Autor Tema: Pumpa goriva  (Posjeta: 33967 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ib

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19648
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Pumpa goriva
« Reply #20 : 27.12.2010, 23:33:38 »

Toliko, pa javljajte kako ste ovo trajno rijesili. Elektroliza, kako rece jeeves, se cini kao najbolje rjesenje.

Ako imas koju fotografiju i informaciju koja pumpa je u igri, bilo bi mozda nekome korisno. Znam da nisu svi ludi za fotografiranjem kad nesto rade oko motora, ali to najvise pomaze drugima koji na slican problem nailaze kasnije  :thumb_up:

Modifikaicja sa VSRI-ja za koristenje externog filtera je zgodna stvar za smanjivanje troska popravka kad jednom dodje do problema tog tipa. Originalna pumpa je naime skupa ko vrag a nova pumpa i spremnik goriva kostaju skoro ko pol rabljenog motora  :icon_eek:
"Ride Crazy , What could happen...????"

agolac

  • Gost
Odg: Pumpa goriva
« Reply #21 : 27.12.2010, 23:42:31 »
Jako zanimljivo Ivane... Slike slike  :thumb_up:

Offline ivan grozni

  • Zelen
  • **
  • Postova: 11
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
Odg: Pumpa goriva
« Reply #22 : 28.12.2010, 15:23:08 »
Ljudi, ja se stvarno izvinjavam, ali slika nemam, jer vjerujte mi da mi ni na pamet nije palo da slikam sto momak radi. Hebiga, bio sam u bedaku, racunao sam tada da trebam da iskesiram 800 eura za novu pumpu, pa mi nije bilo bas do slikanja. Prastajte  :icon_no:
Ako nesto znaci, naveo sam model pumpe koji priblizno odgovara, nije made in china, sto je donekle dobro. Postupak ugradnje je dosta prost, samo se odreze donji dio plastike na nosacu, onaj dio koji drzi originalnu da ne propadne dublje u rezervoar, i stavi se ova. Ona, posto je sama po sebi duza od originalne, nema dje da propadne, jer dodiruje dno rezervoara ionako.
A da bi imao indikaciju nivoa goriva u rezervoaru, samo se plovak skrati za razliku duzine ove dvije pumpe (u mom slucaju 33mm).
I to je to.

Offline ZoranM

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 149
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 650 K7
  • Mjesto boravka: Podgorica MNE
Odg: Pumpa goriva
« Reply #23 : 08.01.2011, 19:20:18 »
Prepadnut sa tom korozijom u tanku , danas konacno uhvatih lijepo vrijeme pa u akciju...Preventivnu...
Skidanje istog , istakanje goriva , pa demontaza pumpe..Na svu srecu unutra stanje besprekorno...
Rezervoar iznutra cist i bez tragova korozije , jedino na predfilteru malo necistoce..Ali toliko malo da
sam bio u dilemi ocistiti to ili ne..Ipak jesam  kad je vec tu...  Muka je bila uzalud , ali neka , sad sam miran...
Na usput sam zamijenio antifriz jer je moj Strom K7 pa je trebalo i ranije... Ovih dana ide i kociona tecnost...

Uvijek mi je bila zelja iz PG otici da zivim na primorje , ali kad vidim sto ta so primorska cini Stromovima -  :nono: :icon_mrhappy:

Offline ib

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19648
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Pumpa goriva
« Reply #24 : 08.01.2011, 19:27:17 »
Cestitke na trudu  :thumb_up:

A sto se Podgorice tice, pa nije ona daleko od mora. Tih 60-tak km je idealno za otic na kavu ili rucak za lijepih vikenda  :thumb_up:

A prednost je da nemas ludnicu i guzve preko ljetne turisticke sezone  :strumpf:
"Ride Crazy , What could happen...????"

agolac

  • Gost
Odg: Pumpa goriva
« Reply #25 : 08.01.2011, 22:20:52 »
Prepadnut sa tom korozijom u tanku , danas konacno uhvatih lijepo vrijeme pa u akciju...Preventivnu...
Skidanje istog , istakanje goriva , pa demontaza pumpe..Na svu srecu unutra stanje besprekorno...
Rezervoar iznutra cist i bez tragova korozije , jedino na predfilteru malo necistoce..Ali toliko malo da
sam bio u dilemi ocistiti to ili ne..Ipak jesam  kad je vec tu...  Muka je bila uzalud , ali neka , sad sam miran...
Na usput sam zamijenio antifriz jer je moj Strom K7 pa je trebalo i ranije... Ovih dana ide i kociona tecnost...

Uvijek mi je bila zelja iz PG otici da zivim na primorje , ali kad vidim sto ta so primorska cini Stromovima -  :nono: :icon_mrhappy:

Koliko km imaš na stromu? Zanima me zbog tog filtera, da predpostavim kako bi moj mogao izgledati nakon 55000 km

Offline ZoranM

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 149
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 650 K7
  • Mjesto boravka: Podgorica MNE
Odg: Pumpa goriva
« Reply #26 : 09.01.2011, 21:45:30 »
Cestitke na trudu  :thumb_up:

A sto se Podgorice tice, pa nije ona daleko od mora. Tih 60-tak km je idealno za otic na kavu ili rucak za lijepih vikenda  :thumb_up:

A prednost je da nemas ludnicu i guzve preko ljetne turisticke sezone  :strumpf:

Tacno IB ...Dolje je ljeti ludnica..Ovi moji Budvani postradaju ta dva- tri mjeseca...A PG ima lijepu poziciju za te dnevne voznjice...50-ak km do mora , 100 i nesto do Durmitora i tako...Ali ljeti kao da smo u Sahari..Ne mili mi se sjest na motor od vrucine...Zato se nalazimo redovno na Cetinju da se ohladimo...Pokoje Niksicko i tako...



 
« Zadnja izmjena: 09.01.2011, 22:14:52 ZoranM »

Offline ZoranM

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 149
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 650 K7
  • Mjesto boravka: Podgorica MNE
Odg: Pumpa goriva
« Reply #27 : 09.01.2011, 22:13:35 »
Koliko km imaš na stromu? Zanima me zbog tog filtera, da predpostavim kako bi moj mogao izgledati nakon 55000 km

Moj Strom je K7 i prijesao je 17000km...I mislio sam da ce u tanku biti prilicno taloga ili kakvog smeca , medjutim
bas nista..A namjerno sam gorivo pretocio u providni kanister i poslije pazljivo bat. lampom pregledao unutrasnjost da mi sto ne promakne...Eto izgleda da ovi nasi iz Jugopetrola korektno rade sa tim gorivom..Inace ne punim gorivo
na onim malim privatnim pumpama jer  nesto ne vjerujem u njihovo postenje...
A za tebe Agolac preporuka da negdje kad budes dokon od sad pa do proljeca , lijepo skines i ocistis taj predfilter
jer je 55000 poprilicno kilometara...A nije nista komplikovano , vjeruj...Jedino cigare podalje od sebe dok zavrsis ..
 :icon_mrgreen:.......Ma obicno ljudi to rade kad pumpa  pocne da zvizdi jer kroz zacepljeni filter ne moze jadna da uvuce gorivo pa negoduje...
Zaboravih...Danas sam zamijenio i kociono ulje...Ostale jos za zamjenu svecice i Strom spreman za proljece...
« Zadnja izmjena: 09.01.2011, 22:31:55 ZoranM »

Online jeevesTopic starter

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1768
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Odg: Pumpa goriva
« Reply #28 : 11.01.2011, 20:51:57 »
Evo tek danas završio sa čišćenjem rezervara.
Odradio postupak elektrolize,sve skupa je trajalo 6 dana  :icon_eek:
Radio sam prema naputcima sa nekoliko internetskih stranica i nije ispalo loše, u svakom slučaju bolje nego što je bilo.
Svakih 48 sati bi vadio šipku vani i čistio je i mijenjao vodu i kristalnu sodu (iako je bilo dovoljno samo doliti obične vode). Nevjerojatno koliko je hrđe bilo unutra!



"Donorska" šipka





Proba








Početak





Nakon 48 sati (i tako jos 2 puta)








Na kraju sam još jako kratko ulio litru Antikorozina i dobro izmješao, prolio, nalio benzine, dooobro izmješao i mućkao, prolio i ponovio to još jedan put. Na kraju je izgledalo ovako:



što je puno bolje nego ovo:





Vratio natrag pumpu, stavio rezervar na motor i nalio benzine do vrha.
I onda sam napravio test protoka goriva...i opet dobio 100ml (trebalo bi biti 300 - 350ml  :eusa_wall: :budo: :bur2: :Sexb:

Znači problem nije bio u niskotlačnom filteru nego u visokotlačnom...


Sad imam 3 opcije:

1. Novi visokotlačni filter koji košta u USA oko 250$ (ne želim uopće pitati koliko dođe kod nas)

2. Probati naći neku polovnu pumpu, koja isto tako neće biti jeftina, a pitanje je u kakvom su stanju filteri na njoj.

3. Probati postupak opisan i dosad već dosta puta napravljen na VSRI-ju
http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,6105.0.html koji je je ujedno i najjeftinija i najbrža opcija.


Trenutno vodi opcija br.3,ali nisam još siguran.



I'm getting older faster than I'm getting smarter...

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4297
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: Pumpa goriva
« Reply #29 : 11.01.2011, 22:34:40 »
Bome si ti to vrlo uspješno napravio  :thumb_up:

 Što se tiče pumpe goriva, još nisam na čisto što bih ti preporučio. A pumpa je malo preskupa da bi se njoj učilo  :misli:
Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

agolac

  • Gost
Odg: Pumpa goriva
« Reply #30 : 11.01.2011, 23:15:37 »
Odlično.   :thumb_up:
Probaj ovo sa external fuel filterom  :thumb_up:
Ako to ne upali, probaj naći neku automotive pumpu. Netko je ovdje spomenuo da je našao pumpu koja odgovara, čak je napisao i model.  I to sve za neku siću od tipa 30ak EUR :thumb_up:

Offline ZoranM

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 149
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 650 K7
  • Mjesto boravka: Podgorica MNE
Odg: Pumpa goriva
« Reply #31 : 12.01.2011, 13:13:27 »
Pogledah ono na VSRI i nesto mislim zar se ne bi moglo kako kroz onu rupu nekom krivom zicom doc do filtera unutra?
Lijepo ga pocijepati i onda nek benzin prolazi slobodno , a vani staviti auto filter i kraj price..Mada i ovo sa probijanjem rupe je OK , ali mi djeluje malo komplikovano...Znam da je ovo sa zicom ruzna improvizacija ali sto se moze..

Online jeevesTopic starter

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1768
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Odg: Pumpa goriva
« Reply #32 : 12.01.2011, 19:33:56 »
Pogledah ono na VSRI i nesto mislim zar se ne bi moglo kako kroz onu rupu nekom krivom zicom doc do filtera unutra?
Lijepo ga pocijepati i onda nek benzin prolazi slobodno
, a vani staviti auto filter i kraj price..Mada i ovo sa probijanjem rupe je OK , ali mi djeluje malo komplikovano...Znam da je ovo sa zicom ruzna improvizacija ali sto se moze..


To bi bilo gotovo nemoguće izvesti kroz onu malu rupu. Ovako izgleda filtrirajući element unutar kućišta:

[img width=780 height=585 alt=]http://v-strom.hr/MGalleryItem.php?id=11595[/img]

I'm getting older faster than I'm getting smarter...

Offline ZoranM

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 149
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 650 K7
  • Mjesto boravka: Podgorica MNE
Odg: Pumpa goriva
« Reply #33 : 13.01.2011, 01:03:23 »
Nista onda...Borer u ruke i burgijaj .. Sto se moze moj Djivo...
A bas sam ovih dana vadio moju pumpu i nisam bas pogledao moze li se do ovog filtera...
A dovoljno bi bilo pocijepati ga samo malo...

agolac

  • Gost
Odg: Pumpa goriva
« Reply #34 : 13.01.2011, 20:24:57 »
Nista onda...Borer u ruke i burgijaj .. Sto se moze moj Djivo...
A bas sam ovih dana vadio moju pumpu i nisam bas pogledao moze li se do ovog filtera...
A dovoljno bi bilo pocijepati ga samo malo...

Ta se modifikacija ne može raditi na DL650 K7 i novije. Ima neka razlika u odnosu na starije modele...

Online jeevesTopic starter

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1768
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Odg: Pumpa goriva
« Reply #35 : 16.01.2011, 16:50:50 »
Dakle, odlučio sam se za opciju br.3...

Opet izvadio pumpu, rastavio je,  na laptopu otvorio temu "External fuel Filter modification" sa VSRI-a LINK, opet je pročitao i krenuo...
Stavio borer od 4,5mm na bušilicu i počeo bušiti.
Nije bilo teško, samo nisam bio siguran hoće li ispasti dobro. Rupa je izgledala ok i kroz nju se vidio metalni nosač filtrirajućeg uloška.

Pomoću šprice bi napunio filter sa tekućinom za čišćenje injektora i onda tresao pumpu da plastične strugotine od bušenja izađu van. Mislim da bi i obična benzina bila ok. Postupak sam ponovio 4 - 5 puta.

Pumpu sam opet sastavio i vratio u rezervar. Napravio sam test protoka i dobio malo manje od 350ml  :1c835733:

Sa cijev koja vodi od pumpe do injektora sam skinuo kontakte. Bilo je malo pipavo, jer je cijev kruta, treba je otkinuti blizu konektora, malo je zarezati i "isčupati" sa konektora, bez da se ošteti zelena brtva na njima. 






Filter sam uzeo u Auto Kreša za 42kn. Poznam momka koji tamo radi i dao mi je najmanji visokotlačni filter sa ulazom/izlazom od 8mm koji je imao. Rekao je da ova marka (Nipparts) ok i da ne bi trebalo biti problema.





1m visotlačne cijevi sam platio 35kn (na njoj piše da je do 25 bara, što je puuuno više od 3 bara koliki je tlak na izlazu iz pumpe), a 4 konektora 40kn.
Trazio sam ovakve konektore, ali ih nisam mogao naći u Dbk-u:



...pa sam kupio ove, valjda će biti ok:





Malo se zezao sa smještajem filtera i na kraju ga uspio smjestiti ispod zadnjeg nosača rezervara. Više bi volio da je mogao stati lijevo od motora, prije konektora koji vodi do šprica, ali je prevelik i nije mogao stati.
Par slika ( slikao sam tek kad je bilo gotovo)














Dao kontakt, pumpa je malo duže radila i...upalio je!, ali odmah se i ugasio...upalio sam ga opet i sad radi bez greške  :icon_biggrin:

Vratio plastike natrag i pošao u mali đir, prvi nakon 2 mjeseca. Čini se da radi ok, ali nisam ga dizao u visoke okretaje, ovaj tjedan ću vidjeti da li je ova "opreracija" uspjela.  :icon_wink:
I'm getting older faster than I'm getting smarter...

Offline bajki

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4072
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: DL 650 K8, crni
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: Pumpa goriva
« Reply #36 : 16.01.2011, 19:24:35 »
Lijepo odrađeno! Nadam se da će se pokazati dobro i u upotrebi!

Taj novi filter (nevidim dobro na fotkama, liči mi na filter ulja), jel on unutar toga kućišta ili se on mijenja cijeli i sa kućištem?

Online jeevesTopic starter

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1768
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Odg: Pumpa goriva
« Reply #37 : 16.01.2011, 19:52:49 »
Lijepo odrađeno! Nadam se da će se pokazati dobro i u upotrebi!

Taj novi filter (nevidim dobro na fotkama, liči mi na filter ulja), jel on unutar toga kućišta ili se on mijenja cijeli i sa kućištem?


Hvala, ovaj tjedan je testiranje.

Filter se mijenja cijeli. Jbga nisam ga slikao prije ugradnje  :icon_neutral:
Izgleda gotovo isto kao ovaj:

I'm getting older faster than I'm getting smarter...

Offline bajki

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4072
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: DL 650 K8, crni
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: Pumpa goriva
« Reply #38 : 16.01.2011, 20:00:15 »
Sad mi jasno!
Jesi filter nekako učvrstio, jer on je vjerovatno sada dosta težak kada se napuni benzinom?

Online jeevesTopic starter

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1768
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Odg: Pumpa goriva
« Reply #39 : 16.01.2011, 20:15:33 »
Sad mi jasno!
Jesi filter nekako učvrstio, jer on je vjerovatno sada dosta težak kada se napuni benzinom?

Nije jako težak. Ne miče se, ali još ću sutra pogledati gdje ga je najbolje učvrstiti, najvjerojatnije plastičnim vezicama za nosač rezervara.
I'm getting older faster than I'm getting smarter...