Autor Tema: NOVI DL650  (Posjeta: 48330 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Igor Mihajlik

  • - OFI -
  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1526
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 1000 K8
  • Mjesto boravka: Hrastnik Slovenija
Odg: NOVI DL650
« Reply #40 : 03.06.2011, 22:41:56 »
Kod nas Gladiusa koriste u avto školi. Moram reči da jako dobar motor. Dobra konkurencija Hornetu i FZ. Ali mnogi ga ljudi uopče ne pomisle na taj motor.
Lado je moj idol

Offline Dado

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 104
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
    • Dubrovački moto portal
  • Motor: DL650 K6, 50t km, mat crni
  • Motor: Vespa PX
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Odg: NOVI DL650
« Reply #41 : 03.06.2011, 23:08:32 »
izgleda da je većina ipak straight :icon_mrgreen:

Gladius teško može biti konkurencija Hornetu i FZ-u, nisu ista klasa, GSR bi možda mogao :icon_wink:

Offline Igor Mihajlik

  • - OFI -
  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1526
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 1000 K8
  • Mjesto boravka: Hrastnik Slovenija
Odg: NOVI DL650
« Reply #42 : 04.06.2011, 07:38:47 »
izgleda da je većina ipak straight :icon_mrgreen:

Gladius teško može biti konkurencija Hornetu i FZ-u, nisu ista klasa, GSR bi možda mogao :icon_wink:

Ja sam imao u vidu novac.  :icon_mrgreen: 
Lado je moj idol

Offline Toni

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1490
  • Spol: Muški
  • Proda sam Stroma nakon 75000km i 5g 098370280
  • Preporuke: 0
  • Motor: Yamaha FJR 1300 09 prodana na 53000 i 5 g
  • Motor: kupio polovni t-Max 530 6000 km i 3 godine
  • Motor: Proda T max i kupija , novu Afriku twin
  • Mjesto boravka: ispod aerodroma i na brodu
Odg: NOVI DL650
« Reply #43 : 04.06.2011, 18:51:52 »
Treba organizirati suzuki servisnu mrezu.Najveci problem je sta je tesko dobit djelove u dalmaciji a pogotovo ljeti kad madjari idu na kolektivni godisnji.  Brum je idealan za sire podrucje i vece servise ali tesko je kad se moras oslonit samo na jednu osobu da ti servisira motor kako spada....

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: NOVI DL650
« Reply #44 : 07.06.2011, 16:37:51 »
Masta radi, sad se dobro vidi da je DL serija motora usprkos nekim kritikama dobro primljena. Dokaz je da Suzuki koji tradicionalno zapostavlja ovu vrstu motora i vise manje sav razvoj baca na R seriju, izlazi s novim DL650  :strumpf:

Samo se nada da je ovaj GS wannabe koji je pozelio kljun u krivu  :043: :043: :043:

"Ride Crazy , What could happen...????"

agolac

  • Gost
Odg: NOVI DL650
« Reply #45 : 07.06.2011, 16:50:22 »
Užas.  :icon_eek:

Offline zorro

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 10556
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: leteći konjić :)
  • Motor: Mob: 098/557-494
  • Mjesto boravka: PŽ
Odg: NOVI DL650
« Reply #46 : 07.06.2011, 20:00:31 »
Užas.  :icon_eek:
..malo za reč ..ko neka  ptičurina  :icon_mrgreen: ..štob rekli naši stari..teribl  :lol:
Biti "Stromer" nije nužno imati stroma ili uopće motor.
Kupnjom stroma i dodjeljivanjem glupog si nicka ne postaješ "Stromer"..pičke ostaju pičke pa sve da kupe i SOMARU :)))

Offline bajki

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4072
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: DL 650 K8, crni
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: NOVI DL650
« Reply #47 : 07.06.2011, 20:01:33 »
Ako ništa drugo zadržao je neke konture Stroma. A kljun će možda bolje izgledati kada bude dostupan izgled cijelog motora.

agolac

  • Gost
Odg: NOVI DL650
« Reply #48 : 07.06.2011, 20:08:34 »
Ako ništa drugo zadržao je neke konture Stroma. A kljun će možda bolje izgledati kada bude dostupan izgled cijelog motora.

Aloo, nemoj raditi račun bez krčmara  :lol:
Ovo je fotošop montaža nekog GS wanabe  :thumb_up:
Neće tako izgledati  :icon_wink:

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: NOVI DL650
« Reply #49 : 07.06.2011, 20:25:54 »
Imate siluetu izgleda na pocetku ove teme. Tako ce nekako izgledati novi mali Strom i mislim da je to dobra orijentacija. Ipak u Suzukiju imaju bolju sliku globalnog trzista i znaju sto ce imati najbolju prodaju.

Ulazak u boj s KTM-om za neki zesci off-road segment nema smisla. Relativno je malo vozaca koji trebaju takvav tip motora.

Trebate otic u Grcku ili Spanjolsku / Portugal, Strom je tamo nacionalni motor  :icon_mrgreen: :thumb_up:
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4297
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: NOVI DL650
« Reply #50 : 07.06.2011, 20:51:59 »
Imate siluetu izgleda na pocetku ove teme. Tako ce nekako izgledati novi mali Strom i mislim da je to dobra orijentacija. Ipak u Suzukiju imaju bolju sliku globalnog trzista i znaju sto ce imati najbolju prodaju.

Ulazak u boj s KTM-om za neki zesci off-road segment nema smisla. Relativno je malo vozaca koji trebaju takvav tip motora.

Trebate otic u Grcku ili Spanjolsku / Portugal, Strom je tamo nacionalni motor  :icon_mrgreen: :thumb_up:

Triumph je dobro odabrao target motor - R 800 GS, i napravi skoro pa isti motor, i to odmah u dvije inačice cestovnoj i terenskoj. Premda je Triumph globalno beznačajan, u Europi se solidno prodaje, a ovaj novitet svi jako hvale. Ako je to recept za uspjeh, onda je bolje i tako nego tući po GSX-R 600, 750, 1000....

Ako su Yamaha i Guzzi uzeli na zub velikog GS, onda je Suzukiju bolje da se drži malog Stroma i tog segmenta tržišta. Velike motore neka prepusti drugim igračima. Nekako čisto sumnjam da Suzuki ima vremena, volje i novaca za razvoj nasljednika DL 1000.

Možda griješim. Možda i ne...  :icon_wink: :thumb_up:
Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline Igor Mihajlik

  • - OFI -
  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1526
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 1000 K8
  • Mjesto boravka: Hrastnik Slovenija
Odg: NOVI DL650
« Reply #51 : 08.06.2011, 16:54:12 »
Triumph je dobro odabrao target motor - R 800 GS, i napravi skoro pa isti motor, i to odmah u dvije inačice cestovnoj i terenskoj. Premda je Triumph globalno beznačajan, u Europi se solidno prodaje, a ovaj novitet svi jako hvale. Ako je to recept za uspjeh, onda je bolje i tako nego tući po GSX-R 600, 750, 1000....

Ako su Yamaha i Guzzi uzeli na zub velikog GS, onda je Suzukiju bolje da se drži malog Stroma i tog segmenta tržišta. Velike motore neka prepusti drugim igračima. Nekako čisto sumnjam da Suzuki ima vremena, volje i novaca za razvoj nasljednika DL 1000.

Možda griješim. Možda i ne...  :icon_wink: :thumb_up:

Slažem se, pogotovo dok se  hiljadarka još uvek soildno dobro prodaje v Americi. Evropa je u usporedbi sa Amerikom¸ipak mali trg.
Lado je moj idol

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: NOVI DL650
« Reply #52 : 08.06.2011, 18:59:55 »
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline RoadRunner

  • Turist
  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1097
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: Litra crnog...
  • Mjesto boravka: Sisak/München
Odg: NOVI DL650
« Reply #53 : 08.06.2011, 20:00:01 »
Pa to je jednocjevka   :icon_eek:

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: NOVI DL650
« Reply #54 : 08.06.2011, 20:13:09 »
Pa to je jednocjevka   :icon_eek:

Jest. Ti vrebaj starije dvocijevke  :icon_mrgreen: :thumb_up:
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline RoadRunner

  • Turist
  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1097
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: Litra crnog...
  • Mjesto boravka: Sisak/München
Odg: NOVI DL650
« Reply #55 : 08.06.2011, 20:18:55 »
Jest. Ti vrebaj starije dvocijevke  :icon_mrgreen: :thumb_up:

Read my signature  :icon_mrgreen:

Inace nemam obicaj vrebati starije, ali ovaj put odlucno cinim iznimku  :strumpf:

Jedino...moram nekih 50 000 dohvatit na zutoj...al to ce brzo kak sam krenuo  :icon_mrgreen:

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4297
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: NOVI DL650
« Reply #56 : 08.06.2011, 21:57:33 »
Vidim nema štitnika ručki, vizir nije baš velik...
Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

agolac

  • Gost
Odg: NOVI DL650
« Reply #57 : 09.06.2011, 03:34:00 »
Read my signature  :icon_mrgreen:

Inace nemam obicaj vrebati starije, ali ovaj put odlucno cinim iznimku  :strumpf:

Jedino...moram nekih 50 000 dohvatit na zutoj...al to ce brzo kak sam krenuo  :icon_mrgreen:

Samo nemoj hvatati dvocjevku. Ne ovu! Osim kubika i snage po svim, ali ama baš svim parametrima to je lošiji motor od DL650 ili uz najbolju priču jednako dobar kao
DL650 (ne obratno).
Koliko je meni poznato DL1000 nije nikada bio Alpenmaster. Sve godine je to bio DL650. Nije to bez veze (koliko god oni slični bili) :icon_mrhappy:

DL650 je toliko uglađeniji stroj da se ja kad vozim hiljadarku osjećam kao da vozim traktor. Ali doslovno!!! Ne zajebavam, stvarno imam takav osjećaj.
Sad mogu početi pričati o tome kako se raspadaju na 2000 o/min (ove bez yoshi, valjda su one s yoshi malo bolje) da je meni koji cijelo vrijeme vozim DL650 to šok.
Pustimo mi priče tipa dve cijevi, moj je veći itd. to je bitno za kurčenje, a ne za vožnju.

"Probao" sam voziti DL1000 od Voyagera i od gosn. Makedonca Mikisiki. Oba stroma su (koliko je meni poznato, ali možda se i varam i tim gore) bili bez yoshi tretmana i oba se trzaju kao ranjene životinje
uspoređujući ih s DL650. Mogao sam ih voziti još stotinu i vjerovatno bi bilo slično. Po meni taj stroj nema smisla voziti ispod 3000-4000 o/min jer imam osjećaj da će kihnut.
To se ne bi smjelo događati s strojevima tolike kubikaže....
Ja sam jednostavno navikao na DL650 i noćnu vožnju po praznoj cesti gdje agregat radi na 2000 o/min i lagano brunda. Kad mu daš gas on linearno (koliko V2 može) potegne bez ikakvih trzaja.

S druge strane to samo po sebi i nije tako čudno jer je agregat od DL1000 preuzet od TL1000, a svi znamo kako se vozi taj stroj.
Suzuki jednostavno nije posvetio dovoljno pažnje da DL1000 sredi kako treba i budimo iskreni, već se godinama ne trudi da ga imalo poboljša te se iste greške opetovano ponavljaju.
DL650 s druge strane nema nikakvih poznatih problema i sve boljke od starijeg i snažnijeg brata su rješene. To je sigurno jedan od razloga za sva priznanja koja su mu dodjeljena tjekom godina.

Probati ću žicati IB-a đir kad ga vidim na sljedećem susretu u Oberwiesenthal, da vidim kako ide najbolje sređena hiljadarka u "susjedstvu". 
Stvarno me zanima da li će mi njegov motor promjeniti mišljenje...odnosno jesam li ja stvarno vozio DL1000 "kante" pa ne znam o čemu pričam.

Za sada, moje je mišljenje, ako ikad budem kupio jačeg stroma, to nikada (ali nikad!!) neće biti ova trenutna hiljadarka, osim za 2000 EUR kako ih IB nabavlja iz EU  :lol:

Osim toga DL650 ima ubrzanje od 0-100 4.5 sekunde. Kome treba više? Meni ne.

Ajde, sada će Zorro nastaviti  :lol:

Offline ibTopic starter

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: NOVI DL650
« Reply #58 : 09.06.2011, 07:21:41 »
Imas na mome videu iz Slovenije (na drugom i trecem) kad snimam i masku dobro vidljiv mjerac okretaja pa je vidljivo da se motor sasvim lijepo vozi na cca. 2000 o/min  :icon_wink:
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline bajki

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4072
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: DL 650 K8, crni
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: NOVI DL650
« Reply #59 : 09.06.2011, 07:24:58 »
Vidim nema štitnika ručki, vizir nije baš velik...

Mislim da se na toj slici nevidi cijeli vizir.