Autor Tema: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara  (Posjeta: 25413 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4303
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #20 : 26.02.2015, 12:21:13 »
Ova 2015.godina kao da je godina u kojoj bi trebalo riješiti sve tankove s korozijom  :misli:

DL 650 K8, dio vremena proveo na Jadranu, malo km, ali slani zrak, prazan tank, malo vožnje....

Već je odprije detektiran, i držali smo ga pod kontrolom do sada.

Prvo ispustiti gorivo...već u njemu se vidi koliko ima nećistoća i korozije, što je jako loše



Pogled izvana u unutrašnjost ne pokazuje ništa dobro



Kada sam gurnuo mobitel u tank...



i kod njega su s donje strane vidljivi tragovi površinske hrđe od slanog zraka



Pumpa je na svu sreću OK, jer smo na vrijeme vidjeli koroziju, te čistili tank i pumpu i mijenjali filter, pa je ona neoštećena



Pa kada je već tu, da zamijenimo upravljač i ugradimo grijače ručki



Poslije prvog koraka sanacije rezultati još nisu vidljivi, ali pooslije drugog već jesu



I na kraju zaštita. Nakon što sam polagano razlijevajući tekućinu zaštitio cijeli tank, preostaje izvaditi višak pomoću šprice



I krajnji rezultat je odličan. Preostaje samo još sušenje nekoliko dana, kompletiranje tanka točenje goriva.

Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline damjandugi

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 279
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL650 ABS K9 52.500 pa pa
  • Motor: BMW R1200 GS AC
  • Mjesto boravka: Ljubljana
Pa stvarno sam dugački

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4303
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #22 : 24.03.2015, 09:05:35 »
Prodajajo u SLO nešto tome slično.

http://majklub-shop.si/starodobniki/30-komplet-za-obnovo-rezervoarjev-tank-cure.html


Slično, koristi isto tri radna koraka, ali završni je dvokomponentna epoxi smola. Ja nekako za ssda vjerujem ovome završnom sloju laka jer je sigurno elastičniji od epoxia koji je vrlo tvrd, ali i krut. Cijena je po prilici ista.
Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline damjandugi

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 279
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL650 ABS K9 52.500 pa pa
  • Motor: BMW R1200 GS AC
  • Mjesto boravka: Ljubljana
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #23 : 24.03.2015, 15:16:58 »
Vjerovatno mora biti elastičniji zbog spremnika koji "diše".
Epoxi je više namjenen za spremnike negdje na hladnom mjestu.
Pa stvarno sam dugački

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4303
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #24 : 05.04.2015, 12:12:06 »
Nastavlja se saga o korodiranim tankovima  :icon_no:

Akteri su sada motori nedavno kupljeni u Italiji

Prvo DL 650 L1...da, da novi mali Strom s svega 23.000 km, uvežen iz Italije. U odličnom stanju, s puno opreme, ali baš sam morao gurnuti kameru u tank  :thumb_down:

Korozije ima poprilično, pogotovo na najkritičnijem mjestu, donjem lijevom dijelu tanka, jer se motor uvijek nagiunje na bočnu nožicu pa se tu slijeva sav kondenzat, odnosno voda.




Ispustio sam gorivo koje je bilo prljavo od listića korozije



Sada se bolje vide razmjeri štete.




Gornji dio je u redu, ali donji dio je prilično napadnut korozijom. Razgovarao sam s vlasnikom i složili smo se da je bolje reagirati odmah dok još nisu zahvaćeni ostali dijelovi sustava napajanja gorivom, preije svega pumpa goriva i brizgaljke ubrizgavanja.
Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4303
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #25 : 05.04.2015, 12:22:07 »
Pumpa je izvana izgledala sasvim ok i nije bilo tragova korozije što je obečavajuće  :thumb_up:



No, unutrašnjost pruža savim drugačiju sliku... :icon_no:



Začepljen filter goriva, sve puno nečistoće i čestica hrđe, ali na svu sreću ništa što se ne bi moglo riješiti novim filterom i temeljitim čišćenjem i ispiranjem pumpe.

No kada je tako u pumpi, onda se obavezno moraju prekontrolirati i brizgaljke.

Kod L1 model je sustav dobave goriva malo drugačiji nego na K4-L0 modelima. Tank je drugačijeg oblika ima 20 litara (prije 22 litre), dovodno crijeva su drugačija, kao i razvod goriva, te same brizgaljke.

Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4303
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #26 : 05.04.2015, 12:32:07 »
Nakon čišćenja pumpe i zamjene filtera, ona je ispitana i radi odlično. Brizgaljke su UZV metodom ispitane i očišćene, samo je još ostao tank.

Prvo sam morao dati napraviti modifikaciju svog "ražnja" za tankove kako bih mogao pričvrstiti novi model tanka (razlika je samo u prednjem prihvatu).



Standardna procedura

- čiščenje i ispiranje



- priprema podloge



- zaštita unutrašnjosti

Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Online RoadRunner

  • Turist
  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1097
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: Litra crnog...
  • Mjesto boravka: Sisak/München
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #27 : 05.04.2015, 12:37:46 »
Lijepo, bravo  :thumb_up:
Iako mi je suluda činjenica da čak ni na novim modelima nije rješen problem hrđanja tanka  :icon_no:

Offline Pontifexminimus

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 6426
  • Spol: Ženski
  • Preporuke: 0
  • Motor: Kralj K9
  • Mjesto boravka: Otok s 327 sunčanih dana godišnje
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #28 : 05.04.2015, 12:55:58 »
Lijepo, bravo  :thumb_up:
Iako mi je suluda činjenica da čak ni na novim modelima nije rješen problem hrđanja tanka  :icon_no:

Ne samo to, nego meni je suluda činjenica da bmw gs iz npr. 1998. ima plastični tank, a naši motori ga još dan danas nemaju. :thumb_down:

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4303
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #29 : 05.04.2015, 13:29:56 »
Slijedi jedan vrlo težak slučaj, motor je također nedavno uvežen iz Italije, DL 650 K9.

Nakon problema u vožnji (zacukavanje u višim obrtajima), sve je mirisalo na probleme s gorivom, ali ne i na ovo  :icon_eek:



- ovakvo "gorivo" ne nudi nedoumice po pitanju izgleda ostatka tanka


Premda je motor izuzetno sačuvanog vanjskog izgleda i s ne treviše km, ja se bavim njegovom unutrašnjošću koja kaže:

- tank je izuzetno načet unutrašnjom korozijom, gotovo pa katastrofalno. Gotovo pa da je nemoguće vjerovati da je motor normalno vozio s ovakvim tankom (a i pumpom i brizgaljkama)

 


Bilo je pitanje da li će se moći sanirati tank jer se neprekidno ljušti korozija iz njegove unutrašnjosti, čak i nakon 30 ciklusa ispiranja  :thumb_down:

Nije bilo druge, primijeniti neke od agresivnijih metoda, koje su spomenuli i neki iskusniji članovi našeg i inozemnih foruma  :thumb_up:

Umjesto starih vijaka, čavala i sličnog metalnog otpada, odlučio sam se na manje abrazivnu metodu, a to je droblejni kamen kojeg imam poprilično na dvorištu. Mislim da će on biti manje agresivan prema unutrašnjosti u smislu mogućeg oštećivanja, mada znam da je lim tanka vrlo debeo i snažan, a samim time i jako otporan.

Uzeo sam nešto kamena, oprao ga od smeća i s litrom vode ga stavio u tank i pola sata okretao u svim smjerovima.



Rezultat je bio puno bolji nego sam očekivao, sva korozija koja je bila nestabilna je skinuta i ostala je samo čvrsta površina. Slijedi naporno ispiranje sve te nećistoće iz tanka.




Slijedeći koraci su dodatno očistili i



pripremili tank,



a nakon zaštitnog sloja, tank sada izgleda bolje od novog.



Jako sam zadovoljan, ali ovo je bio posao od cijelog dana. S obzirom da novi tank stoji oko 10.000 kn, a rabljeni oko 150-250 eura (kojeg treba i lakirati), ova metoda ipak spašava dosta novaca.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4303
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #30 : 05.04.2015, 13:30:22 »
Kada je tank bio u ovakvom stanju, to nije posljedica jedne zime. Posljedično to znači i da je pumpa radila u jako teškim uvjetima, što se i vidi po njoj nakon što je izvađena iz tanka i rastavljena.

Svaki, pa i najmanji metalni komad njene površine je zahvaćem korozijom, filter goriva je potpuno začepljem smećem i korozijom, a unutrašnjost pumpe je prepuna čestica korozije, smeća i sveg onog čemu tamo nije mjesto. Ovo pumpi nažalost nema više spasa.



Neuspješno skidanje korozije s površine (ali ne i s unutrašnjosti), čiščenje koje obuhvaća samo vanjske dijelove (nemoguće je očistiti unutrašnjost pumpe)



- rezultiralo je da i nakon novog filtera goriva iz nje i nakon nekoliko ciklusa ispiranja i dalje izlazi ovo:



- tekućina koja više liči na talog crne kave nego na prozirno benzinsko gorivo.

Trebati će nabaviti drugu pumpu goriva. Obzirom da je cijena nove oko 900 eura, logičan zaključak je nabavka rabljene, ali ispravne.



Treći dio ove priče su brizgaljke, koje će trebati izvaditi i ispitati te očistiti. Kako će to izgledati, ne znam, ali bojim se da će i tamo biti problema.
Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline fatboy

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4686
  • Spol: Muški
  • Sve je lako kad se hoće...
  • Preporuke: 0
  • Motor: Honda Transalp 650 '00
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #31 : 05.04.2015, 16:05:53 »
Sve sto mogu reci je - uzas!!  :thumb_down:

Offline toniv666

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 642
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #32 : 05.04.2015, 16:15:11 »
Steta sta se nije moglo prije reagirat,prvo se triba registrirat na forum i prva preporuka za kupnju motora je pogledat rezervar!Povedes Bruma sa sobom platis coviku rucak i dnevnicu i izbjegnes ovakve troskove.Ja sam kupia motor bez da sam ga vidia,Brum je obavia sve umisto mene!

Offline zendra 44

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 215
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: CBF 600 S (opet nije bilo love za Stroma...)
  • Mjesto boravka: Vrbovec
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #33 : 06.04.2015, 23:30:46 »
Nakon svega ovdje pročitanog najradije bih odustao od kupovine Stroma... :thumb_down:
Brum, može i na PP, koliko uopće košta kod tebe ovakav zahvat čišćenja i zaštite rezervoara?

Offline Lavandić

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4305
  • Spol: Muški
  • Von-a-bič
  • Preporuke: 0
  • Motor: Beverly 250,2005
  • Motor: ex. 2 x Suzuki V-strom 650, 2006 i 2008, ex BMW GS 1200, 2009, Sondermodell
  • Mjesto boravka: St, 0038598299055
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #34 : 06.04.2015, 23:35:06 »
Nakon svega ovdje pročitanog najradije bih odustao od kupovine Stroma... :thumb_down:
Brum, može i na PP, koliko uopće košta kod tebe ovakav zahvat čišćenja i zaštite rezervoara?
Povedeš mehaničara i pregledas sve. Strom je super motor, ima mana ko i svi drugi, ali isto tako se ne kvari i nije skup za održavanje ( ovo mislim na kenju od 650 ccm3, ovo nista ne vrijedi za somaru ). I nije loša cijena za tu godinu, ja osobno svoga sa istom km ali dvije godine stariji ne bih dao za te nofce. Doduše u mene je rezervoar ok.
"There's no replacement for cubic displacement"

Offline Goxy

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 208
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 650 K-9
  • Mjesto boravka: Zagreb
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #35 : 06.04.2015, 23:50:37 »
Nakon svega ovdje pročitanog najradije bih odustao od kupovine Stroma... :thumb_down:
Brum, može i na PP, koliko uopće košta kod tebe ovakav zahvat čišćenja i zaštite rezervoara?
Hebiga rođo, siguran u motor možeš biti jedino ako ga prvi iz kutije izvadiš iliti kupiš novog. Na svaki rabljeni računaj 15-tak posto od cijene uložit na potrošni materijal gume, lančanici, lanac, filteri...ako se misliš sigurno vozit, ako ne onda ga drljaš takvog kakav je dok nešto ne rikne ili pukne.

Offline zendra 44

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 215
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: CBF 600 S (opet nije bilo love za Stroma...)
  • Mjesto boravka: Vrbovec
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #36 : 07.04.2015, 00:12:20 »
Ne znam, do sad sam imao KLE-a i Transalpa i mogu se pohvalit da ni sa jednim nisam imao ni najmanjeg problema, gume, ulja i filteri i vozi miško! A nisam ih kupio nove...
Vidjet ćemo, probat ću zvat Bruma da vidi motor pa ću bit pametniji.... :thumb_up:

Offline keko

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3791
  • Spol: Muški
  • Way of life ✔-Strom
  • Preporuke: 1
  • Motor: DL650A L4
  • Mjesto boravka: Zagabria
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #37 : 07.04.2015, 07:02:00 »
Definitivno se ne zaletavaj, imaš vremena, nazovi Bruma i poštedi se nepotrebnog troška. Imaš i kod Lavandiča dobar motor, održavan i sa puno opreme, pa i tu opciju razmotri.
✔-Strom 650 - male stvari čine razliku.....dostojnu kraljeva :)

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4303
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #38 : 07.04.2015, 09:27:00 »
Evo da Vas informiram, UZV ispitivanje brizgaljki je pokazalo da su ipak u redu i da će se moći očistiti  :thumb_up:

Nevjerovatno, ali izgleda da je onaj jadni filter goriva do svoje smrti posao radio kako treba i nije pustio (previše) smeća do brizgaljki  :icon_wink:

Sada nam ostane da nabavimo pumpu i zaključimo ovu priču  :thumb_up:
Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline Goxy

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 208
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 650 K-9
  • Mjesto boravka: Zagreb
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #39 : 07.04.2015, 09:31:41 »
Evo da Vas informiram, UZV ispitivanje brizgaljki je pokazalo da su ipak u redu i da će se moći očistiti  :thumb_up:

Nevjerovatno, ali izgleda da je onaj jadni filter goriva do svoje smrti posao radio kako treba i nije pustio (previše) smeća do brizgaljki  :icon_wink:

Sada nam ostane da nabavimo pumpu i zaključimo ovu priču  :thumb_up:
..dovraga možda i ubodem Bixać za vikend :043:... Brum  :thumb_up: :piva: