Autor Tema: Novi V-Strom 1000 - izkušnje vlasnika  (Posjeta: 28469 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline juresTopic starter

  • Enduro for life
  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 927
  • Spol: Muški
  • Crveno-crni Stromar
  • Preporuke: 0
  • Motor: V-Strom 650 K3, 60.000km, siva sad u Afriki
  • Motor: V-Strom K9 ABS, bjela, 37.777km - sad ga prodao i Muha
  • Motor: V-Strom 1000 2014, crveni, 32000km
  • Mjesto boravka: Medvode
Novi V-Strom 1000 - izkušnje vlasnika
« : 15.12.2014, 10:07:20 »
Eto otvaram temu, nadam se da se pridruži uskoro još ko.

Na kratko: uspilo im je!
Novi DL-1000 V-Strom je fantazija za vožnju, lagan, okretan, a nudi to što stromari volimo, odličnu vožnju več od 2000rpm, koja se probudi ko lav u višim rpm. Uopče ne treba stavljati motor u velike rpm, ja ga vozim od 2000 do 4500, sasvim dovoljno. Da bih morao opisati rječima - kao da sam iz dl650 prve serije sjednio na manji motor, a odjednom sjedim više.

Veliki plusovi:
- okretnost, handlong
- puno uži dio sjedala od jaja do tanka, zaista osječaš motor bolje
- puno bolja zaštita za koljena (noge se zbog užjeg dila bolje sakriju za tank)
- gadgeti - gear indicator, temperatura, traction, trip kompjuter....
- zvuk motora....sasvim nešto novo
- kočnice - boga mi prve su bolje od svih stroma do sada, a čak bi ih dao i pred brembo! I u dvima testovima na Youtub je to izpostavio! Dal je to zbog novih materiala ili zbog ratia težine ne znam, in ne želim znati, kočnice kočijo ludo! A ima moj testni več 8800km (ne 4000 :) )
- mislili su na sovozača, i to vrlo. Više prostora za noge, več prostora do kofera i bolje razmjere višina vozač/sovozač
- quick detach sistem za stranske kofere - i ako imaš original ili Givi PL3105 kad ne trebaš skineš i tregere (glej sliku - osnovni nosači su na motoru sada)
- prva centralna luč, puno bolja od obih dvije starijih
- flip switch za duge luči, sa kazačem samo flipneš - kao prije flash ali u drugo stran sada
- prijazniji dio oko akomulatora, ništa nije zabasano više u male prostore
- zaštita prvih amortizera, svi znamo da ih je težko čistiti, mala malenkost a bitna
- hidravlička sklopka, mekana i prime baš na kraju (iztegnute ročke), treba malo vremena da se navikneš ali kad osvojiš treba ti 1cm hoda za brzo šaltanje

Sama vožnja je zaista fantazija i jedva čekam da idem na otvorene ovinke - magistralu i alpe.

Minus:
- neki djeli izgrade, jebi ga jeftin japanac, jeftina plastika, ali boli te k....
- to je osobna stvar ali za mene puno preslaba vjetrna zaštita, Givi sredio to
- u ovom stisnutom djelu za koljena su sada noge na tanku, to znači hlad u ova doba i naravno mogučnost za ogrebljenje boje. Mislim da baš zato Suzuki nudi naljepnice za tank - ja ih imama su transparentne i zaista su potrebne
- plastični nosač tražnjeg kofera, ne mogu zamislitiu da imaš težak kofer i da se još sovozač oprime....Givi SR3105 sredjujeo to sa dodatnim nosačem - preporučujem.
- kao uvijek BW501/502 su kod 8800km za zamjenu
- suzuki u grand adventure nudi original kofere - neupotrebljivo (24+27L stranski i 35L tražnji) za cjenu 900€....wtf?

inače nema kakvih kapitalnih stvari koje bi odvrnula od motora. Motor kao najeftiniji u klasi sigurno nudi najviše.

Moj je primio dodatno uz nešto original opreme
- grijanje ruka Oxford
- Givi vizir
- Givi stranske nosače
- Givi centralni štender
- Givi zadnju platu i nosač
- Givi dodatak za tačku (za pjesak ili zemlju)
- a Kappa TRK komplet je od prije

Sad je sledeči korak vjerovatno Metzeler Tourance Next

Više sljedi uz vožnju


« Zadnja izmjena: 10.03.2015, 17:17:01 ib »

Offline juresTopic starter

  • Enduro for life
  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 927
  • Spol: Muški
  • Crveno-crni Stromar
  • Preporuke: 0
  • Motor: V-Strom 650 K3, 60.000km, siva sad u Afriki
  • Motor: V-Strom K9 ABS, bjela, 37.777km - sad ga prodao i Muha
  • Motor: V-Strom 1000 2014, crveni, 32000km
  • Mjesto boravka: Medvode
Odg: Novi V-Strom 1000 - izkušnje vlasnika
« Reply #1 : 09.03.2015, 10:00:03 »
Eto, kao obečano prvi izvještaj nakon konačno prave vožnje.
Put: http://goo.gl/maps/FGkIy
421km

Vožnja je uzela u obzir:
- hladan asfalt
- prvi veči put nakon zimskog odmora
- suputnik
- 3 kofera
- Metzeler Tourance Next koje su imale tek 100km po gradu u hladu
- nikad nisam imao iskustvo voziti starog 1000, samo 2 x 650
- stavio sam hot grips i veči vizir Givi
- TCS na 2 (ni jedan put palio, ni na makadamu)

Prvo što če me neko pitat 3 kofera za jedan dan? Da, zbog više razloga:
- DL650 im 33+46L kofere zbog topa, a novi DL1000 ima simetrične kofere, u standardu zanjega su 2 x 33L, a ja sam stavio 2 x 46L jer kad mi treba prostor, treba prostor za dva....znači i test kofera
- volim voziti koferom jer štite motor.....................................i beri dolje.....(*)
- za grad sva se presvukla u jeans i windstoper i nije trebal nosti kacige svuda sa sabomo

Test: Da bi pisao za magazin, titula bi bila gladak ko maslac....
Put sva počela u 4C ujutro, direktno na autoput do Kozine. 120 lagano, ali da samo malo zaboraviš, ili gre cesta nizbrdo odmah si na 140 ili više, a to ne primjetiš. 100 osječa ko 50 a 140 osječa ko 100... Nije se ni malo osjetilo da imam 3 velike torbe, naravno na tom putu nisam mogao pokušat ako dođe do voblanja kod velike brzine. Zaštita vjetra iza Givi odlična. Jedini minus to što sam več napomenuo je da se sada koljena drže metalnog dijela tanka, i osjeti se hlad - prije bilo bolje kad je bilo koljeno na plastiki, ali da vani je bilo još hladno.

Kad sva krenula sa autoputa počela fantazija. To kao da je motor koji nema blage veze sa prošlom generacijom, sve je lakše, mekanije i gladko, kad mjenjaš, i osobito mjenjaš na dole prije zavoja nema onih jakih pojemka, a motor se odlično pripremi za zavoj. Kao da bi prije vozi choppera a sada neki bicikl. Noro dobar osječaj!!
Mislim, da riječi nakon 15 min na zavojima moje žene kažu sve: Zašto do sada nisi vozio tako 'ljepo' jer sad njoj ne treba da se drži čvrsto. Prije se često lupala kacigo u kacigo kad sam šaltao na dole, sada i ona najbolje osječa mekano vožnju. Pa to nije sad nešto da bi kazao da je izgubio handling, ovaj dio je sad nevjerovatno bolji jer ti osječaš motor i cjestu i ništo drugo.

Absorbacija cjeste je također 2x bolja, federi, razmjerje težine prave bajk još stabilniji i udarca sa cjeste uopšte nema, tjelo vozača je mirniji, volan stabilniji. Da bi morao staviti u jedan kratak opis - to je motor koji osječa da je automatik, i ima u naprijed programiranu cjestu u kojoj se ubacuje sam!

Motor - odličan, naravno ja sam išao iz 650 na 1000 i sve se čini drugčije, ali mislim, da sam samo jedan put išao nad 5000rpm, ni malo nije potrebno više i kad pretičeš, snage i navora sasvim dovoljno da ideš mimo auto ili u otvoren zavoj bez šaltanja dole, vuče od 2000. Samo druga brzina ima malo poteškoča na malim obratima, treba ji rpm, inače sve druge rade od 'nule'

Auspuf je tih in izpod torbe super za vožnje na daleko, ako želiš zvuk, daš gas jebi ga, ali iz iskustva do francuske i nazad, sa GPR aftermarketom, koji ima super zvuk, glava ne zvoni nakon satima vožnje - jebi ga star sam. Osobito kod suputnika koji je prije imao top ispod uši...

Pisao bi još i još, ali najbolje je kazat da je to motor koji je napravio korak naprijed, veeeeelik korak naprijed, zbalasiran, lagan, izuzetno vodljiv, dovoljno snažan (nije super bike, ali sasvim puno snage). Sedi se malo niže a pogled iznad vizira je još bolji, samo još jedan dio tog izboljšanog handlinga.

*
Testirala sva i kako pokupiti novog stroma  :thumb_up:. Na Buzetu rade novu cjestu i kod crvenog semafora polako smanjujem do kolone, kad se motor ustavio u N moje ljeve nuge nije bilo....bila sva več na 0km/h iza stoječe kolone i nije bilo drugog nego 'brace for impact'  :rofl7gp: Uzeo sam ljetne moto cipele koje imajo vezalice, imajo u poklopac - zaštitu za vezalice ali se jedna izbacila i u vijetru omotala oko nogice....zadnji momenat sam pokušao da je režem vučenjem, ali nije popustila nego se je trgao poklopac iznad nje.... :piva:
I eto torba spasila motor ,da nima ni jedne praskice, samo ima torba 1 cm prasku i ostao je prostor za oba dva da sva ostala na motoru i ne na cjesti, pokupio sam ga ko bicikel, popravio cipele i gas dalje.

ZA one koji se vozu u dvoje:
Riječi suvozačice: puno više prostora od kofera do mene, čak toliko da ji je ujutro pihalo hladno u ljeđa, trebala se naslonit na kofer. Zic puuuuuno bolji, jer ne drsi više tako da kod kočenja ne lupa sovozač u vozača, ali kad sam napomenuo i mirnija, gladka vožnja, tako da suvozač radi puno manje telesom.
I jedna odlična a velika stvar, primjetili su razmjerje med nogicama i izboljšali ovaj dio, sad se skoro ne možeš petljat nogama. prije kad si imao noge dole su se ti pete stalno zatikale u noge sovozača.

Potrošnja:
BC za cijeli put kaže 6.0, dole je kazao 5,8, kuči 6,2 - ali tu ima uloge bura, barem nazad uzbrdo i na primoskoj bura direktno kontra. Koliko je tačan BC ne znam još jer treba iztrošiti drugi tank, na Buzetu sam dotočio ne-puno.

Tu čemo napisati jedan minus - smanjen tank se poznaje. Prvi put da sam u Rovinj i nazad morao dotočiti, kod 300km bilo je več 40km remaining i panic alarm. DL650 išao je 450km i čak više. Ali ako je to cjena za ovaj izuzetan handling - uzmem!
Vidi se, da može motor izvan autoputa odmah postiči 5,5 nije panike.

Zaključak: Još uvijek sam pod osječajem odlične vožnje, a da skinem još kofere i ženu, motor može pružit samo orgazam............... :060:

Fotke vikenda:



















Online ib

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19668
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Novi V-Strom 1000 - izkušnje vlasnika
« Reply #2 : 10.03.2015, 16:48:11 »
Jures, ostavio sam ti ova dva posta, jer su oni kljucni za recenziju. Ostatak sam zalijepio u temu o novom Stromu i to temu s komentarima :thumb_up:
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline juresTopic starter

  • Enduro for life
  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 927
  • Spol: Muški
  • Crveno-crni Stromar
  • Preporuke: 0
  • Motor: V-Strom 650 K3, 60.000km, siva sad u Afriki
  • Motor: V-Strom K9 ABS, bjela, 37.777km - sad ga prodao i Muha
  • Motor: V-Strom 1000 2014, crveni, 32000km
  • Mjesto boravka: Medvode
Odg: Novi V-Strom 1000 - izkušnje vlasnika
« Reply #3 : 10.03.2015, 17:10:16 »
 :thumb_up:

Offline stjepko DR

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 745
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DrLo 1000
  • Mjesto boravka: konavle cavtat mob.091 600 69 66
Odg: Novi V-Strom 1000 - izkušnje vlasnika
« Reply #4 : 10.03.2015, 18:04:13 »
Jures a koliko je širok sa ti kuferima tj. koliko cm jel širi volan ili oni
MK Dvije Rote Konavle

Offline juresTopic starter

  • Enduro for life
  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 927
  • Spol: Muški
  • Crveno-crni Stromar
  • Preporuke: 0
  • Motor: V-Strom 650 K3, 60.000km, siva sad u Afriki
  • Motor: V-Strom K9 ABS, bjela, 37.777km - sad ga prodao i Muha
  • Motor: V-Strom 1000 2014, crveni, 32000km
  • Mjesto boravka: Medvode
Odg: Novi V-Strom 1000 - izkušnje vlasnika
« Reply #5 : 10.03.2015, 18:58:23 »
Jures a koliko je širok sa ti kuferima tj. koliko cm jel širi volan ili oni
Dobro pitanje.....cu pomjerit. Na oko je tamo-tamo isto, al kad gledas u linije ne vidi se tacno (isto na slikama)

Offline cisco

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4142
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: crno-siva Suzy K7, 90.000 km
  • Mjesto boravka: Litija - Slovenija
Odg: Novi V-Strom 1000 - izkušnje vlasnika
« Reply #6 : 10.03.2015, 19:58:25 »
jel još uvjek važi zakon za dolomite ili Italiju....max širina 100cm  :misli:
U životu nisu bitne osobe koje vam požele sreču, Bitne su osobe koje vas čine srečnim!!!

Offline zare

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 2183
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Mjesto boravka: Petrinja
Odg: Novi V-Strom 1000 - izkušnje vlasnika
« Reply #7 : 10.03.2015, 22:38:25 »
ja se prošle godine vozao s oba bočna kofera, možda sam mogao i naje.... :misli:
HRVATSKA - tamo gdje je more bistrije od naroda

Offline juresTopic starter

  • Enduro for life
  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 927
  • Spol: Muški
  • Crveno-crni Stromar
  • Preporuke: 0
  • Motor: V-Strom 650 K3, 60.000km, siva sad u Afriki
  • Motor: V-Strom K9 ABS, bjela, 37.777km - sad ga prodao i Muha
  • Motor: V-Strom 1000 2014, crveni, 32000km
  • Mjesto boravka: Medvode
Odg: Novi V-Strom 1000 - izkušnje vlasnika
« Reply #8 : 10.03.2015, 23:08:06 »
ja se prošle godine vozao s oba bočna kofera, možda sam mogao i naje.... :misli:
ja se uvijek godinama...nikad niko ne pita

Offline Igor Mihajlik

  • - OFI -
  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1526
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 1000 K8
  • Mjesto boravka: Hrastnik Slovenija
Odg: Novi V-Strom 1000 - izkušnje vlasnika
« Reply #9 : 11.03.2015, 07:09:09 »
jel još uvjek važi zakon za dolomite ili Italiju....max širina 100cm  :misli:

kolega to ti važi i u deželi .... al istina je i da panudri to ne znaju....več smo pisali o tome negdje
Lado je moj idol

Offline juresTopic starter

  • Enduro for life
  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 927
  • Spol: Muški
  • Crveno-crni Stromar
  • Preporuke: 0
  • Motor: V-Strom 650 K3, 60.000km, siva sad u Afriki
  • Motor: V-Strom K9 ABS, bjela, 37.777km - sad ga prodao i Muha
  • Motor: V-Strom 1000 2014, crveni, 32000km
  • Mjesto boravka: Medvode
Odg: Novi V-Strom 1000 - izkušnje vlasnika
« Reply #10 : 11.03.2015, 07:53:30 »
kolega to ti važi i u deželi .... al istina je i da panudri to ne znaju....več smo pisali o tome negdje
Znam to vazi i u slo. Ali sa dl650 sigurno nisam bio siri od metra, sad treba provjerit ali mislim da je ok jer ima nosace sasvim uz bok jer je top maknjen

Htio sam kazat da se uvijek vozim koferima a nikad kontroliran

Online Ćoso

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4871
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 2
    • Picasa
  • Motor: DL 650, K5, 92 000 km, CRVENI
Odg: Novi V-Strom 1000 - izkušnje vlasnika
« Reply #11 : 11.03.2015, 07:56:50 »
Ma ima policija pametnijeg posla nego mjeriti širinu kofere na motociklu.
"Živi svoj san, nemoj sanjati svoj život !"

Offline juresTopic starter

  • Enduro for life
  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 927
  • Spol: Muški
  • Crveno-crni Stromar
  • Preporuke: 0
  • Motor: V-Strom 650 K3, 60.000km, siva sad u Afriki
  • Motor: V-Strom K9 ABS, bjela, 37.777km - sad ga prodao i Muha
  • Motor: V-Strom 1000 2014, crveni, 32000km
  • Mjesto boravka: Medvode
Odg: Novi V-Strom 1000 - izkušnje vlasnika
« Reply #12 : 11.03.2015, 08:55:26 »
Moze IB brisat pa cu ja samo stavit mjere :)

Online ib

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19668
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Novi V-Strom 1000 - izkušnje vlasnika
« Reply #13 : 11.03.2015, 09:07:02 »
Moze IB brisat pa cu ja samo stavit mjere :)


Najbolje da kreneno opet na pravi nacin, tj, ne trpati sve u ovu temu,nego imas podforum o koferima i tamo fino poslikaj svoje kofere i stavi mjere. V-Strom L4 je sada standardni Strom  :sretan: :thumb_up:

  http://v-strom.hr/koferi-nasloni-i-nosaci-kofera/

A ovo gore cu pocistiti, neka jos malo titra  :strumpf: :thumb_up:
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline juresTopic starter

  • Enduro for life
  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 927
  • Spol: Muški
  • Crveno-crni Stromar
  • Preporuke: 0
  • Motor: V-Strom 650 K3, 60.000km, siva sad u Afriki
  • Motor: V-Strom K9 ABS, bjela, 37.777km - sad ga prodao i Muha
  • Motor: V-Strom 1000 2014, crveni, 32000km
  • Mjesto boravka: Medvode
Odg: Novi V-Strom 1000 - izkušnje vlasnika
« Reply #14 : 11.03.2015, 12:14:27 »
Small | Large


Ljepo se vidi, kako ga vozim na malim obratima, pa da je u brdo ili na dole, otvorena cesta....bilo je još hladno jutro, onda je kamera crknula (baterije nisam filao več dugo)

Online ib

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19668
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: Novi V-Strom 1000 - izkušnje vlasnika
« Reply #15 : 11.03.2015, 12:17:30 »

This video is private  :thumb_up:
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline juresTopic starter

  • Enduro for life
  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 927
  • Spol: Muški
  • Crveno-crni Stromar
  • Preporuke: 0
  • Motor: V-Strom 650 K3, 60.000km, siva sad u Afriki
  • Motor: V-Strom K9 ABS, bjela, 37.777km - sad ga prodao i Muha
  • Motor: V-Strom 1000 2014, crveni, 32000km
  • Mjesto boravka: Medvode
Odg: Novi V-Strom 1000 - izkušnje vlasnika
« Reply #16 : 11.03.2015, 12:21:07 »
This video is private  :thumb_up:
ne samo još 3 min........

Offline juresTopic starter

  • Enduro for life
  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 927
  • Spol: Muški
  • Crveno-crni Stromar
  • Preporuke: 0
  • Motor: V-Strom 650 K3, 60.000km, siva sad u Afriki
  • Motor: V-Strom K9 ABS, bjela, 37.777km - sad ga prodao i Muha
  • Motor: V-Strom 1000 2014, crveni, 32000km
  • Mjesto boravka: Medvode
Odg: Novi V-Strom 1000 - izkušnje vlasnika
« Reply #17 : 12.03.2015, 07:24:39 »
Jures a koliko je širok sa ti kuferima tj. koliko cm jel širi volan ili oni
Stavio sam slike mjerenja u temu sa koferima
Od zastite ruka ljevi desno 95cm
Moji koferi 108, sto znaci da sa 2 x 33L si oko 95 isto. Ali gubis 26L....odluka na svakom za sebe

Offline stjepko DR

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 745
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DrLo 1000
  • Mjesto boravka: konavle cavtat mob.091 600 69 66
Odg: Novi V-Strom 1000 - izkušnje vlasnika
« Reply #18 : 12.03.2015, 12:46:41 »
Hvala na info  :thumb_up:
MK Dvije Rote Konavle

Offline juresTopic starter

  • Enduro for life
  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 927
  • Spol: Muški
  • Crveno-crni Stromar
  • Preporuke: 0
  • Motor: V-Strom 650 K3, 60.000km, siva sad u Afriki
  • Motor: V-Strom K9 ABS, bjela, 37.777km - sad ga prodao i Muha
  • Motor: V-Strom 1000 2014, crveni, 32000km
  • Mjesto boravka: Medvode
Odg: Novi V-Strom 1000 - izkušnje vlasnika
« Reply #19 : 07.04.2015, 07:24:56 »
Potrošnja:
07.04.2015   18,22   23,98   9.968   313   5,82   
BC kaže tačno, i remaining sa paniko 'pull up' je bilo 28km. tankao 18,22L od tvorničkih 20L.  znači 1,5L prema 28km remaining. 18,22L bilo je na centralnom štenderu do vrha. 350km je realan domet, to je to.