Autor Tema: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara  (Posjeta: 25385 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4297
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #60 : 22.04.2015, 08:35:46 »
Zašto uopće proizvode i stavljaju limene, a ne plastične rezervoare.

Pa recimo jedan prilično interesantan razlog je da prilikom pada ili sudara ne pukne plastična posuda puna visokozapaljivog goriva koja se nalazi ispred vozala koji sjedi na plastičnom sjedalu, a sve zajedno se nalazi iznad vrućeg motora i usijanih ispušnih cijevi...

Aluminij je bolja i naravno neuporedivo skuplja opcija. Ima ga npr BMW R 1100 S.

Ne treba gubiti iz vida niti činjenicu da je rezervar konstrukcijski oslonac svim plastikama i oplatama na motoru i da stoga mora biti čvrsto konstruiran. Da je plastičan, morao bi biti drugačije konstruiran.

Vrlo vjerojatno postoje mnoge moderne plastike koje bi bile idelane za naše tankove, mada mi se po zdravo kapitalističkoj logici čini da je i cijena i jednosvnost proizvodnje ovdje prilično važan faktor.

Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Online Pontifexminimus

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 6422
  • Spol: Ženski
  • Preporuke: 0
  • Motor: Kralj K9
  • Mjesto boravka: Otok s 327 sunčanih dana godišnje
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #61 : 22.04.2015, 09:06:46 »
Pa recimo jedan prilično interesantan razlog je da prilikom pada ili sudara ne pukne plastična posuda puna visokozapaljivog goriva koja se nalazi ispred vozala koji sjedi na plastičnom sjedalu, a sve zajedno se nalazi iznad vrućeg motora i usijanih ispušnih cijevi...

Aluminij je bolja i naravno neuporedivo skuplja opcija. Ima ga npr BMW R 1100 S.

Ne treba gubiti iz vida niti činjenicu da je rezervar konstrukcijski oslonac svim plastikama i oplatama na motoru i da stoga mora biti čvrsto konstruiran. Da je plastičan, morao bi biti drugačije konstruiran.

Vrlo vjerojatno postoje mnoge moderne plastike koje bi bile idelane za naše tankove, mada mi se po zdravo kapitalističkoj logici čini da je i cijena i jednosvnost proizvodnje ovdje prilično važan faktor.
Kako BMW GS ima plasticni tank i to od kraja 1990-tih i nikakvih problema s time.

Offline jeevesTopic starter

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1769
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: KLV1000 K4
  • Mjesto boravka: Dubrovnik
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #62 : 22.04.2015, 09:17:10 »
Pa recimo jedan prilično interesantan razlog je da prilikom pada ili sudara ne pukne plastična posuda puna visokozapaljivog goriva koja se nalazi ispred vozala koji sjedi na plastičnom sjedalu, a sve zajedno se nalazi iznad vrućeg motora i usijanih ispušnih cijevi...

Aluminij je bolja i naravno neuporedivo skuplja opcija. Ima ga npr BMW R 1100 S.

Ne treba gubiti iz vida niti činjenicu da je rezervar konstrukcijski oslonac svim plastikama i oplatama na motoru i da stoga mora biti čvrsto konstruiran. Da je plastičan, morao bi biti drugačije konstruiran.

Vrlo vjerojatno postoje mnoge moderne plastike koje bi bile idelane za naše tankove, mada mi se po zdravo kapitalističkoj logici čini da je i cijena i jednosvnost proizvodnje ovdje prilično važan faktor.

Meni je na Pegasu bio plastični, prilično debeli tank.
Kad sam imao sudar tank se odvojio s motora, imao je par dubokih crta od struganja ali nije pukao, čak je gorivo ostalo u njemu, nije se prolilo. Mislim da je bilo oko 10 litara.
I'm getting older faster than I'm getting smarter...

Offline zorro

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 10556
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: leteći konjić :)
  • Motor: Mob: 098/557-494
  • Mjesto boravka: PŽ
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #63 : 22.04.2015, 09:23:41 »
..svi rezervoari na crosscima i hard endurašima su plastični (poliester) ..a znamo kakve oni extremne uvjete voze i kakve padove i prevrtanja imaju takvi motori ..i nisam čuo ni vidio (bar ne na yubitou) da je neki pukao i zapalio motor  :icon_wink:
Biti "Stromer" nije nužno imati stroma ili uopće motor.
Kupnjom stroma i dodjeljivanjem glupog si nicka ne postaješ "Stromer"..pičke ostaju pičke pa sve da kupe i SOMARU :)))

Offline ib

  • Uvijek u potrazi za boljim
  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 19663
  • Spol: Muški
  • Pas mater, opet moram na dijetu...
  • Preporuke: 1
    • Foto Album
  • Motor: DL1000 K4, 114.000 km (prvi od `naših` Stromova preko stotke), crni
  • Motor: Kawasaki KLV K5, 65.000 km, narančasti
  • Mjesto boravka: Kelkheim-Ruppertshain (DE) / Zagreb (HR)
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #64 : 22.04.2015, 10:28:50 »
..stojim i dalje pri svom ..da večini motora DO 6-7-8 god. starosti ..ne hrđaju rezervoari..i da je tu strom jedan od iznimaka.

Znamo da si uporan ko mazga pa nek ti bude. Naravno da nisi u pravu  :icon_mrhappy: :thumb_up:
"Ride Crazy , What could happen...????"

Offline zorro

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 10556
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: leteći konjić :)
  • Motor: Mob: 098/557-494
  • Mjesto boravka: PŽ
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #65 : 22.04.2015, 10:34:51 »
Znamo da si uporan ko mazga pa nek ti bude. Naravno da nisi u pravu  :icon_mrhappy: :thumb_up:

..hahaha javio se NEupornjak  :za_krepat: :za_krepat: :za_krepat:
..aj nek ti bude  :thumb_up: ..al nisi ziher u pravu  :gy:
Biti "Stromer" nije nužno imati stroma ili uopće motor.
Kupnjom stroma i dodjeljivanjem glupog si nicka ne postaješ "Stromer"..pičke ostaju pičke pa sve da kupe i SOMARU :)))

Offline Golileo

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1665
  • Spol: Muški
  • 091-2410-487
  • Preporuke: 0
  • Motor: 650 K5 98 900
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #66 : 22.04.2015, 18:09:10 »
Kako BMW GS ima plasticni tank i to od kraja 1990-tih i nikakvih problema s time.
i APN je imal plastični rezervoar!! :icon_mrgreen:

Offline SirOliver

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3665
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #67 : 22.04.2015, 18:12:59 »
i APN je imal plastični rezervoar!! :icon_mrgreen:
moj APN ne :baeh:
Sent from my Commodore 64 silver edition

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4297
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #68 : 22.04.2015, 22:48:48 »
Vrlo vjerojatno ima neki opravdan razlog zašto je metalni (čelični) rezervar još uvijek najkorišteniji kod cestovnih motocikala. A dok god je metalni, biti će problema s korozijom, više ili manje naglašenih.
Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580

Offline fatboy

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4680
  • Spol: Muški
  • Sve je lako kad se hoće...
  • Preporuke: 0
  • Motor: Honda Transalp 650 '00
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #69 : 23.04.2015, 07:11:36 »
Ako je lim lose kvalitete, uvijek ce korodirat. I renomirani, skupi proizvodaci, koriste ponekad svasta. Mercedes Sprinter. Stranice samo krenu korodirati ispod boje i milion piknjica izade van. E sad zamisli rezervoar od toga... :thumb_down:

Online Fantom

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3118
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 1000 K8 garavi
  • Mjesto boravka: Sarajevo BiH / Randers Denmark
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #70 : 23.04.2015, 12:55:18 »
Upravo tako, los odabir materijala i zastita istih je najveci problem.. I nije da neznaju, znaju oni da ce ti rezervoari vremenom praviti probleme, al boli ih kurko oni su dzepove vec napunili nasim novcem. Gledam neki dan na jos 2 nove 650 - ke na desnoj strani volana vidi se ono zadebljanje prouzrokovano nestrucnim savijanjem.. Kontam jebote ovo je jedna cijela serija sa sfuserenim volanima i mrtvi hladni su takve volane montirali i poslali u prodaju.. Stavio sam negdje sliku na forumu prije. Pored onolikog uvijanja tih volana nebi me cudilo da tu krenu i pucati jer se vidi da je tu materijal isforsiran.. Nasi modeli nisu od juce i mislim da su trebali vec davno krenuti saradnju sa nekom firmom za volane poput TRW-a.. Odavno su trebali rijesiti problem sa korpom kod velikog, potrosnju ulja kod malog, te el. prekidace koji su sad aktuelni na malom, bocnu nogaru koja na kineskom skuteru ima vecu povrsinu itd i tome sl.. Volim ovaj motor i vjerovatno ce ostati u garazi dok god budem mogao voziti motor ali su mogli dosta bolje za istu lovu ili cak jeftinije rijesiti ove zajebancije. Dovoljno je samo usporediti cijenu originalnog volana od zeljeza i aluminijskog volana nekog renomiranog proizvodjaca.. Ono sto me najvise cudi da nikada nisu culi glas naroda ja kada bi vodio firmu i kada bi mi 5 ljudi a ne u ovom slucaju 500505 reklo da imaju problema sa odredjenim komponentama ja bi gledao da to rijesim ako ne na tom onda na slijedecem modelu.

Offline lalegator

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 153
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: TA 650 '04.
  • Mjesto boravka: Zagreb
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #71 : 27.04.2016, 19:15:07 »
Da revitaliziram temu; gdje ima za kupiti ovo sredstvo za zaštitu. E-bay?
Može link na oglas ako je netko naručivao. Hvala.  :icon_wink:

Offline Muha

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 690
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL650 L2, 13500 trenutno
  • Motor: DL650 ABS LO, 47000, bijeli (ex)
  • Motor: DL650 K5, 44000, plavi (ex)
  • Mjesto boravka: Jastrebarsko

Offline indian

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 302
  • Spol: Muški
  • Ride on......
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki GSF650 K5 black
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #73 : 26.05.2017, 23:32:42 »
 

Poslano sa mog S60 koristeći Tapatalk

Pozdrav!

Online Ćoso

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4866
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 2
    • Picasa
  • Motor: DL 650, K5, 92 000 km, CRVENI
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #74 : 27.05.2017, 00:48:09 »
 

Poslano sa mog S60 koristeći Tapatalk
Dragi direktore, ovo si pisao nevidljivom tintom (naravno kada imaš Supermana među pametnim telefonima...Catepilar S60 .)

Drago mi je da si još uvijek tu...nadam se da ste svi ...


Živi svoj san, nemoj sanjati svoj život !
"Živi svoj san, nemoj sanjati svoj život !"

Offline os biker

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 6555
  • Spol: Muški
  • Zle duše mogu da mi...
  • Preporuke: 0
  • Motor: BMW R 1200 GS Adventure, 2009, Full Optional
  • Motor: 9 godina imao Kawasaki KLV 1000
  • Motor: A prije njega Kawasaki EN 500 i Suzuki Marauder VZ 800
  • Mjesto boravka: Osijek
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #75 : 27.05.2017, 05:56:43 »
Dragi direktore, ovo si pisao nevidljivom tintom (naravno kada imaš Supermana među pametnim telefonima...Catepilar S60 .)

Drago mi je da si još uvijek tu...nadam se da ste svi ...


Živi svoj san, nemoj sanjati svoj život !
:thumb_up: :rofl7gp:

Offline indian

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 302
  • Spol: Muški
  • Ride on......
  • Preporuke: 0
  • Motor: Suzuki GSF650 K5 black
Odg: POR15 kit za zastitu unutrasnjosti rezervara
« Reply #76 : 27.05.2017, 07:37:23 »
Veliki pozdrav!
Svako dobro zelim!
Pozdrav!