Autor Tema: Pumpa goriva  (Posjeta: 33966 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Online jeevesTopic starter

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1768
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Odg: Pumpa goriva
« Reply #40 : 17.01.2011, 18:16:21 »
Danas napravio 100-ak km, sve ok :icon_yes:
Nema više zatrzavanja preko 6000o/min, Klajv ideeee  :biker:

Jutros sam prije đira dodatno učvrstio filter samo jednom plastičnom vezicom i nije se maknuo niti malo.
I'm getting older faster than I'm getting smarter...

Offline bajki

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4072
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: DL 650 K8, crni
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: Pumpa goriva
« Reply #41 : 17.01.2011, 19:16:13 »
Danas napravio 100-ak km, sve ok :icon_yes:
Nema više zatrzavanja preko 6000o/min, Klajv ideeee  :biker:

Jutros sam prije đira dodatno učvrstio filter samo jednom plastičnom vezicom i nije se maknuo niti malo.

Ajde super! Bitno da je problem riješen, a sad znamo riješenje i za taj problem! :thumb_up:

Online os biker

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 6544
  • Spol: Muški
  • Zle duše mogu da mi...
  • Preporuke: 0
  • Motor: BMW R 1200 GS Adventure, 2009, Full Optional
  • Motor: 9 godina imao Kawasaki KLV 1000
  • Motor: A prije njega Kawasaki EN 500 i Suzuki Marauder VZ 800
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: Pumpa goriva
« Reply #42 : 17.01.2011, 19:41:25 »
Danas napravio 100-ak km, sve ok :icon_yes:
Nema više zatrzavanja preko 6000o/min, Klajv ideeee  :biker:

Jutros sam prije đira dodatno učvrstio filter samo jednom plastičnom vezicom i nije se maknuo niti malo.
Sad dođite na jedan vikend i sve to napravi meni na mojoj naranči. Bit ćete siti i napijeni, to je sve što ti mogu obećati. Svaka čast na trudu, a i rezultatima. :thumb_up:

Offline Fantom

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3116
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 1000 K8 garavi
  • Mjesto boravka: Sarajevo BiH / Randers Denmark
Odg: Pumpa goriva
« Reply #43 : 17.01.2011, 21:49:13 »
Kako i cime pravite test protoka  :misli:

Offline ib

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19648
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Pumpa goriva
« Reply #44 : 17.01.2011, 23:15:52 »
Bravo Jeeves  :thumb_up: Ovo je prva ovakva modifikacija u nas. Na sto muka natjera covjeka  :icon_mrgreen: :thumb_up:
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline ZoranM

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 149
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 650 K7
  • Mjesto boravka: Podgorica MNE
Odg: Pumpa goriva
« Reply #45 : 18.01.2011, 01:39:31 »
Tako treba...Improvizacija je ponekad bolja od originalnog rjesenja...Eto sad kroz koju godinu zamijenis
taj filter i gotovo...Sto mu hvali - - -nista.......Bravo .. :thumb_up:

I sad daj oglas " Busim rupe po pumpama i druge- dolazim kuci " :lol:

Offline ivan grozni

  • Zelen
  • **
  • Postova: 11
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
Odg: Pumpa goriva
« Reply #46 : 18.01.2011, 21:42:01 »
Mislim da se ovo sto je jeeves objasnio odnosi na 1000-ku, i to K7 i ranije, a kod bejbi stromova je drugacija pumpa.
Ja sam svoj problem rijesio sa auto pumpom, kao sto sam objasnio nekoliko postova prije, pa me interesuje da li samo puko dodavanje eksternog filtera na vod goriva od pumpe ka diznama, znatno smanjuje protok istog?

Offline Hudini

  • Urednik programa za djecu
  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 2306
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: K7 1000
Odg: Pumpa goriva
« Reply #47 : 18.01.2011, 21:51:46 »
pa fini filter goriva bi i trebao biti iza pumpe (prije injektora)  :misli:
Saddle Up, Lock 'n' Load

Offline ivan grozni

  • Zelen
  • **
  • Postova: 11
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
Odg: Pumpa goriva
« Reply #48 : 18.01.2011, 22:03:06 »
pa fini filter goriva bi i trebao biti iza pumpe (prije injektora)  :misli:
Uf, vjerovatno nisam dobro postavio pitanje :misli:.
Dakle, majstor mi je ugradio eksterni filter, ali nije busio nista po pumpi da bi olaksao protok goriva kroz istu. Mene interesuje da li ce taj novougradjeni eksterni filter uticati znacajno na protok goriva, i ako hoce, da li se moze na bilo koji nacin modifikovati regulator protoka da salje vise goriva ka tom filteru?

Offline ib

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19648
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Pumpa goriva
« Reply #49 : 18.01.2011, 22:10:57 »
Uf, vjerovatno nisam dobro postavio pitanje :misli:.
Dakle, majstor mi je ugradio eksterni filter, ali nije busio nista po pumpi da bi olaksao protok goriva kroz istu. Mene interesuje da li ce taj novougradjeni eksterni filter uticati znacajno na protok goriva, i ako hoce, da li se moze na bilo koji nacin modifikovati regulator protoka da salje vise goriva ka tom filteru?

To se mora provjeriti metodom opisnoj u Suzuki Repair Manualu - Fuel Flow Check. Nema drugog nacina da to provjeris.
"Ride Crazy , What could happen...????"

Online jeevesTopic starter

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1768
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Odg: Pumpa goriva
« Reply #50 : 18.01.2011, 22:17:37 »
Uf, vjerovatno nisam dobro postavio pitanje :misli:.
Dakle, majstor mi je ugradio eksterni filter, ali nije busio nista po pumpi da bi olaksao protok goriva kroz istu. Mene interesuje da li ce taj novougradjeni eksterni filter uticati znacajno na protok goriva, i ako hoce, da li se moze na bilo koji nacin modifikovati regulator protoka da salje vise goriva ka tom filteru?

Ovo modifikacija je moguća na svim 1000 i na 650 do modela K6. Od K7 pumpa je drugačija (kao kod tvog Stroma). Na VSRI-ju zasad nema primjera modifikacije pumpe na K7.
Baš me zanima kako je to riješio majstor kod tebe.




I'm getting older faster than I'm getting smarter...

Online jeevesTopic starter

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1768
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Odg: Pumpa goriva
« Reply #51 : 18.01.2011, 22:18:20 »
To se mora provjeriti metodom opisnoj u Suzuki Repair Manualu - Fuel Flow Check. Nema drugog nacina da to provjeris.


Možeš probati  i na ovaj način: http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,11603.0.html
I'm getting older faster than I'm getting smarter...

Offline ib

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19648
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Pumpa goriva
« Reply #52 : 18.01.2011, 22:36:03 »
Možeš probati  i na ovaj način: http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,11603.0.html


U osnovi, to je provjera protocnosti pumpe za gorivo, ali jednostavnija  :thumb_up:

Metoda opisana u manualu je u poglavlju 4-54 (za DL1000/KLV).
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline ivan grozni

  • Zelen
  • **
  • Postova: 11
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
Odg: Pumpa goriva
« Reply #53 : 06.02.2011, 10:08:16 »
Evo odradih i ja elektrolizu. Moram da kazem da sam se bojao kako ce sve da ispadne, jer sam mislio da to ispusta nenormalne kolicine stetnih gasova, da to sisti i vri kao vulkan, ali nista od toga nije bilo. Jedna tiha hemisjka reakcija i to je sve  :lol:

A evo i slika


aparatura




nakon 48h




Unutrasnjost rezervoara nakon prvog tretmana




Prerada nosaca pumpe da bi odgovara novoj, duzoj od originalne








I poklon od majstora za rodjendan - motor radi kao sat, rezervoar ociscen sa sve masnom  :lol:




Jedno veeeeliko hvala kolegi, Djivu, za nesebicne savjete koje mi je davao dok sam se, zajedno sa majstorom, patio oko ovoga.

Pozdrav svima,
Ivan

Offline bajki

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4072
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: DL 650 K8, crni
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: Pumpa goriva
« Reply #54 : 06.02.2011, 10:29:32 »
Ako sam dobro shvatio, promijenio si pumpu. Koju pumpu si ugradio?

Offline ib

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19648
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Pumpa goriva
« Reply #55 : 06.02.2011, 10:39:13 »
Da, ovo je zanimljiva stvar, imas li mozda vise informacija o pumpi i modifikaciji nosaca? To jos nisam vidio do sada  :thumb_up:
"Ride Crazy , What could happen...????"

Online jeevesTopic starter

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1768
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Odg: Pumpa goriva
« Reply #56 : 06.02.2011, 10:45:37 »


Drago mi je da si rijesio problem.

Kad ces doci da napravimo djir barem do Stona pa da uz  :kavica: malo popricamo o ovoj temi?   :icon_biggrin:
I'm getting older faster than I'm getting smarter...

Offline ivan grozni

  • Zelen
  • **
  • Postova: 11
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
Odg: Pumpa goriva
« Reply #57 : 06.02.2011, 11:07:24 »
Dakle, koliko se sjecam, u pitanju je bila auto pumpa marke Avanti, model AV022, cini mi se :misli: i ovdje je kostala 39 eura. Sad, koliko sam ja skapirao mog majstora, model nije bitan, vazno je da je po dimenzijama tu nedje i da daju isti pritisak. Naravno nakon toga preuredi se nosac da odgovara dimenzijama nove pumpe i to je to


@jeeves
Dobri moj kolega, hvala ti na pozivu, eto mene brzih dana tamo, cim sezona pocne :ura1:

agolac

  • Gost
Odg: Pumpa goriva
« Reply #58 : 06.02.2011, 22:50:42 »
Odlično. Ako mi ikada rikne pumpa znam što ću  :thumb_up:
Zamjenska pumpa  :thumb_up:

Online jeevesTopic starter

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1768
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Odg: Pumpa goriva
« Reply #59 : 18.03.2011, 08:53:51 »
Postoji jos jedna alternativa ukoliko budete imali problema sa pumpom (1000 &650 do 2007g.)

Navodno je pumpa sa GSX-R 600 i 750, 2006 i 2007g. identicna nasim!!!
Jedina razlika je nosac plovka  koji je kod GSX-R drugacije postavljen, ali rupe za vijke su na istim mjestima i samo treba prebaciti  ovaj koji imate na svom Stromu i to je to!

http://www.stromtrooper.com/ride-reports-route-sheets/5099-stromettes-travels-31.html

Pumpe od GSXR-ova je puuuno lakse nabaviti nego ova nase, a izgleda da su potpuno iste (osim vec spomenutog plovka  :icon_wink: ) ebay link


Mozda se mogu koristit i pumpe drugih godista, ali nisam siguran.
I'm getting older faster than I'm getting smarter...