Autor Tema: problem sa strujom na gs-u  (Posjeta: 940 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline vucibatina1Topic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 736
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: suzuki dl 650 V-strom K5
  • Motor: bljak plavi!
  • Motor: 091/892-7948
  • Mjesto boravka: zadar
problem sa strujom na gs-u
« : 30.10.2015, 18:14:29 »
danas ko i svaki dan frend s gs-om svrati kod mene na kavicu i kaže ne radi mi grijač sica.
dobro što može biti problem ? ili je osigurač,prekidač ili crka grijač.

uzmem 12v ispitivač ubodem ga u plus na konektoru grijača i umjesto da zasvjetli lampa ona zavarniči i počme se ljepiti :icon_question: :icon_question:
 bilo di drugo da probam na motoru ista stvar, proba sam na različite mase i na različite pluseve i uvjek isto.

uglavnom motor radi u redu i nebi rekli da ima ikakvih problema.

ispitivač sam proba i na stromu i radi u redu.

što može biti??
možda sam ružan al sam zato glup!

Offline Fantom

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3118
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 1000 K8 garavi
  • Mjesto boravka: Sarajevo BiH / Randers Denmark
Odg: problem sa strujom na gs-u
« Reply #1 : 30.10.2015, 19:07:14 »
Imas negdje kratak spoj.. Prati kablove od grijaca sica i vidi da se negdje nisu ostetili. Provjeri i sve konektore... Iskreno cudi me da prvo nije riknuo osigurac ako je stavljen propisne amperaze trebao je prvo on riknuti.. Ja takav motor nebi smio ostaviti da prenoci sa skopcanom baterijom jer moze planuti ko keks.

Offline os biker

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 6556
  • Spol: Muški
  • Zle duše mogu da mi...
  • Preporuke: 0
  • Motor: BMW R 1200 GS Adventure, 2009, Full Optional
  • Motor: 9 godina imao Kawasaki KLV 1000
  • Motor: A prije njega Kawasaki EN 500 i Suzuki Marauder VZ 800
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: problem sa strujom na gs-u
« Reply #2 : 30.10.2015, 19:29:03 »
Imas negdje kratak spoj.. Prati kablove od grijaca sica i vidi da se negdje nisu ostetili. Provjeri i sve konektore... Iskreno cudi me da prvo nije riknuo osigurac ako je stavljen propisne amperaze trebao je prvo on riknuti.. Ja takav motor nebi smio ostaviti da prenoci sa skopcanom baterijom jer moze planuti ko keks.
Da, bilo je slučajeva negdje u Istri da se veliki Bandit istopio/izgorio preko noći u garaži. Bad luck :thumb_down:

Online Danijel 23

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3381
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Vaspa PX 200 Arcobaleno, 1984, plava
  • Motor: DL 650A L3, Sivi
  • Mjesto boravka: ZAGREB
Odg: problem sa strujom na gs-u
« Reply #3 : 30.10.2015, 19:34:33 »
Da, bilo je slučajeva negdje u Istri da se veliki Bandit istopio/izgorio preko noći u garaži. Bad luck :thumb_down:
Da ali to je GS......NEMOGUCE
 :icon_paper:

Online Lavandić

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4303
  • Spol: Muški
  • Von-a-bič
  • Preporuke: 0
  • Motor: Beverly 250,2005
  • Motor: ex. 2 x Suzuki V-strom 650, 2006 i 2008, ex BMW GS 1200, 2009, Sondermodell
  • Mjesto boravka: St, 0038598299055
Odg: problem sa strujom na gs-u
« Reply #4 : 30.10.2015, 19:39:10 »
Da ali to je GS......NEMOGUCE
 :icon_paper:
To je aftermarket dio. Gs kako reče Brum ima neku canbus instalaciju.  I kako meni rekoše nije poželjno spajati svakakve pizdarije na postojeću instalaciju već vući directly sa baterije.
Nisam električar i nemam pojma o struji.
"There's no replacement for cubic displacement"

Offline zorro

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 10556
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: leteći konjić :)
  • Motor: Mob: 098/557-494
  • Mjesto boravka: PŽ
Odg: problem sa strujom na gs-u
« Reply #5 : 30.10.2015, 19:49:55 »
Imas negdje kratak spoj.. Prati kablove od grijaca sica i vidi da se negdje nisu ostetili. Provjeri i sve konektore... Iskreno cudi me da prvo nije riknuo osigurac ako je stavljen propisne amperaze trebao je prvo on riknuti.. Ja takav motor nebi smio ostaviti da prenoci sa skopcanom baterijom jer moze planuti ko keks.

Zemo..čitaj  :icon_mrgreen:  :gy:

uzmem 12v ispitivač ubodem ga u plus na konektoru grijača i umjesto da zasvjetli lampa ona zavarniči i počme se ljepiti :icon_question: :icon_question:
bilo di ( u prijevodu: bilo gdje)drugo da probam na motoru ista stvar, proba sam na različite mase i na različite pluseve i uvjek isto.


Da GS možda nema jaču struju no naši motori..a ispitivač je za 12 V pa ga topi  :misli: :dontknow:
Biti "Stromer" nije nužno imati stroma ili uopće motor.
Kupnjom stroma i dodjeljivanjem glupog si nicka ne postaješ "Stromer"..pičke ostaju pičke pa sve da kupe i SOMARU :)))

Offline Fantom

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3118
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 1000 K8 garavi
  • Mjesto boravka: Sarajevo BiH / Randers Denmark
Odg: problem sa strujom na gs-u
« Reply #6 : 30.10.2015, 20:15:16 »
 :sretan: U pravu si zemo sad sam procitao post sa cvikama  :lol:
Ipak bi ja raskopcao bateriju dok se to nerijesi. Probao bi sigurno i imrovizovati 2 komada zice i jednu 12V sijalicu pa opet provjerio sta se desava jer je bas misteriozan kvar..

Offline vucibatina1Topic starter

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 736
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: suzuki dl 650 V-strom K5
  • Motor: bljak plavi!
  • Motor: 091/892-7948
  • Mjesto boravka: zadar
Odg: problem sa strujom na gs-u
« Reply #7 : 30.10.2015, 20:42:43 »
iskopčali smo kleme i čekati će sutra.
nema jaču struju jer sam već s tim ispitivačem po njemu radija.
možda sam ružan al sam zato glup!

Offline Sepp

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 451
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: V Strom 650 K8, mat crni
  • Mjesto boravka: Zagreb
Odg: problem sa strujom na gs-u
« Reply #8 : 30.10.2015, 20:45:28 »
nešto ti ne valja s ispitivačem, on je taj koji radi taj čudni šlus
daj probaj mjeriti s instrumentom ako imaš, ili uzmi grlo stavi žarulju 5W, dvije žice i onda probaj  :thumb_up:

Online Danijel 23

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3381
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Vaspa PX 200 Arcobaleno, 1984, plava
  • Motor: DL 650A L3, Sivi
  • Mjesto boravka: ZAGREB
Odg: problem sa strujom na gs-u
« Reply #9 : 30.10.2015, 21:12:32 »
nešto ti ne valja s ispitivačem, on je taj koji radi taj čudni šlus
daj probaj mjeriti s instrumentom ako imaš, ili uzmi grlo stavi žarulju 5W, dvije žice i onda probaj  :thumb_up:
:biggrinlove:
...to je majstor!
 :thumb_up:

Offline zorro

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 10556
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: leteći konjić :)
  • Motor: Mob: 098/557-494
  • Mjesto boravka: PŽ
Odg: problem sa strujom na gs-u
« Reply #10 : 30.10.2015, 21:13:56 »
nešto ti ne valja s ispitivačem, on je taj koji radi taj čudni šlus
daj probaj mjeriti s instrumentom ako imaš, ili uzmi grlo stavi žarulju 5W, dvije žice i onda probaj  :thumb_up:

....nismo zeme  :icon_mrgreen: ..al čitaj i ti  :gy:


ispitivač sam proba i na stromu i radi u redu.


Biti "Stromer" nije nužno imati stroma ili uopće motor.
Kupnjom stroma i dodjeljivanjem glupog si nicka ne postaješ "Stromer"..pičke ostaju pičke pa sve da kupe i SOMARU :)))

Offline Sepp

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 451
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: V Strom 650 K8, mat crni
  • Mjesto boravka: Zagreb
Odg: problem sa strujom na gs-u
« Reply #11 : 30.10.2015, 21:25:27 »
....nismo zeme  :icon_mrgreen: ..al čitaj i ti  :gy:

to što negdje radi (da li i kako ?!) ne znači ništa
uzmi dvije žice i žarulju, ne možeš napraviti šlus, a sve ti kaže...........ako svijetli ima razlike potencijala, ako ne svijetli nema
jbš ti te kineske probirštifte i te čudne tinjalice u njima

inače, evi ti savjet zlata vrijedan, kad ispituješ 220v ili 380v stavi dvije žarulje u seriju i dvije žice, ako žarulje svijetle jako imaš 380, ako tinjaju 220v a ako ne svijetle nema napona............i nema zajeba, radi 100% i ne treba ti instrument  :icon_mrgreen:

Online Danijel 23

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3381
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: Vaspa PX 200 Arcobaleno, 1984, plava
  • Motor: DL 650A L3, Sivi
  • Mjesto boravka: ZAGREB
Odg: problem sa strujom na gs-u
« Reply #12 : 30.10.2015, 21:27:36 »
to što negdje radi (da li i kako ?!) ne znači ništa
uzmi dvije žice i žarulju, ne možeš napraviti šlus, a sve ti kaže...........ako svijetli ima razlike potencijala, ako ne svijetli nema
jbš ti te kineske probirštifte i te čudne tinjalice u njima

inače, evi ti savjet zlata vrijedan, kad ispituješ 220v ili 380v stavi dvije žarulje u seriju i dvije žice, ako žarulje svijetle jako imaš 380, ako tinjaju 220v a ako ne svijetle nema napona............i nema zajeba, radi 100% i ne treba ti instrument  :icon_mrgreen:
:klanjase:

Offline zorro

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 10556
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: leteći konjić :)
  • Motor: Mob: 098/557-494
  • Mjesto boravka: PŽ
Odg: problem sa strujom na gs-u
« Reply #13 : 30.10.2015, 21:32:56 »
..kad je u bivšoj nam dragoj državi  :biggrinlove: ispitivač za 12V bio čudo kvantne fizike i mogao se nabaviti jedino u Minkenu..koristili smo žaruljice ..i to znam  :icon_wink: ..al haj..ovu teoriju sa ispitivanjem 220 i 380 nisam probao..i thnx na inf.  :thumb_up:
..međutim..ako želiš za nekakvog jantjitja ili eventualno kartončić Lava (za lava  :043: ) ..spreman sam na opkladu da se u ovom slučaju ne radi o grešci ispitivača  :sretan:
Biti "Stromer" nije nužno imati stroma ili uopće motor.
Kupnjom stroma i dodjeljivanjem glupog si nicka ne postaješ "Stromer"..pičke ostaju pičke pa sve da kupe i SOMARU :)))

Offline Sepp

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 451
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: V Strom 650 K8, mat crni
  • Mjesto boravka: Zagreb
Odg: problem sa strujom na gs-u
« Reply #14 : 30.10.2015, 21:48:19 »
jel ti meni vjeruješ da me je drmnuo probirštift.......i to poštenski
držao sam se za vrata ormara i pikao po osiguračima, kad me tak drmnulo da su me plombe bolile  :lol:

i od tada ne jbm te ispitivače ni 5%, duspol,instrument a ako nema ničega ima žarulja i žice  :thumb_up:

da malo pojasnim zašto dvije žarulje, ako ispituješ s jednom žaruljom i nabasaš na 380V gotovo sigurno će ti eksplodirati,
zato koristiš dvije žarulje spojene u seriju, ne u paralelu, i onda ti je pad napona na 380 toliki da će raditi normalno,
dok će na 220 pad napona biti veći, tako da će zbog manjeg napona na svakoj žarulji one svijetliti slabije

to ti je suprotno onim uvjerenjima koje ljudi imaju da im žarulje pregaraju jer im je napon premali  :icon_wink:
kad im veliš da spoje žarulju 220v na akumulator i da auto žaruljicu spoje na 220v pa nek vide kaj bu se dogodilo  :lol: