Autor Tema: Pumpa goriva  (Posjeta: 34056 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline jeevesTopic starter

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1769
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Pumpa goriva
« : 10.12.2010, 20:17:18 »
Odmah na pocetku posljednjeg djira (koji je bio pred gotovo mjesec dana) pumpa goriva je pocela jako zujati i preko 5000 o/min Klajv je poceo trokirati. Zvao sam Bruma i pitao da li uopce da podjemo u djir. Rekao je da ne bi trebalo biti problema, ali da bi morao skinuti pumpu goriva i vidjeti u kakvom stanju je niskotlacni filter.
Taj dan smo presli oko 400km i nakon tankanja zujanje je prestalo i motor vise nije trokirao  :misli:.

Onda smo ovdje u Dbk-u krajem proslog mjeseca imali poplavu u kojoj je zamalo stradao i Klajv. Voda je garazi bila toliko visoka da je usla kroz auspuh (bio je na bocnom nogaru)  :icon_blink: 
Strasno, nikad se tako nesto nije dogodilo.
Srecom voda nije usla u masinu. Ulje sam promjenio dva puta, cisto iz predostroznosti.
Neki dan sam ga upalio da malo radi i opet se pumpa cula jako glasno.  :icon_neutral:
Napravio sam test protoka goriva  http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,11603.0.html  u kojem bi trebalo biti oko 300-350ml goriva...meni je izaslo 100ml...

Brum mi je poslao set brtvi i danas sam skinuo pumpu.



Stanje - tako, tako.
Hrdje u rezervaru ima, doduse manje nego sto sam mislio da ce biti. Nalazi se pri vrhu rezervara i to je vjerojatno uzrok problema.





Hrdje je bilo i na pumpi





Niskotlacni filter





Nakon ciscenja filter izgleda ovako:






Pumpu sam ocistio najbolje sto sam mogao, stavio nove brtve  i ponovo sve sastavio, ali je nisam vratio natrag u rezervar, nisam imao vremena. Nadam se da je problem bio samo u niskotlacnom filteru. U nedjelju cu vratiti pumpu natrag i napraviti test protoka (flow test).
Ako protok i dalje bude nedovoljan, onda je do visokotlacnog filtera  :eusa_wall:


I'm getting older faster than I'm getting smarter...

agolac

  • Gost
Odg: Pumpa goriva
« Reply #1 : 10.12.2010, 20:20:57 »
A mogao bi i onaj Metal rescue uliti u rezevar  :thumb_up:

Offline ib

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Pumpa goriva
« Reply #2 : 10.12.2010, 20:23:47 »
Nemate soli na cestama, ali imate u zraku od mora i ovo je rezultat.  Iznenadjujuce puno hrdje a vjerujem da nisi drzao prazan spremnik goriva duze vremena i da je motor garaziran  :misli:
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline ib

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Pumpa goriva
« Reply #3 : 10.12.2010, 20:30:16 »
Samo za usporedbu, pogledajte pumpu s KLV-a koji je 5 godina bio na Engleskoj klimi, 3 godine bio parkiran na otvorenom i vozen je zimi i zasoljenim cestama. Pumpa kao nova, zato me jos vise cudi tvoja pumpa :icon_eek:

"Ride Crazy , What could happen...????"

agolac

  • Gost
Odg: Pumpa goriva
« Reply #4 : 10.12.2010, 20:37:22 »
Kako izgleda, svi stromovi koji su iz DU su totalna koma glede hrđe. Jao kakva klima  :icon_eek:

Offline jeevesTopic starter

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1769
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Odg: Pumpa goriva
« Reply #5 : 10.12.2010, 23:06:42 »
Nemate soli na cestama, ali imate u zraku od mora i ovo je rezultat.  Iznenadjujuce puno hrdje a vjerujem da nisi drzao prazan spremnik goriva duze vremena i da je motor garaziran  :misli:

Gotovo uvijek nakon voznje napunim rezervar i da, motor je garaziran.

Motor sam kupio polovni i mislim da je ovo zbog toga sto je bivsi vlasnik rijetko imao pun rezervar i dok je bio kod njega nije bio garaziran.
Kad ovdje sastavi Jugo puno je soli u zraku.

Usporedbe radi prosle godine bas negdje u ovo doba sam kupio skuter. Skoro novi, 2800km, garaziran, stvarno dobro ocuvan. Kad sam ga doveo parkirao sam ga na Pilama, kod ulaza u Stari grad. Nakon 3 dana jake juzine skoro svi metalni su poceli hrdjati  :a9f8736e:
I'm getting older faster than I'm getting smarter...

Offline ib

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Pumpa goriva
« Reply #6 : 10.12.2010, 23:22:05 »
Usporedbe radi prosle godine bas negdje u ovo doba sam kupio skuter. Skoro novi, 2800km, garaziran, stvarno dobro ocuvan. Kad sam ga doveo parkirao sam ga na Pilama, kod ulaza u Stari grad. Nakon 3 dana jake juzine skoro svi metalni su poceli hrdjati  :a9f8736e:

Gadno. Slicno kao nakon voznje zimo po zasoljenim cestama na kontinentu.
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline ZoranM

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 149
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 650 K7
  • Mjesto boravka: Podgorica MNE
Odg: Pumpa goriva
« Reply #7 : 11.12.2010, 00:05:58 »
I mi u CG imamo dva slucaja rdje u rezervoaru...Oba na primorju...Jugo kad dune nosi so...Normalno..
Nego da pitam strucnu javnost - posto je moj Strom K7 sto mislite kako bi bilo da ja otvorim rezervoar
i prekontrolisem stanje unutra , zbog prevencije..A moze li se odozgo otprilike vidjeti kakvo je stanje ...
I moram li imati te brtve ako demontiram pumpu...

Offline ib

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Pumpa goriva
« Reply #8 : 11.12.2010, 00:13:02 »
I mi u CG imamo dva slucaja rdje u rezervoaru...Oba na primorju...Jugo kad dune nosi so...Normalno..
Nego da pitam strucnu javnost - posto je moj Strom K7 sto mislite kako bi bilo da ja otvorim rezervoar
i prekontrolisem stanje unutra , zbog prevencije..I moze li se odozgo otprilike vidjeti kakvo je stanje ...
I moram li imati te brtve ako demontiram pumpu...

Odozgora ne mozes nista vidjeti. Sto vidis kad dignes poklopac ti je inox i to ne hrdja, kao sto vidis na gornjoj fotografiji. Morao bi izvaditi pumpu i gledati kroz otvor na donoj strani rezervoara.

Savjet - uvijek NAKON voznje, prije nego parkiras motor, napuni rezervoar na najblizoj pumpi, osobito ako ce ti motor stajati vise dana, a obavezno prije duzih stanki (recimo kao kod mene, zimski san...).
"Ride Crazy , What could happen...????"

agolac

  • Gost
Odg: Pumpa goriva
« Reply #9 : 11.12.2010, 01:41:55 »
Odozgora ne mozes nista vidjeti. Sto vidis kad dignes poklopac ti je inox i to ne hrdja, kao sto vidis na gornjoj fotografiji. Morao bi izvaditi pumpu i gledati kroz otvor na donoj strani rezervoara.

Savjet - uvijek NAKON voznje, prije nego parkiras motor, napuni rezervoar na najblizoj pumpi, osobito ako ce ti motor stajati vise dana, a obavezno prije duzih stanki (recimo kao kod mene, zimski san...).


Hm, nisam još taj dio rastavljao/gledao pa možda sam u krivu. Kažeš "Morao bi izvaditi pumpu i gledati kroz otvor na donoj strani rezervoara".

A od kamo je ovo slikano?



Ovo je s donje strane rezevara? Ovo što vidimo je ustvari vrh rezervara?  :misli:

Ja sam isto stanovnik primorja, samo sitno stotina metara od mora. Jest da vozim motor svaki dan, ali bilo bi mi dobro znati kako detektirati potencijalne probleme, a vjerujem i ostalima...

Offline jeevesTopic starter

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1769
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Odg: Pumpa goriva
« Reply #10 : 11.12.2010, 07:49:02 »
Hm, nisam još taj dio rastavljao/gledao pa možda sam u krivu. Kažeš "Morao bi izvaditi pumpu i gledati kroz otvor na donoj strani rezervoara".

A od kamo je ovo slikano?

Ovo je s donje strane rezevara? Ovo što vidimo je ustvari vrh rezervara?  :misli:

Ja sam isto stanovnik primorja, samo sitno stotina metara od mora. Jest da vozim motor svaki dan, ali bilo bi mi dobro znati kako detektirati potencijalne probleme, a vjerujem i ostalima...

Da, ovo je vrh rezervara slikano kroz otvor od pumpe. Ne znam kako bi se mogao vidjeti vrh tanka bez skidanja pumpe goriva.
I'm getting older faster than I'm getting smarter...

Offline ib

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Pumpa goriva
« Reply #11 : 11.12.2010, 08:49:32 »
Ovo je s donje strane rezevara? Ovo što vidimo je ustvari vrh rezervara?  :misli:

Tako je. Na vrhu rezervoara imas posudu za prelijevanje goriva iz koje ide ova cijev koju vidis u samom spremniku do otvora na donjoj strani gdje imas cjevcicu i dalje gumeno crijevo koje odvodi benzin do ispod motora.

Hrdja uvijek zahvaca gornji dio spremnika jer u njemu najcesce nema benzina. Ljudi ostavljaju motore nakon voznje s polupraznim spremnikom i ako je puno vlage (i soli u zraku) a motor stoji ne vozen, pojavit ce se hrdja. U dijelu spremnika gdje obicno ima benzina nema hrdje  :thumb_up:
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline jeevesTopic starter

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1769
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Odg: Pumpa goriva
« Reply #12 : 11.12.2010, 09:56:08 »
Nesto si mislim ukloniti hrdju  postupkom elektrolize kao sto je objasnjeno ovdje : http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,142834.0.html ,jer ako samo vratim pumpu nazad vjerojatno ce opet imati problema.

Jel tko ima iskustva s ovim postupkom?

Da li je nakon postupka potrebno zastititi unutrasnjost rezervara i s cim to napraviti?

Da li bi trebao prilikom izvodjenja ovog postupka maknuti cep rezervara ili ga mogu ostaviti unutra bez posljedica?
I'm getting older faster than I'm getting smarter...

Offline ib

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Pumpa goriva
« Reply #13 : 11.12.2010, 10:55:26 »
Netko je dao adresu covjeka u okolici Zagreba koji bi moze srediti spremnik i zastiti ga, jedino je pitanje cijene...

Inace, nemam iskustva s ovim postupkom :dontknow:
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline Hudini

  • Urednik programa za djecu
  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 2306
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: K7 1000
Odg: Pumpa goriva
« Reply #14 : 11.12.2010, 12:01:30 »
razmisli o nečemu kao ovo s linka...

http://www.caswellplating.com/aids/epoxygas.htm


ili potraži nešto slično na bazi epoxy-a, možda neki brodski primer sa cinkom ako je otporan na benzin...

ili možda pitaj nekog ko naviga s čime popravljaju/održavaju AKZ  na spremnicima goriva
Saddle Up, Lock 'n' Load

Offline ZoranM

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 149
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 650 K7
  • Mjesto boravka: Podgorica MNE
Odg: Pumpa goriva
« Reply #15 : 11.12.2010, 17:44:38 »
Prava tema...Bitna... :thumb_up:
A sto ovi Japanci to ne zastitise...To im je bilo minut rabote..Crkli dabogda,,
Neka im Rusi nikad ne vrate one otoke.. :moli:

Online Fantom

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3118
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 1000 K8 garavi
  • Mjesto boravka: Sarajevo BiH / Randers Denmark
Odg: Pumpa goriva
« Reply #16 : 12.12.2010, 18:48:12 »
Ma hajvani su mogli napraviti komplet rezervoar od plastike usparali na tezini i ovim nedostatcima..
Njihov savijetnik bi trebao biti neko od ovih "mahera" sa foruma samo tako bi napravili makinu bez greske.

Offline avinko38

  • V-twin fun maschine
  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 185
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: MZ ES 150/1 Trophy 1973
  • Motor: Yamaha FJR 1300 A 2003
  • Motor: Suzuki DRZ 400 E 2003
  • Mjesto boravka: Zagorje
Odg: Pumpa goriva
« Reply #17 : 24.12.2010, 17:03:57 »
Pumpa sa SV-a, 3 godine star, skoro 42000 km,ne izgleda loše :thumb_up:


Offline ib

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Pumpa goriva
« Reply #18 : 24.12.2010, 17:30:27 »
Izgleda jako dobro  :thumb_up:
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline ivan grozni

  • Zelen
  • **
  • Postova: 11
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
Odg: Pumpa goriva
« Reply #19 : 27.12.2010, 23:28:37 »
Pozdrav ljudi,
Sad sam vidio temu, pa rekoh da i ja prenesem svoja iskustva povodom ovog pitanja. Dakle, i moj je motor "morski" :icon_mrgreen: , te sam zbog toga i ja imao problema sa rdjom u rezervoaru. Muka sam se namucio, jer nisam znao kako problem da rijesim, nekoliko puta se pumpa cistila, ali jednostavno nije davala pravi pritisak, pa motor nije isao kako treba. Problem sam rijesio tako sto sam u njega ubacio pumpu od auta, priblizno istih dimenzija i iste snage i uz minimalne dorade njenog nosaca sam uspio da je uklopim.  Na vsri-ju sam nasao postupak postavljanja eksternog filtera koji se ugradjuje nakon pumpe, kako bih sprijecio da rdja prodre do dizni, jer ce se ista kad tad vratiti, pa da stetu svedem na mijenjanje pumpe koja je, u mom slucaju, kostala bas jeftino.

Toliko, pa javljajte kako ste ovo trajno rijesili. Elektroliza, kako rece jeeves, se cini kao najbolje rjesenje.

Pozdrav.
 

edit: evo i copy/paste mog rjesenja
Ako se kome ovo desi, da zna da se sve moze rijesiti sa obicnom auto pumpom od 3 bara, otprilike iste sirine. Ova koju mi je majstor stavio je duza od originala (tacnije 33mm), pa je morao malo poraditi na plasticnom nosacu, a plovak skratiti za tu duzinu, da bi koliko toliko pokazivao tacan nivo goriva u rezervoaru. Za kolege iz CG informacija da pumpu mogu naci u Trend Autu za 39 eura rofl7gp! Model pumpe Avanti AV022