Autor Tema: Modifikacija mape napajanja na DL1000 (tzv. Yosh Box tretman)  (Posjeta: 14725 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Obavijest za sve vlasnike DL1000
Evo, potvrda i u praksi - idealno YOSH podesavanje za nas motor je SAMO +2% IDLE.

Predlazem svima kojima sam podesio smjestu na +1.5% IDLE i +5% LOW korekciju iduci put kad se vidimo. Razlog - rjesava vas muke i cukanja a stedi do 5% benzina kad koristite prvu trecinu gasa. Voznja Stroma 1000 bez natjeravanja je gro vremena u tom rezimu, dakle isplati se s obzirom na skupi benzin.

Danas sam napravio posten djir i ugodno se iznenadio kako lijepo motor radi samo sa +2% IDLE.



Za zimske uvjete (niske temperature zraka)

Moram se ispravit, nikad mi nije tesko priznat gresku  :icon_mrgreen:

Dakle, +2% radi ali samo za hladnije vrijeme, kad su temperature okolnog zraka ispod 20 stC. Za toplije vrijeme, kad ECU ionako stanjuje smjesu, problemi se vracaju. Osobno me ne bi smetalo da motor stucne koji puta, ali dogadja da pri otvaranju gasa kad sam ispod 4.000 o/min motor opasno stuca i potpuno nepravilo radi. Cim se predje oznaka od 4000 o/min, vuce ko mutav.

Probat cu sve parametre vratiti na 0 (NULU) i dodati 5% za donji rezim okretaja (ispod 4.000).
« Zadnja izmjena: 17.03.2015, 11:57:22 ib »
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4297
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Pa mislio sam da te varijacije sa smijesom, tj. dobivanje mirnijeg rada motora da je prokazano sa nekim grafom ili tablicama, kao i skidanje sekundarnih leptira, da se vidi na nekoj krivulji da motor bolje vuče, samo pitam jer navodno na Yosh Boxu piše da se koristi na vlastitu odgovornost, nemojte me krivo shvatiti(znatiželja je ubila mačku).

Ja osobno ne poznam niti jednog vlasnika DL 1000/KLV1000 koji nije poželio Josh-box tretman. Oni koji su ga napravili jako su zadovoljni, a oni koji nisu jedva to čekaju, uključujući i ove najnovije članove foruma ( s novim i rabljenim motorima). Stoga Igore, slijedeći put kada dolaziš u Staru Savu - lista je več solidna  :icon_wink:

A što se tiče vađenja sekundarnih leptira, općiu koncezus je da motor molje prima gas i življe "povuče", a sada da li se potrošnja smanjila i za koliko postotaka...imamo cijelu temu na 9 stranica o tome  :icon_mrgreen:
Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline frulex

  • Trulex
  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 126
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
Ja osobno ne poznam niti jednog vlasnika DL 1000/KLV1000 koji nije poželio Josh-box tretman. Oni koji su ga napravili jako su zadovoljni, a oni koji nisu jedva to čekaju, uključujući i ove najnovije članove foruma ( s novim i rabljenim motorima). Stoga Igore, slijedeći put kada dolaziš u Staru Savu - lista je več solidna  :icon_wink:

ja ih znam nekoliko... ne mogu sad rec u kojem omjeru ali postoje ljudi koji problema sa "zatrzavanjem" na stromu nemaju... cak imam stranku koja i sa prvim stromom (K3) nije imala problema.

i dalje tvrdim da je problem vise individualne prirode i uvelike ovisi o afinitetima vozaca. bilo je stranaka koje su zadovoljne sa svojim stromom i onda probaju stroma sa "problemom" i opet sve 5!! a bilo je i obrnutih situacija da su ljudi sa "problematicnog" stroma sjeli na "ispravnog" i opet imali problema. tako da na temelju svega sto sam cuo i dozivio do sada sa stromerima i dalje nisam u mogucnosti generalizirat da je problem iskljucivo u motoru. ok, strom je specifican i vrlo osjetljiv motor po tom pitanju ali mislim da najvecu razliku na svakom motoru ipak cini vozac.
probo sam vozit stvarno dosta stromova ali sa niti jednim nisam imao problema oko zatrzavanja da bi se pojavila potreba za korigirat nesto.

Offline zt

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 280
  • Spol: Muški
  • (°) (°)
  • Preporuke: 0
Ja osobno ne poznam niti jednog vlasnika DL 1000/KLV1000 koji nije poželio Josh-box tretman.

Poznas bar jednoga - mene. Iako sam veliki broj puta bio u blizini IBa dok je "operirao" Josh-om, nisam i sam pozelio korekciju. Na mom Stromu noje potrebna.
Igore, zanima me moze li Josh-box procitati trenutne vrijednosti ili se samo prepisu nove, preko starih?
...The rest is silence.

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Poznas bar jednoga - mene. Iako sam veliki broj puta bio u blizini IBa dok je "operirao" Josh-om, nisam i sam pozelio korekciju. Na mom Stromu noje potrebna.
Igore, zanima me moze li Josh-box procitati trenutne vrijednosti ili se samo prepisu nove, preko starih?

Prepisivanje novih preko starih s time da se moze sve staviti u defaultno stanje ako se upisuju nulte vrijednosti.
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline zt

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 280
  • Spol: Muški
  • (°) (°)
  • Preporuke: 0
Prepisivanje novih preko starih s time da se moze sve staviti u defaultno stanje ako se upisuju nulte vrijednosti.

To sam i pretpostavljao. Zanima me da li su mi na servisu sto podesavali ili je to stvarno defaultni setup.
...The rest is silence.

Offline Toni

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1490
  • Spol: Muški
  • Proda sam Stroma nakon 75000km i 5g 098370280
  • Preporuke: 0
  • Motor: Yamaha FJR 1300 09 prodana na 53000 i 5 g
  • Motor: kupio polovni t-Max 530 6000 km i 3 godine
  • Motor: Proda T max i kupija , novu Afriku twin
  • Mjesto boravka: ispod aerodroma i na brodu
Nista od putovanja ali zadnji tank 275 km sa 17.5  6.36 je potrosnja.Je da je bilo po magistrali i samo da recem da sam ponovo smanjio Idle na 1.8 i stavio 5% na LOW jer mi se je  prilikom naglijeg dodavanja gasa dogadjalo da se necka i stenje.Ja imam i K&N filter i topove i stvarno trazi bar malo na LOW.Nije meni zbog potrosnje ali da lipo radi.Koga potrosnja muci neka si kupi malog Stroma i obara rekorde.
Gorana cemo poslati tjedan dana u Makarsku kod Vedrana na skolu stedljive voznje.Vedran vise vina potrosi na 100km nego goriva. :thumb_up:

Offline Freshman

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 256
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 650 K5 silver
ja ih znam nekoliko... ne mogu sad rec u kojem omjeru ali postoje ljudi koji problema sa "zatrzavanjem" na stromu nemaju... cak imam stranku koja i sa prvim stromom (K3) nije imala problema.

i dalje tvrdim da je problem vise individualne prirode i uvelike ovisi o afinitetima vozaca. bilo je stranaka koje su zadovoljne sa svojim stromom i onda probaju stroma sa "problemom" i opet sve 5!! a bilo je i obrnutih situacija da su ljudi sa "problematicnog" stroma sjeli na "ispravnog" i opet imali problema. tako da na temelju svega sto sam cuo i dozivio do sada sa stromerima i dalje nisam u mogucnosti generalizirat da je problem iskljucivo u motoru. ok, strom je specifican i vrlo osjetljiv motor po tom pitanju ali mislim da najvecu razliku na svakom motoru ipak cini vozac.
probo sam vozit stvarno dosta stromova ali sa niti jednim nisam imao problema oko zatrzavanja da bi se pojavila potreba za korigirat nesto.

Renato,

Ne sumnjam da si probao popriličan broj stromova, a moram reći da sam ih probao i ja. Prvenstveno zato jer me zanimalo da li je moj strom neka iznimka ili pravilo po pitanju zatrzavanja.
Ne pretjerujem kad kažem da je, u stanju u kojem je moj DL 650 K5 bio isporučen (nema veze s tvojim servisom, da se krivo ne shvati), bio najnevozniji od svih ostalih stromova koje sam probao. Inače, znaš i sam, "mali" strom inače nije poznat po problemu zatrzavanja, ali moj je jednostavno takav došao. U jednom drugom servisu su me slično uvjeravali da je to zatrzavanje zapravo moja uobrazilja i da se na to trebam naviknuti jer da je to boljka dvocilindrika. Ja odmah nakon svog stroma sjednem na strom od jednog prijatelja da vidim jesam lud ili što već, a ono taj strom ide ko četverocilindraš, glatko poput špage.
Jednakim stilom vožnje s moje strane. Od svih stromova koje sam probao, neki uopće nisu imali problem, negdje se malo osjetio, a negdje nimalo.
Tretman yoshijem otklonio dio problema, drugi dio riješen sinkronizacijom cilindara i danas su manifestacije otprilike 30 % od početnih. Recimo da sam zadovoljan. Moguće je da kod mene yoshi i ne bi bio potreban da su se cilindri odmah sinkronizirali i slijedeće što ću probati jest da vratim postavku na tvorničku pa da vidim što će biti.


Hoću ti samo reći da je neupitno da neki stromovi imaju taj problem, drugi ih nemaju. Da li to ovisi koja smjena tamo u Nagasakiju ili gdje se već rade, sklapa motor, ili o završnoj kontroli u Suzukiju ili kod dealera, stvarno ne znam, ali ne možemo negirati postojanje problema zatrzavanja na nekim  stromovima kao i njihovu različitu manifestaciju.

Offline Toni

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1490
  • Spol: Muški
  • Proda sam Stroma nakon 75000km i 5g 098370280
  • Preporuke: 0
  • Motor: Yamaha FJR 1300 09 prodana na 53000 i 5 g
  • Motor: kupio polovni t-Max 530 6000 km i 3 godine
  • Motor: Proda T max i kupija , novu Afriku twin
  • Mjesto boravka: ispod aerodroma i na brodu
Bio malo kod vas u goste i kod bruma su dosla dvojica kolega na Yoshi tretman jer sam ponija makinju sobom.Uz najbolju volju i duboko postovanje to tako nece ici,barem ne kod mene i jos dvojice.Jednome koji vozi K5 sam morao dodati po 5% na Med i High jer nije bio zadovoljan.Nakon 2 probe i opisa simptoma sada kaze da je to druga stvar.Zadovoljan je.Sugerirano mu je da vozi tako neko vrijeme i u slucaju nezadovoljstva i problema napravi djir do dalmacije ili da saceka da ti dojdes u Zagreb.Ja i oni mozda imamo drugih problema ali mi nisu poznati.Ovom prilikom kazem svima koji imaju problema da mi se jave dok sam doma jos mjesec dana.Ne naplacujem nista osim pica ako imamo vremena. :thumb_up:

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Bio malo kod vas u goste i kod bruma su dosla dvojica kolega na Yoshi tretman jer sam ponija makinju sobom.Uz najbolju volju i duboko postovanje to tako nece ici,barem ne kod mene i jos dvojice.Jednome koji vozi K5 sam morao dodati po 5% na Med i High jer nije bio zadovoljan.Nakon 2 probe i opisa simptoma sada kaze da je to druga stvar.Zadovoljan je.Sugerirano mu je da vozi tako neko vrijeme i u slucaju nezadovoljstva i problema napravi djir do dalmacije ili da saceka da ti dojdes u Zagreb.Ja i oni mozda imamo drugih problema ali mi nisu poznati.Ovom prilikom kazem svima koji imaju problema da mi se jave dok sam doma jos mjesec dana.Ne naplacujem nista osim pica ako imamo vremena. :thumb_up:

Pa vidi, ja sam bio prvi s ovih prostora koji je KUPIO Yosh box. Dakle, moja frustracija bila je golema  :icon_mrgreen: Meni radi. Ali hebiga, ja svoj motor sam servisiram. I dajem mu njegu kakve nema  :icon_mrgreen:
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline Croazy

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 298
  • Spol: Muški
  • Sail la vie
  • Preporuke: 0
Moj je Strom već bio kod Tonija na tretmanu i čovjek me lijepo pitao hoću li stavljat nove topove a ja kažem neću :hau: Namjestio on sve po ps-u i sve je bilo ok dok nisam kupio Frgich-eve Leo Vinci-je. Na malom gasu je i dalje radio ko beba ali između 3 i 4000 okretaja je bila takva rupetina da bi se iživciro svaki put kad bi izašao na otvorenu cestu. Prekjučer je mapa prilagođena topovima (Toni će znat vrijednosti) a motor radi ko sat. Pravo je zadovoljstvo sad krstarit magistralom i imat gasa u cijelom rasponu okretaja. Ovaj tjedan sam na godišnjem pa ću se potrudit izvozat što više. Za 7 dana ću vam javit i potrošnju. Baš sam znatiželjan :misli: U svakom slučaju Toni puno ti hvala :thumb_up:
Sail la vie!!!

Offline NIKO

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 200
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 4
  • Motor: bmw r 1200 gs

 Na mome Stromu takodje uradjen tretman u Medjimurju, ja prezadovoljan, prje par mjeseci stavio akrape, ali nikakvih trzaja ni rupa izmedju 3000-4000 nemam. :icon_biggrin:

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
sad me igore zanima. otvoreni su topovi. dali da ostavin trenutni setup (znaci +2% IDLE i +10% LOW) ili da se zajebajen pa da vidin sta ce se desit? ima li kakvih nuspojava ako se cesto korigira mapa paljenja?  :misli:

Prekontroliras svjecice na iducem servisu. Ako budu jako tamne i cadjave, smjesa je prebogata. Isto tako, ako se jako osjeti benzin na ispuhu, to je takodjer znak prebogate smjese.

Ja imama jako otvorene topove i samo +2% idle i motor krasno radi  :thumb_up: Inace, smjesa mi je s +5% LOW bila prebogata...
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
znači da vratin cili setup na 0 i postavin samo 2% IDLE pa da vidin sta ce se desit  :misli:

probaj. Ne mora raditi za tebe, ali nista ne gubis ako probas. Definitivno se potrosnja povecava s bogatijom smjesom. Mislm da u koliko je motor dobro sinkroniziran, da mu osim +2% IDLE nista drugo ne treba pojacavati.
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4297
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Obzirom da se radi o prilično posla na motoru dok se ne pripremi za ta podešavanja, preporučujem da se to napravi u sklopu nekog od servisa, jer jedan od osnovnih parametara za početak podešavanja je ispravan i servisiran motor. Znači ulje, filteri i sviječice moraju biti nove, a ako se radi o većem broju kilometara (više od 24.000 km) moraju se provjeriti/podesiti ventili.
Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline doktor dare

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 176
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Super Tenere 1200
  • Mjesto boravka: Kraljevo, Srbija
Zahvaljujem se Goranu iz Splita na uradjenom Josh box tretmanu meni i dvojici mojih drugara, na skupu u Umagu. Sve ovo, ma koliko dugo je bilo u planu, desilo se potpuno neocekivano i zbog toga je moja radost veca!
Testiranje sam obavio po serpentinama Dolomita i guzvama u Italijanskim gradovima gde sam do sada sve vreme vozio sa kvacilom, a sada kao da sam kupio drugi motor(putopis ce biti kad sve zavrsim).
Ujedno se zahvaljujem i Sarinju na podrsci i pomoci oko nekakve sajle za kvacilo na drugarovom motoru.
Naravno, ostaje otvoreni poziv da pokusamo da i mi budemo dobri domacini u nasim krajevima!
Bikers work is never done

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Obavijest za sve vlasnike DL1000

Evo, potvrda i u praksi - idealno YOSH podesavanje za nas motor je SAMO +2% IDLE.

Predlazem svima kojima sam podesio smjestu na +1.5% IDLE i +5% LOW korekciju iduci put kad se vidimo. Razlog - rjesava vas muke i cukanja a stedi do 5% benzina kad koristite prvu trecinu gasa. Voznja Stroma 1000 bez natjeravanja je gro vremena u tom rezimu, dakle isplati se s obzirom na skupi benzin.

Danas sam napravio posten djir i ugodno se iznenadio kako lijepo motor radi samo sa +2% IDLE.

Moram se ispravit, nikad mi nije tesko priznat gresku  :icon_mrgreen:

Dakle, +2% radi ali samo za hladnije vrijeme, kad su temperature okolnog zraka ispod 20 stC. Za toplije vrijeme, kad ECU ionako stanjuje smjesu, problemi se vracaju. Osobno me ne bi smetalo da motor stucne koji puta, ali dogadja da pri otvaranju gasa kad sam ispod 4.000 o/min motor opasno stuca i potpuno nepravilo radi. Cim se predje oznaka od 4000 o/min, vuce ko mutav.

Probat cu sve parametre vratiti na 0 (NULU) i dodati 5% za donji rezim okretaja (ispod 4.000).
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline Sarinjo

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 810
  • Spol: Muški
  • tko vozi zlo nemisli
  • Preporuke: 0
Moram se ispravit, nikad mi nije tesko priznat gresku  :icon_mrgreen:
....

igore napiši molim te kako ti se sad motor ponaša kad si ponovno povečao gorivo...i šta bi po tvom mišljenju ja trebao napraviti...kako da ja namjestim smjesu???
tko vozi zlo nemisli...

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
igore napiši molim te kako ti se sad motor ponaša kad si ponovno povečao gorivo...i šta bi po tvom mišljenju ja trebao napraviti...kako da ja namjestim smjesu???

Kako sam prije bio napisao, probat cu za vikend. Nego, zanima me tocno sto se kod tebe dogadja?

Samo za primjer kako je kod mene u zadnje vrijeme, osobito nakon sinkronizacija motora i za toplog vremena - kad jace otvorim gas kad su okretaji ispod 4000 (3000-4000), motor jako zatrza, slicno kao da na trenutak proklize spojka pa opet uhvati itd... Ako lagano otvorim gas i onda nakon 4000 odvrnem, nema problema.

Sasvim jasni pokazatelj da je smjesta pretanka u donjem rezimu rada motora. Inace Strom jako povuce vec od 3000 o/min, ide i od 2000 ali nikad ga ne mucim jakim otvaranjem gasa tako nisko. Vaznije mi je da je miran i da ga mogu kontrolirati u ostrim zavojima na tako niskim okretajima.

Pretpostavljam da se kod tebe radi o istom problemu, pa ti preporucam da sve vratis na nulu i krenes s pojacavanjem smjese za donje podrucje rada motora (LO oznaka na Yosh box-u) i dodas 5% vise goriva.
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline Sarinjo

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 810
  • Spol: Muški
  • tko vozi zlo nemisli
  • Preporuke: 0
ma nekad mi baš na tako manjim okretajima pri jačem odvrtanju gasa umre na trenitak pa onda tek krene,i dosta je nemiran na male okretaje od 2000-3500 o/min...a zna mi se nekakva detonacija ponekad čuti u fileru zraka :misli:
tko vozi zlo nemisli...