdu na nizkim obratima i s kočenjem sa gasom, opet se pojavi trzanje. nakon nekoliko km muke, opet ustavim, naturiram (opet dimi ko stari dizelaš) onda se do doma vozim na malo višim obratima bez problema.

Za potrošnju još nemam informacija, jer sam jedan tank prolio van na šlauf, a drugi je več izpod polovice a napravio sam 90 km. čini mi se puno.

Molim za pomoč... HELP  :misli:  :klanjase:

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19648
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Joj, takve motore zmirecki nastimam, i tocno znam o cemu se radi...

U Zagrebu sam dva tjedna, po prvi puta dolazi Teka u Hrvatsku. Hocemo slozit proljetno okupljanje kod Bruma  :misli: (pitanje za sve forumase)

Teka tretman kosta 50 kn, lova ide u forumsku kasicu za placanje racuna za iznajmljivanje servera.

Tvoj motor bi trebao biti kod Bruma tjedan dana ranije da ga ne otvaramo na okupljanju jer to uzima previse vremena. Ako hoces i imas volje, uspjeh garantiran, trebas motor nekako dofurat do Busevca.
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline Toni

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1490
  • Spol: Muški
  • Proda sam Stroma nakon 75000km i 5g 098370280
  • Preporuke: 0
  • Motor: Yamaha FJR 1300 09 prodana na 53000 i 5 g
  • Motor: kupio polovni t-Max 530 6000 km i 3 godine
  • Motor: Proda T max i kupija , novu Afriku twin
  • Mjesto boravka: ispod aerodroma i na brodu
ima sam isti problem i duboko sam uvjeren da ti je problem u TPS senzoru.. :icon_mrhappy:

Offline MotoStromar

  • Zelen
  • **
  • Postova: 14
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Mjesto boravka: Rogaška Slatina
ako je TPS senzor, on se mijenja ili podesi?

Offline MotoStromar

  • Zelen
  • **
  • Postova: 14
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Mjesto boravka: Rogaška Slatina
IB, tvoj TEKA tester vidi problem, ako je to TPS ili nešto drugo? ili samo radi "teka tretman"? ako su glupa pitanja  :icon_question: oprosti, ja sam nov u stromarskim vodama.

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19648
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
IB, tvoj TEKA tester vidi problem, ako je to TPS ili nešto drugo? ili samo radi "teka tretman"? ako su glupa pitanja  :icon_question: oprosti, ja sam nov u stromarskim vodama.

Za to se koristi SDS alat, a to Brum ima. Teka sluzi za modifikaciju mapa napajanja gorivom.

Uz dodatak, da SDS moze ocitati sasvim korektne vrijednosti koje vraca TPS senzor. A kasnije, s promjenom temperature, poludi i pocne davati pogresne vrijednosti ECU-u.
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline MotoStromar

  • Zelen
  • **
  • Postova: 14
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Mjesto boravka: Rogaška Slatina
došao novi član iz slovenije zato ne gledajte moj hrvatski...

od fritza sa slovenskog motosvet foruma dobio sam preporuku da tu ima majstora za strome.

prošli tjedan kupio Stroma 1000, g. 2005, 38.000 km. imam problem što mi motor trokira nakon nekog vrijemena vožnje. u štandgasu ugasi ali u vožnji radi samo iznad 4000 obrata. ispod toga vožnja je opasna, jer je kao da netko stišče zadnju kočnicu.

Situacija je takva, da je prijašni vlasnik imao gore akrapoviče, pa kad je prodavao, stavio je gore originale. pogodili smo se za komplet in kad sam se vozio sa originalima po cca. 30 km počeo trokirati, jače in jače. Mislio sam nešto je u bencinu, pa sam iztankao stari i dolio novi. Isto. Onda pomislim, da ga nešto guši, pa stavim opet akrapoviče i malo naturiram. sa auspuha kao kot starog golfa dizelaša. onda se očisti in vozim se normalno sledečih 50 km. kad se spuštam po brdu na nizkim obratima i s kočenjem sa gasom, opet se pojavi trzanje. nakon nekoliko km muke, opet ustavim, naturiram (opet dimi ko stari dizelaš) onda se do doma vozim na malo višim obratima bez problema.

Za potrošnju još nemam informacija, jer sam jedan tank prolio van na šlauf, a drugi je več izpod polovice a napravio sam 90 km. čini mi se puno.

Molim za pomoč... HELP  :misli:  :klanjase:

Gore je moj problem od par tjedana. Jer motor nije u voznom stanju, dao sam ga mehaničaru u blizini. Odmah je posumljao na svečice, pa pogleda i na jednom cilindru bila je sva crna i nije dala iskre. Pa zamjeni, napravi 80 km bez problema. Onda zamjeni obije sviječice sa novima. Kako je bilo malo bolje vrijeme, idem ja po motor, napravim 10 km bez problema a nakon 20 km isti problemi kao u početku. Vratim motor mehaničaru, pogleda sviječicu an istom cilindru gdje je prvi put izgorila i opet isto. Sva crna bez prave iskre. opet promjeni i do noči se napravi 40 km bez problema. Videčemo koliko čemo napraviti ovaj put  :icon_mrgreen:

Ima netko ideju u čemu bi bilo problem, jer mislim, da nije to slučajnost, da dva puta na istom cilindru izgori sviječica?

Admin, da ubaciiš ovaj razgovor u drugo temu, kako to više po mojem nije problem koji se sredi sa Yoshi tretmanom?

Offline Fritz

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 489
  • Spol: Muški
  • Doubt is the beginning not the end of wisdom
  • Preporuke: 3
  • Motor: R1200GSA (09), 67.000km; grey, big & ugly
  • Motor: DL1000 K7, 36.666km; plavi - ex
  • Motor: DL650 K5, 25.000; plavi - ex
  • Mjesto boravka: Ljubljana, SI
Ne mogu nać temu, gdje se pisao izvještaj poslije tekiranja.

Eto, ja sam plavišu u zadnja dva dana konačno lijepo provozao napravivši 500km po brdima i dolinama jugozapadne Slovenije i sjeverozapada Hrvatske i jako sam zadovoljan. Ovo je stvarno drugi motor i posuditi ću od kolega bemvejaša, nešto za Freude am fahren...bilo je nekih 20km makadama, 3 prijelaza (Snežnik, Učka i Col) i mogu reći motor dobro radi i u niskim i u visokim okretajima. U visokim nikad nije bio problem ali na niskim okretajima sada potvrđujem, da radi jako mirno i na otvorenoj cesti isto kao u gradskoj vožnji. 100km/h na 3000 okr. u 6-oj brzini bez ikakvog problema. Potrošnja je sada između 5,5l i 6l dok je prije je bila više od 7l/100km.

Bio je tu i veliki servis kod Bruma (te modifikacija korpe) i tekiranje odmah poslije toga tako, da ne znam što je prevagnulo ali mislim, da je sve bilo napravljeno dobro te pravilnim redosljedom i rezultat je odličan. Otkako sam kupio tu somaru, nikad je nije bio ovakav gušt voziti.
« Zadnja izmjena: 06.05.2012, 12:00:23 Fritz »
So I say, “Live and let live.” That’s my motto. “Live and let live.” Anyone who can’t go along with that, take him outside and shoot the motherfucker. It’s a simple philosophy, but it’s always worked in our family.
George Carlin

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19648
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Bio je tu i veliki servis kod Bruma (te modifikacija korpe) i tekiranje odmah poslije toga tako, da ne znam što je prevagnulo ali mislim, da je sve bilo napravljeno dobro te pravilnim redosljedom i rezultat je odličan. Otkako sam kupio tu somaru, nikad je nije bio ovakav gušt voziti.

Jako mi je drago  :thumb_up: :thumb_up: :thumb_up:

Inace, ovo za malu potrosnju zasluzna je Teka. Ne mozes tako fino podesiti motor Yosh-boxom kao Tekom. Kod mene se isto vidi velika razlika poslije Teke, iako je TPS i TBS sinkronizacija bila identicna.
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline GoranTini

  • Zelen
  • **
  • Postova: 15
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Mjesto boravka: Mladenovac
Pretpostavljam  da sam na pravom mestu za ovo pitanje...
Naime, Stroma 1000 sam kupio pre tri meseca i tek pre par dana napravio s njim nekim 500km.
Utisak kao i prvog dana kada mi ga je ortak dovezao...los! Pre Stroma vozio sam versys 650 i bio sam relativno zadovoljan. prvi susret sa stromom je bio razocaravajuci...lose vuce u niskim obrtajima, los odziv na gas, saltam u drugu na 2000 obrtaja motor poskakuje kao da sam u 6-oj brzini. Da napomenem...motor ima power comander dyno 3 sa neka tri tastera koji po meni ne pruzaju nikakvu razliku. Prethodni vlasnik mi je rekao da proverim mapiranje jer je motor bio ustelovan sa TWO brothers izduvima koji su sada skinuti i vraceni su fabricki pa bi ga trebalo remapirati. Motor je presao 40000 milja, sta bi tu trebalo uraditi da ta "somara" ide kako treba ili da menjam motor. Jednostavno mi nije legao i to je to. Majstor u Cacku mi rece da je to takav motor koji ne moze da se tek tako odvrce na gasu nego se gas polako dodaje i naravno da treba mnogo vise gasa nego mom prethodnom motoru koji je brze vrti nego strom. Dakle...slusam Vas...gde, sta, kada, kako...

Offline SirOliver

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3665
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
Pretpostavljam  da sam na pravom mestu za ovo pitanje...
Naime, Stroma 1000 sam kupio pre tri meseca i tek pre par dana napravio s njim nekim 500km.
Utisak kao i prvog dana kada mi ga je ortak dovezao...los! Pre Stroma vozio sam versys 650 i bio sam relativno zadovoljan. prvi susret sa stromom je bio razocaravajuci...lose vuce u niskim obrtajima, los odziv na gas, saltam u drugu na 2000 obrtaja motor poskakuje kao da sam u 6-oj brzini. Da napomenem...motor ima power comander dyno 3 sa neka tri tastera koji po meni ne pruzaju nikakvu razliku. Prethodni vlasnik mi je rekao da proverim mapiranje jer je motor bio ustelovan sa TWO brothers izduvima koji su sada skinuti i vraceni su fabricki pa bi ga trebalo remapirati. Motor je presao 40000 milja, sta bi tu trebalo uraditi da ta "somara" ide kako treba ili da menjam motor. Jednostavno mi nije legao i to je to. Majstor u Cacku mi rece da je to takav motor koji ne moze da se tek tako odvrce na gasu nego se gas polako dodaje i naravno da treba mnogo vise gasa nego mom prethodnom motoru koji je brze vrti nego strom. Dakle...slusam Vas...gde, sta, kada, kako...
Majstoru iz Čačka slobodno reci da nema pojma :thumb_down:
naravno da ti treba remapiranje,moguće i da ti taj Powercommander pravi problem
slobodno ga makneš kad budeš radija Yoshi podešavanje smjese
treba ti Yoshi tretman, još bolje Teka tretman i radit će ka sat
Smjesa ti nije podešena kako treba
Napisa si da si često kroz Hr, motorom ili autom?
Ako si motorom onda svrati kod Bruma, može ti odraditi Yoshiranje i onda ćeš vidit šta je "somara" :klanjase:
strila nebeska :biggrinlove:

Versys650  :icon_eek: :lol: :lol:
Sent from my Commodore 64 silver edition