Autor Tema: TPS sinkronizacija motora (DL1000)  (Posjeta: 3841 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline tibertov

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 6305
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: V-Strom 1000A L4, 22.000 km
  • Mjesto boravka: Ogulin
Odg: TPS sinkronizacija motora (DL1000)
« Reply #20 : 06.07.2015, 22:14:36 »
TPS i strom rade savrseno.
Fala Bajki,opet imam naj jaceg stroma na forumu :)
Imas, imas i onda je svizac zamotao čokoladu

Offline Pontifexminimus

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 6407
  • Spol: Ženski
  • Preporuke: 0
  • Motor: Kralj K9
  • Mjesto boravka: Otok s 327 sunčanih dana godišnje
Odg: TPS sinkronizacija motora (DL1000)
« Reply #21 : 06.07.2015, 22:53:40 »
Imas, imas i onda je svizac zamotao čokoladu

Evo jednog francuskog samo taj je odmotao cokoladu



Offline bajki

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4072
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: DL 650 K8, crni
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: TPS sinkronizacija motora (DL1000)
« Reply #22 : 07.07.2015, 07:03:12 »
..ajde Bajki nestrpljiv sam   :moli: ..da primjenimo sistem kod Žandara  :ura1:

Pao mi je kamen sa srca i sada opet mirno spavam!

Problem je bio u mom neiskustvu, neznanju i žurbi! Sada sam išao rastaviti cijeli motor da vidim gdje je problem, tako da sam skinio i airbox da bolje vidim TPS. Skinio sam i njega dolje kad vidim na mjestu gdje se montira TPS stoji mala crna gumica i to labavo stoji. Skinem nju i gledam kako bi na nju trebao sjesti TPS, kad ono na TPS-u imam još jednu takvu gumicu. I tada mi se upali lampica! :icon_no: :icon_no: Od starog TPS-a je ostala gumica u tom ležištu, nije izašla sa TPS-om, a s obzirom da smo montirali bez skidanja rezervoara, to nismo mogli vidjeti (nismo uspoređivali stari i novi, jer smo TPS "proučili" kod osbikerove zamjene). Kod montaže novog nismo mogli vidjeti da TPS nesjeda do kraja, nego smo ga vijcima stegli i on je stajao kako treba, ali nije dobro mogao odrađivati svoju funkciju.
Kada smo montirali bez te "extra" gumice, TPS je lijepo sjeo i nije ga trebalo nešto posebno podešavati, jedno pomicanje za dijelić milimetra i to je to! Miđin Strom je opet divlji kakav je i bio! :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Offline zorro

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 10556
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: leteći konjić :)
  • Motor: Mob: 098/557-494
  • Mjesto boravka: PŽ
Odg: TPS sinkronizacija motora (DL1000)
« Reply #23 : 07.07.2015, 07:08:26 »
Pao mi je kamen sa srca i sada opet mirno spavam!

Problem je bio u mom neiskustvu, neznanju i žurbi! Sada sam išao rastaviti cijeli motor da vidim gdje je problem, tako da sam skinio i airbox da bolje vidim TPS. Skinio sam i njega dolje kad vidim na mjestu gdje se montira TPS stoji mala crna gumica i to labavo stoji. Skinem nju i gledam kako bi na nju trebao sjesti TPS, kad ono na TPS-u imam još jednu takvu gumicu. I tada mi se upali lampica! :icon_no: :icon_no: Od starog TPS-a je ostala gumica u tom ležištu, nije izašla sa TPS-om, a s obzirom da smo montirali bez skidanja rezervoara, to nismo mogli vidjeti (nismo uspoređivali stari i novi, jer smo TPS "proučili" kod osbikerove zamjene). Kod montaže novog nismo mogli vidjeti da TPS nesjeda do kraja, nego smo ga vijcima stegli i on je stajao kako treba, ali nije dobro mogao odrađivati svoju funkciju.
Kada smo montirali bez te "extra" gumice, TPS je lijepo sjeo i nije ga trebalo nešto posebno podešavati, jedno pomicanje za dijelić milimetra i to je to! Miđin Strom je opet divlji kakav je i bio! :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
:icon_eek: ..ti issa .. pa to je vrlo lako moguće da je i kod Žandara problem  :043:
..Bajki   :sretan: :kiss2:  :thumb_up:  :piva:
Biti "Stromer" nije nužno imati stroma ili uopće motor.
Kupnjom stroma i dodjeljivanjem glupog si nicka ne postaješ "Stromer"..pičke ostaju pičke pa sve da kupe i SOMARU :)))

Offline Suki_san

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4067
  • Spol: Muški
  • ...go anywhere...
  • Preporuke: 0
  • Motor: Kraljica Africa, Tricolore, 2017
  • Mjesto boravka: Đakovo 098 9232180
Odg: TPS sinkronizacija motora (DL1000)
« Reply #24 : 07.07.2015, 07:53:43 »
...e da ste zvali pravog majstora to bi riješili odmah a ne ovako da ljudi noćima ne spavaju :icon_omfg: :baeh:...
:iq:

Offline zorro

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 10556
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: leteći konjić :)
  • Motor: Mob: 098/557-494
  • Mjesto boravka: PŽ
Odg: TPS sinkronizacija motora (DL1000)
« Reply #25 : 07.07.2015, 09:05:08 »
...e da ste zvali pravog majstora to bi riješili odmah a ne ovako da ljudi noćima ne spavaju :icon_omfg: :baeh:...
..čovjek uči dok je živ..i glup umre ..kao što ćeš i sam   :gy: 
..međutim..čovjeka veseli kad dohaka problemu sam  :ura1:  ..i vjerojatno će mu duže ostati u sjećanju i samim tim..a i ovim pisanjem.. neko od budućih koji to budu radili će imati kvalitetnu informaciju  :sretan:
 :piva:
Biti "Stromer" nije nužno imati stroma ili uopće motor.
Kupnjom stroma i dodjeljivanjem glupog si nicka ne postaješ "Stromer"..pičke ostaju pičke pa sve da kupe i SOMARU :)))

Offline bajki

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4072
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: DL 650 K8, crni
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: TPS sinkronizacija motora (DL1000)
« Reply #26 : 07.07.2015, 10:21:46 »
..čovjek uči dok je živ..i glup umre ..kao što ćeš i sam   :gy: 
..međutim..čovjeka veseli kad dohaka problemu sam  :ura1:  ..i vjerojatno će mu duže ostati u sjećanju i samim tim..a i ovim pisanjem.. neko od budućih koji to budu radili će imati kvalitetnu informaciju  :sretan:
 :piva:

Upravo to! :thumb_up:

Offline miđo

  • Zelen
  • **
  • Postova: 59
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: gsxf 600,1991. 90 000
  • Motor: dl 1000,k7,54000
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: TPS sinkronizacija motora (DL1000)
« Reply #27 : 07.07.2015, 11:43:15 »
I svi sretni i zadovoljni.savjet svima: mjenjajte TPS :) :062:
On the road again :)

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4297
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: TPS sinkronizacija motora (DL1000)
« Reply #28 : 07.07.2015, 14:52:17 »
Kada smo prije nekoliko godina mijenjali TPS na renegadeovom motoru, unutra je bilo dvije gumice od bivših TPS  :thumb_down: Normalno da motor nije radio kako treba.

Kod zamjena treba izvaditi staru gumicu s ležišta TPS (onaj bijeli plastični prsten s kukicom) i s novog skinuti novu gumicu i staviti je na mjesto stare, tako je lakše montirati TPS. Gumice su lagano tvornički podmazane kako bi se osovina leptira lakše okretala unutar samog senzora.

Vidim ja Bajki da tebi to sasvim lijepo ide  :icon_wink: :thumb_up:
Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline bajki

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4072
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: DL 650 K8, crni
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: TPS sinkronizacija motora (DL1000)
« Reply #29 : 07.07.2015, 14:54:51 »
Zahvaljujući forumu i vlastitim greškama čovjek puno nauči! :icon_mrgreen:

Online os biker

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 6544
  • Spol: Muški
  • Zle duše mogu da mi...
  • Preporuke: 0
  • Motor: BMW R 1200 GS Adventure, 2009, Full Optional
  • Motor: 9 godina imao Kawasaki KLV 1000
  • Motor: A prije njega Kawasaki EN 500 i Suzuki Marauder VZ 800
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: TPS sinkronizacija motora (DL1000)
« Reply #30 : 07.07.2015, 15:11:25 »
Reko sam ja davno da je Bajki majstor i po. Jbte, i meni laknulo  :icon_wink: :piva:
Zanimljivo je da nam se to nije dogodilo na mom Klv-u :misli:

Offline SirOliver

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3665
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
Odg: TPS sinkronizacija motora (DL1000)
« Reply #31 : 07.07.2015, 15:31:12 »
..čovjek uči dok je živ..i glup umre ..kao što ćeš i sam   :gy: 
..međutim..čovjeka veseli kad dohaka problemu sam  :ura1:  ..i vjerojatno će mu duže ostati u sjećanju i samim tim..a i ovim pisanjem.. neko od budućih koji to budu radili će imati kvalitetnu informaciju  :sretan:
 :piva:
tako je Zorro :thumb_up:
Zahvaljujući forumu i vlastitim greškama čovjek puno nauči! :icon_mrgreen:
Bajki, samo naprid :sretan: :thumb_up:
Sent from my Commodore 64 silver edition

Offline bajki

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4072
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: DL 650 K8, crni
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: TPS sinkronizacija motora (DL1000)
« Reply #32 : 07.07.2015, 18:52:09 »
Reko sam ja davno da je Bajki majstor i po. Jbte, i meni laknulo  :icon_wink: :piva:
Zanimljivo je da nam se to nije dogodilo na mom Klv-u :misli:
Čista slučajnost! :icon_mrgreen:

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19648
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: TPS sinkronizacija motora (DL1000)
« Reply #33 : 07.07.2015, 19:11:34 »
Zahvaljujući forumu i vlastitim greškama čovjek puno nauči! :icon_mrgreen:

Hvala na komplimentu i sretan sam da i danas, puno godina kasnije, jos uvijek sluzi prvotnoj namjeni  :sretan: :thumb_up:

Bravo Bajki. Podrzavam tvoju volju i sve vece vjestine oko odrzavanja Stromova  :sretan: :thumb_up:
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline bajki

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4072
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: DL 650 K8, crni
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: TPS sinkronizacija motora (DL1000)
« Reply #34 : 08.07.2015, 07:03:14 »
 :thumb_up:

Offline jboban

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 151
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-Strom DL650 K9
  • Mjesto boravka: Arilje
Odg: TPS sinkronizacija motora (DL1000)
« Reply #35 : 25.06.2016, 22:59:45 »
Radi se o DL650 K9, ali... Danas prvi put aktiviram Dealer Mode da pogledam da li postoji neka ECU greška i proverim TPS. Odmah sam dobio -C00, zagrejao motor na radnu temperaturu, ali podizanje crtice dobio tek na oko 4000 obrtaja  :thumb_down:

Rekoh, odlična prilika da naštelujem TPS! Međutim, protivno preporukama, malo uz zbunjujuću sliku iz Service Manual-a za DL650AK9 gde je TPS od starijeg modela, greškom prvo popustim Torx od STPS. Onda vratim, pa popustim pravi. Jedva sam uspeo da dobijem crticu na sredini i negde oko 2000 obrtaja da se podiže u gornji položaj i tako ostavio za sad. Daleko je bolje nego što je bilo. Imam mirniji rad motora, bolje povlačenje iz najnižih obrtaja i blag problem kod paljenja. Mnogo lakše pali, ali broj obrtaja kao da zastane i jedva preskoči do Idle od 1100-1300.

Zanima me, kakva je funkcija STPS na DL650 i kako se on podešava? Vratio sam ga što približnije u obeleženi položaj i planiram da se još jednom pozabavim TPS podešavanjem i postignem što ranije podizanje crtice.

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4297
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: TPS sinkronizacija motora (DL1000)
« Reply #36 : 26.06.2016, 12:40:48 »
Radi se o DL650 K9, ali... Danas prvi put aktiviram Dealer Mode da pogledam da li postoji neka ECU greška i proverim TPS. Odmah sam dobio -C00, zagrejao motor na radnu temperaturu, ali podizanje crtice dobio tek na oko 4000 obrtaja  :thumb_down:

Rekoh, odlična prilika da naštelujem TPS! Međutim, protivno preporukama, malo uz zbunjujuću sliku iz Service Manual-a za DL650AK9 gde je TPS od starijeg modela, greškom prvo popustim Torx od STPS. Onda vratim, pa popustim pravi. Jedva sam uspeo da dobijem crticu na sredini i negde oko 2000 obrtaja da se podiže u gornji položaj i tako ostavio za sad. Daleko je bolje nego što je bilo. Imam mirniji rad motora, bolje povlačenje iz najnižih obrtaja i blag problem kod paljenja. Mnogo lakše pali, ali broj obrtaja kao da zastane i jedva preskoči do Idle od 1100-1300.

Zanima me, kakva je funkcija STPS na DL650 i kako se on podešava? Vratio sam ga što približnije u obeleženi položaj i planiram da se još jednom pozabavim TPS podešavanjem i postignem što ranije podizanje crtice.

Naslov teme je sinhronizacija kod DL 1000. Kod DL 650 su drugačiji parametri i to se tako ne radi, mogu se samo prouzročiti problemi  :nono: Ili kod startanja, ili kod primanja gasa ili u toku rada motora.
Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline jboban

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 151
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-Strom DL650 K9
  • Mjesto boravka: Arilje
Odg: TPS sinkronizacija motora (DL1000)
« Reply #37 : 26.06.2016, 13:13:42 »
Nisam ništa loše primetio, bar za sad  :klanjase:. Danas probao paljenje na hladno, koliko je to moguće na 32C (u hladu) i sve je ok.
Inače, u Service Manual-u za DL650 AK9 nema ništa posebno:

Citat:
TPS ADJUSTMENT
1. Warm up the engine and adjust the engine idle speed to 1 300 ± 100 rpm. ("2-15)
2. Stop the engine.
3. Connect the special tool (Mode select switch) and select the dealer mode.
4. If the throttle position sensor adjustment is necessary, loosen the screws and turn the throttle position sensor and bring the line to middle.
5. Then, tighten the screw to fix the throttle position sensor.

agolac

  • Gost
Odg: TPS sinkronizacija motora (DL1000)
« Reply #38 : 26.06.2016, 13:22:27 »
Nisam ništa loše primetio, bar za sad  :klanjase:. Danas probao paljenje na hladno, koliko je to moguće na 32C (u hladu) i sve je ok.
Inače, u Service Manual-u za DL650 AK9 nema ništa posebno:

Koji manual citas. Daj link?

Offline jboban

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 151
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki V-Strom DL650 K9
  • Mjesto boravka: Arilje
Odg: TPS sinkronizacija motora (DL1000)
« Reply #39 : 26.06.2016, 13:25:41 »