Novi Postovi

 Str: 1 ... 8 9 [10]
91
Naši hobiji / Odg: Moj stari Mercedes
« Zadnji post ib 20.12.2018, 15:40:25 »
Zanimljivo  :strumpf: :thumb_up:
92
Naši hobiji / Odg: Moj stari Mercedes
« Zadnji post Brum 20.12.2018, 08:47:03 »
Kako nemam radionicu nego garažu, ne mogu više raditi na autu u garaži i morao sam ga izbaciti van. E kako još ne pali, iskoristio sam budućeg zeta da mi pomogne da ga izguramo (lakši dio) iz garaže te poguramo (teži dio) na betonski, povišeni dio dvorišta, na koji ga nemogu sam gurnuti.

Obzirom da je zimus ispoliran i navoskaren, sjajio se samo tako. Kćerka je malo uljepšala kadar  :icon_mrgreen:


Za 10 minuta je pao pravi ljetni pljusak, ali nema veze, još će se se on prati i kisnuti u slijedećih par tjedana  ;D


Razlog zbog kojeg je vani su radovi koje ne mogu napraviti u garaži. Prvo je na redu stražnji kraj. Moram podići auto, skinuti kotače, ugraditi pumpu goriva i odzračiti stražnje kočnice.



Kada sam slao dijelove na lakiranje, zaboravio sam na ove nosače pumpe goriva, pa sam sada i njih morao urediti, kao i vijke na kotačima (bili su lakirani u crno !?)



Slijedi čiščenje, lakiranje te montaža nosača



Pa montaža pumpe na nosače



Spajanje novih crijeva goriva i električne instalacije



I na kraju montaža zaštitnog kučišta pumpe goriva.


Da ne bi bilo sve brzo i lako gotovo, pobrinulo se jedno crijevo goriva koje je prekratko, pa ću ga morati dati ponovno izraditi kako bi pumpa ponovno bila u funkciji.


93
Naši hobiji / Odg: Moj stari Mercedes
« Zadnji post Brum 20.12.2018, 08:33:17 »
Prebacujem se na instrumentalnu tablu.


Niti jedna od tri drvene lajsne koje imam za donji unutarnji rub vozačkog stakla nisu baš bog zna što. Stoga isprobavam jednu lošiju da vidim kako se fiksira.


U središnjem dijelu su dva nosča koji se stežu vijcima, a lijevo i desno su dva limena nosića kojima se lajsna zakači za metalni dio table.


Izabrao sam najlepšu od tri lajsne i stavio je provizorno u auto da vidim kako će to izgledati i ponašati se tokom vožnje.



Nabavio sam novu originalnu bravicu pretinca za dokumente jer mi je pukao zubić na staroj. Premda je riječ o originalnom dijelu, kvaliteta je neuporedivo lošija od stare  :thumb_down:

Jeftina plastika, dvije male opruge, dva mala plastićna zubića - sve izgleda da će puknuti svaki čas, ali istina vratašca su zatvorena.

Stara bravica ima metalnu osovinu kroz cijelo tijelo, dvije jake opruge, i izgleda da će trajati 50 godina.



Sama gornja obloga table je jako loša. Sva je ispucala i ima tragove lijepila po sebi. Dok ne nabavim drugu (novu ili bolju) staru sam malo vizualno uredio.

Pobrusio sam ju i prelakirao primerom za plastiku te polakirao u mat crnu boju. Izgleda puno bolje, sli smrdi kao vrag.



Kada se dobro izlufta na zraku ići će u auto, a na njoj će biti ova (oprana) tekstilna navlaka koja ima zadaću da ju štiti od sunca i (pre)znatiželjnih pogleda


94
Naši hobiji / Odg: Moj stari Mercedes
« Zadnji post Brum 18.12.2018, 21:42:44 »
Nažalost, niti ovaj vikend nisu majstori gotovi, pa radim ono što mogu sam.

Konačno riješavam spoj na termoosjetniku na kučištu termostata



Red je došao na sustva upravljanja.

Spajanje stuba upravljača i servo glave s dva imbus vijka



Pa onda slijedi priprema volana za ugradnju.



Prvo kompletiranje (obnovljenog,i to u bijeloj boji) obruča upravljača.



Montaža gumenih ležišta obruča sirene (da, on nema dugme, nego obruč)




Slijedi montaža kontaktnog prstena koji je u stvari okrugli kontakt za sirenu




Time je upravljač spreman za ugradnju.

Reparirana kombinirana ručica žmigavaca/svjetla/brisači se montira s lijeve strane upravljača i spaja s instalacijom ispod instrumentalne table.




Zatim se fiksira sam stub upravljača s nosačem koji u sebi ima ležajeve i klizeće kontakte za kontaktni obruč sirene





Slijedi fiksiranje ručice žmigavaca (gumenu pokrivnu manžetu sam oprao i motirati ću je kasnije)




Osigurava se i ručica mjenjača




Montiranje nabe, te samog volana





 


Nedostaje središnji, tapecirani dio volana. On je crni (kao i originalni volan), oštećen (ispucao), i kaže tapetar da se neće moći urediti, pa ću to morati riješavati na neki drugi način.


Ručicu mjenjača sam skinuo i ispolirao krom



95
Naši hobiji / Odg: Moj stari Mercedes
« Zadnji post Sobiesky 18.12.2018, 21:34:54 »
Picajzlast sam, a koliko sam čuo i Brum je pa mi je ovo bilo čudno. :icon_mrgreen:
96
Naši hobiji / Odg: Moj stari Mercedes
« Zadnji post Paf 18.12.2018, 21:29:30 »
 aaaa,Sobyeski,ti trazis dlaku u jaetu...pa vidis ti,koi je to posa...to nemore niko platit,to e hoby...ljubav...jos ako proradi...Vouuu... :klanjase:
97
Naši hobiji / Odg: Moj stari Mercedes
« Zadnji post Brum 18.12.2018, 18:20:32 »
Pločica s podacima na kompresoru je zamrljana farbom,ili griješim? :icon_eek:


Ne, nego od čišćenja je malo izgubila boju na rubovima, pa pod ovim svijetlom izgleda zamrljano  :icon_wink:
98
Naši hobiji / Odg: Moj stari Mercedes
« Zadnji post Sobiesky 17.12.2018, 23:16:52 »
Pločica s podacima na kompresoru je zamrljana farbom,ili griješim? :icon_eek:
99
Naši hobiji / Odg: Moj stari Mercedes
« Zadnji post Brum 17.12.2018, 19:17:10 »
Obzirom da sam kod lakiranja odabrao srebrnu boju okvira ventilatora klime, a to nikako nije izgledalo kod zatvorene haube (vidio se veliki svijetli krug ispred hladnjaka), morao sam to popraviti.

Znači nosač, sirene i ventilator idu dolje



pa na lakiranje



i ponovno na  montažu. Mala razlika, ali se itekako vidi  :icon_wink:



Što se tiče kompresora klime, i tu sam malo "fulao" s bojom, pa je to trebalo popraviti. Ovo je puno "smirenija" boja



Još treba "osvježiti" remenicu



Slijedi priprema za ugradnju...

kompresora...



...i prostora u koji se ugrađuje



Montaža kompresora na nosač



Te montaža u motorni prostor



Dok ne bude sređen navoj na remenici, neću stezati sve vijke do kraja, a moram još fiskirati i ovu "treću" nogu koja podupire kompresora odozdo. Ovo je vrlo tijesan prostor za rad, i ne želim se žuriti jer je kasnije teško dostupno za popraviti.

Ostalo je svega još par sitnica kako bi se motor mogao startati (dize su na čiščenju, urediti spoj podtlaka i žicu na termostatu, te montirati pumpu goriva). Ako sve bude kako treba, možda bi ovaj vikend to mogao riešiti, a ako ne, onda slijedeći tjedan.

Okvirni plan je bio da ga startam za 1. Maj, i onda nakon toga riješavam eventualne probleme s curenjem neke od tekućina ili dotezanjem nekih vijaka ili matica. Za sada čekam majstore da riješimo tih par stvari.

100
Naši hobiji / Odg: Moj stari Mercedes
« Zadnji post Brum 17.12.2018, 19:07:55 »
Stigao je nosač kompresora s lakiranja, pa sam privremeno ugradio samo njega, bez kompresora, da vidim kako to izgleda. Kompresor je poprilično velik i težak dio koji se montira dosta specifično. S 4 vijka se bočno fiksira na nosač, i još jdna "noga" ga drži za blok motora (kao neki balkon). Kada ga se montira, pokrije pogleda na vodenu pumpu, termostata, crijeva vode, alternator, baš je nezgrapan.



S montažom nosača nije bilo problema



Na nosaču je i ova pomoćna remenica - zatezač. Lakirana je, i boja je zapunila navoj. Kako ima fini colni navoj, ne mogu je fiksirati dok ne pročistim navoj kod majstora jer nemam takvo narezno svrdlo



Ovako nekako će to na kraju izgledati u motornom prostoru (bez crijeva kompresora koja ćemo izraditi po mjeri tek kada ga ugradimo).



Kompresor se ipak malo vizualno dotjeruje.



Ovo je definitivno krivi odabir nijanse, pa je sada na popravku u neki "smireniji" ton  :icon_mrhappy:

 Str: 1 ... 8 9 [10]