Novi Postovi

 Str: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Naši hobiji / Odg: Bicikli
« Zadnji post bansi 18.02.2019, 10:30:11 »
Još da mi je Harley i koja tetovaža gdje bi mi kraj bio.  :lol: :lol: :lol:
:icon_mrhappy: :icon_mrhappy: + trbuh od pive, nemoj to zaboravit :lol:
22
Naši hobiji / Odg: Bicikli
« Zadnji post dado-ka 18.02.2019, 08:14:29 »
Još da mi je Harley i koja tetovaža gdje bi mi kraj bio.  :lol: :lol: :lol:
23
Naši hobiji / Odg: Bicikli
« Zadnji post ib 17.02.2019, 22:42:12 »
Bravo, i dobro ti stoji novi look. Izgledas ko pravi bajker  :icon_mrgreen: :thumb_up:
24
Naši hobiji / Odg: Bicikli
« Zadnji post dado-ka 17.02.2019, 18:55:16 »
Prvi ovogodišnji đir.  :icon_mrhappy:
Nije se moglo motorom jer mi je Vesna bubina pa sam se provozao cca 26 km za početak sezone.  :sretan:
25
Naši hobiji / Odg: Moj stari Mercedes
« Zadnji post Paf 14.01.2019, 20:52:53 »
Aaaaaaaaaaaaa...Brume...Legendo...ti si Cudo...  :misli:
26
Naši hobiji / Odg: Moj stari Mercedes
« Zadnji post Brum 14.01.2019, 20:52:46 »
U garaži imam također nešto posla
- moram razvesti električnu instalaciju u spremište
- moram obložiti strop s OSB pločama kako bih zaštitio izolator - 10 cm kamene vune



Struju sam sproveo ispod OSB ploča, još ju moram spojiti, a i strop je gotov.


27
Naši hobiji / Odg: Moj stari Mercedes
« Zadnji post Brum 14.01.2019, 20:46:17 »
Ovo su ostaci moje stare ventilacijske kutije i unutarnjeg izmjenjivača topline



Ovo je rabljena ventilacijska kutija koja je stigla preko ebaya iz Engleske. U jako dobrom je stanju, trebati će je samo očistiti i promijeniti gornju gumenu manžetu na prihvatu ventilatora.



Samoljepljive bitumenska trake koje će se zalijepiti za uređene podnice automobila (kada riješim problem curenja vode)



Tokar je konačno napravio sredinu ovlana, koju sada tapetar treba pretapecirati u bijelu kožu ili skaj, a u sredinu stavljamo znak Mercedesa .

.
.


Još jedan novo istokareni prihvat za crijevo vode na leptiru gasa.



Unutarnji izmjenjivač klima uređaja - ispitan i ispravan, spreman za montažu pod instrumentalnu tablu nakon čiščenja.



Buduća zanimacija - uređivanje karoserije

Kit, brusni papiri, boje, sprejevi

.


Što se tiče automobila, prvo moram riješiti problem curenja vode u prostor nogu sprijeda. Dok to nekako ne riješim nema smisla išta drugo montirati nazad. Paraleleno s time mogu tražiti i nabavljati dijelovi koji mi nedostaju ili su oštećeni, nabavljati literaturu i učiti, te pokušati nešto napraviti s uređenjem laka.
28
Naši hobiji / Odg: Moj stari Mercedes
« Zadnji post Brum 14.01.2019, 20:42:55 »
Zadnja fotografija je snimljena 01.08.2018.godine i od tada je automobil u fazi mirovanja.


Kako je zadnjih nekoliko dana lijepo vrijeme, a ja sam ozdravio, odlučio sam ga malo "provjetriti" nakon punih 5 mjeseci što je proveo u garaži.

Također planiram nešto raditi na njegovoj garaži pa mi smeta unutra.

Evo i slika:

Garaža je dobila novi crijep i limariju, a uz nju sam (u produžetku krova) napravio ...spremište za sve i svašta, što bi u budućnosti moglo biti radionica s radnim stolom i skladište dijelova za Mercedes. 



Već sam i zaboravio kako mi auto izgleda (vidim mu samo prvi kraj kako "škilji" iz garaže  :icon_mrgreen:)

Izvana...



...i iznutra  :043:



Motorni prostor izgleda sasvim Ok, osim par točkica površinske hrđer na nelakiranim površinama

.
.
.


Ono što mi se ne sviđa to je ovo; tragovi curenja ulja ispod mašine.

Na podu



i u posudi koja je bila ispod mašine



Nije puno za 5 mjeseci, ali toga prije nije bilo. Ne vidim odakle kaplje. Karter ima novu brtvu, ali čini mi se da slini ispod glave, što znači da je možda brtva glave dala svoje - tipično za dugo stajanje  :icon_no:




Otvorio sam sva vrata i poklopce da se prozračuje...




...bunker je pun dijelova jer mi ne stanu svi na police u garaži


29
Naši hobiji / Odg: Moj stari Mercedes
« Zadnji post Brum 10.01.2019, 23:22:42 »
Što se tiče vanjskog izgleda auta, skoro sva mjesta gdje je lak bio oštećen, ili je bilo korozije sam očistio i zaštitio primerom.

Uz pomoć lakirera ću napraviti pripremu za njega, a dio ću sam sanirati. Neće biti najljepše, ali biti će puno bolje nego sada. Tako i tako kada se odlučimo koja će boja biti u konačnici će se sve to napraviti komplet.

Ovako mogu vježbati i učiti.


Lijevi retrovizor mi je baš išao na živce. Morao sam skinuti oblogu vrata kako bih ga mogao skinuti, te očistiti hrđu i ponovno zaštiti lim



Popravak ostatka karoserije



I na kraju, kada sam skinuo ventilator klime, oslobodio mi se pristup anteni u prednjem desnom blatobranu. Kako ona nije bila isaravna, izvadio sam ju van i očistio njeno ležište koje je bilo korodiralo. Volio bih ju zamijeniti električnom, ali one su dosta skupe.



I to bi bilo za sada sve od radova.

Elvis se vraća u čistu garažu (to je bilo 01.08.2018.) iz koje se u međuvremnu neće pomaknuti slijedećih 6 mjeseci  :icon_no:





Nadam se da ću nastaviti s radovima za koji dan, barem ono što mogu za sada sam napraviti.

30
Naši hobiji / Odg: Moj stari Mercedes
« Zadnji post Brum 10.01.2019, 20:54:41 »
Kako je sada poprilično toga raskopano, vrijeme je za inventuru, označavanje dijelova i grupa vijaka



Konačno su gotova crijeva za klima uređaj, ali sada ćemo pričekati malo s ugradnjom



Dobio sam nešto posebnog filca iz Njemačke, vrlo gustog i čvrstog koji će se podložiti ispod tepiha.



Bio sam u firmi Pan Prom u Martićevoj ulici u Zagrebu i kupio nešto uzoraka raznih materijala koje bih probao koristiti kao zamjenu za originalne (perforirana stropna obloga, spužva debljine 5 mm, crni "nautički" skaj, te "regenerat" - tapetarski materijal debljine 10 mm od prešanih ostataka spužvi).

Također sam u Maritermu kupio 10 mm debeli samoljepljivi materijal za toplinsku izolaciju ventilacijskih cijevi. Njime bih obložio dio unutrašnjosti vozila radi zvučne i toplinske izolacije.



Obzirom da su moje obloge vrata od crne kože, ali poprilično oštećene, a tako i tako još ne znam u kojoj ćemo završnoj varijanti boje urediti unutrašnjost, mislio sam obloge vrata presvući crnim skajem. Od dviju varijanti ova sjajnija izgleda skoro pa potpuno identično kao original, bojom i teksturom. Za sva četvera vrata i džepove na njima, te obloge B stupa trebalo bi mi niti 3 m tog materijala (širine 140 cm) a metar košta 100-125 kn.



Uz nove tepihe, presvlake sjedala, te uređenu tablu i drvene umetke, interijer bi ipak izgledao puno urednije. Jedino što bi bilo staro to je obloga krova, ali njena promjena zahtijeva demontažu stakala, što mi ovoga časa nije prihvatljivo riješenje. Nekada davno u Americi je obojena bijelom bojom, pa ipak ne izgleda trako jako loše, osim ta dva mjesta oko stropnih lampi koja su oštećena i koja ćemo sanirati s novim materijalom. nekako.


Nabavio sam par komada ljepenke od 2 mm, koja izgleda kao materijal koji se koristi za bočne panele u kabini, u prtljažniku i ispod dijela tepiha na središnjem grebenu. Mislim da je ipak malo preslab, pa ću potražiti onaj deblji, koji bi tome trebalo obojati crnom bojom i s druge strane nalijepiti spužvicu od 5 mm.



Da ne ispadne da samo raskapam auto, obložio sam područje stražnje klupe s ovim samoljepljivim termoizolacijskim materijalom iz Mariterma. Pokrio sam stražnju policu, naslon, te stražnje blatobrane. Materijal nije baš posebno površinski čvrst i lako se mehanički oštećuje, ima vrlo čvrst sloj ljepila i kada se jednom dotakne podloge, ne skida se više bez oštećenja. Prema uputi kolege, treba imati vrlo oštar skalpel koji poslije svakog rezanja treba očistiti nitro razrijeđivačem jer se sloj lijepila hvata na oštricu noža i kvari slijedeći rez.



Na dio poda gdje dolazi sjedeći dio stražnje klupe ću staviti "regenerat" jer je on mehanički puno čvršći.



Za probu sam stavio tepih ispod stražnje police, na izolacijski sloj da vidim kako izgleda, i jako sam zadovoljan. Vjerujem da će zvučni i toplinski benefiti biti očigledni.



Također za probu sam iskrojio komad onog filca za jednu kadicu tek toliko da vidim kako je raditi s tim materijalom. Vrlo je čvrst i treba vrlo oštar skalpel ili čak  velike škare. I to će izgledati sasvim OK.



Izgled stražnjeg putničkog dijela vozila



Što se tiče samog dijela poda koji je saniran, znači obiju kadica, na to ću staviti bitumenske samoljepljive trake za umrtvljivanje zvuka, a na njih filc, pa onda tepihe. Tako mi je savjetovao mentor. On tako godinama radi za pedantne Nijemce, pa nema smisla da mu ne vjerujemo  :thmbup:

Nažalost nisam pronašao takav materijal kod nas, pa ću ga naručiti iz Njemačke iz jednog dućana koji se bavi akustikom.


Znači vrijeme je za pretragu bespuća ebaya u potrazi za ventilacijom, električnmom antenom, zvučnicima, automatskim pojasevima, bitumenskim trakama, itd, itd...
 Str: 1 2 [3] 4 5 ... 10