Autor Tema: Vodič za kupovinu V-Stroma  (Posjeta: 1644 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline vego

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 221
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: V-Strom DL650 L2 47.000 km
  • Mjesto boravka: HR-51216 Viškovo
Odg: Vodič za kupovinu V-Stroma
« Reply #40 : 18.02.2017, 15:43:36 »
 :rofl7gp: :piva: :thumb_up: :klanjase: :sretan:

Offline keko

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3791
  • Spol: Muški
  • Way of life ✔-Strom
  • Preporuke: 1
  • Motor: DL650A L4
  • Mjesto boravka: Zagabria
Odg: Vodič za kupovinu V-Stroma
« Reply #41 : 18.02.2017, 17:18:03 »
Nemoj da vrijeđaš pa bio sam ja s tobom ka stručni pomoćnik prilikom kupovine pa i odabira motora  :icon_paper:
..  :laughing7: :laughing7: :laughing7:
..  :piva:
✔-Strom 650 - male stvari čine razliku.....dostojnu kraljeva :)

Offline Golileo

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1665
  • Spol: Muški
  • 091-2410-487
  • Preporuke: 0
  • Motor: 650 K5 98 900
Odg: Vodič za kupovinu V-Stroma
« Reply #42 : 19.02.2017, 09:41:58 »
Bravo na trudu i stvarno opseznom stivu.
U jednom trenu bio sam pitan sto sve gledati na stromu pa sam se i sam zamislio oko navedene teme.....
Nadodao bi par sitnica:
- nosac prednjeg kosa, pregledati  ga sa straznje strane u kakvom je stanju, jel ima hrde i dal se na njemu vidi nekakav rad, bojanje ispravljanje....
- straznji fuzrasteri, ako su savijeni ili izgrebani ili ne originalni, mora da je bio pad koji nije bas s mjesta
- plasticne kopcice na oplatama, od prednjih oplata s prednje strane ispred motora, na bocnim stranama ispod sica, na spojevima bocnih plastika i rezervara, dakle nije bitno toliko da ih ima nego da se rupe poklapaju
- test pumpe sa tri kontakta, to stvarno nije problem a ako se rezultati dobri govore nesto i o unutrasnjosti rezervoara.....
- ja bi da mogu razvukao npr 3u brzinu do preko 100 i onda dignuo ruke s volan pa pustio skoro do zaustavljanja....makar niti tu nisi 100 siguran da su gume u istom tragu jer malo pomicanje tezista u stranu zadrzi motor ravnim, a na zalost neke gume voblaju volan i njihovom zamjenom se u cijelosti moze ozbjeci tresnja

Offline damir-st

  • Zelen
  • **
  • Postova: 30
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: v strom 650 L2 42000 km crni
  • Mjesto boravka: split
Odg: Vodič za kupovinu V-Stroma
« Reply #43 : 19.02.2017, 11:32:52 »
pridružujem se pohvalama..ljudi svaka čast..većina nas je to sve prošla ali vidjeti to ovako napismeno i tako detaljno je stvarno odlično..budući stromeri trebaju to isprintat i nosit sa sobom..

Poslano sa mog GT-I9301I koristeći Tapatalk


Offline Lavandić

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4304
  • Spol: Muški
  • Von-a-bič
  • Preporuke: 0
  • Motor: Beverly 250,2005
  • Motor: ex. 2 x Suzuki V-strom 650, 2006 i 2008, ex BMW GS 1200, 2009, Sondermodell
  • Mjesto boravka: St, 0038598299055
Odg: Vodič za kupovinu V-Stroma
« Reply #44 : 24.02.2017, 15:07:30 »
Pohvalno za ovu razrađenu temu za kupovinu rabljenog motocikla!


Želio bih podijeliti s vama jedan moj slučaj a koji pokazuje dvije strane medalje!

Naime kako prodajem svog GS-a ( znam da se ne radi o V-stromu!!!, nemojte me odmah vikati) igrom slučaja sam se čuo telefonski sa najcjenjenijim mehaničarom za BMW, Guruom za sve vlasnike BMW-a, čovjek kojega se sluša i kojemu se slijepo vjeruje! ( Namjerno mu neću navesti ime!!!)

Trebao sam neku informaciju, dobio sam je, hvala mu na tome, te usput onako u priči pripomenuo da imam za prodaju BMW GS 1200, da je servisiran, stanje uredno, nikad razbijan itd.
Na to će on meni, znam za taj motor, već me 5 ljudi pitalo za njega ali ja kao serviser za BMW moram držati do svog renomea, jelte nemojte se srditi, ali na tom motoru je instrument tabla promijenjena te sam možebitnim kupcima to napomenuo ( normalno da su svih 5. dali petama vjetru i nisu ni nazvali).
2008 i 2009 godina su imale drugačiju instrument tablu, po njegovoj izjavi on se diže i ide leći misleći baš o tom modelu BMW-a, sad ih ima četiri u dvorištu, zna sve o njima, zatvorenih očiju i svezanih ruku ih može sastaviti i rastaviti i on je 100% uvjeren da moj motor nije čist i samim time svatko tko ga je pitao ga je i upozorio da bježi od tog motora.
Završim razgovor, na sto muka, skoro dvije godine sam u uvjerenju da je motor ok i da nije bio razbijan i da nije muljano a sad me ošinulo ko grom iz vedrog neba.
Taman u to vrijeme jedan interesent mi da ponudu za kupnju ali malo bezobrazno nisku, mozgam što mi je raditi, umalo pristanem dati ga po bezobrazno niskoj cijeni, samo nek' đavo nosi nečisto bavarsko đubre!
Odtrčim do BMW servisa u St, ali pred samo zatvaranje, splitski mehaničar me uvjerava da je sve ok, da nije tek tako lako zamijeniti instrument tablu ( da je podosta toga nužno prekrojiti i napraviti da bi se ista zamijenila sa istom od novijeg modela). Kaže mi dođi u ponedjeljak pa ćemo vidjeti, nažalost ne imah vremena jer se već dva mjeseca hebem sa hrvatskim uhljebima kako bih posložio sve dozvole, certifikate i ostale pizdarije za tvrtku.
Odem na google, guglam, tražim slike, filmiće ali ko za nevolju nigdje slike instrument table nekog drugog smrada iz Munchena.  Za vikend sam opet temeljito pregledao drlo, sa strane, između, odispod, od gore, od dole, pod kutem 45, ma na sto načina. Nigdje ne nađoh nikakav trag udesa, svi dijelovi su iz prve ugradnje, nigdje ni traga nekom unfallu.

I dalje nemirno spavam, u uvjerenju da je s bavarcem nešto muljano, poznati mehaničar tata-mata za BMW ne javlja mi ništa a dostavio sam mu broj šasije da provjeri moje navode jer naravno on je u svoje navode 100% uvjeren, uostalom petoricu ljudi je i upozorio da ne kupuju motor na kojem je muljano!!

I tako nakon 5 dana, u jednom momentu sam ga htio baciti u more, odlučim još malo guglati i bingo, pronađem na nekom francuskom oglasniku da se prodaje isti model kao moj i u visokoj rezoluciji uslikana instrument tabla.
I naravno instrument tabla ista ko i u mene, ajmo još malo guglati, jebi ga možda je i on mijenjao tablu , jedna lasta ne čini proljeće!!!

Naravski nabasam na nekog Grka i naravno i Grk ima istu instrument kao i ja! Što je ovim ljudima??? Svi su promijenili instrument tablu???

Ili ipak ne, možda je ipak guru za BMW pogriješio???

Uslikam dokaze i pošaljem ih guruu uz slijedeće riječi: " Kume, čovik uči dok je živ!!!""

Nakon toga ga zvrcnem i on mrtav hladan izjavi , da da vidio sam u BMW-ovom sustavu za naručivanje dijelova da ide novi tip instrument table!!!

Došlo mi je da sjednem u auto, odem cca 400 km do njega, dvaput ga plesnem i vratim se kući!!!!


Nadam se da se nikome ništa slično neće desiti jer mi je ovo skratilo život podosta, uz sva sranja samo mi je još i ovo nedostajalo!!!

BTW. zaboravili ste napomenuti jednu bitnu stvar, a to je da je jako važna procjena osobe koja prodaje motocikl, dosta pitanja i potpitanja polako razotkriju mračne namjere prodavača koji nakon 15-ak minuta više i nije tako uvjerljiv da je njegov motor odličan.





"There's no replacement for cubic displacement"

Online mrki-os

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1739
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: KLV 1000 K5, 51000, nećete vjerovati ali narančasti..
  • Mjesto boravka: Čepin 098/523-888
Odg: Vodič za kupovinu V-Stroma
« Reply #45 : 24.02.2017, 15:17:47 »
Nemoš jbn vjerovati kako te lik sjbe..
Dobro ga našamarati i reći mu da sada zove tu petoricu što im je savjetovao da ne kupuju i da ih uputi u pravo stanje..
Život je prekratak da bi putovali autobusom..

Online os biker

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 6563
  • Spol: Muški
  • Zle duše mogu da mi...
  • Preporuke: 0
  • Motor: BMW R 1200 GS Adventure, 2009, Full Optional
  • Motor: 9 godina imao Kawasaki KLV 1000
  • Motor: A prije njega Kawasaki EN 500 i Suzuki Marauder VZ 800
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: Vodič za kupovinu V-Stroma
« Reply #46 : 24.02.2017, 15:26:02 »
Pohvalno za ovu razrađenu temu za kupovinu rabljenog motocikla!


Želio bih podijeliti s vama jedan moj slučaj a koji pokazuje dvije strane medalje!

Naime kako prodajem svog GS-a ( znam da se ne radi o V-stromu!!!, nemojte me odmah vikati) igrom slučaja sam se čuo telefonski sa najcjenjenijim mehaničarom za BMW, Guruom za sve vlasnike BMW-a, čovjek kojega se sluša i kojemu se slijepo vjeruje! ( Namjerno mu neću navesti ime!!!)

Trebao sam neku informaciju, dobio sam je, hvala mu na tome, te usput onako u priči pripomenuo da imam za prodaju BMW GS 1200, da je servisiran, stanje uredno, nikad razbijan itd.
Na to će on meni, znam za taj motor, već me 5 ljudi pitalo za njega ali ja kao serviser za BMW moram držati do svog renomea, jelte nemojte se srditi, ali na tom motoru je instrument tabla promijenjena te sam možebitnim kupcima to napomenuo ( normalno da su svih 5. dali petama vjetru i nisu ni nazvali).
2008 i 2009 godina su imale drugačiju instrument tablu, po njegovoj izjavi on se diže i ide leći misleći baš o tom modelu BMW-a, sad ih ima četiri u dvorištu, zna sve o njima, zatvorenih očiju i svezanih ruku ih može sastaviti i rastaviti i on je 100% uvjeren da moj motor nije čist i samim time svatko tko ga je pitao ga je i upozorio da bježi od tog motora.
Završim razgovor, na sto muka, skoro dvije godine sam u uvjerenju da je motor ok i da nije bio razbijan i da nije muljano a sad me ošinulo ko grom iz vedrog neba.
Taman u to vrijeme jedan interesent mi da ponudu za kupnju ali malo bezobrazno nisku, mozgam što mi je raditi, umalo pristanem dati ga po bezobrazno niskoj cijeni, samo nek' đavo nosi nečisto bavarsko đubre!
Odtrčim do BMW servisa u St, ali pred samo zatvaranje, splitski mehaničar me uvjerava da je sve ok, da nije tek tako lako zamijeniti instrument tablu ( da je podosta toga nužno prekrojiti i napraviti da bi se ista zamijenila sa istom od novijeg modela). Kaže mi dođi u ponedjeljak pa ćemo vidjeti, nažalost ne imah vremena jer se već dva mjeseca hebem sa hrvatskim uhljebima kako bih posložio sve dozvole, certifikate i ostale pizdarije za tvrtku.
Odem na google, guglam, tražim slike, filmiće ali ko za nevolju nigdje slike instrument table nekog drugog smrada iz Munchena.  Za vikend sam opet temeljito pregledao drlo, sa strane, između, odispod, od gore, od dole, pod kutem 45, ma na sto načina. Nigdje ne nađoh nikakav trag udesa, svi dijelovi su iz prve ugradnje, nigdje ni traga nekom unfallu.

I dalje nemirno spavam, u uvjerenju da je s bavarcem nešto muljano, poznati mehaničar tata-mata za BMW ne javlja mi ništa a dostavio sam mu broj šasije da provjeri moje navode jer naravno on je u svoje navode 100% uvjeren, uostalom petoricu ljudi je i upozorio da ne kupuju motor na kojem je muljano!!

I tako nakon 5 dana, u jednom momentu sam ga htio baciti u more, odlučim još malo guglati i bingo, pronađem na nekom francuskom oglasniku da se prodaje isti model kao moj i u visokoj rezoluciji uslikana instrument tabla.
I naravno instrument tabla ista ko i u mene, ajmo još malo guglati, jebi ga možda je i on mijenjao tablu , jedna lasta ne čini proljeće!!!

Naravski nabasam na nekog Grka i naravno i Grk ima istu instrument kao i ja! Što je ovim ljudima??? Svi su promijenili instrument tablu???

Ili ipak ne, možda je ipak guru za BMW pogriješio???

Uslikam dokaze i pošaljem ih guruu uz slijedeće riječi: " Kume, čovik uči dok je živ!!!""

Nakon toga ga zvrcnem i on mrtav hladan izjavi , da da vidio sam u BMW-ovom sustavu za naručivanje dijelova da ide novi tip instrument table!!!

Došlo mi je da sjednem u auto, odem cca 400 km do njega, dvaput ga plesnem i vratim se kući!!!!


Nadam se da se nikome ništa slično neće desiti jer mi je ovo skratilo život podosta, uz sva sranja samo mi je još i ovo nedostajalo!!!

BTW. zaboravili ste napomenuti jednu bitnu stvar, a to je da je jako važna procjena osobe koja prodaje motocikl, dosta pitanja i potpitanja polako razotkriju mračne namjere prodavača koji nakon 15-ak minuta više i nije tako uvjerljiv da je njegov motor odličan.
Pričali smo o tome, katastrofa...tako može neko i za moga reći da je bio totalka, a motor lego na travu u jarak. Štete ni 100 eura...jbga, takvi su ti ljudi, užas :finger:

Offline jeeves

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1770
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Odg: Vodič za kupovinu V-Stroma
« Reply #47 : 24.02.2017, 15:34:46 »


Al ti ga je šuknuo guru  :7c5275dc:
I'm getting older faster than I'm getting smarter...

Offline dado-ka

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4612
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 650 K8 plavi 106.000 km
  • Mjesto boravka: Karlovac 091-22-10-459
Odg: Vodič za kupovinu V-Stroma
« Reply #48 : 24.02.2017, 15:42:20 »
Da nije to ovaj mudrijaš koji nam sramoti pivu.  :mortal: