Autor Tema: Provera da li je prava kilometraža  (Posjeta: 1254 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline RoadRunner

  • Turist
  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1097
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 1
  • Motor: Litra crnog...
  • Mjesto boravka: Sisak/München
Odg: Provera da li je prava kilometraža
« Reply #20 : 19.06.2016, 13:23:03 »
Ja bi generalno rekao ovako...ako postoji sumnja da je kilometraza skidana, onda vrlo vjerojatno nije najgora stvar na svijetu okrenut se na peti i otic...
I bojim se da je misljenje kako vani na zapadu nema muljanja kod tih stvari cista iluzija...vjerojatno je u manjoj mjeri nego kod nas, ali da toga nema uopce, to mi je vrlo tesko povjerovati...

Offline AndrejaTopic starter

  • Mudri Avanturist
  • ****
  • Postova: 1240
  • Spol: Muški
  • Avant-Turista
  • Preporuke: 0
  • Motor: R1200GSA, 2009, 42.000km
  • Mjesto boravka: Beograd
Odg: Provera da li je prava kilometraža
« Reply #21 : 19.06.2016, 14:14:41 »
Hvala svima na predlozima i dobroj volji da se pomogne, ali nazalost izgleda da nema konkretnog resenja i odgovora. Ono sto sam se nadao je da postoji nacin da se prikljucivanjem na kompjuter utvrdi da li je nesto upisivano u memoriju (kod nekih automobila ta mogucnost postoji).

Motori sa preko 100.000km se ovde prodaju kao 25.000km tako da je vise nego opravdano biti picajzla. Cak bih rekao da je jedini razuman odnos prema uvezenim motorima bez servisne knjizice upravo takav - picajzla i nista bez detaljne provere.

Offline Lavandić

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4301
  • Spol: Muški
  • Von-a-bič
  • Preporuke: 0
  • Motor: Beverly 250,2005
  • Motor: ex. 2 x Suzuki V-strom 650, 2006 i 2008, ex BMW GS 1200, 2009, Sondermodell
  • Mjesto boravka: St, 0038598299055
Odg: Provera da li je prava kilometraža
« Reply #22 : 19.06.2016, 21:29:44 »
Prekjučer sam gledao kenju od našeg Grbe, motor ima 150.000 km, projahao je put oko svijeta i 4500 km sibirske kaldrme. Motor još uvijek izgleda predobro.
Meni bi bitnije bilo da nije razbijen, kilometraža je manje bitna, uostalom za cca 500 € nabaviš mašinu s nekog razbijenog i riješio si problem. Ali ako je rama varena, prednji kraj nestručno napravljen, ako vuče u stranu ko lovački pas jedino rješenje je naći istog takvog jelena komu češ utrapiti takvo drlo.
A da li je motor bio ozbiljnije razbijen može lako utvrditi i malo bolji šegrt u moto servisu.

Poslano sa mog HT6 koristeći Tapatalk

"There's no replacement for cubic displacement"

Online Fantom

  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 3118
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: DL 1000 K8 garavi
  • Mjesto boravka: Sarajevo BiH / Randers Denmark
Odg: Provera da li je prava kilometraža
« Reply #23 : 20.06.2016, 10:31:42 »
Kao sto rece Lavandic jedini oslonac pri kupovini je detaljan vizualni pregled vozila i proba u voznji..
I da ima servisnu knjizicu nastembiljanu za svaki kilometar opet ti to nije nikakvo mjerilo jer se za malo love nastebilja cijela knjizica..

Offline Sepp

  • Avanturist
  • ***
  • Postova: 449
  • Spol: Muški
  • Preporuke: 0
  • Motor: V Strom 650 K8, mat crni
  • Mjesto boravka: Zagreb
Odg: Provera da li je prava kilometraža
« Reply #24 : 20.06.2016, 10:44:39 »
Ja bi generalno rekao ovako...ako postoji sumnja da je kilometraza skidana, onda vrlo vjerojatno nije najgora stvar na svijetu okrenut se na peti i otic...
I bojim se da je misljenje kako vani na zapadu nema muljanja kod tih stvari cista iluzija...vjerojatno je u manjoj mjeri nego kod nas, ali da toga nema uopce, to mi je vrlo tesko povjerovati...

 :klanjase:

najpametnija stvar koju je itko rekao

nije o glavu, ako sumnja lik da nešto ne štima nek' se okrene i ode ća, motora ima k'o govana

Offline Brum

  • Moderator
  • Zen Avanturist
  • *****
  • Postova: 4297
  • Spol: Muški
  • S Dundom i na kraj svijeta...
  • Preporuke: 16
  • Motor: KLV 1000 K5, 52.000 km, zeleni
Odg: Provera da li je prava kilometraža
« Reply #25 : 20.06.2016, 15:16:58 »
Moje iskustvo:

- prijeđena kilometraža ne znači apsolutno ništa...odnosno ljepše je vidjeti motor s manje km  :icon_wink:


U dokaz navodim motore s više od 100 tkm, a one od 70-80 tkm da i ne spominjem, koji apsolutno normalno izgledaju i rade i s kojima nema nikakvih problema, odnosno motor koji na 10 tkm ima hrđav tank i pumpu i ne ide više od 130 km/h, ili motor koji je imao 2 godine i cca 20 tkm i opet hrđav tank i pumpu, motor koji ima prvog vlasnika i 20 tkm, cijeli je korodirao, imao je već jedan sudar, vlasnik je palio gumu pa je spalio kvačilo (DL 650 K7), vlasnik koji je 24 tkm ima dva ozbiljna sudara, propustili semerinzi, svaki dan je na stražnjem kotaču 6 puta (sam priznaje)..., DL 1000 koji je na 24 tkm reparirao magnet i namotaje, DL 1000 koji je mijenjao korpu kvačila na 18 tkm, KLV 1000 koji je lanac i lančanike mijenjao na 18 tkm, jer je stalno na zadnjem kotaču.

Primjera je jako puno.

Prijeđena kilometraža, stanje motora i priča vlasnika moraju biti ujednačene. Ako nešto ne štima, to je znak za povećani oprez. Naravno, trgovac uglavnom ne zna ništa o motoru.

Najvažnije je da je stanje motora u redu i da ima dobro održavanje, a to se djelomično vidi uživo, ali u potpunosti tek kada je raskopan na dizalici.

Dakle, dobar i temeljit pregled prije kupnje s obaveznom probnom vožnjom, te budžet od 2-3.000 kn za servis poslije kupovine su jedina koliko-toliko garancija da niste kupili mačka u vreći.

Ako se ovako pripremite za kupovinu, vrlo mala je šansa da će biti iznenađenja.

Naravno, ako se kupuje od trgovca, onda morate jako paziti jer on o motoru ništa ne zna. Nije on kriv, ali ako on ne zna, morate vi pokušati saznati što je moguće više.

Čak niti famozna servisna knjižica i računi ne moraju značiti ništa.

Nažalost, ali je tako.

Brum, bruuum, bruuuuumm...
zoran.petrac@zg.t-com.hr
+385 98 9746 580